MiejscowośćTurek
strona 36 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~BoberM / 2019-05-14 11:51
Od 6 dni czekam na aktywację pakietu.I ciagle nic w tym temacie sie nie dzieje . Bo IT , bo problemy etc..... -
-
~KKKKKK / 2019-05-14 03:28
nie polecam, przez pare miesiecy nie potrafili podlaczyc swiatlowodu, niezmiescili sie w bardzo dlugim terminie, a przed tym obiecywali ze w pare dni sie uwina.Na koniec kazali czekac pare tygodni bez wszystkiego. Narobili tylko problemow, infolinia na poziomie 0, monterow nie posiadaja. ZaletyNie maWadybrak monterow
konsultancji niedoinformowani
infolinia nie istenieje
niemieszcza sie w terminach
klamstwaMiejscowośćKoło -
~YOKO / 2019-05-08 20:40
Dzisiaj mija trzynasty dzień jak nie mam telewizji i internetu.
Dział obsługi klienta informuje ,że jest awaraia / włącza się automatyczna informacja /.
Nikt się nie pofytygował aby poinformować od 13 dni kiedy będzie można korzystać z internetu i telewixji.ZaletyW tej chwili nie ma żadnych pozytywnych zalet MAKABRAWadyTylko WADY .MiejscowośćPoznań -
~jws / 2019-05-07 12:43
1.Nie można połączyć się z konsultantem, by poinformować o braku internetu. Cały czas komunikat o czasie oczekiwania około10 minut. Wczoraj oczekiwałem 20 minut i nic. Dzisiaj to samo.
2.Od jakiegoś czasu "zrywa" internet co około 15minut na 10-15minut (najczęściej w soboty i popołudnia).
Firma ma" w poważaniu" klientówZaletybrakWady1.Nie można połączyć się z konsultantem, by poinformować o braku internetu. Cały czas komunikat o czasie oczekiwania około10 minut. Wczoraj oczekiwałem 20 minut i nic. Dzisiaj to samo.
2.Od jakiegoś czasu "zrywa" internet co około 15minut na 10-15minut (najczęściej w soboty i popołudnia).
Firma ma" w poważaniu" klientówMiejscowośćPoznań -
~Yoko / 2019-05-06 20:43
Nie polecam nikomu zawierania umowy z INEĄ. Dekodery awaryjne.
Od 27.04 19 do dzisiaj 06.05.19 nie mam telewizji i internetu / był majowy weekend bez oglądania TV / , nikt nie umie udzielić informacji kiedy usterka będzie usunięta , tłumaczą sie pracami serwisowymi w majowy weekend /okno serwisowe/.Zaletyświtłowód ,internet.WadyZła jakość dekoderów -stare modele - wymagają częstego resetowania.
Obsługa serwisowa .Długi czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z operatorem Inea.MiejscowośćPoznań -
~Ela / 2019-05-03 19:56
Zlodzieje!!!!do konca umowy 4msc a co najlepsze przeprowadzka dka nich i odlaczenie rutera z miejsca zamieszkania dla nich to zerwanie umowy i kara 2800 nie radzę brac guwna od nich oszusci nic wiecej!!!! ZaletyZadnejWadyBrak slowMiejscowośćSłupca -
~Zdenerwowany uzytkownik INEA / 2019-05-03 13:25
Bardzo niestabilny internet co chwilę traci łączność tu z dekoderem tu z podlaczonym do routera sprzetem...
Jedyna zaleta jest jego szybkosc ale co z tego skoro na wykupione 1gb/s przekazuje jedynie 180mb/s ..
