Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1050 opinii

2.06 / 5

  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.27
  • Cena
    2.18
  • Niezawodność
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~imaka / 2024-02-26 08:52
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona, usługa ok, obsługa ok, technik ok, wymiana sprzętu błyskawiczna:) nic dodać nic ująć
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Bonnie / 2024-02-26 08:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Od podłączenia przez technika brak możliwości nawiązania kontaktu w celu wyjaśnienia problemów związanych z korzystaniem z internetu. Gdybym wiedziała że tak to wygląda - nie zmieniłabym dostawcy internetu.Infolinia to porażka.Zdarza się niestety brak internetu.
    MiejscowośćSłupca
  • ~Paweł / 2024-02-24 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu co kilka dni w najbardziej newralgicznych godzinach. Weekendy około 16:00 w tygodniu około 20:00. Wcześniej kilka lat bez problemu ponieważ nie chce przejść na światłowód tylko mieć Wi-Fi
    ZaletyBrak
    WadyBrak Inter
    MiejscowośćPoznań
  • ~trebor1983 / 2024-02-24 10:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Teraz wiem że mam internetu . Nie ważne ile sprzętu jest używane . Szczególnie dzieci nie narzekają i maga grać beż zacinki polecam
    ZaletySzybkość w dobrej cenie
    MiejscowośćPępowo
  • ~Przemo / 2024-02-24 07:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam. Internet jak i telewizja śmiga aż miło. Do tej piry żadnych problemów. O ewentualnych brakach w dostawach internetu z powodu napraw czy konserwacji operator informuje z wyprzedzeniem.
    ZaletySame
    WadyBrak
    MiejscowośćCzerniejewo
  • ~Justyna / 2024-02-23 11:46
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zadowolona i syn też, głównie z internetu światłowodowego, po wcześniejsnzych perypetiach z Plus, tu jest niebo....
    ZaletyNie narzekam bo nie mam jak do tej pory na co
    WadyBez uwag
    MiejscowośćPniewy
  • ~Wanda / 2024-02-20 16:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Za 5-tą interwencją, wymianą telewizora na nowy, udało mi się załatwić nowy ruter + zasilacze. Poprzedni sprzęt zwróciłam pocztą w oryginalnym opakowaniu do INEI, bez żadnego odzewu z jej strony. W godzinach popołudniowych oraz wieczornych nadal w naszym bloku są problemy z odbiorem przez instalację światłowodową i wi-fi. Kilkakrotnie w trakcie oglądania programu włącz się "X" wstrzymujące program. Nową umowę podpisałam na poprzednich programach z telefonem, którego nie posiadam i z którego nie korzystam. Na fakturze ani zestawieniu brak potwierdzenia moich programów. Na dodatek zgodziłam się na cenę 185 zł miesięcznie, która w umowie nie figuruje ?
    MiejscowośćPoznań
  • ~Radek / 2024-02-20 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci i naciagacze a do tego totalny brak kompetencji.
    Umowa dawno rozwiązana a oni nadal domagają się regularnego opłacania faktur.
    Ostrzegam tylko nie Inea
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćPoznań
  • ~Darek / 2024-02-19 11:54
    Ocena: 3.50 / 5
    Kontakt z obsługą klienta przez telefon czy czat trwa za każdym razem kiedy chciałem zgłosić problem techniczny około godziny. Późniejszy czas dotyczący obsługi zgłoszenia jest już jak najbardziej na bardzo duży plus. Ceny usług uważam za bardzo dobre względem oferowanych pakietów usług (stacjonarne) ale to jak u każdego zależy od dostępności innych usługodawców. - w mojej okolicy jest ich wielu, ale INEA zdecydowanie wygrywa z lokalnymi.
    ZaletyCenowa oferta w promocjach, sprzęt i technologia dostarczania, szybkość obsługi zgłoszeń już dokonanyxh
    WadyZbyt długie oczekiwania na kontakt w sprawach obsługowych na infolinii lub czacie
    MiejscowośćBytom
  • ~Piotr / 2024-02-19 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Większość tych negatywnych opinii tutaj to chyba sami frustraci co nie mają pojęcia o technologii.

    Pracuję w IT i jeśli chodzi o niezawodność oraz parametry internetu jaki oferuje INEA są chyba jednymi z najlepszych na rynku jeśli nie najlepszymi.

