Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1052 opinii

2.06 / 5

  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.28
  • Cena
    2.18
  • Niezawodność
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AntyINEA / 2017-07-09 15:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Wziąłem u nich umowę na sam internet.15zł za 1,5MB/s.Przez 1szy tydzień wszystko śmigało.Oglądałem filmy 1080p60,grałem w gry przy pingu 15ms na zagranicznych jak i polskich serwerach.
    Po tygodniu modem zaczął piszczeć i zrywał łączę,a prędkość spadła i ledwo ciągnie do 1.2MB/s.Ping w grach to 50-60ms i lagi.Filmy maksymalnie mogę oglądać w 720p czasami 720p60.Jak wywali modem trzeba go wyłączyć i czekać aż się ochłodzi.Czasami bywa tak,że trzeba go kilka razy rozłączać i podłączać.Łączenie się z netem po zrestartowaniu modemu to nawet 2 minuty.
    Dochodziło nawet od tego,że internet zrywał się,pojawiał i znowu znikał.
    Awarie trwające nawet 3-4 dni.W umowie miałem również WiFi,ale zniknęło ono następnego dnia po zainstalowaniu modemu.Dzwoniłem do ich speca i stwierdził,że to wina moja dysku,bo jest uszkodzony.Myślałem,że skisnę.Szkoda na nich czasu.W listopadzie kończy się umowa.
    Zalety1-szy tydzień śmigało
    Wadyzrywa łączę,piszczenie modemu,awarię
  • ~Beata / 2017-07-03 01:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, postanowilam napisac poniewaz czas przypomniec Inei KTO JEST DLA KOGO a nie odwrotnie.... Spotkala mnie buta, arogancja zarowno przez tel, jak i w punkcie w King crosie.. Sprawa swieza wiec tym bardziej chce przestrzec .. Z ta firma bylam zwiazana 4 lata.. Nie bylo problemow wiekszych by interweniowac.. Konczyly sie umowy podpisywalam nowe .. W maju skonczyla mi sie umowa,zapomnialam poszlam do salonu "glogowska, z racji tego ze STARY KLIENT ZADNEJ PROPOZYCJI, a takze zadnych konkretow na przeakzywanie danych poinformowano mnie, ze tego nie robia , natomiast gdy poprosilam o to na pismie NIESTETY BRAK ZGODY. Postanowilam, ze zostawiam internet a z reszty rezygnuje...I ZACZELO SIE ...Jak zrezygnowalam zaczely sie tel. Za kare ze zapomnialam DODATKOWY MIESIAC OPLAT.. 19 czerwca prowadzilam rozmowe przez tel.. Ustailismy ze wezme internet za 109.00 ( suuuuper pakiet)i wszytko bedzie jak to pan z biura powiedzial " SMIGAC.... Tylko podkreca i od 1 lipca CUD MIOD MALINA ! UWIERZYLAM, jestem tempa w tych kwestiach zawsze wole zaplacic dodatkowa kase ale wszystko ma dzialac.. 1 lipca o godz 00 15 wylaczono kablowke.... ALE nie wlaczono tego suuper internetu..a przeciez byla NOWA UMOWA..Do 5 rano WALCZYLAM Z KABLAMI , ROZLACZALAM ,WLACZALAM ,RESETOWALAM I??? Brak sygnalu, a jak jest to buforuje... Zadzwonilam rano na infolinie... i????? dowiedzialam sie ze : SYGNAL W INEI POKAZUJE BARDZO DOBRY, PROBLEM U MNIE. Przyczyna : brak kabli, rutera, albo innych operatorow bo zaklucaja...mam KUPIC SOBIE ruter albo kable, i bedzie ok. Usuga liczona jest od 19 czerwca a nie od 1 lipca, mam termin 14 dni na odstapienie , TYLKO TEN OKRES KONCZY SIE 05 LIPCA W DZIEN KIEDY PRZYJDZIE EKIPA.... Kiedy spytalam dlaczego nikt z serwisu mi tego nie sprawdzi ??? okazuje sie ze nie ma takiej uslugi.. Pytam tu i teraz???? jak ja klient mam korzystac z czegos czego nie ma?, nie jest uruchomiona usluga..Dostalam odp. musze zaplacic 30 zl to ktos przyjedzie....Co robic ??? godze sie, ustalamy srode 5 lipca. Niedziela nie ma internetu , buforuje 93 min .. W tel szukam o inei opini i SZOK !!!!!!! 