Mowiac wprost strasznie nie polecam dostawcy INEA ze wzgledu na bardzo ale to bardzo slaba stabilnosc polaczenia internetowego.MiejscowośćLuboń -
~Arek / 2019-05-03 11:59
Przeszedłem na tv hiway miałem mieć wszystkie dotychczasowe programy jakiem posiadałem przed aneksem umowy.A tu 2 maja wyłączyli mi pakiet Canal+i każą czekać do poniedziałku ąż dziął techniczny rozwiąże problem......pozbawili mi ligi angielskiej Zaletysuper internetWadyburdel w systemieMiejscowośćok Leszna -
-
~Anon / 2019-05-02 10:55
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Od grudnia "męczą" się z założeniem światłowodu. Problemem który ich pokonał jest rozkopanie chodnika i wyczyszczenie rury żeby była możliwość przepchania światłowodu. ZaletyZalety? To jakiś żart? XDWadyMożna by całą rozprawke napisać na ten tematMiejscowośćKonin -
~Przemek / 2019-04-28 22:55
Tragedia, non stop są jakieś problemy z tym internetem. Nawet ten komentarz nie jest mi łatwo napisać. Nie do pomyślenia żeby w tych czasach były cały czas problemy z netem. Ogólnie to początki internetu w Polsce wyglądały lepiej niż ten internet który oferuje inea (nie bez powodu napisałem z małej litery ich nazwę, nie mam do nich szacunku). Na papierze oferta wygląda bardzo dobrze ale nie dajcie się zwieść, z obiecanych 150MB/s jest tylko 25 ale to najmniejszy problem, te niby 25MB/s ma problem z filmem jakości 320p. Czekam na koniec umowy i chyba nie muszę nikomu mówić co dalej. ZaletyChciałbym coś tu napisać dobrego ale niestety nie mogęWadyPatrz wyżejMiejscowośćPoznań -
~Tomek / 2019-04-26 11:36
Brak dostępu do Internetu 3 dzień. Zero zaangażowania na infolinii żeby problem naprawić. Z dnia na dzień obietnice, nic więcej. -
~Jan 24 / 2019-04-15 12:07
Bardzo złe podejście do zgłaszanego problemu, po podłączeniu światłowodu nie dział WiFi. Według działu technicznego z chwilą podłączenia światłowodu zmieniły mi się na gorsze moje warunki mieszkaniowe i występują zakłócenia.
Beż komentarza .ZaletyDobra ofertaWadynie działa, brak chęci rozwiązanie problemu.MiejscowośćSwarzedz -
~Paweł / 2019-04-13 21:07
Błagam tą firmą powinna zn8knac z pola działania całkowity brak kompetencji i wiedzy.To jest przykład całkowitego lekceważenia klienta .
Paweł MaćkowiakZaletyBrakWadyJej istnienieMiejscowośćZalasewo -
~Zadowolony klient / 2019-04-11 23:02
Witam. Jestem bardzo zadowolona z usług inea. Mam internet 1 GB symetryczny i nie mam żadnych problemów telewizja również po światłowódzie, podłączona po WiFi :) obsługa klienta zawsze miła, nigdy nie zostałam bez odpowiedzi na moje pytania. Nie raz musze poczekać na infolinii ale na której infolinii się nie czeka :) Polecam usługi firmy :) ZaletyMiła obsługa, dobre i stabilne łączęMiejscowośćPoznań -
~niutek21@wp.pl / 2019-04-01 19:38
ŻENADA TA FIRMA NADAJE SIĘ DO KASACJI!!!!!!!!!!1 ZaletyBRAK CAŁKOWITY!!!!!!!!!WadyKŁAMIĄ NA KAŻDYM KROKUMiejscowośćDąbrówka -
~Sestero / 2019-03-30 15:54
Nigdy w życiu nie podpisujcie umowy z tą żałosną "firmą" ZaletyBrakWadyIstnienie
Internet
Obsługa
WszystkoMiejscowośćPoznań -
-
~Aga / 2019-03-26 15:42
Bardzo zły kontakt z obsługa klienta:( nie polecam!!! Nie można z nimi załatwić najmniejszej sprawy MiejscowośćPoznań -
~Dawid / 2019-03-26 08:26
Praktycznie tydzień w tydzien awarie. Kończymy z umowę i idziemy do konkurencji która nie olewa tak klientów. Nie polecamy , szkoda nerwów ZaletyWadyWadyNiestabilność łącza, ciagle awarie, infolinia to kretyniMiejscowośćPoznan -
~Berkut / 2019-03-22 22:40
Mam internet od INEI od sierpnia 2018. Prędkość w umowie 600GB, w rzeczywistości problemy są nawet przy ładowaniu krótkich filmów na youtube, nie mówiąc już o grach. Internet jest bardzo niestabilny, regularnie wyrzuca z serwerów a PING jest kosmiczny. Jak dotąd najgorszy dostawca internetu jakiego miałem. Nie polecam Zalety+dobra infoliniaWady-niestabilny internet
-duża cena jak na jakość świadczonych usług
-nieczytelna strona internetowaMiejscowośćPoznań -
~Marcin / 2019-03-22 18:19
Witam.
