Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1105 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ROBOT / 2020-01-04 10:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, ciągłe usterki, błędy, podobno z winy kabla hdmi, wymieniony, obrócony, nowy i nadal telewizji nie ma. Serwis nie przyjeżdża + zwyczajne przepraszam, efekt brak telewizji na weekend. Po wdukrotnej wizycie i wymianie dekodera nadal problemy i kolejny weekend bez telewizji. Nie dbają o stałych klientów, już są nasyceni...
  • ~VECTRON / 2020-01-03 21:37
    Ocena: 1.50 / 5
    CHCE POWIEDZIEĆ ZE INEA TO SOLIDNA FIRMA DBA O KLIENTA. NA SAME ŚWIĘTA WYLACZYLI MI TELEWIZJĘ I INTERNET DBAJĄC ŻEBYM NIE ZGUPIALA OD OGLĄDANIA TELEWIZJI I NIE SIEDZIAŁA TEŻ I OGLĄDAŁA INTERNET. WNUKI OGLĄDAJĄC BAJECZKE SPYTALY SIĘ CO NA EKRANIE PISZE. WYTLUMACZYLAM ZE PISZE AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA I NALEŻY WCISNĄĆ ŻÓŁTY PRZYCISK POTO ŻEBY WYŁĄCZYĆ DOSTĘP DO TELEWIZJI I INTERNETU ŻEBY MÓGŁ SOBIE ODPOCZĄĆ ŻEBY SIĘ NIEPRZEPALIL OD OGLĄDANIA KABELEK. NO ALE JAK TO DZIECI NIEDALY WIARY I DZIĘKI TEMU ZE MAM W TABLECIE NIEZALEŻNY INTERNET NAPISAŁEM IMEILA NA KTÓRY DO DZISIAJ CZYLI DO 3STYCZNIA 2020ROKU NIE DOSTAŁEM ODPOWIEDZI A W WIGILIĘ ZOSTAŁ A WYŁĄCZONA TELEWIZJA I INTERNET. DZISIAJ WNUKI PYTAJĄ SIĘ CZY NAPISALI DO BABCI. WYTLUMACZYLAM ZE OBSŁUGA JEST ZMĘCZONA ODPOCZYWANIEM ŚWIĄTECZNYM I NA PEWNO KIEDYŚ ODPISZĄ. NADAL MNIE MĘCZYŁY ŻEBYM ZADZWONIŁA. WIĘC TO ZROBIŁAM ALE CZEKAJĄC NA POŁĄCZENIE WNUCZKA MÓWI DO MNIE BABCIU CZY TELEFON CIĘ NIEPARZY BO JEST CAŁY CZERWONY I DYM Z NIEGO LECI. PS. PO ZAKOŃCZENIU UMOWY SERDECZNIE TEJ FIRMIE PODZIĘKUJĘ ZA DBAŁOŚĆ O KLIENTA I NIEPRZEDLUZE JUŻ UMOWY.
    ZaletyBRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU ICH APLIKACJA RAZ DZIAŁA RAZ NIE
    WadyCZĘSTE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA.
    MiejscowośćPUSZCZYKOWKO
  • ~Piotr / 2019-12-30 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet sam jest ok ale jak już łączy się umowa to dopiero zaczynają się schody bo naciągane na następne abonamenty są to złodzieje A ci co siedzą i piszą z wami na czacie to wprowadzają tylko w błąd by tylko zapłacić kolejne abonamenty
    Więc nie polecam
    ZaletyNie mają żadnych zalet
    WadySame
    MiejscowośćPopowo koscielne
  • ~Danuta / 2019-12-25 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    A chciałam skorzystać z oferty... Po tych opiniach dziękuję i nie skorzystam.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Xd / 2019-12-21 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia z montażem światłowodów. Robią co chcą i w nosie mają ustalone terminy. Umawiają wizyty kilka razy a i tak nikt się nie pojawia. Bardziej niesłownej firmy nie spotkałam. Trzeci tydzień nie mogą zamontować urządzeń. A mieli zaczynac tak faktycznie od września jak to pięknie oglaszali na spotkaniu. Kłamcy i oszuści tyle mogę powiedzieć!!!!!!
