Najgorsza sieć z jaką miałem doczynienia Nie polecam nikomu. Obsługa fatalna koszty duże w porównaniu do innych operatorów Ogólnie to powinni sie nazwać GLOBALNA AWARIA
Zaletybrak
Wadysłaby połączenia internetu.. Kablówka dziala jak chce.. A jak człowiek zadzwoni to słyszy tylko PRZEPRASZAMY ... Zart
~Szymexs / 2015-08-20 22:31
Ocena: 3.75 / 5
Korzystam z internetu 70 mb/s niedługo przechodzę na 150 mb/s, jak na razie nie narzekam jeśli chodzi o dostęp do internetu. Prędkość jaką uzyskuje jest pomiędzy 65 a 70 mb/s, czyli dobry wynik. Jedynie co mnie trochę drażni to prędkość wysyłania 3 mb/s uploadu przy 70 mb/s dowloadu jest to troszkę słaba konfiguracja.
ZaletySzybkie pobieranie, zero problemów technicznych
WadyCiężki kontakt z BOK, Mała prędkość wysyłania
3 lata, 119 zł
~ridd / 2015-07-24 17:55
Ocena: 1.00 / 5
a ja myślałem że tylko ja mam problem z int. od samego początku miałem z nimi zgryz a na chwilę obecną więcej internetu nie mam niż mam... takich powinni karać niestety Polska kraj który służy oszustom pozd.
~xoz / 2015-07-22 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Myślę, że nie zostanę odkrywcą Ameryki jeśli stwierdzę, iż od czasu kiedy to Inea wykupiła Tesat jakość świadczonych usług spadła drastycznie. Dostęp do internetu to istny koszmar, pomijając już fakt, że coraz częściej w ogóle go nie ma, to jak już jest to chodzi jakby chciał, a nie mógł. Już nawet nie próbuję kontaktować się z BOkiem, bo jedyne co można tam usłyszeć to "Nasi technicy pracują nad naprawieniem awarii" lub "Proszę zrestartować modem".
~mirgrab2007 / 2015-06-22 18:14
Ocena: 2.50 / 5
Zawyżono mi fakturę ponieważ zgłosiłem rozwiązanie umowy. Na monity ciągle brak odpowiedzi. To arogancja i bezprawie. Nie polecam tej firmy
Wadybrak kontaktu
ponad 2 lata
~Govin / 2015-06-12 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnia firma jaką kiedykolwiek bym komuś polecił. Internet częściej nie działa niż działa. Według BOKu wszystko jest w porządku, chociaż zapytani o cokolwiek nigdy nic nie wiedzą. Tęsknię za czasem, kiedy jeszcze istniał Tesat, gdyż wtedy internet działał bez żadnych problemów.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, uczciwości, internetu
~Jaga / 2015-06-09 20:37
Ocena: 1.67 / 5
Umowa zawarta przez telefon: pracownik BOK okłamał nas, mówiąc, że najniższa prędkość to 140 GB. Wzięliśmy. Telefonu nie chcieliśmy. Umowa przyszła na 250 GB + telefon. Na odstąpienie jest 14 dni. Umowa przeszła po 13 dniach, czyli mieliśmy jeden dzień na odstąpienie. Ale odstępować nie chcieliśmy, tylko mieć 140 GB bez telefonu. Złożyliśmy reklamację. Odrzucili i napisali, że odwołać się nie można, chyba że na drodze sądowej. Ręce opadają. Nigdy nie zawrę umowy przez tel.!!!!
