Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1157 opinii

2.14 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.38
  • Cena
    2.26
  • Niezawodność
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aras / 2015-04-12 18:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Od lat mnóstwo klientów narzeka na bardzo kiepski BOK, na brak pomocy w dni wolne. Konkurencja pracuje 7 dni w tygodniu i klient nie musi czekać 2 dni robocze, aż ktoś ruszy dupsko. Do tego ta infolinia jest całkowicie oderwana od rzeczywistości. Od lat nikt w nią nie inwestuje. Na szczęście od kilku miesięcy jestem wolnym człowiekiem od Inea. Mam gorszy inernet w 20MB w Orange ale MAM. Jak coś się wyłączy to nawet o 20.00 w niedziele udzielą mi pomocy. Może nie mam 250MB ale na prawdę fakt, że nie muszę się użerać z idiotami jest bezcenny
    Zaletybrak
    WadyBOK, internet, pomoc techniczna działająca 5 dni w tygodniu do 16.00
    8
  • ~Raven / 2015-03-27 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd firma Inea stała się monopolistą. Zauważyłem regularnie zacinający się internet. Mieszkam w Poznaniu, dzielnica Grunwald.Żeby nie być "goło słownym", moja dziewczyna mieszka w dzielnicy Rataje i problemy z Ineą są takie same. Routery, które dołączają CISCO, twierdzą, że to jedne z najlepszych. Co z tego jak jakość internetu jest słaba. Nawet najlepszy samochód na najgorszym paliwie daleko lub wcale nie zajedzie. Co do wad zaliczyłbym: niemożliwość podpięcia własnego routera, słaby zasięg routera (niestety brak dodatkowych anten, gdzie w oddalonym o parę metrów pokoju zasięg mam jedną góra dwie "kreski". Ich serwisant rodem z Microsoftu stwierdził, że anten dodatkowych nie ma, bo to by się gryzło z innymi falami np: mikrofalówką. A słaby zasięg w drugim pokoju tłumaczony jest, że mieszkam w żelbetonie. Tylko, że moi sąsiedzi, którzy mieszkają piętro niżej w innym pionie mają routery z antenami np: w Orange lub Netii i bez problemu ściągam ich sygnał u siebie w domu, który ma trzy "kreski". Z wykształcenia jestem informatykiem i nie dam sobie kitu wciskać, dlatego też złożyłem skargę na Pana serwisanta z Inei, za wstawianie ciemnoty klientowi. Jak za te pieniądze, które trzeba im co miesiąc płacić jakość, którą oferują jest bardzo słaba. Dla tych, którzy mają podobny problem polecam rezygnację z ich usług i co sam zamierzam zrobić kupić internet mobilny wraz z małym routerem (obsługuje do 5-ciu urządzeń) u jednego z operatorów komórkowych. Kwota jest niższa lub podobna, internetu nie zrywa, sygnał o wiele silniejszy niż z routera Inei. Jeśli nikt poza Wami w domu nie korzysta za często z internetu, co za tym idzie możecie go zabrać w każde miejsce w Polsce i cieszyć się internetem. Przynajmniej wiecie za co płacicie. To niestety bardzo przykre, ze internet na moim smartfonie (ustawiony jak router) działa szybciej i lepiej z sieci komórkowej niż internet stacjonarny z funkcją wifi, który to on powinien być lepszy. Jeśli nie macie innej możliwości podłączenia do internetu, lub "nacieliście" się na Netie, Orange lub firmę Inea, myślę, że internet mobilny, to dobre rozwiązanie. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, zacinający się internet, kiepskia poomoc techniczna, wysokie ceny w stosunki do jakości oferowanej klientowi.
    10 lat
  • ~biksi / 2015-03-18 22:57