    WadyNierzetelność i kłamstwo
    MiejscowośćMagdalenki
  • ~Ela / 2019-12-19 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Od niedzieli do poniedziałku rano nie miałam telewizji kablowej z powodu jakiejś awarii. Dziwię sie ze tak prężna firma nie posiada serwisu, ktory usuwa awarie w dni wolne. Poza tym wczoraj w godzinach wieczornych znowu nie bylo programow sportowych. Cos zaczyna kuleć w Inei trzeba będzie wziąć pod uwagę zmianę operatora.
    Zaletyuprzejma obsluga
    WadyZbyt częste zmiany pasm.Brak obiegu informacji o awariach.
    MiejscowośćPoznań
  • ~niezadowolony / 2019-12-16 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalna obsługa klientów w którymi mają już umowę podpisaną.


    Ostatnio popsuł się dekoder więc czekam, czekam już prawie 2 tygodnie. Kilka dni temu powiedzieli, że mają i jutro wymienią na nowy. Niestety następnego dnia oddali go komuś innemu, bo dla mnie już nie było.
    Miejscowośćpoznań
  • ~Jamcito / 2019-12-13 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy i pół tygodnia ponad czekania na usunięcie braku sygnału w telefonie i dalej łaskawie nikt nie pojawił się żeby coś zrobić w tym względzie pomimo kilku monitów. Zatem przestrzegam bo usunięcie awarii przerasta załogę lub też mają głęboko w poważaniu już korzystających i płacących. Pozdrawiam niezdecydowanych!
  • ~Dorota / 2019-12-07 21:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Bartosz z King cross Marcelin
    Jest najmilszym i najbardziej profesjonalnym sprzedawcą jakiego znam.. Załatwianie z nim formalności to czysta przyjemność. Jestem mega zadowolona. Polecam wszystkim ten punkt i pana Bartosza.
  • ~Hans / 2019-12-07 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgirsza tekewizja jaja miałam zawsze psuje się na weekend i nie można oglądać telewizji w zeszła niedzielę tj była usterka i cały dzień bez telewizji tydzień później piątek od godz 15ej do soboty do godz15ej brak po czym otrzymuje SMS że usterka naprawione zaglądam A tu ponownie zonk dzwonię i zgłoszenie przyjęte realizacja w ciągu dwóch dni roboczych niczym PRL
    ZaletyBrak
    WadyBardzo duze
    MiejscowośćWielkopolska
  • ~Arkadiusz / 2019-12-03 10:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, po 2 latach od wkopania światłowodu przez podwykonawce, INEA już wie że ma światłowód u Mnie. :) Patrze oferta na stronie 1/1GB za 69,90zł, dzwonię.... Okazuję się, że oferta na stronie nie jest dla mnie. Dla mnie jest inna oferta z mniejszym transferem za większa kasę 300/300mb za 74,94. Myślę coś jest nie tak, zaczynam szukać info na temat INEA i szok ile jest złych, niedobrych, negatywnych opinii na jej temat. Kurdę zaczynam się obawiać podpisania z nią jakiejkolwiek umowy.
    Zaletyże jest
    Wadyże tyle negatywów na jej temat
    Miejscowośćszkaradowo
  • ~Zadowolony klient firmy INEA / 2019-11-26 22:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam . Od 2 miesięcy korzystam z internetu z Inei w miejscowości Grabów nad Prosną . Jak narazie jestem bardzo zadowolony . Sprawdzam co jakiś czas i w speed testach faktycznie prędkość dobija do 1Gb/s .Cieszę się , że nie sugerowałem się tyloma negatywnymi opiniami o Inei .
    ZaletyPrędkość internetu w speed testach zawsze przekracza 900 mb/s
    WadyZbyt mało monterów , a co za tym idzie czas oczekiwania na podłączenie lub naprawy może się wydłużać . Zaznaczam , że z ewentualnych napraw jeszcze nie korzystałem , ponieważ do tej pory wszystko działa jak powinno.
