W obecnych czasach bez internetu żyć się nie da. Jako iż nie miałam wyjścia, bo nic innego w okolicy nie ma, z ciężkim sercem podpisałam umowę. Naczytałam się samych negatywnych opinii i przygotowałam na najgorsze, łącznie z tygodniowym brakiem dostępu do internetu.
Jak na razie - a użytkuję rok, niczego złego powiedzieć nie mogę. Internet działa bez zarzutu, przerwę w dostępie miałam słownie raz przez 3 godziny, bo była awaria. Może ja mam jakieś wyjątkowe szczęście,ale dodzwaniam się do biura obsługi klienta.
MiejscowośćOwińska
~Lenka / 2018-11-16 16:24
Ocena: 2.25 / 5
Wasza "podpowiedź" uraża moją godność "konkretnie i BEZ BŁĘDÓW".
Zalety.....
WadyCena, transfer.
MiejscowośćPoznań
~kuba / 2018-11-11 20:15
Ocena: 1.50 / 5
Internet ciagle się zawiesza ,trzeba kilka razy dziennie resetować router. Inea twierdzi ,że wysztko jest OK...
MiejscowośćLuboń
~kesarr / 2018-11-05 20:08
Ocena: 4.25 / 5
Mieszkam w domu jednorodzinnym i mam łącze radiowe. Po bezawaryjnym okresie umowy wypowiedziałem umowę z uwagi na dodatkowe łącze LTE. Inea skierowała do mnie propozycję utrzymania łącza za 1 grosz m-c (5 MB/s_). Niedawno miałem problemy z działaniem łącza , jedna wizyta serwisu-wymiana wtyczki RJ - poprawa , druga wizyta serwisu zakończyła się wymianą kabla od anteny do routera. Nie sądziłem że Inea podejmie się tego z uwagi na moją bonifikatę , ale podjęli temat . Na infolinii tez nie miałem problemów ze zgłoszeniem awarii. W sumie należy się zasłużona opinie za działanie.
ZaletyNie odpuścili tematu, symboliczna opłata 1 gr
MiejscowośćTulce
~Dragon / 2018-11-05 17:15
Ocena: 1.00 / 5
odradzam wybranie tych usług ciagłe problemy z przesyłem danych oraz duzo nizszy przesył niz został zaoferowany
Zaletyzadych
Wadywymienione w opisie
Miejscowośćkoło
~Zenek / 2018-11-04 14:40
Ocena: 3.00 / 5
Wziąłem Inee bo nic innego w okolicy nie było. Dodam że mieszkam w Poznaniu. Chciałem 10 MB, więcej nie wykorzystuje, wcisnęli mi 100 MB. Musiałem się z tamtego mieszkania wyprowadzić po 4 miesiącach nagle okazuje się, że jest jakaś kara umowna. Nikt nie mówił o żadnej karze umownej. Na infolinii też nie mówili o żadnej karze umownej. Wcześniej technicy szczęśliwie przyjechali zamontowali zrobili dziurę w ścianie w świeżo wyremontowanym mieszkaniu. Poniosłem dodatkowe koszty. Teraz muszę scedować umowę. Oczywiście to jest powszechna praktyka w tym kraju. Wziąłbym coś innego po prostu.
MiejscowośćPoznań
~Czester / 2018-10-29 23:38
Ocena: 2.25 / 5
Niedziałające pakiety. Infolinia mówi że zrobi co może, a jednak nic nie może. Sprzedali pakiet full wypas za kupę kasy i tyle. Szkoda, kiedyś to była całkiem dobra kablówka
DNO!!! po pierwsze oszukują że mają zasię play! owszem ale TYLKO PLAY, jak ktos jest w Play korzysta też z innych sieci... ale w Inea tylko pnadajniki Play więc gubio zasięg. Po drugie przeniesienie numeru to dla nich czarna magia... sms z powiadomieniem że trzeba przełożyć kartę albo w ogole nie przychjodzi albo po czasie... zamiast telefonu na abonamet włanczaja Ci jako pre-paid i nie możesz dzwonic bo konto puste!!! PARODIA
Serwis czy obsługa klienta kolejne DNO!!! w weekendy do 17 a potem bujaj się bo Inea dba o pracowników i daje im wolne!!! KPINA
MiejscowośćSkórzewo
~... / 2018-10-20 13:22
Ocena: 1.50 / 5
Totalne dno, 3 miesiące rozpatrywania wniosku o przeniesienie Internetu na inne mieszkanie, każda osoba, z którą się kontaktowaełem zbywała mnie na tydzień po czym znów nie oddzwaniali a na koniec powiedzieli, że nie ma możliwości w tym mieszkniu podłączyć światłowodu...
