MiejscowośćBolewice
strona 39 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Marta / 2019-06-26 15:03
Mój koszmar rozpoczął się z dniem rozszerzenia usługi. Chciałam zakupić internet, niestety okazało się, że wymagałoby to przeciągnięcia ok 25 m kabla i zakupu dodatkowego wzmacniacza(dekodera). Bardzo miły Pan monter wyjaśnił mi w jaki sposób będzie to wszystko wykonywał. Uznałam, że nie zdemoluję wyremontowanego domu i przed przystąpieniem do montażu zrezygnowałam z tej dodatkowej usługi. I teraz dopiero się zaczęło.... Wspólnie z monterem dzwonimy po wszystkich działach infolinii oczekując godzinami i nic. Uprzejmi konsultanci nie mogą sobie poradzić z podjęciem decyzji: anulować aneks i przywrócić poprzednią umowę. Akcja z inea rozpoczęła się 24/06/19 i trwa do 26/04/19 zaznaczam, że trwa. Masakra!!! -
-
~mmpzmpr / 2019-06-22 23:21
Sama siec ok ale dekoder mega lipa, soft aktualny z 2013 roku, internet do niego po kablu i irda hehe trzeba celowac zeby cos zrobic, mega wies jak na dzisiejsze czasy -
~Sangwinik / 2019-06-22 21:47
. Swiatłowód został szybciutko załozony przez dwóch miłych młodzienców Tylko czekac 48 godzin na aktywacje TV, bo internet działał juz po chwili .....No i czekam od prawie dwóch m-cy na tę szybciutką aktywację. Po wielu rozmowach i po wysłuchaniu wielu róznych tłumaczeń o problemach technicznych , lub o konieczności zebrania informacji (jakich
kurna informacji ?), powoli dochodzę do wniosku, że nadszedł czas aby rozejrzeć się za innym dostawcą mediów. Inea - a własciwie osoby odpowiedzialne za relacje- klient/dostawca , chyba nie ogarniaja tematu , lub sytuacja przerosła ich o rząd wielkości.ZaletyNiezły i stabilny internetWadyTotalny - jak mniemam - bałagan po stronie organizacyjnej skutkujący problemami u odbiorców.MiejscowośćTurek -
~Michalczino / 2019-06-21 00:40
W ramach programu POPC podłączono mi na totalnym odludziu (czyt. w domu 400m od głównej drogi we wsi, okolice Śremu) światłowód w technologii FTTH. Cztery razy umawialiśmy się na termin instalacji, ale podwykonawca dał "ciała" i albo nie przyjeżdżali, albo stwierdzili że "nie wystarczy im czasu i sprzętu, więc przyjadą później". Konkretna rozmowa z miłą i zaangażowaną w sprawę konsultantką poskutkowała - na drugi dzień przyjechali technicy, w dwa dni zrobili całą robotę. Na początek 600/600 z telewizją, a później niespodzianka - list z informacją, że umowa przechodzi na okres nieokreślony, plus parę słów typu "możesz od nas odejść, jeżeli Ci się nie podoba, albo zamów nowy pakiet". Więc wleciał pakiet 1000/1000 z Hiway TV i co mogę więcej powiedzieć.. petarda! Jeśli chodzi o awarie - nie rozumiem ludzi, którzy mogą narzekać. O ile korzystają oni ze starej technologii, albo z infrastruktury którą Inea tylko wynajmuje, to mogę to zrozumieć. Ale nowe światłowody kładzone przez Ineę są mega spoko :). Zdarzyły mi się tylko dwie awarie od 7 miesięcy. Jedna trwała 2 minuty i internet po prostu mulił, a druga 30 minut i net zrywał. Obie awarie były w godzinach późnonocnych (2-3) w dzień roboczy. Więc jaki jest wniosek? Ino brać! Zaletyprędkość, cena, podejście do klienta, stabilnośćWadyczas odpowiedzi na formularz poprzez portal Moja INEA, brak LM w pakiecieMiejscowośćŚrem -
~Mariusz / 2019-06-20 03:36
Dzisiaj poraz kolejny dzwonię do działu technicznego to co usłyszałem to naprawdę przeszło wszelkie moje oczekiwania gość polecił mi ściągnąć program do monitorowania połączenia bo niby po ich stronie wszystko super bez żadnych problemów. Ja do gościa że od prawie 0,30 min nie nam internetu a on na to że wszystko wporzadku. To wymieńcie ruter my takich rzeczy nie robimy. ZaletyNie polecamWadyKiepski internet najgorszy ruter, od 3 m już nie łączyMiejscowośćSzamotuły -
~LauraVem / 2019-06-18 13:49
od 3 tygodni czekam na informację kiedy zostanie podłączony internet i TV. Na infolinię dodzwonienie się graniczy z cudem!!!.Dzwonię do punktu obsługi Polna 68 Poznań jak się dodzwonię otrzymuję informację czekać .... ale ile? , jak długo ....? Na maile napisanego na ich stronie nie odpisują. Całkowite lekceważenie klienta . Jestem rozczarowana ZaletyżadnychMiejscowośćSkórzewo -