    MiejscowośćGrabów nad Prosną
  • ~Роман / 2019-11-26 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ребят вопрос. Кто то сталкивался с розрывом договора? Мне говорят что наложат штраф в размере 10000.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tomasz / 2019-11-20 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Inea to jakaś porażka. Mieszkam w Poznaniu na Szczepankowie na nowo powstałym osiedlu domków jednorodzinnych. Już od dłuższego czasu zabiegaliśmy o podłączenie sieci światłowodu aby móc korzystać z dobrej jakości internetu. Niestety inwestycji podjęła się inea. W skrzynkach przedstawiciel firmy pozostawił ofertę która wydawała się atrakcyjna. Niestety po zadzwonieniu aby zamówić usługę okazało się że internet będzie dwa razy droższy i trzy razy wolniejszy niż było to w ofercie. Cenę tak wysoką uzasadniała Pani iż jest to inwestycja przy udziale środków z UE, czyli tak naprawdę również z moich pieniędzy. Delikatnie mówiąc dziwne tłumaczenie. Efekt tego jest taki iż nikt z osiedla nie skorzystał z oferty firmy inea. Ostrzegam zatem przed pochopnym podpisywaniem umów z tą firmą bo są oszustami.
    WadyOSZUŚCI
    MiejscowośćPoznań
  • ~oszukana / 2019-11-12 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!! Nie mam siły już nawet opisywać ze szczegółami. Powiem tylko, że nie podłączyli nam internetu i po trzech miesiącach wysyłają wezwania do zapłaty. I musimy zapłacić, bo po licznych odwołaniach, które napisaliśmy i które zawierały logiczne wyjaśnienie, cały czas odpowiadają, że reklamacja nie została uznana. A internet nie był podłączony na ani jeden dzień. Teraz przyjdzie nam zapłacić za 3 miesiące. Inaczej grożą wpisaniem do krajowego rejestru dłużników.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aciu / 2019-11-08 08:27
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam serdecznie,jak wcześniej wspomniałem w mojej miejscowości Inea zakłada światłowodową sieć internetową w ramach projektu POPC.
    Firma podwykonawcza w sierpniu br. rozpoczęła wykopki na ulicy.
    7 listopada po wizycie instalatora internet ruszył. W moim przypadku jest to opcja internetu "SYNCHRONICZNEGO" 300/300 Mb/s. Internet po różnych testach śmiga stabilnie trochę szybciej niż 300/300Mb/s jet to ok 320/330Mb/s.
    Jestem bardo zadowolony jak na razie z tego łącza. Koszt miesięcznego rachunku to ok 74 PLN. Orange i inna konkurencja jest pozamiatana bez szans na takie warunki w mojej lokalizacji. Orange jak i konkurencja oferuje "Nie SYNCHRONICZNY" internet 300/50Mb/s to koszt ok 92 PLN a nie jak podają w reklamach 59,99PLN (dzierżawa łącza to ok 12 PLN dodatkowo + opłata przejścia na światłowód, przyłączeniowa ok 40 PLN itp.). Pozdrawiam.
    Pozdrawiam.
    ZaletySzybki stabilny internet
    MiejscowośćMosina k/Poznania
  • ~Jjjjk / 2019-11-06 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy nawet nie wiedzą jak powinny być zamontowany kabel od światłowodu żeby nie został przerwany zamontowali kabel bez koszulki i został przerwany i jeszcze każą płacić za usługę i czekać dwa tygodnie
  • ~Klient / 2019-10-28 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miałem mieć przyłaczony światłowód. Niestety - pomimo uzgodnionego terminu - nikt do mnie nie przyjechał. Niestety to już trzeci raz kiedy te pajace miały przyjechać.
    Żenada.
