Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1052 opinii

2.06 / 5

  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.28
  • Cena
    2.18
  • Niezawodność
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIGDY WIECEJ INEA / 2021-01-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, gorszego operatora nigdy nie miałem, od kilku miesięcy problem z TV, po zgłoszeniu usterki odsyłają @ ze po ich stronie jest wszystko ok, po ponownym zgłoszeniu przyjmują zgłoszenie a na kolejny dzień przychodzi sms ze usunięto usterkę, gdzie serwisant nawet nie dzwonił nie wspominając ze miał przyjechac, zbieram chętnych do grupy w celu złożenia zbiorowego zawiadomienia do UOKiK, gdy wspomniałem o tym na infolinii to usłyszałem ze oni tez mają swoich prawników. NACIĄGACZE I PARTACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Beata / 2021-01-20 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to dziadostwo. Od 4 mieiecy dekoder do wymiany- tylko obietnice, co chwile siada sieć. Ubnikajcie tego operatora.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena za nieswidczenie uslugi, awarie, brak zaplecza technicznego(brak sprzetu na wymiane uszkodzonego)
    MiejscowośćKórnik
  • ~Szymon / 2021-01-19 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od INEA to totalna porazka. Sprawy zgłaszane notorycznie są olewane przez INEA.Predkisc za jaką płacę to 1000 mb/s a w rzeczywistości 20 mb/s
    MiejscowośćSmigiel
  • ~dsafgsadgadsf / 2021-01-09 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno nie internet coera gorzej dziala scierwo njiagfnijadsgfnhjzdsgfnijasgjniadsgcnijadsgfdijnadgfnijadsgfikjniagdiasngfdisajngiakjdsnbgdsajgsabguhdsabvhujfbashdbfsadfbiwasfisnbijvnsaijdbgnkasjdbgjabsidjgadsbgkasngdjhsgchsdfhdshsdfhsdhfdshgfdsgsdgerwgdfhgsdhesgrsdf
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~danuska / 2021-01-08 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    03.2020 zamowilam usluge ale ja wymowilam a terminie ale do dzisiaj nadal sa u mnie dekodry ktore mialy byc odebrane juz dawno.wielokrotnie dzwonilam o to by w koncu je odebrano.wyznaczono sporo terminow.Teraz dodzwonic sie do nich niewykonalne moimo czekania na lini ponad pol godziny
    Miejscowośćnawa wies krolewska
  • ~Paweł / 2021-01-04 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to totalna porażka. Może opiszę mój problem. W połowie grudnia ponieważ nie mogłm w zaden sposób skontaktować się z operatorem pojechałem do ,,salonu,, w Poznaniu. Po wielkich oczekiwaniach -wszyscy którzy się tam pojawili wkurzeni ,bo w dobie pandemi przyjechali załatwiać duperelne sprawy ,ze względu na brak kontaktu z operatorem Moim problemem było zwykłe zgłoszenie awarii. Awaria zgłoszona w salonie. Czekam 7 dni i nic > cudem udaje mnie się nawiązać połączenie na czacie po 7 dniach. Awarię usunięto lecz po kolejnejnej interwencji po 8 dniach. Sukces ! ale to dopiero początek moich problemów W Nowy Rok ok 15 min po północy zostałem pozbawiony sygnału totalnie -brak internetu i tv Walcząc w temacie kontaktu z operatorem udaje mi się nawiązać kontakt na czacie po dwóch dniach. I tu przechodzimy do sedna sprawy. Dowiedziałem się ,że umowa ze mną została zerwana ze względu na okoliczność zgonu abonenta. Nieźle się poczułem. Tak sobie pomyślałem jak może się czuć osoba która teraz prowadzi rozmowę z nieboszczykiem. Dodatkowo zaznaczam ,że zadano mi pytanie czy byłem w ich salonie. Odpowiedziałem że byłem tylko nie wiem czy jeszcze jako żyjący czy już jako nieboszczyk. Dobra zapewniono mnie , że chyba to jakaś pomyłka i będę musiał zawrzeć z nimi nową umowę . Ja przystawałem , że nie muszę zawierać nowej umowy , gdyż nigdy umowy nie wypowiedziałem , tym bardziej jako nieboszczyk. Ostatecznie zapewniono mnie ,ze sprawa będzie rozwiązana do poniedziałku 04.01 2021. do godz 12 00 No i nadszedł ten sądny poniedziałek. I tu wszystko rozpoczyna się od początku. Cudem uzyskuję kontakt na czacie z Panem który prowadzi chyba jednocześnie rozmową z 10 klientami. Zapewnił mnie ,że bada wnikliwie moją sprawę i przekazuje kierownictwu . Ponieważ czat trwa ok 1 godz jestem zaniepokojony o jakie kierownictwo chodzi i czy w koncu jest jakaś decyzja. Jednakże po wielu solennych zapewnieniach , że sprawę rozpatruje kierownicto , zostaję poinformowany , że nie ma dziś kierownika odpowiedzialnego za podjęcie decyzji w mojej sprawie. Czyli ta rozmowa nie miała sensu i była wielką ściemą ze strony INEI. Tak na niczym się zakończył dzięń z INEA. Dziwię się ,że taka firma funkcjonuje na rynku Może należy utworyć forum -konkretne i przypatrzeć się praktyce ignorowania klientów . Dla zainteresowanych podaję adres: Patech@op.pl Może stworzymy grupę abonentów która zrobi porządek w tej firmie
    ZaletyJak działa to w miarę ok
    Wadyza dużo aby opisać
    MiejscowośćKobylnica
  • ~lasociak / 2020-12-24 15:41
    Ocena: 1.50 / 5
    straszne problemy zarówno z internetem jak i z pomocą techniczną.
    Wadypomoc techniczna, czeste usterki
    MiejscowośćSompolno
  • ~Vick / 2020-12-20 19:59
    Ocena: 2.75 / 5
    12.12.2020.NIEDZIELA
    Awaria. Brak dostępu do tv, netu i nieczynny tel stacjonarny. Info działa tyko w dni robocze do 18:00. Nie wiadomo co to za awaria, czy usuwają albo nie. Przecież 4 dni świąt za pasem. Co będzie jak awaria wystąpi w Wigilię?9