    Witam moja wypowiedz jest i będzie negatywna co do INEI- ŻAŁUJĘ że odeszłam z CYFRY plus Ale do rzeczy Od 2 tygodni odłączyli mi telefon stacionarny i nie wiem dlaczego W słuchawce słyszę że '''rozmowy wychodzące są ZABLOKOWANE - i nie wiem dlaczego ? Owszem przyznaję się w lutym miałam mały poslizg z opłata 150 zł ale zapłaciłam 100 i po kilu dniach zapłaciłam 50 zł i zaraz zapłaciłam cały marzec z góry 150 i Sprawdzam telefon stacjonarny i co słyszę Blokada połączen wychodzących ---z jakiej paki ...Dzwonie do nich i - słyszę ..- że jak przyjada technicy i ze jak wina będzie leżał po mojej stronie - to ja zapłacę karę za przyjazd techników - sorry z jakiej paki A czy ja już sam fakt że płącę rachunki co miesiąc i to duże to jest za mało i to jeszcze jak to i owo coś jest po mojej stronie to ja mam jeszcze bulić - chyba kogoś pogrzało ....Ale słuchajcie dalej ...jakiś młodzik mi mówi że mam podłączyć drugi aparat i bla bla bla to to się okaże gdzie jest problem ale mam szukac drugiego telef ....za chwilę znowu mi mówi że jak ja chcę to mi przysle techników i znowu mi powtarza się że jezeli to jest z mojej winy to będę bulić ...Ja mu mówię że to jest telefon stacjonarny i że nie posiada żadnej funkcji blokowania szczerze '' nie dociera '''co mówię i nie wyraziłam zgody na przyjazd techników Za to wziełam drugi automat od mojej mamay podłączylismy z mężem i to somo że jest blokada połączeń i że rozmowy są zablokowane ....To dzisiaj 18.03 2014 pojechałam do Rzecznika Praw Konsumenta dowiedziałam się co mam zrobić ..Ale o ile nie uzwględnią mojego zażalenia Bo nie będę płacić za coś czego nie mam ....to zgłoszę sprawę do Krajowego RZECZNIKA Praw Konsumenta A kto wie i jescze wyżej Bo nad nim są jeszcze inni i Mam nadzieję że nikt się z was nie podda tej firmie A nie wiem dlaczego bez porozumienia z klientem zamieniają kanały lub zabierają i zastępują innymi A ja np jak na coś nie podpisałam umowy na jakis kanał którego ja nie chcę A to juz Samowolka inei
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    5 lat
  • ~JFK / 2015-03-14 11:14
    11 letni klient . Ich hasło to mniej za więcej.Od 4 lat tragedia. 3 razy omówiony serwisant nigdy nie przybył a ty czekasz .Od 23.12 nie da się użytkować 2 komputerów.Bo wywala pakiety i blokuje łącze do tego stopnia ze nawet w telewizji przycina głos.Ich odpowiedz to że problem leży po mojej stronie. Tylko dlaczego wszyscy sąsiedzi z okolicy maja to samo . Każdy problem po swojej stronie zwalają na klienta narajając go na koszty.I to nie pierwszy raz.Bez mojej wiedzy i zgody podnieśli mi o 5 zł abonament.Na pytanie za co bo mam podobno 100mb. Wiec się pytam czy m światłowodowy do bloku podciągnęli.Oni że nie to ja im się pytam jak oni mi chcą zapewnić 100mb po kablu miedzianym jak to jest technicznie niemożliwe.Tu nagle milczenie .Robienie klienta w balona to jest u nich teraz norma.Nie polecam od kiedy stali się monopolistą zero poszanowania do klienta idą na masówe .
    ZaletyBrak
    WadyArogancki monopolista Z droga ofertą nawet nie mierna ale tragiczna jakościa
    11 lat.Z czego 83 ostatnie dni z awaria której nie usunęli a podnieśli mi koszty.
  • ~tt / 2015-03-05 12:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Podobnie jak Arci / 2015-02-24 12:57 mam zwiększony abonament za rzekomo 100MB/s. o 5 zł. I nie chodzi o kasę, ale o zasadę.
    Dokonali tego pod przykryciem domniemanej akceptacji nowych warunków przesłanych e-mailem. Kiedy napisałem aby mi wrócili poprzedni abonament, wówczas robią problem, że niby potrzebny jest mój podpis w aneksie do umowy. Poinformowałem ich że mój podpis będzie tylko i wyłącznie na wypowiedzeniu. Póki co czekam na odpowiedź. Tak na marginesie. Obecnie oferta ich jest bardzo droga i np. netia i orange oraz echostar są o wiele mniej wymagający cenowo w stosunku do szybkości łącza. No ale ta różnica idzie na pokrycie pieczarki przy Bługarskiej. Może sytuacja wygenerowana przez INEA sprawi że będę płacił mniej za interent.
    Zaletyże częściej działa niż nie działa
    Wadypersonel arogancki. firma wyrwana korzeniami z PRL
    2 lata
  • ~Andrzej / 2015-02-25 10:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Z usług INEA korzystam od dawna i raczej zawsze były one wykonywane poprawnie. Nie doświadczyłem większych problemów z internetem czy TV (mieszkając na Grunwaldzie czy Ratajach).

    Ale jest duży PROBLEM z INEA który dotyczy dzielenia się lub sprzedaży danych osobowych swoich klientów.

    INEA udostępnia dane osobowe klientów firmom windykacyjnym (i nie tylko tym).

    Tak więc jeżeli z jakichś powodów nie chcesz mieć kontaktu z firmami windykacyjnymi to koniecznie musisz zastrzec swoje dane w INEA bo jeżeli nie to INEA przekaże je swoim partnerom z windykacji. Nie mówię o zadłużeniu wobec INEA ale o zadłużeniu wobec innych nie związanych z INEA podmiotów itp. Także, natychmiast po podpisaniu umowy z INEA dla własnego dobra musisz zastrzec swoje dane osobowe (należy wprowadzić zmianę).

    ZaletyPoprawny internet
    WadySprzedawanie danych osobowych firmom windykacyjnym
    Ponad 5 lat
  • ~Arci / 2015-02-24 12:57
    Ocena: 1.75 / 5
    A wiec tak wszystkich przestrzegam przed ta firma niedawno odkryłem ze bez mojej zgody podniesli mi abonament za internet i niby zwiekszyli predkośc co jest nieprawda niby mam 100Mbs a jest tyle ile bylo czyli cały czas pokazuje miedzy 30-40 Mbs (Co tydzien sprawdzam)a mam płacic im wiecej za coś czego nie dostaje. Obsługa klienta fatalna nie potrafia pomóc tak słabego BOK nie widziałem nigdy.Złozyłem reklamacje w tej sprawie i narazie totalny brak odzewu, wyjdzie na to ze bede musiał isc do sadu bo inaczej z nimi chyba sie nie da.
    ZaletyBrak
    Wadymonopol, częste awarie, brak fachowej pomocy przy usterkach
    4
  • ~Piotras / 2015-02-21 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z uslug tej firmy ponad 10 lat,jako niby "staly" klient powinienem być traktowany inaczej,firma zlodziejska,internetu co chwile nie ma,albo jak jest to transfer wynosi kolo 2MB a powinien 50MB. Co kolejne byłem w punkcie obsługi to tłumaczenie że walczą z telewizją kablową,i że mam sie cieszyć że problemy z internetem są tylko kilka tygodni a nie miesiecy,brak słow. Co kolejne w umowie jest tak napisane że jak internetu nie będzie 24H to oddają 1/30 kwoty w umowie. A jak internet jest a za chwile go nie ma,i tak na zmiane już ich kryje. Czekam tylko do konca umowy i nigdy więcej!! Nic wspólnego z nią nie chce mieć!!!!!!
    ZaletyZłodzieje i oszuści
    WadyBrak internetu
    10 lat
  • ~Piter / 2015-02-09 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, co chwilę jakieś problemy.
  • ~wojt55 / 2015-01-28 09:46
    Korzystalismy z oferty Inea około 15 lat (pelny pakiet tv, internet) po rozmowie z pracownikami BOK zrezygnowalismy z usług tej firmy. Po oddaniu calosci sprzętu i zapewnieniu że wszystko jest uregulowane zapomnieliśmy o sprawie. Po 3 miesiącach zadzwoniła do nas firma windykacyjna informując o zaległości w stosunku do Inea. W tym czasie nie dostaliśmy zadnego upomnienia, wiadomości o tym że jesteśmy coś winni. Zostało to zrobione jako kara za nie podpisanie umowy na dalsze świadczenie usług przez tą zlodziejska firmę. Przestrzegam wszystkich co chcą związać się z Inea. Są inne firmy na rynku niekoniecznie w sieci kablowej.
    Zaletybrak
    Wady2 lata umowa
  • ~Klient / 2015-01-25 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem INEA przeszło 6 lat ale przez ostatnie miesiące zauważyłem że w dni świąteczne transfer spada do takiego poziomu że nie da się korzystać z niego. Wydaje mi się że firma niestety nie daje rady, albo nie modernizuje sieci dla aktualnych klientów. A podłącza do istniejącej kolejnych.

    Dodam że w dni robocze jestem w pełni zadowolony z usług tej firmy ale w weekendy już niestety nie.
    ZaletyKiedyś bym polecił
    WadyCzęste problemy z internetem
    6 lat
  • ~Dariusz / 2015-01-23 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Same problemy od 10.01
    - najpierw brak sygnału na jednym dekoderze i walka z infolinią przez 5 dni
    - od 15.01 do dzisiaj walka żeby uruchomić wszystkie dekodery( zmiana pakietu) niestety przegrana ale tylko jeszcze do końca stycznia - wypowiedzalem umowę bez żadnych kosztów
    Zaletybrak
    Wadybardzo czesta aktualizacja karty , kontakt z boa, dekoder bardzo czesto zawieszajacy sie
  • ~Waść / 2015-01-03 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Same problemy od 2 lat . Wcześniej wszystko śmigało ale odkąd się zaczęło z WTK to nie ma nic innego jak same problemy. Oszukują i okłamują swoich klientów. Non stop internet wyłączają i udają że albo nic nie wiedzą albo że należy zresetować modem . Ciekawe że przez jakiś czas wszystko chodziło a tu nagle co chwile włączone wyłączone !!!.
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
    10 lat
  • ~Alfa / 2014-12-29 19:14
    Mieszkam na Wildzie,znikające kanały z pakietu,zacinający się co rusz internet
    to standart inea.Rozmowy i interwencje nie mają sensu,kłamią i wciskaja ludziom że to z ich winy.Poszukam alternatywy i rozstanę się z ta firmą.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna organizacja usług
    1 rok
  • ~Ferky / 2014-12-19 14:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Od jakichś dwóch tygodni internet zrywa się co chwilę.
    Po pewnym czasie zacząłem kontaktować się z obsługą klienta, w celu ustalenia tego, co się dzieje. Po wielokrotnej 'zmianie' kanałów i wielominutowej ciszy, której musiałem słuchać, a która jednocześnie oznaczała wytężoną pracę informatyków, chciałem złożyć reklamację. Koniec końców okazało się, że reklamacji nie mogę złożyć, a ten zakaz wynikał wyłącznie przyjętej przez call center retoryki. Co więcej, INEA nie jest zbyt chętna do przysyłania techników, którzy mogliby zbadać sprawę, a co w mojej opinii należałoby zrobić po miliardzie telefonów do ich infolinii.
    Z całego serca nie polecam. Jeśli ktoś ma wybór, niech nie wybiera usług INEI.
    Ja niestety nie mam.
    Zaletybrak (usługa taka sama jak inna)
    Wadyobsługa klienta, zawodność, nieuczciwość
    rok, 70 zł
  • ~Dominik / 2014-12-16 23:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet jest beznadziejny, obsługa też ;)
    ZaletyNie raz dobrze działa.
    WadyTnie sie, w nocy szczególnie. Długo czekamy za obsługą. Ceny z kosmosu. (Kiedyś to był u mnie Pogopan najlepszy interner EVER-Gdy inea przejęła firme.... ahhh stare czasy... )
    rok około, 59zł....
  • ~Krzysztof / 2014-12-13 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak faktycznie działa INEA, bo dopiero ciągną kable po osiedlu. Ale zastanawia mnie fakt, że już przedstawiciele tej firmy chodzą "po domach" i rozpoczynają werbunek od słów: "PRZEJMUJEMY USŁUGI OD INNYCH FIRM". Mnie po usłyszeniu tych słów to zastanawia zwłaszcza po zapoznaniu się z tymi "przychylnymi" opiniami nieszczęśników którzy zawarli umowę z tą firmą. Na razie chyba pozostanę z moim obecnym operatorem.
  • ~me / 2014-12-11 12:36
    Ocena: 1.00 / 5

    Totalny brak poszanowania klientów, dzięki którym jeszcze się utrzymują. Zero pomocy, wsparcia przy usterkach… jedyne na co ich stać – to telefoniczne instruowanie w podłączaniu złącz kablówki, nawet jeśli problem z odbiorem sygnału pojawia się kilka razy dziennie. Nie liczcie na inną pomoc. Do tego reklamacje nie wchodzą u nich w grę, z góry mają jakieś wytłumaczenia. Płatność wysokich rachunków – TAK, rzetelność w obsłudze klienta – NIE to jest właśnie INEA. Szczerze odradzam. Mam nadzieję, że ktoś się w końcu tą zajmie działalnością tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, beznadziejna obsługa, odbiór sygnału
    kilka lat, teraz prawie 130zł
  • ~Paulina / 2014-12-11 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja !!!! Mieliśmy umowę na 2 lata. Pół roku rachunek 100% wyższy bo skończyły się warunki promocyjne . O co chodzi ??? Dzwonię do Inea a tam mi mówią ze mieliśmy pakiet studencki i się skończył. Jaki pakiet studencki mąż nie jest studentem. Sprawa rozgrzebana od ponad miesiąca, w trakcie załatwiania nikt nic nie wie. Czeski firm. Widzą jakieś inne promocje ale system bierze tą pierwszą - studencką.
    Idiotyzm. Dzwonie na infolinie wciąż z kimś nowym i gówno wiedzą. Ktoś sie ze mną jutro skontaktuje - codziennie jutro!!!! Bałaganierze !!!! Aaaaaa najlepsze z tego ze mieliśmy umowe na 2 lata a pan na infolini mi mówi ze mamy na nieokreślony !!! HA HA HA .Szczyt wszystkiego.
    ZaletyNie widzę
    WadyCała masa szczególnie obsługa
    internet juz z rok, tv i tel od marca 2014
  • ~QQ / 2014-12-06 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradziłam wszystkim znajomym. Ceny z kosmosu za beznadziejną ofertę. Duża prędkość internetu głownie tylko na papierze. Oferta telefoniczna- nawet nie zerkam. Oferta telewizyjna - skandaliczna - wielkie nic w cenie kosmos. Trzymać się z daleka.
    Zaletybrak
    Wadyceny , obsługa , pakiety, szukanie naiwynych , monopol
    10 lat mam styczność.... na szczęście nie bezpośrednio ze swojej kieszeni pokrywam koszty :)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4578
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2095
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2659
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319