Od wielu lat korzystam z usług INEA. Było bardzo dobrze, ale ostatni okres to masakra.
Po wielu bezproblemowych latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!
Zaletybrak
Wady1. Infolinia, serwis do zmiany w 100%. Nikogo nie interesuje rozwiązanie problemu.
2. Godziny, dni bezowocnych rozmów z Infolinią bez załatwiana sprawy (Infolinia rozliczana z przeprowadzonych rozmów, a nie z załatwionych tematów), kolejne wizyty techników bez rozwiązywania problemu (efektywność wizyt = 0).
3. Systematyczny spadek jakości połączenia bez zmiany parametrów: te same urządzenia, ten sam dom, a zasięg od kiedyś 5 kresek do 1 teraz...lub całkowity braku Internetu...i brak rozwiązań.
4. Wysyłanie sms o wizycie technika i jednocześnie brak odwołania wizyty przez Inea(musiałam wziąć urlop, a technik i tak nie przyszedł i nie odwołano wizyty...kolejna możliwa wizyta za 3 dni...kolejny dzień urlopu). Już od 2 stygodni bez Internetu lub z Internetem 1 kreską zasięgu.
5. Nowe rutery psujące się 2 dni po instalacji.
6. Notoryczne zamykanie nierozwiązanej sprawy (via sms). Statystyka zgadza się, a problem nadal nie rozwiązany...klient zadzwoni jeszcze raz i dzięki temu będzie nowe zgłoszenie do statystki... a więc więcej pracowników potrzebnych do Infolini. Brawo dla managerów!
7. W kolejnym adresie świadzczenia usługi to samo. Notorycznie psujący się dekoder TV - co 2 tygodnie naprawa.
Po wielu latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!
MiejscowośćGRUSZCZYN, POZNAŃ