30 czerwca OD 22Do 1 lipca NIE MA INTERNETU POL POZNANIA...a pan na infolini powiedzal ze problem u mnie...Pytam: dlaczego nie wyslano sms do klientw, kiedy wiedziano o problemie ??Dzwonie znow na info nikt nie odbiera...Sprawdzam jaki punt w niedziele czynny trafia na king cross. Jade , opowiadam i, ?????????slysze ze takie problemy sa w CALEJ EUROPIE... Zadnej skruchy, przepraszam. Kiedy powiedzialam ze czytam opinie na forach to slysze ;konkurencja pisze, a jak powiedzilam ze od 4 lat jestem w inei to uslyszalam : ze powinnam wiedziec, nie byc zdziwiona ze tak jest.. Hallo???? kupilam nowa usluge i mozna mnie tak olac?? Przeciez milo SMIGAC, przed podisaniem umowy, a po podpisaniu ??? Bujaj sie.. przepraszam za kolokwializm. ZOBACZYMY CO DALEJ... Refleksja taka: nie JAKOSC ALE ILOSC MA W TEJ FIRMIE ZNACZENIE. Powiem na koniec tak: sama mam firme i GDYBY: moj pracownik tak traktowal klienta, wylecial by od razu.. A dwa: CHCIWY DWA RAZY TRACI ! Panie z KING CROSSA, chce panu udowodnic, ze nie jestem KONKURENCJA, DZIS U PANA BYLAM moj numer Pesel 700915.... A takze 19 czerwca i 1 lipca byly rozmowy, czy nagrane ???? zobaczymy.Zloze skarge na beznadziejna, nieprofesjonalna,mowiaca nieprawde obsluge . Kochani !! nikt nie ma pakietu na WYLACZNOSC. A takze NIC NIE JEST DANE NA ZAWSZE. KLIENTA TRZEBA ROZPIESZCZAC I SZANOWAC,a nie GNOIC ! pozdrawiam Wszystkich i zycze przemyslanych decyzji.B.
    Zaletytelewzja dobrze,
    Wadyinternet od roku zly ,wolny, zacinal sie badz buforowal... pomimo zwiekszenia pakietu,dzwonilam dwa razy na info, ale problem u mnie.. lecz nie skladalam reklamacji..nie lubie konfliktow,
    2 lata 139,99 pakiet, 2 lata 199,99 pakiet , teraz internet na rok 109,99 ( MEGA MOC :)
  • ~XYZ / 2017-06-24 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka usługa jaka proponuje ta śmieszna korporacja powinna być bezpłatna! Tak samo brak wykwalifikowanych pracowników, tutaj posłużę się cytatem jednego z nich "Pański internet się rozłącza, ponieważ najprawdopodobniej Pańskie komputery są zainfekowane"... Naprawdę ? COOO MA W ZWIĄZKU STABILNOŚĆ ŁĄCZA Z MOIM KOMPUTEREM ŚMIECH NA SALI NAWET GIMNAZJALIŚCI POTRAFILIBY WIĘCEJ ZDZIAŁAĆ... Jeżeli Państwo zastanawiają się nad podpisaniem umowy ODRADZAM ! Każda, ale NAPRAWDĘ KAŻDA INNA FIRMA ZAOFERUJE PAŃSTWU LEPSZĄ USŁUGĘ
    ZaletyTOTALNY BRAK
    ROK
  • ~Anonymous / 2017-06-12 18:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra najpierw ciągle internet stawał Dęba kiedy zgłosiliśmy sprawę dostaliśmy nowy router i modem w jednym prędkość internetu zostało ustawione na maksymalną A cena uległa obniżeniu Jednak nadal internet staje Dęba a router albo modem nie wiem jak to nazwać to chiński szmelc ciągle się rozłącza i trzeba go zresetować