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćPoznań
~załamana / 2018-10-20 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię już kilka razy na infolinię 612266666 20min i nic nikt nie odbiera, internetu w domu nie mam, bo uwaga co chwilę Pan lub Pani z obsługi musi coś ustawiać. Internet na światłowodzie- brawo!
Bardzo drogo, awaryjnie, bez możliwości poprawy usługi. Masakra.
Zaletybrak
Wadybrak internetu
Miejscowośćkobyla góra
~Bogusław / 2018-10-18 19:55
Ocena: 1.50 / 5
Komedi z Ineą ciąg dalszy.17.10.nowy sms.zgodnie ze złożoną rezygnacją na koniec miesiąca wyłączamy usługę.tylko że ja nie składałem rezygnacji.dziś byłem wpunkcie inea w Słupcy i poprosiłem o kopie wypowiedzenia umowy.niestety pani tam pracująca nie mogła takiej znależć.mam zapłacić za miesiëczny okres wypowiedzenia chociaż operator zrezygnował z naprawy nadajnika i nie będzie dostarczać internetu to nowa metoda śwadczenia usług Inei .
Zaletyżadnych
Wadyniekompetęcja oszkiwanie klienta
MiejscowośćKokczyn
~Bogusław / 2018-10-16 20:05
Ocena: 1.75 / 5
23 09 zglaszam awarie przjeżdża technik stwierdz że to awaria nadajnika naprawia jak bedą mieć części 27 09.po telefonie żony na infolinię kilkanaście minut czkania dostaję sms awaria usunięta tylko internet nie dziła .Za kilka dni będąc w punkcie inea w Słupcy dowiduję się że nadajnika nie będą naprawiać a umowa jest rozwiązana z miesięcznym okresem wypowiedzenia. inea o tym fakcie nie raczyła o tym poinformować. dziś dostaję sms wystawiona faktura za pażdziernik za niedostarczane usługi z winy operatora. to są praktyki oszustow i złodzieji. lepiej omijać z daleka tą firmę
MiejscowośćKokczyn
~lencki / 2018-10-09 17:50
Ocena: 2.25 / 5
Inea wprowadza w błąd klienta.
Mam podpisaną umowę z tym dostawcą.
Przypadek losowy zrządził że musiałem zmienić adrez pozostając nadal w tym mieście.
Nawiązałem kontakt z obsługą klienta i powturzono mi to co mówił opiekun budynku.
Nie ma żadnego problemu z przeniesieniem internetu ale musiał bym przejść na mobilny.
Dla mnie żaden problem.
I zaskoczenie.....
Przejście na internet mobilny wiąże się z zerwaniem starej umowy, zapłatą kary i wtedy mogę wziąć od nich nowy internet.
Ktoś tu był niepoważny wychodząc z taką propozycją.
Nie. Polecam i pozdrawiam obsługę INEA.
MiejscowośćLeszno
~Dobrypoczątekwspólpracyinea / 2018-10-05 13:22
Ocena: 1.75 / 5
UWAGA
W umowie z inea nawet na czas nieokreślony jest AUTOMATYCZNIE bez informowania (przynajmniej w moim wypadku) promocja jedna na 30 zł (HBO GO) a druga na 10 zł (pakiet bezpieczeństwo) i UWAGA nie można ich wyłączyć od razu. To popularna praktyka, inea liczy ze zapomnimy z zabiegania ich wyłączyć po 7 dniu umowy (tak mnie poinformowano ze wtedy dopiero można) a pomiędzy 30 dniem i policzy nam za nieużywane usługi a najbardziej zależy im że nie zauważymy przez kilka miesięcy
przy umowie na czas określony koszt rezygnacji jest większy niż płacenie do końca.
router nie jest wasz i mogą was policzyć jak nie będziecie mieli każdego elementu pudełka wiec dobrze go zachowajcie.
TYLKO jeden slot lan jest do waszej dyspozycji, pozostałe są do innych usług, i co wam do tego, to ich router tylko stoi w waszym mieszkaniu :) jak korzystacie z dwóch komputerów po "kablu" to warto się zastanowić.
Dobry początek współpracy inea....