~kknd20 / 2019-06-16 15:33
Czekam za podłączeniem internetu już bardzo długo i no stop słyszę ze za miesiąc brak słów !!! Zaletybrak opinii o internecie brak internetuWadyobsługa olewa sprawę szkoda gadaćMiejscowośćwargowo -
~Arek / 2019-06-15 20:37
Uwaga na inea tak sonie wylącza pakiety Mi po raz drugi wyłaczyli canal plus.I nie wiedza czemu ZaletyoszustwoMiejscowośćok leszna -
-
~Żli ludzie od internetu / 2019-06-14 22:58
Od 6 lat miałem umowę z inotel- teraz inea, było ok a w maju podpisałem nową bo mi narzekali, że nie opłaca im się serwisować starego łącza=skrętki i mi dają światłowód za 29,99 a tu nagle pierwsza faktura- 60 zl. zaraz kolejna na 6zł za wysłanie listem tej poprzedniej. W systemie niby mają 29,99 ale każą płacić 66 i składać reklamacje- jakieś żarty chyba.Do portalu mojainea nie da się zalogować bo mój numer klienta nie istnieje, infolinia- nagrane, że czas oczekiwania 10 minut a kasa za telefon leci. Odstępuję od umowy i niech mnie cmokną, czekam tylko na telefony od "kancelarii finansowych" kiedy sprzedadzą ten wymyślony dług i będą mnie nękać. ŻENADA.Pl Zaletyw inotelu działałoWadyw inei działa ale fv zawyżone dwukrotnieMiejscowośćPoznań -
~Bili / 2019-06-13 09:03
Od 7 lat korzystam ze światłowodu Inea. Ani przez moment nie było przerwy w dostawie internetu. Wszystko chodzi w jak najlepszym porządku. Cena adekwatna do prędkości. ZaletyBrak awarii.MiejscowośćKostrzyn -
~Filip / 2019-06-12 19:49
Obsluga klienta na poziomie Bangladeszu. Problemy z dostawali internetu... Szczerze NIE POLECAM Zaletykanaly telewizyjne dzialjaWadyzla obsluga, slaba jakosc internetu, wykorzystywanie nieswiadomosci klieta dla swoich celowMiejscowośćPoznań -
~Mariusz / 2019-06-07 00:39
Od roku korzystam ze światłowodu Inea. Internet działa bez zarzutu, podobnie jest z telewizją.
W telefonie zainstalowałem apkę i wszystko mam pod ręką, a płatnośc mogę załatwić jednym kliknięciem.Zaletyniezawodność
nowoczesność usługMiejscowośćPoznań -
~Michał / 2019-06-04 17:34
Jedna Wielka porażka, stale awarie, monterzy tragedia, na infolinii nikt nie odbiera. MiejscowośćPoznań -
~Molik / 2019-05-29 21:35
BARDZO SŁABY ZASIĘG INTERNETU! WSZYSTKO SIĘ MULI (ZACINA SIĘ) YOUTUBE CHCĘ WŁĄCZYĆ TO MUSZE CZEKAĆ 15MIN. TO GÓWNO A NIE INTERNE!!!!! ZaletyBRAK!!!!!!WadyZACINA SIĘ, MULI SIĘ,MiejscowośćKoło -
~xx77 / 2019-05-29 16:23
Tragedia, nie polecam. Koszmarna obsługa klienta. Firma ma ludzi w tyłku. MiejscowośćPoznań -
~Alex / 2019-05-28 16:50
JEDNA GWIAZDKA TO I TAK ZDECYDOWANIE ZA DUŻO,DUŻO ZA DUŻO!!!!TA FIRMA TO PORAŻKA !!!WCIĄŻ AWARIE. OMIJAJCIE JĄ SZEROKIM ŁUKIEM,JEŚLI CHCECIE Z TEJ FIRMY INTERNET,IDZICIE SIĘ PRZEJŚĆ ŻEBY WAM PRZESZŁO,BO PODPISZECIE NA 2LATA AWARIII!!!!!!ZASTANAWIAM SIĘ CZY TA FIRMA TO CZASEM NIE JEST PRZEKRĘT!!!DOSTAJĄ MASĘ PIENIĘDZY Z UNII NA CO???????? ZaletyBRAK BRAK BRAKWadyCała firma jedna wielka wada!!!!MiejscowośćDąbrówka -
-
~Dawid / 2019-05-28 11:24
Niestabilne połączenie, koszmarna obsługa klienta ZaletyRezygnacjaWadyCała usługaMiejscowośćPoznań -
~Andrzej / 2019-05-20 19:22
Koszmar, łącze internetowe bardzo niestabilne. A dodzwonienie się do Działu by zgłosić usterka, spadek prędkości dziś automatyczna sekretarka kazała mi czekać 10 minut po znacznie dłuższym oczekiwaniu 18 minut poddałem się i postanowiłem zrezygnować z połączenia. ZaletyMożliwość rezygnacji....WadyUsługa niestabilna internet.MiejscowośćSkórzewo -
~Sylwester / 2019-05-19 19:56
Godzina 18 awaria internetu obsługa zgłoszeniowa w niedzielę do 17,zgłoszenie dopiero poniedziałek rano. MiejscowośćPoznań -
~Marina / 2019-05-15 20:09
Średnio raz w tygodniu mam awarie internetu! Non stop wysyłają technika i niestety awarie się ponawiają. Nie polecam, jedynie co to obsługa jest miła ???? MiejscowośćPoznań
strona 39 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »