Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1105 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2021-03-07 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Kostrzyn Wlkp.
    Kopaliście na mojej ulicy światłowody pół roku temu.
    Chciałem się podłączyć ale okazało się że projektant nie zaprojektował podłączenia do mojego domu i cztetech innych.
    Od pół roku staram się o podłączenie i nic. Przy każdej rozmowie zapewniacie że podłączenie będzie wykonane.
    Co to za projektant co projektuje jak mu się podoba.
    WadyBrak podłączenia
    MiejscowośćKostrzyn Wlkp
  • ~Adam / 2021-03-02 15:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Podobnie jak przedmówcy, mam problem z wywieszeniem umowy, której inea nie respektuje. Sprzęt odesłałem. Twierdzą, że nie otrzymali i tradycyjnie straszą, że będą naliczać jare i wysyłać rachunki. Takie straszenie nie przystoi takiej firmie. Działanie zbliżone do sekty. Man trują tylko to, co im pasuje. Głusi na prośby klientów. Zdecydowanie odradzan współpracę z inea. Jeśli nie chcesz klienci czuć się pogardzany i lekceważony - trzymaj się z daleka od tej "firmy". Ja składam pozew sądowy przeciwko nim.
    ZaletyBrak
    WadyDużo do wymieniania.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Były Klient inei 87211444 / 2021-02-24 18:09
    Ocena: 1.00 / 5


    Podpisać umowę to są szybcy. Przynajmniej u mnie tak było.
    NIESTETY Z ROZWIĄZANIEM UMOWY JEST DUŻY PROBLEM!!!!

    Rozwiązałem umowę 3-10-2020 r. z dniem z końcem listopada mieli mnie odłączyć.
    Nikogo nie było. W umowie miałem że trzeba odesłać sprzęt rooter. Odesłałem!
    Nie korzystam z ich netu od końca listopada 2020
    jest koniec lutego 2021 a nadal otrzymuję rachunki do zapłacenia. no i monity że nie płacę.
    Mimo wielokrotnych wizyt i próśb nie ma efektu ich działań.
    WadyROBIĘ BARDZO DUŻE PROBLEMY Z ROZWIĄZANIEM UMOWY
    Ja dostaje jeszcze rachunki po 3 miesiącach

    NIE POLECAM
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Nalik / 2021-02-23 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Znajoma 86 lat, nie chodzi, słabo słyszy, słabo widzi. Chciała umowę TV wypowiedzieć w INEA. Dzwonię w Jej imieniu (Ona nie może, bo jako się rzekło - nie słyszy). Pytają, a pełnomocnictwo jest - nie ma - no to nic nie załatwimy. Musi sama przyjść. Nie może - mówię, to upoważnienie niech napisze. Upoważnienie napisała, ciśnienie się Jej podniosło. Idę na Przemysłową z upoważnieniem. Nie da rady, mówi Pan pracownik. Musi sama przyjść. Dzwonię znowu na Infolinię. Inna Pani odbiera, mówi - niech podpisze wypowiedzenie i na Polną proszę zanieść razem z CAM i SMART-em. OK, lecę do staruszki, trzęsie się. Podpisała. Biorę sprzęt i wypowiedzenie i jadę na Polną. Czekam na dworze, bo w środku 6 osób, po 2 godzinach - audiencja u pracownika. Ten, że nie da rady, bo procedury takie, że klient musi sam przyjść albo na pocztę niech leci, no a sprzęt to InPostem paczkomatem znaczy. Staruszka nie widzi, nie chodzi, nie słyszy, nie ma nawet konta w banku, ale paczkomat musi opanować. Pusty śmiech Panowie biznesmeni z Poznania i Pan Panie właścicielu ze Strzeszyna. Powinniście się wstydzić. Powinni was wszystkich do sądu podać za to, jak w czasie pandemii postępujecie z Klientami. Ludzie, omijajcie tą firmę krzak, szczególnie starszym to radzę.
    ZaletyBrak
    WadyJak w temacie
    MiejscowośćPoznań
  • ~Iwona / 2021-02-20 17:30
    Ocena: 1.33 / 5
    od początku roku bardzo zła jakość w odbiorze programow tv, szczególnie programów sportowych canal + Eurosport elewen oraz tvp HD, tvp seriale i inne, problem z odbiorem, pikselizacja na ekranie, nagle przerwy czarny ekran itp. Nie można się skontaktować z punktem ani z obsługą klienta, włączyliście bota a to idiotyczna pomoc, oczekiwanie na połączenie to min 60 min obojętnie q jakiej godzinie q ciągu dnia, to jest ignorowanie klienta, a już macie bardzo zła opinie.
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~jan / 2021-02-17 17:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety Internet to nieporozumienie. Jestem klientem Inei od wielu lat i czas zmienić.
    Nie było dnia aby nie było przerwy w połączeniu bądż z prędkością. Obsługa klienta tłumaczy się że mają problem z wysyceniem łącza ale ten problem nie mogą naprawić od przeszło roku. Sprzedają więcej umów na internet niż łącze potrafi obsłużyć.