Jestem użytkownikiem usług INEI od listopada 2017 roku Posiadam internet jak i TV. Koszt miesięcy jakieś 220,-. Mam bardzo mieszane uczucia co do ich usług.
TV powiedzmy ok zdarzają się przerwy w dostawie ale jest to do przyjęcia.
Internet--- 250/25 według umowy, w rzeczywistości 140-180 /20 wiec troszkę niższa niż na umowie, ale u mnie problem jest największy w PINGU i jego niestabilności. Podpisując umowę zależało mi na niskim i stabilnym pingiem sprzedawca zarzekał się, że jest to najlepszy internet do gier online. I już w pierwszy dzień pierwsze problemy a mianowicie TYP NAT "PROBLEM Z POŁĄCZENIEM CZATU Z POWODU NAT" Czyli były jakieś porty zablokowane. Po telefonie do inei stwierdzili ze nie mogą mi pomoc z tym problemem i pewnie mam uszkodzoną konsole. :) serio INEA:D Idźmy dalej. Wymusiłem wymianę modemu z TECHNOCOLOR CGA 2121 na starszy model Ciscko i problemy z "NAT" ustały:) Czyli jednak wina nie byłą u mnie, ale ok :) Po 2 tygodniach odczuwałem problem podczas rozgrywki online (duże opóźnienia miedzy komendą wydaną na padzie a tym co dzieje się na monitorze) Usterkę zgłaszałem kilka razy w miesiącu. Technicy za każdym razem szukali przyczyn u mnie w mieszkaniu. to trwało jakieś 6 miesięcy, po czym dzwonię kolejny raz na infolinie i bardzo miłą Pani poinformowała mnie, że problemy faktycznie były są i będą nie wiadomo jeszcze ile czasu bo nie mają wszystkich pozwoleń na przeprowadzenie konserwacji czy jakoś tak. Czyli wina po ich stronie. Złożyłem oficjalna reklamacje i dostałem aż 60 zl rabatu za internet :) łał całuje Boga po stopach:) a usterka nadal występuje po dziś dzień. Kilka tdni temu był u mnie serwisant coś tam pokazał mi na swoim laptopie i stwierdził że usługi już działają prawidłowo i że problem leży po mojej stronie :) Parametry pingu sprawdzam na speedtest/ping które zaleca inea, a serwisant stwierdził ze te parametry nie sa wiarygodne :) jasne... czyli znów t.z spychologia :) od długiego czasu udostępniam internet z telefonu i działa to o wiele lepiej. Oczywiście internet od INEI był podłączony po przez kabel a nie WiFi :)
4 razy wymiana Modemu, nic nie pomogło
wymiana końcówek nie pomogło
zakładanie przez serwisantów dławików nie pomogło
ZaletyMiła obsługa klienta na infolinii.WadyWysoki i niestabilny pingMiejscowośćPoznań
strona 36 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »