Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1106 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2015-01-23 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Same problemy od 10.01
    - najpierw brak sygnału na jednym dekoderze i walka z infolinią przez 5 dni
    - od 15.01 do dzisiaj walka żeby uruchomić wszystkie dekodery( zmiana pakietu) niestety przegrana ale tylko jeszcze do końca stycznia - wypowiedzalem umowę bez żadnych kosztów
    Zaletybrak
    Wadybardzo czesta aktualizacja karty , kontakt z boa, dekoder bardzo czesto zawieszajacy sie
  • ~Waść / 2015-01-03 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Same problemy od 2 lat . Wcześniej wszystko śmigało ale odkąd się zaczęło z WTK to nie ma nic innego jak same problemy. Oszukują i okłamują swoich klientów. Non stop internet wyłączają i udają że albo nic nie wiedzą albo że należy zresetować modem . Ciekawe że przez jakiś czas wszystko chodziło a tu nagle co chwile włączone wyłączone !!!.
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
    10 lat
  • ~Alfa / 2014-12-29 19:14
    Mieszkam na Wildzie,znikające kanały z pakietu,zacinający się co rusz internet
    to standart inea.Rozmowy i interwencje nie mają sensu,kłamią i wciskaja ludziom że to z ich winy.Poszukam alternatywy i rozstanę się z ta firmą.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna organizacja usług
    1 rok
  • ~Ferky / 2014-12-19 14:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Od jakichś dwóch tygodni internet zrywa się co chwilę.
    Po pewnym czasie zacząłem kontaktować się z obsługą klienta, w celu ustalenia tego, co się dzieje. Po wielokrotnej 'zmianie' kanałów i wielominutowej ciszy, której musiałem słuchać, a która jednocześnie oznaczała wytężoną pracę informatyków, chciałem złożyć reklamację. Koniec końców okazało się, że reklamacji nie mogę złożyć, a ten zakaz wynikał wyłącznie przyjętej przez call center retoryki. Co więcej, INEA nie jest zbyt chętna do przysyłania techników, którzy mogliby zbadać sprawę, a co w mojej opinii należałoby zrobić po miliardzie telefonów do ich infolinii.
    Z całego serca nie polecam. Jeśli ktoś ma wybór, niech nie wybiera usług INEI.
    Ja niestety nie mam.
    Zaletybrak (usługa taka sama jak inna)
    Wadyobsługa klienta, zawodność, nieuczciwość
    rok, 70 zł
  • ~Dominik / 2014-12-16 23:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet jest beznadziejny, obsługa też ;)
    ZaletyNie raz dobrze działa.
    WadyTnie sie, w nocy szczególnie. Długo czekamy za obsługą. Ceny z kosmosu. (Kiedyś to był u mnie Pogopan najlepszy interner EVER-Gdy inea przejęła firme.... ahhh stare czasy... )
    rok około, 59zł....
  • ~Krzysztof / 2014-12-13 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak faktycznie działa INEA, bo dopiero ciągną kable po osiedlu. Ale zastanawia mnie fakt, że już przedstawiciele tej firmy chodzą "po domach" i rozpoczynają werbunek od słów: "PRZEJMUJEMY USŁUGI OD INNYCH FIRM". Mnie po usłyszeniu tych słów to zastanawia zwłaszcza po zapoznaniu się z tymi "przychylnymi" opiniami nieszczęśników którzy zawarli umowę z tą firmą. Na razie chyba pozostanę z moim obecnym operatorem.
  • ~me / 2014-12-11 12:36
    Ocena: 1.00 / 5

    Totalny brak poszanowania klientów, dzięki którym jeszcze się utrzymują. Zero pomocy, wsparcia przy usterkach… jedyne na co ich stać – to telefoniczne instruowanie w podłączaniu złącz kablówki, nawet jeśli problem z odbiorem sygnału pojawia się kilka razy dziennie. Nie liczcie na inną pomoc. Do tego reklamacje nie wchodzą u nich w grę, z góry mają jakieś wytłumaczenia. Płatność wysokich rachunków – TAK, rzetelność w obsłudze klienta – NIE to jest właśnie INEA. Szczerze odradzam. Mam nadzieję, że ktoś się w końcu tą zajmie działalnością tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, beznadziejna obsługa, odbiór sygnału
    kilka lat, teraz prawie 130zł
  • ~Paulina / 2014-12-11 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja !!!! Mieliśmy umowę na 2 lata. Pół roku rachunek 100% wyższy bo skończyły się warunki promocyjne . O co chodzi ??? Dzwonię do Inea a tam mi mówią ze mieliśmy pakiet studencki i się skończył. Jaki pakiet studencki mąż nie jest studentem. Sprawa rozgrzebana od ponad miesiąca, w trakcie załatwiania nikt nic nie wie. Czeski firm. Widzą jakieś inne promocje ale system bierze tą pierwszą - studencką.