    Jeśli chodzi o TV mam od niedawna ale nie zauważyłem żadnych problemów.
    Zalety- obsługa klienta
    - szybkie usuwanie skutków awarii
    - prędkość internetu
    - cena
    - symetryczne łącze internetowe, dla niewtajemniczonych jest to taka sama prędkość pobierania i wysyłania
    - ilość kanałów TV w dobrej cenie
    Wady- raz do roku jakaś awaria powodująca chwilowy brak dostępu do internetu
  • ~Kris / 2024-02-18 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Główni,nie polecam,zacina się, brak obrazu,.To się dzieje często!!!!Wypowiadam umowę w mozliwie najbliższym czasie.
  • ~Zbigniew / 2024-02-18 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno straszne.Wypowiadam umowe.Przycina non stop.!!! najgprszy wybor
    Wady10
    MiejscowośćPruszcz
  • ~Jarosław / 2024-02-18 10:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Trudno cokolwiek powiedzieć o jakości usługi bo nawet nie doszło do podpisania umowy. Kontakt mailowy bez odpowiedzi, kontakt telefoniczny rozmowa z trzema sprzedawcami i trzy zupełnie różne oferty różniące się ceną nawet o 40zł/mc. I może nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że każdy ze sprzedawców zarzekał się że jego oferta jest jedyna możliwa i żadnej innej w Inei nie ma. Pan miał problem z dodawaniem, Ewidentnie nie mówił o wszystkich kosztach. Zrezygnowałem z tej oferty bo jeśli na etapie oferty są już takie problemy to co będzie dalej?
    WadyNiekompetentna obsługa
    MiejscowośćLublin
  • ~OZ / 2024-02-15 21:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet działa, więc tu ok, ale obsługa klienta i podejście do klienta pozostawia WIELE do życzenia. Mimo nieudanego przyjazdu monterów za pierwszym razem, firma nie mogła wyegzekwować przyjazdu monterów od firmy współpracującej w innym terminie. (od infrastruktury), przez co montaż finalnie odbył się prawie miesiąc po terminie. DODATKOWO, i co NAJWAŻNIEJSZE, INEA (bez jakiegokolwiek racjonalnego wytlumaczenia) blokuje podłączenie swojego routera (zamiast ich routera, a nie dodatkowo za ich routerem), tlumaczac "ze jak bedzie dzialac to ok, a jak nie to nie", ale nie podaja zadnych danych konfiguracyjnych (do numeru VLANu trzeba bylo samemu dojsc, a potwierdzajac z nimi potwierdzili inny numer VLANu niz faktycznie sie okazal). A nawet juz po poprawnym polaczeniu z ich siecią, wszystko dziala prawidlowo, ale tylko przez chwile, poniewaz gdy nie rozpoznaja swojego urzadzenia, to go odlaczaja od sieci. Tlumacza sprawe, ze tylko majac ich router, moga zrobic diagnostyke, a nie przyjmuja arugmentow, ze dopoki dstarczaja internet do swiatlowodu, to potem mozna nie potrzebwac zadnej diagnostyki i beirze sie na siebie, a w razie czego zawsze mozna przelaczyc router do testow. Zenada w skrocie w tym aspekcie, obslugi klienta i wlasnego routera.
    Wady- tragiczna obsluga klienta (nie pro-klient), nawet nie sami konsultanci ale procedury, bo klient jest na przegranej pozycji od samego poczatku zakupu, montazu, obslugi
    - brak mozliwosci podlaczenia swojego routera ZAMIAST ich routera
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2024-02-14 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydanie duplikatu karty sim internetu mobilnego dla firmy trwa już ponad miesiąc. Skończy się wysłaniem wszystkich reklamacji i pism do UKE i UOKiKu bo ta firma powinna dostać milionowe kary za to jak działa. W umowie po wykorzystaniu 20GB internet miał zwalniać do 1mbit/s a w rzeczywistości nie działa w ogóle
    Zaletyżadnych
    Wadytelefonów nie odbierają, jak już odbiorą to się rozłączają bo napotkali problem nie do rozwiązania, firma Inea wyleczyła nas ze wszystkich abonamentów
    MiejscowośćKielce
  • ~Niezadowolona klientka / 2024-02-09 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z routerem, ponieważ, po zresetowaniu nie chciał się włączyć. Łącząc się z pomocą techniczną (byłam 66 w kolejce, więc się trochę naczekałam ) p. Piotr T. napisał mi, że jest awaria i się rozłączył, nie zdążyłam nawet zapytać jak mam wymienić ten router i gdzie, po prostu ani do widzenia ani .... po prostu potraktował mnie jak .... Naprawdę nie wiem dlaczego firma zatrudnia takich pracowników i dlaczego nie sprawdza tych osób. Płacimy duże pieniądze za ich usługi, a traktowani jesteśmy jak intruzy. Pora zastanowić się nad inną siecią, ponieważ nie pierwszy raz się na nich zawiodłam.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marcin / 2024-02-09 12:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Hiway Petarda. Światłowód genialny. Brakuje mi oferty sportowej z prawdziwego zdarzenia. Wszystkie najpopularniejsze ligi piłki nożnej w jednym miejscu plus liga mistrzów, liga europy oraz liga konfederacji. Jeden pakiet z tym wszystkim zrobiłby różnicę a prawdziwy kibic skłonny by był aby za ten pakiet odpowiednio zapłacić.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Andrzej / 2024-02-08 13:05
    Ocena: 4.50 / 5
    Długie oczekiwanie na połączenie się z konsultantem.
    MiejscowośćChełmno
  • ~kc / 2024-02-08 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejna obługa w przypadku problemów. Jakiś idiotyczny robot, który nie pomaga tylko wkurza. Brak mozliwości kontaktu z człowiekiem.
    WadyBOK - Automat
  • ~Ren / 2024-02-07 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Światłowód straszna jakość, uzyskać kontakt z onea to cud.
    Odradzsm
    MiejscowośćPoznan
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226