    Każą testować łączę dodatkowymi programami z certyfikatami lecz powinni samo to zrobić gdyż to ich zadanie. Dodatkowo raportu nie można wysłać gdyż mail techniczny odbija maile. Powinienem mieć gwarantowane 180Mb za który płacę, a mam rano ok. 30MB a wieczorem 1-2Mb i to tak od wielu lat.
    Przy połączeniu z VPN często zrywa połączenie nawet z samym routerem a już o pracy zdalnej można zapomnieć.
    Zalety- jest czasem podłączenie do internetu
    Wady- częste braki interentu
    - zrywanie połączenia z routerem (nawet po wymianie na lepszy)
    - powolna prędkość
    - zrywanie połączenia albo nawet brak poprzez VPN
    MiejscowośćWolsztyn
  • ~arek / 2021-02-17 13:32
    Ocena: 3.25 / 5
    łącze światłowodowe działa dobrze, ograniczenie routera do jednego wyjścia jest bezsensowne a utrudnia życie (kolejne urządzenie. oferta na inne usługi droga.
    Zaletydziała
    Wadyza podłączenie kolejnego budynku cena zaporowa i jeszcze dodatkowo za utrzymanie łącza 15zł.
    MiejscowośćŚlesin
  • ~Gość / 2021-02-17 00:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Porażka.Ten internet to nieporozumienie. Sam rozłącza się co kilkanaście sekund, znika,ma słaby zasięg.
  • ~Oszukany / 2021-02-13 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka porazka, infolinia wieczne niedostepna, długie czasy oczekiwania, ja mam problemy z tv, zero reakcji, w 15 min po zgłoszeniu ustarki przychodzi sms ze juz usunięto gdzie miał dojechać serwisant na adres
    Zaletyzadnych
    Wadytylko wady
  • ~Paweł / 2021-02-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    trudno ocenić obsługę klienta skoro jej brak..
    Wadywieczne zrywanie sieci, brak wsparcia klienta,
    MiejscowośćPoznań
  • ~Walentyna / 2021-02-10 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno nawet ocenić może i Firma dobra ale wizerunek Firmy tworzą pracownicy a ci mają tak w...bane na klienta że śmiech na sali. Na początek podpisałam aneks do umowy okres oczekiwania na podłączenie modemu trzy tygodnie w tym czasie Pan tzw opiekun klienta abym się nie rozmyśliła i nie wypowiedziała umowy dzwoni co drugi dzień, po tym terminie nawet telefonu nie raczy odebrać ( pozdrawiam Panie KAROLU CH to o Panu). Instalator który przyjechał podłączyć modem i dekodery mimo iż widzi że obraz w telewizorze się tnie nie wymienia kabla tylko mówi że kable zamokły bo deszcz padał, wcześniejszy tekst że za długo czekam na modem uwaga z powodu Covid modemy nie dojechały.Ponad tydzień czasu siedzę na infolinii bo albo internet nie działa albo bujam się z sygnałem telewizyjnym teraz już nawet nie łączą na infolinii do działu technicznego ściemniają że wszyscy są zajęci proszę spróbować później. Cieszę się że umowę podpisałam na rok i więcej z tą Firmą nie chcę mieć do czynienia
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~vvv / 2021-01-29 08:46
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam, ciagle tylko obietnice nic nie potrafia zrobic, od pol roku czekam za naprawa.
    Zaletybrak
  • ~Drama / 2021-01-28 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Proponuję wszystkim poszkodowanym podjęcie zmasowanej akcji pisania skarg na Inea S.A. w możliwych urzędach kontroli (Urząd Komunikacji elektronicznej, OUKOIK, Urząd Skarbowy i inne), gdyż firma ta ewidentnie działa na szkodę klientów. Wskazuję na niewłaściwie działający Dział Obsługi Klienta (oczekiwanie na połączenie z konsultantem infolinii jest bardzo utrudnione i trwa często ponad godzinę, brak komunikacji z działem rozliczeń -klienci, którzy zrezygnowali z usług, są bezprawnie obciążani fakturami, załatwienie do końca jakiejkolwiek sprawy z Inea często graniczy z cudem). Sam jestem pokrzywdzony i tak uczyniłem. Czym więcej skarg i złych opinii w sieci, tym lepiej, może wreszcie ktoś powstrzyma tych oszustów i ignorantów!!!