Wadynieczysta gra na start
~Dawid / 2018-10-04 21:18
Ocena: 1.00 / 5
NIE PODPISUJCIE UMOWY Z INEA - TO OSZUŚCI KORZYSTAJĄCY Z TEGO ŻE W POZNANIU SĄ MONOPOLISTAMI. Internet rzadko kiedy trzyma parametry, a gdy zgłosicie usterkę technik i tak nie przyjedzie ponieważ uzna że po ich stronie wszystko działa. Za to pan przez telefon powie że widzi usterkę i nawet obieca że technik na pewno przyjedzie. jasne ... drugi tydzień minął , zgłoszeń usterek tego samego problemu już ma chyba z 10 i zawsze tak samo się kończy - kwiecisty sms o naprawie usterki pozwoli na godzinę max korzystania z internetu. Potem znów usterka wraca. Tak mam ja i moi znajomi
Wadyusterek cała masa, po umówieniu technika i tak nie przyjeżdża nikt - znarnowany czas i kasa
MiejscowośćPoznań
~Abonent Wlkp / 2018-10-02 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed podpisywaniem umów z Ineą.2miesiące temu podpisana umowa na szybszy net 180mb,
niestety działał tylko na pełnej mocy jakieś 3tygodnie,potem awarie się zaczęły.Od miesiąca praktycznie net nie działa,ping skacze,prędkość w porywach do 80mb ale tylko na chwilę bo odrazu spadek na 8-9mb a potem na 1mb..7 razy rozmowa na infolinii,złożona pisemnie reklamacja i 30dni czekania na pisemną odpowiedź,przy czym rachunki naliczają za usługi.Szykuję się do rozmowy z rzecznikiem praw konsumenta a potem składam wypowiedzenie.Totalne dno usługi i obsługa!!
Zaletytylko telewizja działa
Wadywszystko pozostałe łącznie z rozwiązywaniem awarii-to na 1miejscu
MiejscowośćSzamotuły
~Michu / 2018-09-30 16:03
Ocena: 2.00 / 5
czy moglbym prosic o podlaczenie tego domofonu w ktorym pan przewiercil kabel??bo niechce mi sie juz schodzic i drzwi otwierac. Czekam juz 2 tyg. Czy to dlugo?? Hmm. Sam niewiem. Ladne opinie sa pisane na temat inei. Dzis mial pan to zrobic. O 13.30 mial byc. Niestety nie odebral telefonu. No i oczywiscie nie przyszedl:-) pewnie byl bardzoo zajety. A zadzwonic nie mogl,bo raczki mial zajete. Do panstwa juz dzwonilem. Ale nie duzo razy- ok 10 x. Duzo minut nie stracilem. Moze ze 100:-). Ale co tam. Trzeba czekac prawda?? Chcialem tez bardzo bardzo podziekowac PANSTWU za odpisanie na meila. A nieeee przeciez panstwo tez byli zajeci prawda?:-) nic sie nie stalo. Poczekamy sobie. Spokojnie:-)chcialem jeszcze dodac,ze jezeli chodzilo o podpisanie z wami umowy ,to byliscie na drugi dzien:-) co za super firma. Szybko zalatwione:-) pozdrawiam i czeeekaaaammmmm.....:-)
ZaletyBrak
WadyOj duzo duzo
~Bartosz / 2018-09-24 21:18
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno, podejście do klienta - żenada, nic się nie zmieniło mimu wielu telefonów. Miał podejść ktoś od internetu i stwierdził, że nie ma po co bo "działa dobrze", co chwila wyłącza, przerywa, ping skacze. Totalny dramat.
Zaletynic
Wadywszystko
MiejscowośćPoznań
~Piotr / 2018-09-24 08:15
Ocena: 3.25 / 5
Ze szczerym sercem nie polecam. Konsultanci nie mają pojęcia o czym mówią. OSZUKUJĄ klientów podczas rozmów które są podobno dla bezpieczeństwa klienta nagrywane. Jednak jak chcecie nagranie rozmowy ,zapomnijcie. Takie problemy że w głowie się nie mieści i 100 pytań do ... a czy rozmawiał pan z panem czy z panią , a czy z tego numeru , wszystko byle nie udostępnić nagrania . Zgłosiłem sprawę z prośbą o interwencję do ministerstwa cyfryzacji , do rzecznika konsumentów a adwokat pisze pozew, niech im dowalą.
ZaletyBrak
WadyOszustwo
MiejscowośćGrodziszczko
~Viper92 / 2018-09-01 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bardzo zła jakość internetu, wszystko chodzi co raz gorzej :(