    Idiotyzm. Dzwonie na infolinie wciąż z kimś nowym i gówno wiedzą. Ktoś sie ze mną jutro skontaktuje - codziennie jutro!!!! Bałaganierze !!!! Aaaaaa najlepsze z tego ze mieliśmy umowe na 2 lata a pan na infolini mi mówi ze mamy na nieokreślony !!! HA HA HA .Szczyt wszystkiego.
    ZaletyNie widzę
    WadyCała masa szczególnie obsługa
    internet juz z rok, tv i tel od marca 2014
  • ~QQ / 2014-12-06 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradziłam wszystkim znajomym. Ceny z kosmosu za beznadziejną ofertę. Duża prędkość internetu głownie tylko na papierze. Oferta telefoniczna- nawet nie zerkam. Oferta telewizyjna - skandaliczna - wielkie nic w cenie kosmos. Trzymać się z daleka.
    Zaletybrak
    Wadyceny , obsługa , pakiety, szukanie naiwynych , monopol
    10 lat mam styczność.... na szczęście nie bezpośrednio ze swojej kieszeni pokrywam koszty :)
  • ~renata / 2014-11-27 10:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet sie zacina-to fakt,czasem nie moge sie z nim polaczyc w ogole. Wiem ze mozna ODSTAPIC od umowy bez zadnych konsekwencji w ciagu 14 dni od jej zawarcia (jesli byla podpisana poza ich lokalem, np. u akwizytora).Jesli INEA ze swej strony podwyzsza ceny za uslugi lub nie dotrzymuje innych warunkow umowy-mozna umowe WYPOWIEDZIEC bez placenia kary za jej zerwanie- chyba... ,ze cos zmusilo ich odgornie do zmiany warunkow umowy-to wtedy nie. MUSZA CIE POINFORMOWAC O ZMIANACH,WTEDY MASZ CZAS OK.1 MCA ABY TE ZMIANY ZAAKCEPTOWAC LUB NIE-WTEDY PISEMNIE WYPOWIADASZ UMOWE!
    ZaletyCZYTAJCIE UMOWY LUB REGULAMINY
    WadyNAPISANE SKOMPLIKOWANYM JEZYKIEM
    2 TYGODNIE
  • ~pzn / 2014-11-26 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie kupować Mam internet do 100mb/s działa średnio 15mb/s max a pod kablem do 30 mb/s max zostałem oszukany bo internet 15mb/s kosztuje o wiele mniej do tego telewizja multi room często przerywa błędem e8 czy jakoś tak a na drugim telewizorze ogólne zakłócenia i wiele programów nie chce wogóle działać no i telefon podłączony do routera oczywiście lubi rozłączać podczas rozmowy. Pomoc techniczna mierna w zasadzie nie chcą pomóc bądź sami nie umieją w ostateczności przychodzi pomoc która g...o się zna na tym wszytkim i nic nie zrobi... Czekam z niecierpliwością do końca umowy choć bardzo mnie kusi żeby zapłacić karę zerawać umowę i zaoszczędzić sobie nerwów...
    Zaletybrak zalet !
    WadyZa wolny internet,Przerywa połączenie internetu,Błędy dekodera tv, Przerywa sygnał tv , Płacę za kanały które i tak mi nie działają, Przerywa płączenia telefoniczne , Fatalna pomoc techniczna , Ogólem fatalna firma.
    prodkukt od 2 lat pakiet wszystko koszt 350 zł miesięcznie .
  • ~Sławomir Dutkiewicz / 2014-11-06 18:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie kupować! Na początku wszystko ok, a teraz tak źle chodzi internet, że zachciało mi się ich na forum obsmarować. Lepiej kupić jakiegoś plusa czy tmobila lub play i wiesz że działa. Na reklamacje odpowiedzieli po miesiącu (fajnie że się spóźnili) i mają wszystko w d.....ie.
    Naprawdę nie kupować.
