W 2016 roku wymieniono mi router z powodu uszkodzenia (kolejny, nie zliczę który, oczywiście made China). Tym razem router z WiFi. Dotychczas miałem swój router WiFi (b.dobry). Po kilku dniach i wizycie montera (jedyny pozytyw to kompetentni i mili faceci) okazało się, że WiFi w routerze Inea jest niewyłączalne a oba wzajemnie się zakłócały. Od tego czasu korzystałem z WiFi Inea i nikt nie żądał dodatkowej opłaty. Zresztą chyba nie było takiej opcji w cenniku. Router odsprzedałem. Tu trzeba dodać, że opłaty są wysokie 154,70 zł/mc za 60/10 internet i TV Super HD PVR ! Niestety pod koniec 2017 roku kolejny router padł (uszkodzony procesor) i tu czeba pochwalić, na drugi dzień zainstalowali nowy. Niestety nie miałem WiFi ?! Okazało się, że w tych modelach mogą je załączać zdalnie. Zainterweniowałem i rzeczywiście włączyli mi WiFi. Nic nie wspominali o jakiś dodatkowych opłatach ! Dostaję fakturę o 10 zł/mc wyższą ?! Bez zmiany umowy czy jakiejkolwiek próbie kontaktu ! Zgłaszam przez stronę kontaktową moje uwagi i zastrzeżenia 8 i 16 stycznia br. W związku z tym że do 19 stycznia brak jest jakiejkolwiek reakcji, a to termin wniesienia opłaty, przelewam w terminie kwotę o 10 zł mniejszą ale zgodną z umową. 23 stycznia bez żadnych ostrzeżeń i kontaktu wyłączają zdalnie WiFi. Jak to nazwać, kiedy nie wolno używać niecenzuralnych wyrazów ?!ZaletySzybki, miły i fachowy serwis. Sygnał, jak wszystko działa jest b.dobrej jakości, co niewątpliwie jest zasługą światłowodu.
WadyBardzo awaryjny sprzęt. Częste awarie TV i Internetu. Zbyt drogi abonament, praktycznie dwukrotnie droższy jak w dużych miastach.
MiejscowośćBiskupice Wlkp.