Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1052 opinii

2.06 / 5

  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.28
  • Cena
    2.18
  • Niezawodność
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nerwus / 2014-01-18 21:35
    Ocena: 2.50 / 5
    zmieniłem pakiet TV i net na lepszy w inea. Technik miał przyjechać i wymienić sprzęt zeby mozna było oglądać HD, umówiłem się na konkretny dzień i godzinę na wymianę i już czekam 3 dzień, ani telefonu dlaczego technika nie było, ani pomocy z biura obsługi klienta. Totalna olewka klientów. Poczekam chyba do końca umowy i goodbye
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
    2 lata i wieczne problemy
  • ~Donnie / 2013-11-11 21:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Zmuszony jestem wystawić negatyw tej firmie, ponieważ zawiodłem się na ich usługach w stu procentach. Przez jakiś czas myślałem, że to chwilowe niedogodności, ale dzisiaj miarka się przebrała. Kolejne przerwy w dostawie internetu, spadki prędkości, oraz problemy z telefonem (ponieważ mam również telefon na ich usługach). Dziś kolejny raz internet płata figle, heh to zbyt eufemistyczne określenie. On się zwyczajnie pier**li. Przez te niedogodności spotkała mnie ogromna przykrość i wyniknął ciężki do rozwiązania problem. Zatem nie polecam i jak najszybciej rezygnuję!
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawie internetu, spadki prędkość, problem z połączeniami telefonicznymi, trudność w kontakcie z firmą i zbywanie klientów
  • ~Jowita / 2013-06-07 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsza firma z jaką podpisałam kiedykolwiek umowę.Uważajcie i czytajcie uważnie umowy, bo jak podpiszecie umowę w promocji to ona wam się z automatu przedłuży o 0,5 roku i potem tylko kara w wysokości 1200zł was czeka.Polecam lekturę z lipca ubiegłego roku kiedy to
    UOKiK ukarał tą firmę ok. 180.000 zł kary.
    Przedstawiciele handlowi obiecują złote góry np. szybkie dociągnięcie śwatłowodu,Ty podpiszesz umowę a światłowodu jak nie ma 2 lata tak do dzisiaj nie ma.
    Zaletynie ma
    Wadykary pieniężne, nieuczciwi przedstawiciele handlowi, którzy obiecują złote góry, kary za oddanie sprzętu 10 zł za dzień opóżnienia
  • ~qra / 2013-02-04 09:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Myślałem że są w pożądku ale chyba nie do końca. Na każdej ulotce w środzie wlkp oferowali pakiet HBO i Ciemax 3 miesiące gratis niestety przy podpisywaniu umowy miła pani nie zaznaczyła tych pakietòw w efekcie gratisowych pakietòw nie da się już włączyć ale gdybym chciał aktywować płatne HBO to w każdej chwili nie ma dla nich problemu
    Zaletynarazie brak
    Wadysłaby sygnał dekodera i internetu
    produkt mam 7 dni a abonament 110zł
  • ~marek jurek / 2013-01-30 22:48
    Ocena: 3.00 / 5
    radze uważać na tą firmę bo ciężko wypowiedzieć umowę i nie da się tego zrobić za jednym razem. internet można wypowiedzieć co pół roku w ostatnim miesiącu a kablówkę miesiąc wcześniej po okresie umowy. czyli trzeba tego cholernie pilnować.po za tym najpierw trzeba wypowiedzieć tv a za kilka dni złożyć wniosek z wypowiedzeniem internetu. mam nadzieję, ze wreszcie UOKiK dobierze im się do dupy.
    Zaletycoraz mniej, konkurencja ich bije
    Wadybrak szacunku dla klijenta, zagmatwane umowy, straszenie karami umownymi
    3 lata
  • ~obserwer / 2012-04-18 16:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Reklamują nowa usługę w TOSA ale od 2 tygodni nie można podpisać umowy bo karty SIM sie skończyły
  • ~rockford / 2012-03-29 10:20
    Ocena: 1.25 / 5
    JEŚLI TAM ZADZWONISZ ODBIERZE JAKIŚ NIEUPRZEJMY STUDENT ,KTÓRY OLEWCZO CIĘ POTRAKTUJE
    ZA DŁUGO
  • ~ja / 2012-03-16 10:34
    Ludzie jakbyście czytali umowy to problemu by nie było wyraznie jest ta napisane o przedłużeniu umowy!!!
  • ~havran / 2012-02-18 10:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Co za bzdury tu wypisujecie - jestem Klientem INEA od kilku lat i fakt zdarzyła się usterka - padł mi modem ale po zgłoszeniu tego w BOA na drugi dzień przyjechał technik i na miejscu mi go wymienił. Poza tym, narzekacie że jak kończy się umowa to płacicie więcej i INEA nie informuje o zakończeniu umowy- no nie informuje ale jakby się czytało regulamin to byście o tym wiedzieli. Kolejki w Biurze są ale gdzie ich nie ma??? Są w każdym urzędzie więc nie rozumiem Waszego rozgoryczenia. Jedna "Pani" pisze że wciśnięto jej po zakończeniu umowy telefon którego nie potrzebuje pod rygorem wyższych opłat za internet - kolejna bzdura - gdyby prześledziła ofertę INEA to by wiedziała że telefon nie jest obowiązkowy i może przedłużyć umowę na korzystnych warunkach z samym netem... trzeba tylko dokładnie zapoznać się z ofertą przed zakończeniem umowy a nie podpisywać umowę na oślep
    Zaletydobra cena
    Wadyutrudniony kontakt z infolinią
    6 lat korzystal teraz z 50 mb za 69,90
  • ~bartek / 2012-01-07 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    nie podpisujcie umowy z inea! to najgorszy dostawca internetu, z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia! zaczęło się od oszustwa przy podpisywaniu umowy - zależało mi na czasie, więc skorzystałem z usług inea, bo jej pracownik gwarantował podłączenie w ciągu 3 dni. operacja trwała 2 tygodnie a inea zignorowała moją reklamację. punkt dwa: biuro obsługi. to materialne - kolejki jak za komuny. władczy konsultanci zarządzają kolejką palcem wskazując kto może teraz podejść. punkt trzy: infolinia. spróbujcie się dodzwonic. najpierw wysłuchacie kilku reklam, a na koniec będziecie czekali minimum 10 minut - jeśli w ogóle ktoś odbierze. obsługa chamska - konsultanci powtarzają w kółko wyuczone formułki, nic nie wiedzą, są agresywni (tylko tu zdarza mi się, żeby konsultant na mnie krzyczał albo mówił: jak się panu nie podoba, to...). punkt 4: awarie. co kilka dni. niektóre trwają kilka dni. inea nic nie wie, pracuje nad problemem. jeśli awaria trafia się w dzień wolny od pracy - nie liczcie na to, że inea cokolwiek zrobi. awarii też nie zgłosicie, bo infolinia nie pracuje wtedy :) wszystko, tylko nie inea. chyba, że odpowiada wam relacja jak z głębokiej komuny.
  • ~ada / 2011-10-09 13:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Przegapiłam moment zakończenia umowy, "rozpieszczona" wcześniejszym przypominaniem nie sprawdzałam do kiedy ją mam. Pani zadzwoniła z informacją, że niedługo mi się kończy i przyjdzie ktoś porozmawiać. Przyszedł i uświadomił, że od 4 miesięcy płace całą stawkę, muszę wziąć pakiet z niepotrzebnym mi telefonem, bo inaczej jest drożej, muszę wymienić dekoder, bo stary pakiet jest droższy, muszę mieć 50 mega, bo za 25 będzie drożej, bo nie ma promocji itp. Czuję się naciągnięta, bo prędkość internetu nie jest dla mnie odczuwalna, dekoder przyszedł bez odpowiednich kabli, po które mogę zgłosić się w punkcie obsługi klienta w godzinach mojej pracy. Płace więcej niż znajomi w innych sieciach. A to wszystko przez brak konkurencji przez umowy między firmami. Jeśli macie wybór-nie polecam!
  • ~dorota / 2011-05-27 23:31
    zgadzam się - mnie też oszukali -polecam trzymać się od tej firmy jak najdalej - niekompetentni w usługach i bardzo kompetentni w oszustwie!!
  • ~chodek / 2011-03-01 00:31
    Jak można komuś odciąć rozszerzony pakiet (85zł) po 6 latach płacenia rachunków i stwierdzić, że doszukano się nagle zaległości sprzed 5 lat!!! na 14 ponad zł. I cała bezczelność polega na tym, że w ogóle nie wezwali do zapłaty tej kwoty pod rygorem odcięcia, ani nie wytłumaczyli skąd ona jest. Posunęli się do takiego chamstwa, iż małym druczkiem umieścili to zadłużenie małą z drugiej strony faktury, nie ujmując jej na głównym spisie, tam gdzie i jakie są pakiety i po ile. Wtedy każdy dostrzegłby to, wyjaśnił, zapłaci. Ale oni są na tyle chamscy, że zażyczyli sobie zapłatę tych dziwnych 14zł za coś sprzed 5lat i kolejne 35zł za ponowne podłączenie
    już po 6 latach nie mam
  • ~guliwer / 2011-01-20 02:04
    Ocena: 1.75 / 5
    odradzam wszystkim, może mają dobre szybkości w przecietnej cenie , to o ile pojawi się problem techniczny / awaria mają cię w poważaniu. jeszcze z taką ignorancją wobec klienta się nie spotkałem . jeśli ktoś ma podobne problemy sugeruję nie płacić całości rachunku a brak usunięcia usterek w dłuzszym czasie wykorzystac do zerwania umowy bez okresu wypowiedzenia i zachowania czasu umowy.
    Zaletyjak działa OK to jest OK
    Wadyszybkośc reagowania działu technicznego i opowiadanie bzdur, to samo DOK
  • ~oran / 2010-12-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma złodziejska zeruje na klientach, każe sobie płacić za swoja nieudolność, pobiera abonament mimo nie podłączenia usługi bardzo trudno zerwac umowę trzeba uwarzać na wszelkie opłaty bo każą sobie za to słono płacic brak możliwośći oraz brak mozliwosci kontaktu z jaką kol wiek osoba z zarządu firmy, dział reklamacji ich nie uznaje powinien sie nazywać działem wyszukiwaniem opłat. Jeżeli macie możliwość nie kozystajcie z usług tej firmy bo nie liczą sioe z klientami którzy pare lat regularnie płacili rachunki liczy sie tylko nowy klient którego podłączą do siecie w 2 dni a przy przeniesieniu miesiąc nikt się już nie interesuje. Nie korzystajcie z usług inei jeżeli to mozliwe
    Zaletybrak
    Wadywiele
    ok 5 lat, po 5 latach przy przeniesieniu pojawiły sie b. duze problemy
  • ~funnysatan / 2010-10-25 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo nie polecam. na podłączenia czekaliśmy prawie miesiąc, chociaż obiecali nam w ciągu pięciu dni. co więcej monter się spóźnił. no i dali nam zepsuty modem. tragedia
  • ~yohj / 2010-09-06 14:28
    Radzę dobrze pilnować terminu zakończenia umowy z tą firmą - po jej zakończeniu kwota opłaty (czyli ta promocyjna, która obowiązywała przez okres umowy) wygasa i zaczyna obowiązywać opłata regularna, czyli dwukrotnie wyższa, o czym oczywiście Inea nie "przypomina" - po kilku miesiacach wysyła nagle pismo o informacji o zadłużeniu..Ja otrzymała takie pismo z informacją o zadłużeniu 500 zł! Która normalna firma tak postrępuhje! Normalnie to przed końcem umowy firma wykonuje tel. i informuje o zbliżającym sie terminie zakończenia umowy,a tu skąd!!! I śmiem przypuszczać, że jest to działanie celowe. Więc radzę wszystkim - PILNUJCIE KIEDY KOŃCZY SIĘ WAM UMOWA!!!
  • ~Użytkownik INEI / 2010-08-21 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Co chwilę jakieś zaniki,obsługa nie potrafi niczemu zaradzić,modemy można sobie wsadzić.Jedyne co tu dobre to cena.
    Zalety-cena
    Wady-kiepska obsługa
    -ciągłe zaniki sygnału
    3 lata,59 zł
  • ~tomaszm88 / 2009-12-11 22:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Początkowo miałem internet radiowy i wiadomo jak to z nim jest raz jest raz nie ma a nie daj boże jakiś deszcz śnieg czy burza to juz kaplica. Zdecydowałem sie przejść na internet kablowy z INEA poczatkwo miałem transfer 1Mb za 79zł lecz po paru miesiącach była promocja na 2MB za 59zł i przeszedłem i mam do tej poray i bardzo ładnie wszystko smiga cały czas mam maksymalna predkość na sciaganiu o braku dostępu czy zrywaniu połączenia nie ma mowy jest o każdej porze dnia i nocy 7 dni w tyg i tak powinno być wszędzie Bardzo gorąco Polecam.
    Zaletyserwis, szybkośc, dostępność
    Wadybrak
    1 rok początkowo za 79zł a teraz płace 2MB za 59zł
  • ~mikis / 2009-03-18 17:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Za 59zł 2mb, nie narzekam, działa bardzo ładnie, trzyma parametry. W razie problemów technicznych obsługa dość szybka. Polecam ;)
    ZaletyTanio i dobrze :P
    WadyBrak :)
    pół roku, 59zł/2mbps
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227