    A czy w ogóle ktoś zaglada na to forum?
    ZaletyDuży wybór kanałów
    WadyFirma niedostępna w weekendy i dni świąteczne, a awarie się zdarzają.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Patryk / 2020-12-09 12:39
    Ocena: 2.25 / 5
    INEA Swiatlowod 1Gb/sec. Ten internet to jakiś dramat, ciągły brak dostępu, poprzedni brak internetu 11/11 przez 3 dni !!! Obecnie nie ma internetu od dnia wczorajszego. Zero kontaktu z infolinia, która albo jest “przepełniona” i należy czekać od 30min w gore, albo wartość się zwiększa, generalnie nie chcą abyś się z nimi skontaktował. Z rana jak dzwonisz to rozmawiasz z BOTEM ALEXEM, który w niczym ci nie pomoże, bowiem jest scryptem ._. Zamówiłem rozmowę w sprawie podpisania nowej umowy … zadzwonili po dokładnie 3 minutach. Łącznie zadzwonili 5 razy. To jawne jaja. Obrzydliwe jest to ze takie firmy jak INEA działają na rynku, usuwają wszelkie negatywne wpisy, wybielają się na każdym kroku, maskują swoje awarie, zapewniają ze każdy klient jest dla nich ważny, a tak na prawdę liczą eis tylko pieniądze – nowi klienci. Nie ma żadnego wytłumaczenia na zagrywki tego typu. Próbowałem być wyrozumiały, jednak zawodzą na każdej linii i zachowują się jak nasi politycy ‘to wina wszystkich innych, nie nasza”. Nie ma żadnych rekompensat za te ciągłe awarie na terenie Poznania. Nie ma miejsca w internecie, gdzie można by się z nimi skontaktować, na FB i innych ich mediach nie odpowiadają. Firma widmo i jedna wielka ściema. Odpowiadają tylko kiedy się o nich negatywnie wspomni. Odradzam zawierania intratnych umów z tym wytworem złodziejstwa i lekceważenia klientów. INEA – OSZUSTWA, ŁGARSTWA, TANDETA.
    Zaletybrak, wady przykrywają wszystkie zalety
    Wadyawaryjny, zerowy kontakt z obsługa klienta, klamstwa - typu " jestesmy dla Was ",
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marlena / 2020-12-04 09:06
    Ocena: 2.25 / 5
    W ciągu roku umowy 4 usterki przez kilka godzin brak internetu 2 x całą dobę Szczególnie teraz w dobie pandemii Niż nie można zrobić a potrzebuje niezawodnego internetu do pracy I oczywiście żadnego przepraszam lub jakiejkolwiek ulgi w rachunku
    Zaletyjak działa to jest dobra szybkosc
    WadyZbyt częste usterki
    MiejscowośćMieszkowice
  • ~W.P. / 2020-11-25 14:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam!
    Firma ma w d...e klienta jak tylko podpisze umowę na kablówkę. Dodzwonić się do operatora, to lepiej od razu dzwonić do Papieża. Szybciej odbierze telefon.
    Od kilkunastu minut usiłuję im zgłosić awarię i tylko słyszę czas oczekiwania 30 minut! Po 10-ciu minutach czas oczekiwania wynosi powyżej 30 minut!!!! Ostatnio wyniosił nawet powyżej 40 minut! Kto ma czas wisieć godzinę na telefonie, by potem usłyszeć jakąś durną odpowiedź. Płacę za kablówkę i za internet i często są jakieś awarie.
    Za co oni biorą pieniądze, to ja nie wiem

