PORAŻKA. Obsługa zero kompetencji, zero kontaktu telefonicznego, Internet słaby, przerywa codziennie, BRAK OBSŁUGI KLIENTA, brak punktów obsługi, wszystko wirtualne, a już żenujące SMS do zapłaty faktury tylko z kwotą. Szukaj sobie samemu faktury po sieci. Odwołują tylko do infolinii w dodatku nie działającej( automat który tam obsługuje nie rozpoznaje poleceń, prostych słów TAK i NIE) A Pani na chacie cały czas tylko podaje ten nr, czy oni w ogóle sami próbowali cos u siebie załatwić. Wszystkim odradzam, nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą. Powinny do oceny być punkty ujemne. Najgorsza firma z jaką miałam styczność, czekam jak zbawienia końca umowy. I jeszcze nie mogę zapisać opinii ponieważ żąda zaznaczenia chociaż jednej gwiazdki a to jest naciąganie i oszustwo. To że zaznaczyłam jedną to tylko po to by ta opinia poszła, ale jest żenujące. Bo to nawet nie jest bardzo źle a tragicznie.ZaletyBRAK, WSZYSTKO PONIŻEJ ZERA
WadyWszystko co tylko jest związane z tą firmą, nic nie można załatwić.
MiejscowośćKalinówka