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zadowolona / 2017-06-07 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka INEA od roku. Nie wiem skąd poprzednie zażalenia. Mam usługę po swiatlowodzie (3pak) wszystko działa bez zarzutu. Raz zdążyła się awaria (usunięta po 4 godzinach ) Nie oszukujemy się, nic nie trwa wiecznie poza tym mają prawo do awarii według regulaminu (tak przeczytałam cały regulamin ) konsultanci na infolinii bardzo mili i pomocni. Nie zgadzam się z opinią że są opryskliwi, zawsze chętnie pomogą i są życzliwi. Uważam że zapisywanie imion i nazwisk i pisanie skarg nic nie da, jak w każdym call center pewnie mają jakieś reguły i mówią to co muszą mówić . Natomiast uważam że mimo wszystko traktują klienta indywidualnie . Jakieś opłaty niezgodne z umową ? A czytał Pan umowę? Podejrzewam że nie. Ja przeczytalam umowę i każdy najdrobniejszy szczegół ponieważ zawierałem umowę telefonicznie. Żadnych ukrytych opłat tam nie ma. Nigdy żadnego problemu z fakturami i zero problemów z usługami. W stu procentach polecam tą firme
    ZaletyWiarygodnosc, uprzejmosc, indywidualne podejście, szybkie załatwianie spraw
    WadyBrak
    Klient od roku, za 3 usługi 99.90
  • ~kmk / 2017-05-30 23:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałem umowę na internet z inną firmą, która została kupiona przez INEA, od tego momentu skończyła się sielanka. Wcześniej wszystko można było załatwić, ale teraz INEA jest praktycznie monopolistą w Poznaniu. Fatalna obsługa klienta, wysokie ceny, niesłowni "fachowcy" od montażu. Gdybym miał wybór już dawno bym zmienił dostawcę. Fatalna jakość TV HD.
    WadyNajgorsza obsługa klienta z jaką spotkałem się od lat.
    6 lat, ~110 zł za pakiet tv (multirum) + 10 MB + 60 MIN tel (nie używam)
  • ~Rafał / 2017-05-25 20:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet z INEA jest tragedia gdybym mógł to zmienił bym na inny najchetniej. Niby jest do 150mb nigdy nie było nawet 50mb. Co chwilę jakieś problemy filmiki na yt w 240p się wieszają i co chwilę buferuja przy takim internecie powinno wszystko śmigać elegacko. Internet w telefonie mi szybciej chodzi niż ta cała INEA
    ZaletyŻadnych
    WadySłaby internet wiecznie problemy
    Poznań
  • ~bobo / 2017-05-24 17:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa dni po podłączeniu internetu było OK lecz później już tylko gorzej. Nie reagują na mój problem Mówią że błąd jest po mojej stronie lecz wszędzie indziej mogę się łączyć przez VPN tylko u nich nie. internet jest szybki ale zawodowo nie mogę pracować więc dla mnie jest bezużyteczny.
    WadyBrak reakcji na problem klienta
    2 miesiące i toczę bój w tej sprawie od 1,5 miesiąca
  • ~klient / 2017-05-12 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć potrafi wyprowadzić z równowagi najbardziej spokojnego człowieka na świecie. Nic nie działa. Cały czas się zawiesza, cały czas się buforuje, nawet teledysku obejrzeć nie idzie za 75 zł miesięcznie. Skandal!!!! Dzwonię, proszę się o nowy router i mówią mi że mam sobie kupić sama. Co to w ogóle za obsługa? Czekam na ten dzień, kiedy mi się umowa skończy i żegnam się z tą siecią internetową raz na zawsze!!!
