Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1110 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2019-08-20 14:52
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam internet światłowodowy na wsi w ramach programu... Od momentu podłączenia trafiły mi się dwie awarie nocne. Nie mam poza tym żadnych zastrzeżeń poza obsługą, to jest prawdziwy koszmar. Dodzwonić się na infolinię to cud, prędzej u papieża zawitam niż ktoś u nich telefon odbierze. Jak już uda jakimś cudem się dodzwonić to sprawa załatwiona jest do końca.
    Zgłaszanie problemów czy zapytań przez www nie ma sensu, nikt na nie nie odpowiada.
    Od początku mam 100/100Mbit i dokładnie tyle jest, żadnych spowolnień.
    Chcę teraz przenieść do nich telefon komórkowy i mam duże wątpliwości co do obsługi klienta...
    ZaletySzybki i stabilny internet
    WadyInfolinia chyba na księżycu
    MiejscowośćCeradz Kościelny
  • ~JW / 2019-08-10 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw ich konkurencja odłączyła mi internet z ich niezabezpieczonej skrzynki. Potem przez miesiąc nie mogli się dodzwonić do konkurencji żeby łaskawie wypieli się i zwrócili im mój kabel. Poprosili mnie abym to ja skontaktował się z ich konkurencją i poprosił o zwrot kabla - ŚMIWECH NA SALI.
    Ostatecznie musiałem zadzwonić i wypieli się a wtedy INEA łaskawie przyszła i mnie podpięła. W między czasie wysyłali mi FAKTURY za nie dostarczoną usługę. BEZNADZIEJNA OBSŁUGA KLIENTA I JAKOŚĆ USŁUG! TRAGEDIA!

    Życzę im aby po uwolnieniu praw przez Regulatora wszedł na lokalny rynek dostawca internetu etc. i nauczył ich szacunku do klienta.

    SKANDAL
    WadyFATALNA OBSŁUGA
  • ~pan / 2019-08-08 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    i co znowu deszczyk spadł w tym momencie zgłosiłem po raz kolejny sprawę o nr 1590223 o godzinie 21:57 i po raz 2 w tym tygodniu kolejny raz informuje iż brak usług w całym bloku oraz w lokalu wojskowa *****tylko tym razem modem został wyłączony bo po ostatniej awarii dziwnym trafem się uruchomił po 30 minutach technik miał dojechać zapewnienie konsultanta nie dojechał i stwierdził ze naprawił przewód zasilający od 9:30-11:30 w dniu późniejszym gdzie usługi były dostępne po 30 minutach ale po ostatniej awarii zostały uszkodzone ustawienia urządzeń wyjściowych od Państwa modemu i tym razem poczekam za odpowiedzią z działu technicznego ze ktoś lub coś doprowadzi urządzenie do stanu przed awaria i ustawienia modemu się powrócą do stanu przed i informuje ze przykrością zostałem poinformowany ze ktoś ma się konsultować zemną w tej sprawie i państwa urządzenie nie zostanie podłączone do czasu naprawy. Czekam za wiadomością telefoniczna 48 godzin a potem zgłoszę reklamacje obniżająca rachunek Ps w tej chwili rozmowa została nagrana ale z mojej strony i chyba szybciej zerwę z państwem umowę niż ktoś się odezwie przypominam iż posiadam monitoring na łączu w tej chwili jestem zmuszony korzystać z łącza zastępczego za co ponoszę koszty dziękuje i pozdrawiam xxxxx wcześniejsza sprawa 1581131
    Zaletycena ale jakosc na minus
    Wadybrak fachowej opieki klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~E.W. / 2019-08-08 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch miesięcy próbuję zmienić pakiet... I cały czas słyszę, że prześlą aneks oraz kuriera z modemem. Kurier nie pojawił się. W ostatniej rozmowie usłyszałam, że aneks został anulowany, na pytanie dlaczego, Pani na infolinii wyciszyła się na 15 minut aby wrócić z odpowiedzią, że... nie ma pojęcia co się stało :D
    Dodatkowo, próbowałam skontaktować się mailowo jednak do tego trzeba się zarejestrować czego uczynić nie mogę bo po wpisaniu danych otrzymuję błąd serwera :D Generalnie załatwienie czegokolwiek jest utrudnione, trzeba dzwonić kilka razy, nie można po prostu napisać maila, jakiś koszmar. Dzwoniłam już 6 razy i nadal nie sfinalizowałam zmiany pakietu. I dodam, sama pracuję na obsłudze klienta na infolinii przychodzącej i jestem osobą szczerze wyrozumiałą bo znam tę pracę od drugiej strony jednak sam BOK Inea jak i procedury są po prostu koszmarne.
    Wady- Obsługa klienta,
    - Procedury załatwiania formalności.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Radek / 2019-08-04 08:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet jest jest ok, ale w hiway jakość kanałów bardzo kiepska.
