Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 846 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • / 2025-08-05 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nic dodać nic ująć Pani w banku ewidentnie chciała nas naciągnąć na większe koszta gdy rozmawiała z nami na osobności to miła a gdy już dzwoniła przez telefon służbowy to totalnie inna gadka nie polecam brak kredytu u tej Pani i w tym banku
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
  • / 2025-07-31 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. mimo, że jesteśmy ich klientami od wielu lat i nigdy nie mieli złotówki zaległości a obroty na poziomie 200% zapisów umowy to postanowili zamknąć nam kredyt obrotowy (mimo tego, że miesiąc temu opiekunka zapewniała że będzie nawet wyższy) a teraz właśnie zauważyliśmy, że mimo iż karta kredytowa jest jeszcze ważna 2 lata to też zamykają...bo rzekomo działalność ubezpieczeniowa jest wyłączona z ich finansowania. A do tego tak okropna obsługa, że nawet nie odpowiadają na wysyłane wnioski i maile. niczego się człowiek nie dowie
  • / 2025-07-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING upoczywie przekazuje informacje w firmie Kaczmarski inkasso jakim cudem bez naruszenia ustawy o RODO dane klienta w banku ING znalazły się w posiadaniu firmy Kaczmarski inkasso. Gdyż klient nie miał żadnych zobowiązanych względem banku ING śląskiego więc firma ING nie miała prawa przekazywać takich informacji jak numer telefonu i dane tele adresowe filmie Kaczmarski inkasso najprawdopodobniej robią to pracownicy ING lub sam bank
  • / 2025-07-11 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Obsługa klienta to jakiś koszmar. Durna SI nie rozumie nic, złapanie konsultant graniczy z cudem (próbowałem 6 dni z rzędu po kilkanaście razy dziennie). Jak się już dodzwonisz to Cię przełączają do innych osób i znów przechodzisz przez SI i nikt nie odbiera.
    WadySame wady
  • / 2025-07-04 09:39
    Ocena: 2.33 / 5
    mimo barku zgody na marketing: handlują danymi - odkąd miałam u nich konto non stop po 6,7 x dziennie telefony od pseudo oszustów i jakieś maile od firm typu "koksztys" czy coś takiego - wyłudzające pieniądze za fikcyjne zobowiązania. Mimo braku zgody na listy w formie papierowej, w skrzynce listy od nich z info że 5 zł, 9 zł na minusie... nie szkoda im papieru ? To po co pytają się o zgody jak handlują danymi i mają to w d...e. Na infolinii ich pracownik udaje, że "naprawdę? no dziwne...". Za taki mobbing i zgrywanie głupa zamknęłam konto i nigdy więcej niczego od nich !
    Zaletymiła obsługa
    Wadyhandel danymi
  • / 2025-07-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyliśmy konto dziecku i w placówce ING Katowice SILESIA została przedstawiona nam oferta że jeśli zamówimy kartę oraz na dzień 28.06.2025 zostanie przelana kwota 200 zł. z konta rodzica to otrzyma bonus w kwocie 200zł. Po czym po rozmowie z konsultantem w dniu 02.07.2025r. dowiedzieliśmy się że pieniądze miały być przelane na dzień 16.06.2025.
    Dziecko czuje się oszukane ponieważ było razem z nami w banku.
    NIE POLECAM
  • / 2025-06-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają beznadziejną aplikację, nie działa, zacina się, płatności zbliżeniowe nie działają kiedy chcę zapłacić. Zdecydowanie odradzam.
  • / 2025-06-10 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jestem klientem tego banku, Od 7 lat prowadze konto osobiste i firmowe w tym otoz banku.
    Wszsytko bylo dobrze do momentu powstania dzialu KYC, Ktory 2 lata temu straszyl mnie zablokowanie srodkow za przelewy ktory ksiegowalem od klienta. Ta historia zostala wyprostowana po wyslaniu wielu informacji do KYC.

    Dzisiaj KYC zablokowalo mi dostep do konta i kart, gdy jestem zagranica(USA) w celach biznesowych. Dzieki KYC zostalem bezdomnym z dnia na dzien!.
    Cala akcja dotyczy przelewu ktory wyslalem swojej MaŁżonce. miesiac temu dostalem informacje z prosba o wytlumaczenie przelewu. Przez aplikacje Moje ING wyslalem im certificat zawarcia malzenstwa. Oczywiscie o czym nie wiedzialem wiadomosci nie zostala z aplikacji (jakis bug). Święcie przekonamy iz dokonalem biurokratycznych zachcianek KYC przestalem sie przejmowac sprawa. W miedzy czasie Bank dalej czekal na odpowiedz poniewaz apka nie zdolala dostarczyc dokumentu. Bank nie informowal mnie o tym przez dluzszy czas, żadnych popupow tylko jedna wiadomosc w moje ing miedzy wiadomosciami ze spamek typu(Chce pan kredy?).