    Poznań
  • ~Małgorzata / 2017-05-11 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity minus.
    Jestem klientem od 8 lat.
    Przy podpisywaniu nowego aneksu włączono mi bezprawnie mimo tego że wyraźnie zastrzegałam że ta usługa mnie nie interesuje usługi dodatkowe jak vod za 49 zł.
    Pakietów dodatkowych nie można wyłączyć przez internet trzeba się udać osobiście i złożyć pismo.
    Oszustwo i bezprawie.
    Jak umowa wygaśnie to już nigdy nie chcę mieć nic z nimi wspólnego.
    Do tego częste awarie mimo światłowodu i przerwy w emisji telewizji szczególnie w święta.
    Nie dajcie się złapać.
    Odradzam gorąco
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa przy zawieraniu umowy. Naciąganie klientów i brak kompetencji pracowników.
    Poznań
  • ~Edward / 2017-04-17 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim telewizje i internet od INEA. Częste awarie sygnału, przez co nie ma nawet tv, nawet w święta cały dzień.Internet jak działa jest "różny" :) Wale was i zmieniam operatora. Wielki minus
  • ~rozpiw / 2017-04-10 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostrzegam przed pseudo promocjami. Jestem klientem INEI już ponad 10 lat. W sierpniu ub. roku chciałem zmienić swój pakiet usług 3in, z internetowego na telewizyjny. W punkcie obsługi w M1, sprzedawca poinformował mnie, że mogę skorzystać z promocji super rabat, w której za 15 zł więcej niż do tej pory płaciłem, będę mógł mieć dodatkowo HBO Max Pack, multiroom w cenie, VOD na pół roku za darmo, dekoder PVR, nielimitowane rozmowy telefoniczne oraz szybszy internet w perspektywie. Zapewniał o tym, że przez cały czas obowiązywania umowy (2 lata) koszt będzie w całym okresie stały. We wrześniu pierwsza faktura na ponad 200 zł(!) Po złożeniu reklamacji została ona uznana i płatność skorygowana do 159,90 zł o czym wspominał konsultant. Kolejna już 169,90 zł, ponieważ okazało się, że do pakietu włączono usługę mobilny internet 2GB, za który muszę płacić. Dowiedziałem się wówczas, że miałem już wcześniej taką usługę oraz kartę SIM (nigdy od nich takiej nie otrzymałem). Moje reklamacje były niestety odrzucane. Wczoraj dowiedziałem się, że w ramach tej promocji korzystałem z innej, w której multiroom kosztuje po 6 miesiącach 14,90 zł. W ten sposób, nieuczciwy moim zdaniem pracownik INEI, naciągnął mnie na wydatek ponad 40 zł więcej, o czym wiedząc już przy podpisywaniu umowy, nigdy bym jej nie zawarł.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia poniżej krytyki, otrzymany dekoder mocno zużyty (na dysku mnóstwo nagranych programów), problemy z jakością obrazu (zwłaszcza TVP Sport)
    Klient od 2006, 184,90 zł
  • ~Adam / 2017-04-09 12:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działał jak chce. Kilka razy dziennie lagował, stawał dęba nic się nie działo.
    Zgłaszałem awarie to w kółko kazali restartować modem i wykręcać wtyczki zamiast przysłać fachowca z odpowiednim sprzętem do pomiarów to ostatnio przysłali buraka z pomagierem i jak usłyszał że nie podpisze kolejnej umowy zanim internet nie będzie prawidłowo działał to wydarł się do pomagiera WYCHODZIMY! NICZEGO NIE RUSZAJ! WYCHODZIMY!. I tak skończyła się moja historia z tą firmą.
    ZaletyTelewizja działała bez problemowo.
