Utrzymuję umowę z Ineą tylko ze względu na pakiet tv. Tu nie ma żadnych zastrzeżeń i chyba w moim rejonie Inea w tym względzie nie ma konkurencji.
Problemy są z połączeniem internetu. Nie dość, że od południa w sobotę do poniedziałku rano nie ma możliwości zgłoszenia awarii, to rozmowa z konsultantem przyjmującym zgłoszenie w godzinach pracy, odbywa się według schematu:
nie ma internetu? to proszę wyłączyć router z gniazdka el. na 20 sekund i odkręcić kabel antenowy i przykręcić go ponownie. Zdarza sę, że jest chwilowy zanik internetu i wtedy włącz/wyłącz działa. Jednak przy prawdziwych awariach, a te są znacznie częstsze, konsultant ZAWSZE twierdzi, że u niego nie widać problemów z dostawą. Jednak skoro internet zupełnie niespodziewanie powraca to wiadomo, że problem był u dostawcy. Niestety, ten powrót czasem następuje po godzinie, dwóch, ale częściej po dwunastu, albo i dłużej. Niemniej firma tylko raz na wiele razy przyznaje, że usterki powstały u nadawcy.ZaletyPakiet tv. Niektórzy konsultanci uprzejmi i sympatyczni.
WadyBrak kontaktu w weekendy. Częste awarie netu.
MiejscowośćPoznań Naramowice