WadyBOK, cena, przerwy w usługach
2 lata
~Krzysztof / 2015-06-02 16:23
Ocena: 1.75 / 5
Witam,
po kolejnej nieudanej próbie wyjaśnienie mojej sprawy moja cierpliwość sięgnęła zenitu, więc postanowiłem opisać moją "przygodę" i wszystkich tutaj ostrzec przed operatorem usług INEA!!! Przez pierwsze dwa lata korzystania z ich usług byłem nawet umiarkowanie usatysfakcjonowany. Były drobne problemy techniczne ale udało się je po dłuższym lub krótszym czasie rozwiązać (zazwyczaj dłuższym). Ostatnio chciałem zrezygnować z usługi VOD i podpisać "korzystniejsze" warunki usług na kolejne 2 lata...no i się zaczął koszmar pod tytułem INEA Najpierw czekałem na kuriera z nowym modemem chyba z 3 tygodnie, jak już się doczekałem i nawydzwaniałem do pożal się boże BOK, przestał działać telefon ale to o dziwo w porównaniu do reszty reklamacji poszło gładko. Najgorsze jest to, że INEA wystawiła mi dodatkowe, błędne faktury na usługi z których nie korzystałem i nie zamawiałem. Dzwonie tam od ponad miesiąca i co chwile rozmawiam z kimś innym, powtarzając ciągle ta samą historie jak idiota. Mało tego wysłali mi sms z ponagleniem do zapłaty zaległych faktur, których tak naprawdę nie powinni mi wystawić. Po kolejnej serii telefonów do BOK i przedstawieniu mojego problemu udało mi się podobno zawiesić proces windykacyjny:/...załamka. Wygląda na to, że jeszcze mnie czeka dlug droga do wyjaśnienia tej sprawy ale na pewno nie odpuszczę. Dlatego radzę omijać operatora INEA szerokim łukiem ja po wyjaśnieniu całej sprawy na pewno będę to robił.
Pozdrawiam Krzysztof
ZaletyW tej chwili nie widzę juz żadnych
WadyBOK
4 lat
~ineła / 2015-05-25 20:12
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam !! fatalna obsługa techniczna . Serwisanci to przysłowiowe "TUKI" Każą płacić za bzdury wyssane z palca , brak profesjonalizmu i podejścia do klienta , niski poziom intelektualny.
ZaletyBRAK , NIE POLECAM TEGO OPERATORA !!!!!!
WadySERVIS OGŁUPIA KLIENTA , NASTĘPNIE NALICZA OPŁATĘ ZA NIE USUNIĘCIE USTERKI
~Dalon / 2015-05-16 20:00
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko tak jak sie z nimi umawiałem.
Zaletyszybkie łącze
12 mieiecy 199zł/mc
~Pawka / 2015-05-13 13:29
Ocena: 1.00 / 5
od jakiegoś czasu INEA jest TRAGICZNA, a obsługa w punkcie jak i na infolinii jest DRAMATYCZNA. Poczynając od czasu oczekiwania do jakości obsługi. Widać, ze na miejscu obsługują tylko klientów chcących coś dokupić bo tych co maja z nimi problemy odsyłają do kontaktu z infolinią-SKANDAL. WIECZNIE NIEDZIAŁAJĄCY dekoder i coraz częstsze problemy z netem sprawiają ze zaczynam rozglądać sie za innym dostawca bo na pomoc tez nie ma co liczyć. Na infolini dzisiaj koles powiedział mi ze nie dają gwarancji, ze net będzie działał i ze jak chce mieć poprawny sygnał to mam sobie urządzenia( telefon, tablet) łączyć KABLEM. Trochę to śmieszne ze przy problemach z usługami INEA traktuje klienta jak intruza.
~bob poznań / 2015-05-11 16:11
Ocena: 1.00 / 5
po prostu złodzieje zmieniają oferty bałagan przy płaceniu
~DeSzato / 2015-04-28 16:17
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam internet w kratkę testowany na różnych lokalizacjach w poznaniu traktowanie klienta jak .....
przeniosłem się do mavericka na piastowskim wszystko fajnie a tu niespodzianka został po pewnym czasie wykupiony przez inea
i tylko czekam aż niespodziewanie zmienią mi warunki
Zaletybrak
Wadymnóstwo
okres 2lata 70zl
~poznaniak / 2015-04-24 13:18
Ocena: 2.50 / 5
Od miesiąca pojawiają mi się pionowe, kolorowe pasy na ekranie TV. Pytałem tu na fb, pytałem w BOA na ul. Przemysłowej i ostatecznie polecono mi, aby zamówić techników przez infolinię INEA. Technicy faktycznie odezwali się i o dziwo - nie muszą przyjechać do mnie, bo problem jest im dobrze znany i wynika z uszkodzenia jak dodali w "stacji czołowej". Na moje pytanie kiedy ustarka trwająca już miesiąc zostanie naprawiona, poinformowali mnie, że nie mają pojęcia, bo nie ma zgody Zarządu INEA na zakup jakiś drogich podzespołów. To są jakieś jaja !! Płacą miliony za prawo do nazwy stadionu, a żałują kasy na konieczne naprawy sieci Emotikon frown SKANDAL
Zaletyodpowiednia ilość programów
Wadyciągłe przerwy w sygnale
5 lat
~poznań - rataje / 2015-04-19 23:37
Ocena: 1.00 / 5
uwaga - w INEA internet raz działa, raz NIE działa. Jeśli możecie to wybierzcie innego operatora!!