    ZaletyInternet
    WadyTelewizja hiway
    MiejscowośćChmielinko
  • ~ELZBIETA / 2019-08-01 15:42
    Ocena: 3.00 / 5
    najgorsza firma na rynku -oszukuja doliczaja nieistenijace smsy -np. u mnie naliczyli sms PRZYCHODZACE Z ALARMU KOMPUTERA: chociaz bym chciala, nie moglabym tam wyslac smsa! Podaja poznanski adres na Klaudyny Potockiej A TAM NIE MA NIC!!!!
    A do wysogotowa inaczej jak autem tez sie nie dostaniesz -i dlugo nikt nie przychodzi a wreszcie przychodzi maly pionek
    Tak samo pisma NIE CHCA ODEBRAC w ich punkcie np. na Polnej
    ODRADZAM ABSOLUTNIE!!!!!
    ZaletyNIE MA
  • ~ANONIM Z POZNANIA / 2019-07-23 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi INEA w kwestii internetu są po prostu do dupy,a nawet do tego się nie nada.
    ZaletyBRAK
    WadyDOSŁOWNIE WSZYSTKO
    MiejscowośćPoznań
  • ~Losiu74 / 2019-07-20 23:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Serwery INEA napędzane są przez chomiki a w każdy weekend opiekun ma wolne i ich nie karmi.Przychodzi piątek wieczór,brak netu to norma.I tak do niedzieli.W każde święto to samo.Większe obciążenie i ta taczka obornika ogłasza upadłość.
    Zaletybrak
    WadyLudzie płacą za stały dostęp do netu a nie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt
    MiejscowośćPoznań
  • ~kate / 2019-07-19 15:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Żenada, non stop problemy i często brak internetu. Infolinia nie jest zainteresowana rozwiązaniem tych problemów, obiecali nam raz , że przyjadą zobaczyć modem i się nie doczekaliśmy. Nikomu nie polecam, bo regularnie nie ma internetu, a jak już nie ma to potrafi 2 dni nie być. Z inei korzystam tylko dlatego, że w wynajmowanym mieszkaniu właściciel ma z nimi umowę. Wcześniej korzystałam z UPC i bardzo rzadko zdarzały się takie problemy i byli w stanie zawsze ten problem rozwiązać. Totalny gnój!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~ADi3ek / 2019-07-17 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na światłowód z INEA z modemem NOKIA G-240W-C! Nie można na tym urządzeniu konfigurować sieci LAN, wszystkie opcje są nieaktywne. Nie będzie więc można zmienić ustawień DHCP, przypisać stałych adresów w sieci wewn. itp. Słowem, NIE DA SIĘ skonfigurować własnej sieci LAN! Na infolinii twierdzą, że tak właśnie ma być... ABSURD!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tomek / 2019-07-16 12:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostałem poinformowany że awaria zostanie usunięta za miesiąc. Sami wyciągnijcie wnioski.
    MiejscowośćKowanowko
  • ~Ewa / 2019-07-11 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Po trzech godzinach po uruchomieniu zgłoszenie usterki, brak tv brak internetu jakaś masakra
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćBugaj
  • ~Mateusz / 2019-07-11 19:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Szkoda słów. Internet przestaje działać zaraz po podłączeniu czegokolwiek przez kabel.
    Zalety-Chyba tylko to że jest
    Wady-Ciągłe problemy
    -Czekanie aż internet po pół godzinie magicznie powróci
    -Wciskanie że to mój ruter jest zepsuty i żebym kupił ich
    MiejscowośćWronki
  • ~Michal / 2019-07-02 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie z 06 i 07 czerwca napisane nieudolnie przez pracowników Inea.
    Ja osobiście z moimi przebojami z nimi gorąco NIE polecam, choć wiem, że często nie ma alternatywy...
    Zaletyczasem działa
    Wadyod jakości infrastruktury, przez udostępniany sprzęt, po obsługę posprzedażową...
    MiejscowośćDąbrówka
  • ~wieloletni klient / 2019-06-28 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług INEA. Było bardzo dobrze, ale ostatni okres to masakra.
    Po wielu bezproblemowych latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!

    Zaletybrak
    Wady1. Infolinia, serwis do zmiany w 100%. Nikogo nie interesuje rozwiązanie problemu.
    2. Godziny, dni bezowocnych rozmów z Infolinią bez załatwiana sprawy (Infolinia rozliczana z przeprowadzonych rozmów, a nie z załatwionych tematów), kolejne wizyty techników bez rozwiązywania problemu (efektywność wizyt = 0).
    3. Systematyczny spadek jakości połączenia bez zmiany parametrów: te same urządzenia, ten sam dom, a zasięg od kiedyś 5 kresek do 1 teraz...lub całkowity braku Internetu...i brak rozwiązań.
    4. Wysyłanie sms o wizycie technika i jednocześnie brak odwołania wizyty przez Inea(musiałam wziąć urlop, a technik i tak nie przyszedł i nie odwołano wizyty...kolejna możliwa wizyta za 3 dni...kolejny dzień urlopu). Już od 2 stygodni bez Internetu lub z Internetem 1 kreską zasięgu.