    Po zablokowaniu mojego konta, wyslalem im jeszcze raz certyficat tym razem upewnilem sie ze doszedl. i poprosilem o kontakt z przelozona asystentki na Czacie z ing. Oczywiscie przelozony nie jest dzisiaj w pracy ani jego przelozony ani nikt decyzyjny. Pani mogla tylko wyslac wiadomosc do KYC aby ponaglili weryfikacje. Taka weryfikacja trwa do 4 dni. Takze zostalem bezdomnym i bez jedzenia Środkow do Życia dzieki "wspanielemu" Banku ING. Gdzie Dzialy nie moge sie kontaktowac bezposrednio a klient jest wrogiem publicznym zlodziejem prajacym pieniadze.
    ZaletyTen bank od kilku lat nie ma zadnych zalet
    WadyBiurokracja.
    Traktowanie klientow jak zlodzieji.
    Obslujga klienta niekompetentna i niedecyzyjna
    Wrogie nastawienie do klienta.
  • / 2025-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka dziady zablokowały pieniądze gdzie nie miałem żadnych zajęć egzekucyjnych i nikt nie potrafi udzielić żadnej odpowiedzi a ja nie mogę korzystć z konta
  • / 2025-04-08 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to jakaś porażka ... najpierw do mnie gada jakaś sztuczna inteligencja - masakra , naprawdę tak lekceważycie klientów ? , potem gdy już udało mi się połączyć z prawdziwym człowiekiem , to okazało się że pomimo prób i tak pani tam siedząca nie umiała mi pomóc . PORAŻKA
  • / 2025-04-04 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank beznadziejny... Mając konto już od 12 z debetem nieużywanym 2 tysięcy bez kredytów z kontem inwestycyjnym na 500tysięcy i przychody w wysokości 7 tys. w miesiącu . Nie da się uzyskać zwiększenia debetu do 12 tys. trzeba wypełniać wniosek dostarczać zaświadczenia czekać na rozpatrzenie 4 dni roboczę
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • / 2025-03-30 19:51
    Ocena: 2.67 / 5
    W ramach promocji oferują do 500zł za założenie konta, ale co z tego skoro konta nie da się założyć, bo aplikacja nie rozpoznaje dowodu i ciągle pokazuje komunikat, że "Dokument za daleko" xd Nie ma też oczywiście przycisku, żeby samodzielnie zrobić zdjęcie. Straciłem tylko czas i trochę irytacji.
    WadyWadliwa aplikacja
  • / 2025-03-24 22:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekałam w kolejce na rozmoww,ludzi było mało więc myslałam że szybko pójdzie Godzinę czekałam obsługi dwie panie to masakra i porażka była
    ZaletyBrak
    WadyZa długi czas oczekiwania na rozmowe
  • / 2025-03-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w Oleśnica dolnośląskie nie ma banku , przecież Oleśnica jest dużym miastem
  • / 2025-02-26 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem bardzo utrudniony, nawet gdy jest sie kllientem premium i ma doradce premium.
    Zasada, masz u nich pieniądze to mozesz ich pocałowac w dupę jak coś chesz.
    Zaletybrak
    Wadykontakt ze specjalista prawie niemożliwy
  • / 2025-02-20 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku,wpłacasz pieniądze w platomacie który przyjmuje a kasa nie trafia na konto składasz reklamację i negatywnie nagranie jest ale raptem nie ma momentu jak wkładasz kasę do wplatomatu , bank sam decyduję które fragmenty nagrania udostępnić i na tej podstawie rozpatruje reklamację. Twierdzą również że wplatomat działał poprawnie. Kina. Okradaja ludzi i to nie jedna osobę tak już potraktowali nawet w tv był program o tym i o identycznej sytuacji jak moja i tak samo potraktowali ludzi . To jest bank złodziejski który dorabia się na ludziach którzy ciężko pracują i chcą coś odłożyć to cie okradaja. Nie polecam
    WadyZłodziejstwo
  • / 2025-01-28 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ten bank. To jest porażka. W Radomiu zlikwidowano oddział banku w centrum miasta a wraz z nim 2 bankomaty znajdujące się w budynku banku. Dodam, że bankomaty były ciągle oblężone, więc bank doskonale wiedział że dużo klientów korzysta z usług tych bankomatów. W pobliżu mnóstwo bankomatów – tylko żaden nie jest Planetcash ani ING. Za pobranie gotówki w innym bankomacie opłata 10 zł. Blisko mam Galerię Słoneczną – jest tam 5 bankomatów innych banków i 1 bankomat ING. Wczoraj po raz trzeci w tym miesiącu byłam w Galerii wypłacić pieniądze. I trzeci raz ta sama sytuacja – wszystkie bankomaty czynne, nieczynny tylko bankomat ING. To jest granda w biały dzień żeby nie móc wypłacić środków z konta bezpłatnie. Za wypłatę z innych bankomatów natychmiast jest opłata 10 zł. Nie polecam tego banku, na poważnie rozważam zmianę banku.
    WadyBardzo mała liczba bezpłatnych bankomatów, słaba obsługa klientów, wieczne kolejki w banku
  • / 2025-01-24 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , Pani na infolinii rozłączyła się mówiąc, że wchodzę jej w słowo, gdy próbowałam opisać problem....
    Dramat
    Wadyobsługa klienta
  • / 2025-01-08 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bardzo nieprzyjazny starszym osobom. Polikwidowane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
    Zaletymoże kiedyś jakieś będą
    Wadypozamykane placówki, skrócone godziny - moja matka nie jest w stanie sama dotrzeć do banku, a ja żeby ją zawieść musiałabym zwolnić się z pracy!! Sobota - nieczynne. Popołudnia - ani jedno. Tak jakby starsi klienci nie istnieli. Albo raczej po prostu nie mają dla nich żadnego znaczenia. Brak szacunku.
  • / 2025-01-07 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam wprowadzono opłaty za przelewy na koncie firmowym, tragedia 1,2zł. za przelew powyżej 15 stu przelewów.
    To tak jakby wprowadzono opłaty za konto.
    jak można tak potraktować ludzi, tragedia
strona 1 z 43

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1557
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 995
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 923
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4763
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087