    WadyBardzo kiepski internet. Buracka obsługa klienta. Brak fachowców!
    Nie polecam!
    2 lata, 139zł za pseudo internet i TV
  • ~Wayde Van Niekerk / 2017-03-26 22:33
    Ocena: 4.25 / 5
    szybka instalacja, na razie bezproblemowo poznań światłowód
    Zaletyniskie opóźnienie ( 10 ms)
    pełna prędkość
    darmowa instalacja
    tanio
  • ~niezadowolony / 2017-03-24 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii inea są tak dalece niekompetentni że odradzam jakikolwiek kontakt z nimi. Bezczelność i buta jest ogromna- myślą, że znają się na wyszstkim, pouczają klientów i są opryskliwi. Radze zapisywać nazwiska i składać skargi na tych ludzi żeby oduczyć ich podobnych zachowań. Ostatnio miałem sytuację, że dekoder nie działał (chiński szmelc od Inei) a facet na infolinii twierdził że okablowanie w nowo oddanym do użytku mieszkaniu uległo zużyciu (śmiech na sali), pomimo usilnych prób wytłumaczenia mu że to jest mało prawdopodobne facet chciał wysłać do mnie montera w cenie 70 zł, którego miałbym sfinansować pomimo że ich beznadziejny dekoder szwankuje.... ŻENADA!!!! Jeszcze jedna taka sytuacja i idę do UOKiK- jest to typowe naciąganie na kasę! Ostrzegam wszystkich
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie monopolista rynkowy i wszystkie tego konsekwencje dla klienta
    ponad 2 lata
  • ~carlo / 2017-03-18 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga ! Inea niespodziewanie wyłączyła 17 marca usługę poczty, a właściwie odcięła bez ostrzeżenia uzytkowników od dostępu do własnych danych na skrzynkach mailowych. Podobno w związku z zagrożeniem nieautoryzowanego dostępu osób trzecich. Konsultant infolinii Inea stwierdza, że nie może udzielić żadnych wyjaśnień. Na pytanie czy możliwe będzie odzyskanie przez abonentów w jakikolwiek sposób informacji i danych przechowywanych na skrzynkach mailowych - odpowiada kategorycznie "nie !". Przejaw braku szacunku wobec własnych klientów. Podejrzany jest fakt tłumaczenia się zagrożeniem nieautoryzowanego dostępu. więc albo wlazły tu jakieś czynniki powiązanie z organizacjami rządowymi albo po prostu wysypał im się serwer mailowy i dane poszły w diabły. Żenada.
    wieloletni abonent
  • ~wiciu / 2017-03-18 09:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet działa w miarę poprawnie ale dzisiaj zbulwersowała mnie poczta którą mam od INEA.
    Firma z dnia na dzień zaprzestała świadczyć usługę pocztową. TAK SIĘ NIE ROBI.
    Czyż nie powinno się powiadomić swoich klientów wcześniej, że od 17 marca zaprzestajecie świadczyć tę usługę?
  • ~Łukasz / 2017-03-17 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, najgorszy dostawca internetu,złożyłem wypowiedzenie umowy w marcu,do kwietnia musze płacić a internet nie chodzi.Odradzam!!!!
  • ~mario / 2017-03-13 14:26
    Nie polecam operatora INEA,obsługa klienta jest na żenującym poziomie. wiem to z własnego doświadczenia kiedy potrzebowałem przedstawić urzędowi skarbowemu faktury za internet za poprzednie lata firma NIE ZROBIŁA NIC ŻEBY MI POMÓC, naprawdę nie polecam!!!
    Zaletybrak
  • ~klient / 2017-03-03 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Inea ma najgorszy internet jaki mialem co chwila sie tni albo predkosc spada do zera , co chwile wyminiaja wzmacniacze na budynku itp. poprzednia firma TESAT nigdy nie miala problemu z jakoscia uslug ale niestety ich inea wykupila
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227