    Całe szczęście, że nie wypowiedziałem umowy mojemu dotychczasowemu dostawcy.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady3xumówiona wizyta - nadal brak podłączenia
    MiejscowośćWrześnia
  • ~kesarr / 2019-10-28 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch miesiącach testowania infolinii oraz aplikacji Moja Inea chciałbym podzielić się swoją opinią
    Po dwóch latach wywiadów oraz wizji lokalnych ze strony przedstawicieli INEA spółka zdecydowała się doprowadzić światłowód do lokalizacji mojego miejsca zamieszkania. Po roku od podpisania listu intencyjnego faktycznie kabel zaległ w ziemi a ja otrzymałem stosowną informację . W połowie września umówiłem się telefonicznie na montaż na ostatni tydzień miesiąca
    W dniu instalacji po upływie umówionej godziny dodzwoniłem się i dowiedziałem się że Inea nie widzi zgłoszenia. Ustaliliśmy 1/10 kolejne podejście; dzień przed montażem doszło potwierdzenie. W danym dniu zadzwonił technik próbował odwołać wizytę. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o zastępstwo w konsekwencji czego technik oddzwonił i ustaliliśmy wcześniejszą godzinę. W trakcie rozmowy okazało się że jego wizyta jest bezcelowa bo potrzebny jest inny rodzaj prac przyłączeniowych. Czas poświęcony na infolinię z mojej strony – około godziny; frustracja –koszt własny.
    Odłożyłem temat na jakiś czas. Ponowny telefon z mojej strony i próba umówienia – terminy sztywne , trzeba wziąć dzień wolny od pracy. Kolejny telefon i ustalenia na 29/10 –oczywiście w godzinach dopołudniowych. Zapewnienia że wizyta „się zapisała „ i ogólnie pełna empatia. Trudno- rozmowa z pracodawcą , zmiany w grafiku i reorganizacja życia. Udało się . 16 /10 SMS z INEA – przepraszają , dają miesiąc gratis i potwierdzają termin 29/10. Dobrze jest pomyślałem. 22/10 dzwoni INEA bo chcą mnie umówić na montaż…. Wysyłam zgłoszenie z zapytaniem co do potwierdzonych ustaleń – odpowiedź automatyczna przychodzi natychmiast :” drogi kliencie , potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia, odpowiedź zajmuje nam średnio 2 dni..”. Myślę sobie – zdążę wyjaśnić pomyłkę , mamy czas . 28/10 zero odpowiedzi – dzwonię.. „Przykro mi ale nie widzę żadnego terminu instalacji u Pana….” Poprosiłem więc o kontakt zwrotny od osoby która potwierdziła mi termin montażu. Zero odzewu- wstyd się pogłębia.
    Bilans- przynajmniej dwie godziny summa stracone na darmo, zamieszanie związane ze zmianami organizacyjnymi, zawód i na końcu głębokie zażenowanie że jak żebrak ubiegam się o usługę i wprowadzam chaos w szeregach dobrych ludzi od internetu. . Co ciekawe- mój list intencyjny zdążyli w międzyczasie wprowadzić do systemu jako umowę – czekam więc kiedy zacznę otrzymywać ponaglenia do zapłaty.

    Zaletybrak
    Wadybez komentarza
    MiejscowośćTulce
  • ~max-page / 2019-10-27 13:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakie to szczęście że nie zabrałem też TV bo ich internet to dno panie bierz 300, 600, 1000 Mbps a tak naprawdę rzadko kiedy mam 15mbps i nie ważne czy to kable czy to WiFi o tym ostatnim nawet nie wspomnę bo zasięg od routera może 4m dalej zapomnij. Więc na uja komu takie WiFi!. Obsługa miła ale w duszy myśli wal się capie i tak nie pomożemy bo serwisanci mają nas w doopie! Co chwila awarię Panie bo za gorąco bo za zimno bo za jasno i za ciemno!Inea to kolejna część filmów Barei. Dno!
    ZaletyBrak
    WadyKiepski sprzęt, kiepskie łączą olewactwo
    MiejscowośćLuboń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016