Zaletybrak internetu
Wadybrak internetu
3 lata
~aras / 2015-04-12 18:02
Ocena: 1.25 / 5
Od lat mnóstwo klientów narzeka na bardzo kiepski BOK, na brak pomocy w dni wolne. Konkurencja pracuje 7 dni w tygodniu i klient nie musi czekać 2 dni robocze, aż ktoś ruszy dupsko. Do tego ta infolinia jest całkowicie oderwana od rzeczywistości. Od lat nikt w nią nie inwestuje. Na szczęście od kilku miesięcy jestem wolnym człowiekiem od Inea. Mam gorszy inernet w 20MB w Orange ale MAM. Jak coś się wyłączy to nawet o 20.00 w niedziele udzielą mi pomocy. Może nie mam 250MB ale na prawdę fakt, że nie muszę się użerać z idiotami jest bezcenny
Zaletybrak
WadyBOK, internet, pomoc techniczna działająca 5 dni w tygodniu do 16.00
8
~Raven / 2015-03-27 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd firma Inea stała się monopolistą. Zauważyłem regularnie zacinający się internet. Mieszkam w Poznaniu, dzielnica Grunwald.Żeby nie być "goło słownym", moja dziewczyna mieszka w dzielnicy Rataje i problemy z Ineą są takie same. Routery, które dołączają CISCO, twierdzą, że to jedne z najlepszych. Co z tego jak jakość internetu jest słaba. Nawet najlepszy samochód na najgorszym paliwie daleko lub wcale nie zajedzie. Co do wad zaliczyłbym: niemożliwość podpięcia własnego routera, słaby zasięg routera (niestety brak dodatkowych anten, gdzie w oddalonym o parę metrów pokoju zasięg mam jedną góra dwie "kreski". Ich serwisant rodem z Microsoftu stwierdził, że anten dodatkowych nie ma, bo to by się gryzło z innymi falami np: mikrofalówką. A słaby zasięg w drugim pokoju tłumaczony jest, że mieszkam w żelbetonie. Tylko, że moi sąsiedzi, którzy mieszkają piętro niżej w innym pionie mają routery z antenami np: w Orange lub Netii i bez problemu ściągam ich sygnał u siebie w domu, który ma trzy "kreski". Z wykształcenia jestem informatykiem i nie dam sobie kitu wciskać, dlatego też złożyłem skargę na Pana serwisanta z Inei, za wstawianie ciemnoty klientowi. Jak za te pieniądze, które trzeba im co miesiąc płacić jakość, którą oferują jest bardzo słaba. Dla tych, którzy mają podobny problem polecam rezygnację z ich usług i co sam zamierzam zrobić kupić internet mobilny wraz z małym routerem (obsługuje do 5-ciu urządzeń) u jednego z operatorów komórkowych. Kwota jest niższa lub podobna, internetu nie zrywa, sygnał o wiele silniejszy niż z routera Inei. Jeśli nikt poza Wami w domu nie korzysta za często z internetu, co za tym idzie możecie go zabrać w każde miejsce w Polsce i cieszyć się internetem. Przynajmniej wiecie za co płacicie. To niestety bardzo przykre, ze internet na moim smartfonie (ustawiony jak router) działa szybciej i lepiej z sieci komórkowej niż internet stacjonarny z funkcją wifi, który to on powinien być lepszy. Jeśli nie macie innej możliwości podłączenia do internetu, lub "nacieliście" się na Netie, Orange lub firmę Inea, myślę, że internet mobilny, to dobre rozwiązanie. Pozdrawiam.
Zaletybrak
Wadywolny internet, zacinający się internet, kiepskia poomoc techniczna, wysokie ceny w stosunki do jakości oferowanej klientowi.
10 lat
~biksi / 2015-03-18 22:57
Witam moja wypowiedz jest i będzie negatywna co do INEI- ŻAŁUJĘ że odeszłam z CYFRY plus Ale do rzeczy Od 2 tygodni odłączyli mi telefon stacionarny i nie wiem dlaczego W słuchawce słyszę że '''rozmowy wychodzące są ZABLOKOWANE - i nie wiem dlaczego ? Owszem przyznaję się w lutym miałam mały poslizg z opłata 150 zł ale zapłaciłam 100 i po kilu dniach zapłaciłam 50 zł i zaraz zapłaciłam cały marzec z góry 150 i Sprawdzam telefon stacjonarny i co słyszę Blokada połączen wychodzących ---z jakiej paki ...Dzwonie do nich i - słyszę ..- że jak przyjada technicy i ze jak wina będzie leżał po mojej stronie - to ja zapłacę karę za przyjazd techników - sorry z jakiej paki A czy ja już sam fakt że płącę rachunki co miesiąc i to duże to jest za mało i to jeszcze jak to i owo coś jest po mojej stronie to ja mam jeszcze bulić - chyba kogoś pogrzało ....Ale słuchajcie dalej ...jakiś młodzik mi mówi że mam podłączyć drugi aparat i bla bla bla to to się okaże gdzie jest problem ale mam szukac drugiego telef ....za chwilę znowu mi mówi że jak ja chcę to mi przysle techników i znowu mi powtarza się że jezeli to jest z mojej winy to będę bulić ...Ja mu mówię że to jest telefon stacjonarny i że nie posiada żadnej funkcji blokowania szczerze '' nie dociera '''co mówię i nie wyraziłam zgody na przyjazd techników Za to wziełam drugi automat od mojej mamay podłączylismy z mężem i to somo że jest blokada połączeń i że rozmowy są zablokowane ....To dzisiaj 18.03 2014 pojechałam do Rzecznika Praw Konsumenta dowiedziałam się co mam zrobić ..Ale o ile nie uzwględnią mojego zażalenia Bo nie będę płacić za coś czego nie mam ....to zgłoszę sprawę do Krajowego RZECZNIKA Praw Konsumenta A kto wie i jescze wyżej Bo nad nim są jeszcze inni i Mam nadzieję że nikt się z was nie podda tej firmie A nie wiem dlaczego bez porozumienia z klientem zamieniają kanały lub zabierają i zastępują innymi A ja np jak na coś nie podpisałam umowy na jakis kanał którego ja nie chcę A to juz Samowolka inei
ZaletyBrak
Wadysame wady
5 lat
~JFK / 2015-03-14 11:14
11 letni klient . Ich hasło to mniej za więcej.Od 4 lat tragedia. 3 razy omówiony serwisant nigdy nie przybył a ty czekasz .Od 23.12 nie da się użytkować 2 komputerów.Bo wywala pakiety i blokuje łącze do tego stopnia ze nawet w telewizji przycina głos.Ich odpowiedz to że problem leży po mojej stronie. Tylko dlaczego wszyscy sąsiedzi z okolicy maja to samo . Każdy problem po swojej stronie zwalają na klienta narajając go na koszty.I to nie pierwszy raz.Bez mojej wiedzy i zgody podnieśli mi o 5 zł abonament.Na pytanie za co bo mam podobno 100mb. Wiec się pytam czy m światłowodowy do bloku podciągnęli.Oni że nie to ja im się pytam jak oni mi chcą zapewnić 100mb po kablu miedzianym jak to jest technicznie niemożliwe.Tu nagle milczenie .Robienie klienta w balona to jest u nich teraz norma.Nie polecam od kiedy stali się monopolistą zero poszanowania do klienta idą na masówe .
ZaletyBrak
WadyArogancki monopolista Z droga ofertą nawet nie mierna ale tragiczna jakościa
11 lat.Z czego 83 ostatnie dni z awaria której nie usunęli a podnieśli mi koszty.
~tt / 2015-03-05 12:08
Ocena: 1.50 / 5
Podobnie jak Arci / 2015-02-24 12:57 mam zwiększony abonament za rzekomo 100MB/s. o 5 zł. I nie chodzi o kasę, ale o zasadę. Dokonali tego pod przykryciem domniemanej akceptacji nowych warunków przesłanych e-mailem. Kiedy napisałem aby mi wrócili poprzedni abonament, wówczas robią problem, że niby potrzebny jest mój podpis w aneksie do umowy. Poinformowałem ich że mój podpis będzie tylko i wyłącznie na wypowiedzeniu. Póki co czekam na odpowiedź. Tak na marginesie. Obecnie oferta ich jest bardzo droga i np. netia i orange oraz echostar są o wiele mniej wymagający cenowo w stosunku do szybkości łącza. No ale ta różnica idzie na pokrycie pieczarki przy Bługarskiej. Może sytuacja wygenerowana przez INEA sprawi że będę płacił mniej za interent.
Zaletyże częściej działa niż nie działa
Wadypersonel arogancki. firma wyrwana korzeniami z PRL