    WadySame wady
  • ~NIGDY WIECEJ INEA / 2021-01-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, gorszego operatora nigdy nie miałem, od kilku miesięcy problem z TV, po zgłoszeniu usterki odsyłają @ ze po ich stronie jest wszystko ok, po ponownym zgłoszeniu przyjmują zgłoszenie a na kolejny dzień przychodzi sms ze usunięto usterkę, gdzie serwisant nawet nie dzwonił nie wspominając ze miał przyjechac, zbieram chętnych do grupy w celu złożenia zbiorowego zawiadomienia do UOKiK, gdy wspomniałem o tym na infolinii to usłyszałem ze oni tez mają swoich prawników. NACIĄGACZE I PARTACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Beata / 2021-01-20 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to dziadostwo. Od 4 mieiecy dekoder do wymiany- tylko obietnice, co chwile siada sieć. Ubnikajcie tego operatora.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena za nieswidczenie uslugi, awarie, brak zaplecza technicznego(brak sprzetu na wymiane uszkodzonego)
    MiejscowośćKórnik
  • ~Szymon / 2021-01-19 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od INEA to totalna porazka. Sprawy zgłaszane notorycznie są olewane przez INEA.Predkisc za jaką płacę to 1000 mb/s a w rzeczywistości 20 mb/s
    MiejscowośćSmigiel
  • ~dsafgsadgadsf / 2021-01-09 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno nie internet coera gorzej dziala scierwo njiagfnijadsgfnhjzdsgfnijasgjniadsgcnijadsgfdijnadgfnijadsgfikjniagdiasngfdisajngiakjdsnbgdsajgsabguhdsabvhujfbashdbfsadfbiwasfisnbijvnsaijdbgnkasjdbgjabsidjgadsbgkasngdjhsgchsdfhdshsdfhsdhfdshgfdsgsdgerwgdfhgsdhesgrsdf
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~danuska / 2021-01-08 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    03.2020 zamowilam usluge ale ja wymowilam a terminie ale do dzisiaj nadal sa u mnie dekodry ktore mialy byc odebrane juz dawno.wielokrotnie dzwonilam o to by w koncu je odebrano.wyznaczono sporo terminow.Teraz dodzwonic sie do nich niewykonalne moimo czekania na lini ponad pol godziny
    Miejscowośćnawa wies krolewska
  • ~Paweł / 2021-01-04 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to totalna porażka. Może opiszę mój problem. W połowie grudnia ponieważ nie mogłm w zaden sposób skontaktować się z operatorem pojechałem do ,,salonu,, w Poznaniu. Po wielkich oczekiwaniach -wszyscy którzy się tam pojawili wkurzeni ,bo w dobie pandemi przyjechali załatwiać duperelne sprawy ,ze względu na brak kontaktu z operatorem Moim problemem było zwykłe zgłoszenie awarii. Awaria zgłoszona w salonie. Czekam 7 dni i nic > cudem udaje mnie się nawiązać połączenie na czacie po 7 dniach. Awarię usunięto lecz po kolejnejnej interwencji po 8 dniach. Sukces ! ale to dopiero początek moich problemów W Nowy Rok ok 15 min po północy zostałem pozbawiony sygnału totalnie -brak internetu i tv Walcząc w temacie kontaktu z operatorem udaje mi się nawiązać kontakt na czacie po dwóch dniach. I tu przechodzimy do sedna sprawy. Dowiedziałem się ,że umowa ze mną została zerwana ze względu na okoliczność zgonu abonenta. Nieźle się poczułem. Tak sobie pomyślałem jak może się czuć osoba która teraz prowadzi rozmowę z nieboszczykiem. Dodatkowo zaznaczam ,że zadano mi pytanie czy byłem w ich salonie. Odpowiedziałem że byłem tylko nie wiem czy jeszcze jako żyjący czy już jako nieboszczyk. Dobra zapewniono mnie , że chyba to jakaś pomyłka i będę musiał zawrzeć z nimi nową umowę . Ja przystawałem , że nie muszę zawierać nowej umowy , gdyż nigdy umowy nie wypowiedziałem , tym bardziej jako nieboszczyk. Ostatecznie zapewniono mnie ,ze sprawa będzie rozwiązana do poniedziałku 04.01 2021. do godz 12 00 No i nadszedł ten sądny poniedziałek. I tu wszystko rozpoczyna się od początku. Cudem uzyskuję kontakt na czacie z Panem który prowadzi chyba jednocześnie rozmową z 10 klientami. Zapewnił mnie ,że bada wnikliwie moją sprawę i przekazuje kierownictwu . Ponieważ czat trwa ok 1 godz jestem zaniepokojony o jakie kierownictwo chodzi i czy w koncu jest jakaś decyzja. Jednakże po wielu solennych zapewnieniach , że sprawę rozpatruje kierownicto , zostaję poinformowany , że nie ma dziś kierownika odpowiedzialnego za podjęcie decyzji w mojej sprawie. Czyli ta rozmowa nie miała sensu i była wielką ściemą ze strony INEI. Tak na niczym się zakończył dzięń z INEA. Dziwię się ,że taka firma funkcjonuje na rynku Może należy utworyć forum -konkretne i przypatrzeć się praktyce ignorowania klientów . Dla zainteresowanych podaję adres: Patech@op.pl Może stworzymy grupę abonentów która zrobi porządek w tej firmie
    ZaletyJak działa to w miarę ok
    Wadyza dużo aby opisać
    MiejscowośćKobylnica
  • ~lasociak / 2020-12-24 15:41
    Ocena: 1.50 / 5
    straszne problemy zarówno z internetem jak i z pomocą techniczną.
    Wadypomoc techniczna, czeste usterki
    MiejscowośćSompolno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016