    5. Nowe rutery psujące się 2 dni po instalacji.
    6. Notoryczne zamykanie nierozwiązanej sprawy (via sms). Statystyka zgadza się, a problem nadal nie rozwiązany...klient zadzwoni jeszcze raz i dzięki temu będzie nowe zgłoszenie do statystki... a więc więcej pracowników potrzebnych do Infolini. Brawo dla managerów!
    7. W kolejnym adresie świadzczenia usługi to samo. Notorycznie psujący się dekoder TV - co 2 tygodnie naprawa.

    Po wielu latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!
    MiejscowośćGRUSZCZYN, POZNAŃ
  • ~Szymon / 2019-06-27 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś zamierza zadzwonić do inea i czegoś się dowiedzieć to odradzam bo to nic nie daje. Zwodzą, mówią że oddzwonią, żadnych konkretów. Tragedia.
  • ~Marta / 2019-06-26 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Mój koszmar rozpoczął się z dniem rozszerzenia usługi. Chciałam zakupić internet, niestety okazało się, że wymagałoby to przeciągnięcia ok 25 m kabla i zakupu dodatkowego wzmacniacza(dekodera). Bardzo miły Pan monter wyjaśnił mi w jaki sposób będzie to wszystko wykonywał. Uznałam, że nie zdemoluję wyremontowanego domu i przed przystąpieniem do montażu zrezygnowałam z tej dodatkowej usługi. I teraz dopiero się zaczęło.... Wspólnie z monterem dzwonimy po wszystkich działach infolinii oczekując godzinami i nic. Uprzejmi konsultanci nie mogą sobie poradzić z podjęciem decyzji: anulować aneks i przywrócić poprzednią umowę. Akcja z inea rozpoczęła się 24/06/19 i trwa do 26/04/19 zaznaczam, że trwa. Masakra!!!
    MiejscowośćBolewice
  • ~mmpzmpr / 2019-06-22 23:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Sama siec ok ale dekoder mega lipa, soft aktualny z 2013 roku, internet do niego po kablu i irda hehe trzeba celowac zeby cos zrobic, mega wies jak na dzisiejsze czasy
  • ~Sangwinik / 2019-06-22 21:47
    Ocena: 2.75 / 5
    . Swiatłowód został szybciutko załozony przez dwóch miłych młodzienców Tylko czekac 48 godzin na aktywacje TV, bo internet działał juz po chwili .....No i czekam od prawie dwóch m-cy na tę szybciutką aktywację. Po wielu rozmowach i po wysłuchaniu wielu róznych tłumaczeń o problemach technicznych , lub o konieczności zebrania informacji (jakich
    kurna informacji ?), powoli dochodzę do wniosku, że nadszedł czas aby rozejrzeć się za innym dostawcą mediów. Inea - a własciwie osoby odpowiedzialne za relacje- klient/dostawca , chyba nie ogarniaja tematu , lub sytuacja przerosła ich o rząd wielkości.
    ZaletyNiezły i stabilny internet
    WadyTotalny - jak mniemam - bałagan po stronie organizacyjnej skutkujący problemami u odbiorców.
    MiejscowośćTurek
  • ~Michalczino / 2019-06-21 00:40
    Ocena: 4.75 / 5
    W ramach programu POPC podłączono mi na totalnym odludziu (czyt. w domu 400m od głównej drogi we wsi, okolice Śremu) światłowód w technologii FTTH. Cztery razy umawialiśmy się na termin instalacji, ale podwykonawca dał "ciała" i albo nie przyjeżdżali, albo stwierdzili że "nie wystarczy im czasu i sprzętu, więc przyjadą później". Konkretna rozmowa z miłą i zaangażowaną w sprawę konsultantką poskutkowała - na drugi dzień przyjechali technicy, w dwa dni zrobili całą robotę. Na początek 600/600 z telewizją, a później niespodzianka - list z informacją, że umowa przechodzi na okres nieokreślony, plus parę słów typu "możesz od nas odejść, jeżeli Ci się nie podoba, albo zamów nowy pakiet". Więc wleciał pakiet 1000/1000 z Hiway TV i co mogę więcej powiedzieć.. petarda! Jeśli chodzi o awarie - nie rozumiem ludzi, którzy mogą narzekać. O ile korzystają oni ze starej technologii, albo z infrastruktury którą Inea tylko wynajmuje, to mogę to zrozumieć. Ale nowe światłowody kładzone przez Ineę są mega spoko :). Zdarzyły mi się tylko dwie awarie od 7 miesięcy. Jedna trwała 2 minuty i internet po prostu mulił, a druga 30 minut i net zrywał. Obie awarie były w godzinach późnonocnych (2-3) w dzień roboczy. Więc jaki jest wniosek? Ino brać!
    Zaletyprędkość, cena, podejście do klienta, stabilność
    Wadyczas odpowiedzi na formularz poprzez portal Moja INEA, brak LM w pakiecie
    MiejscowośćŚrem
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4480
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2599
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021