    Pozdrawiam

    W.P.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie. Zupełny brak kontaktu z operatorem!!!
  • ~Grzegorz / 2020-11-19 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta na strasznym poziomie, rozbieżne informacje na infolini, a w salonie Inea... Szybkość rozwiązywania problemów - TRAGICZNA.
    MiejscowośćSzczytniki Czerniejewskie
  • ~len / 2020-11-18 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy Ineii podpisali umowę z ludźmi chorymi na alzheimera, po II udarze( 94 lata i 84 lata)
    Jedno z nich nie żyje, czyli osoba która podpisała umowę niestety ich nic nie obchodzi.
    Dekoder odesłany , a tzn nikt nie korzysta od sierpnia 2020r.
    Przesłane do Ineii Postanowienie z Sądu o całkowitym ubezwłasnowolnieniu rodzica nie jest honorowane. Doradca Tymczasowy też nie jest honorowany .
    Umowa została wypowiedziana w Ineii 3 miesiące temu i to też nie jest honorowane . Nie odpisują na pisma , tylko wysyłają rachunki i upomnienia o uregulowaniu to wyjątkowo chamskie podejście!!!
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by wymieniać
    MiejscowośćTurek
  • ~RoSi / 2020-11-18 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikt nie odpowiada w przypadku awarii, Messengerze, LiveChat, infolinia wszystko bez odpowiedzi. Kpina z klienta!
    WadyAwarie, brak kontaktu z operatorem
    MiejscowośćPoznań
  • ~............................ / 2020-11-17 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet fatalny płace 60 zł za miesiąc a Internet nie dość ze jest gorszy niż w telefonie to jeszcze się raz na jakiś czas wyłącza nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyzacina się, wyłącza się, kiepski sygnał
    MiejscowośćPoznań
  • ~FJR / 2020-11-15 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety INEA nie posiada od dawna atutów niezawodnego operatora i usługodawcy. Oferta jest zbyt droga w stosunku do jakości i nie poparta fachowym wsparciem technicznym. Zadaniem konsultantów jest szybkie i skuteczne zbywanie niezadowolonych klientów, którzy mają uwierzyć w bzdury fundowane przez niedouczoną i ukierunkowaną infolinię. Mimo zachęcania odbiorców do pozostawiania opinii na temat obsługi klienta, z negatywnymi wpisami nic nie robi. Szkoda. Zmieniam operatora.
    ZaletyŻadnych
    WadyŻadnych zalet
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ann / 2020-11-10 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy serwis ever. Rozwiązuję wszystkie umowy. Dość!!!
    WadyWszystko szczególnie obsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Andrrr / 2020-10-26 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z firmą.
    Oszukiwanie na umowach, płacenie kar.
    TV tak działa, że nie działa wcale.
    Wadywszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~Paweł / 2020-10-20 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu nie ma trzeci dzień.
    Na infolinii rozmawia bot, a nie człowiek. Ogólnie wszystko to twoja wina, nawet jeżeli u nich jest problem to i tak zwalają winę na klienta przez co nie można z ich winy zerwać umowę tylko trzeba płacić kary.
    MiejscowośćOstrów
  • ~Kk / 2020-09-23 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia bezczelna i nie rzetelna. Klientom opowiadają bajki i cała winę zrzucają na klienta. Nie dotrzymują umów. Zgadzam się z wcześniejszymi negatywnymi komentarzami.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227