    Zaletyżadnych
    Wadyżenująca jakość
    6 mcy
  • ~Jachu / 2014-11-04 06:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem abonentem tv, Internet i tel. Kom. od jakiegoś czadu i muszę stwierdzić że odkąd zabrali się za sponsorowanie to jakość usług bardzo spadła. Są problemy ze stacjonarnym netem ale u nich jest ok, jak przyjedzie technik i stwierdzi że bezpodstawne wezwanie to biorą za to kasę. Poprostu żenada to co się z tą firmą stało.
  • ~dawid / 2014-11-03 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałem beznadzieja nie da się oglądać normalnie tv tnie sie wyłącza 10 razy dziennie i te wasze głupe wymówki proszę zresetować dekodery to was trzeba zresetować NIEPOLECAM!!
    Zaletybrak zalet
    Wadydużo by pisać
    1rok czasu
  • ~rocky / 2014-10-28 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa. Brak kompetencji. Nieżyczliwi i leniwi. Trzeba do nich chodzić i prosić po trzydzieści razy żeby przyszli podłączyć router. Gdyby nie to, że nie mam innej firmy do wyboru dawno bym z nich zrezygnował.
    Zaletybrak
    Wadyniepunktualność, nierzetelność, brak kompetencji, brak przepływu informacji między pracownikami, nikt nic nie wie
    2 lata, 70zł
  • ~Szofer / 2014-10-25 14:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca sieci z jakim sie spotkaliśmy. Jesteśmy w inea już ładnych kilka lat,ale czekamy tylko na koniec umowy i nara. Awarie z siecią to mają co najmniej co miesiąc. A jak maja awarie i sie zadzwoni to jak zwykle ten sam wierszyk o czyszczeniu kabla,i resetowaniu modemu,oczywiście to nie pomaga. Partacze i tyle!!! Non stop maja jakiś problem!
    ZaletyBRAK!!!!!!!!
    Wadydostep do internetu z wiecznymi awariami!!
    Ponad 6 lat
  • ~Wojtek / 2014-09-30 10:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciągłe awarie, które nie są potwierdzane przez pracowników w BOA. Prędkość internetu zamiast 50mbps wynosi co miesiąc na kilka dni od 0,1 do 1,0mbps. Normalnie nie przekracza 20mbps. Wydzwanianie z przeróżnych numerów komórkowych 7 dni w tygodniu od 6 do 22 jest standardem gdy kończy się umowa. Wciskają ten sam pakiet po wyższej cenie mówiąc, że będzie taniej.
    Nie polecam nawet wrogowi, a jeśli już ktoś ma, to szybko polecam biec do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Może przy kilkudziesięciu zgłoszeniach na tą firmę się zainteresują sprawą...
    ZaletyW pierwszym dniu umowy wszystko działało jak na papierze.
    WadyJak w opinii: 0,01-20mbps (na umowie 50mbps), drogo, niekompetentna obsługa klienta
    3 lata - 130zł miesięcznie
  • ~cleo22400 / 2014-09-24 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    firmie INEA brakuje rzetelnosci i kompetencji. podpisalam z nimi umowe na tv kablowa i byle do konca umowy bo potem zegnaj inea. przez miesiac wydzwanianie zeby technik zainstalowal dekoder za kazdym razem przyjmowali zgloszenie i cisza do kolejnego mojego monitu i tak w kolko Macieju.na koncu przyslali kuriera z dekoderem a podlaczyc mam sobie sama, to jakies kpiny zich strony. PARTACZE DO KWADRATU.
    Zaletynie ma zadnych
    Wadybrak komunikacji, lekcewazenie klienta, oklamywanie klientow
    2 miesiace
  • ~Agnieszka / 2014-09-21 21:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Ceny wysokie przez brak konkurencji, obsluga klienta na niskim poziimie, czeste awarie i brak internetu.Gdybym mogla zmienilabym na innego
    Zaletyoferta tv, szybki internet jak dziala
    Wadywysokie ceny, czeste awarie, obsluga klienta
    2 lata
  • ~Lukasz K. / 2014-08-19 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Inea to najgorszy dostawca usług w okolicach poznania. Mamy średnio co drugi dzień problem z internetem , dzwoniąc na infolinię siedzące tam ćwierćinteligenty każą za każdym razem resetować modem , po wezwaniu technika inea sama zamyka zgłoszenie i oczywiście technik nie pojawia się... jednym słowem dno i wodorosty szczerze mówiąc nie radzę zadawać się z tym operatorem
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016