Tragedia
24h po przeniesieniu do Inea nr telefonu brak aktywacji usług i infolinia informuje o kolejnych 2dobach potrzebnych na rozwiązanie problemu
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćNie korzystam bo brak
~Jakub / 2021-10-27 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma z beznadziejna oferta jakością i obsługa????
ZaletyBrak
WadyBrak słów
MiejscowośćKawęczyn
~niezadowolony / 2021-10-26 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Niby 300Mb a wiecej niz 50Mb nie uswiadczysz.
Na 30 dni w miesiacu jakies 3-5 brak serwisu.
Obsluga klienta? Jak zaczna kiedys to dajcie znac bo jak na razie to jej nie da sie ocenic bo poprostu jej brak.
~Krpol / 2021-10-22 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to nieporozumienie.Konsultanci arogantcy wręcz chamowaci. Ceny księżycowe A jakość więcej niż zła. Internet tylko z nazwy symetryczny. Uciekać od nich jak najszybciej.
MiejscowośćGniezno
~Eicki / 2021-10-21 12:53
Ocena: 2.00 / 5
Dramat. Zero kontaktu, olewanie nawet nowego klienta 45 dni nie potrafią przyjechać i zamontować. 3x przesuwany termin, teraz nie odbierają tel. NIE POLECAM.
ZaletyDobrze manipulują
WadyOlewka zupełna klienta
MiejscowośćLublin
~tomek / 2021-10-19 12:17
Ocena: 2.75 / 5
uciekajcie. Nie idzie się z nimi skontaktować. 30 minut i wciąż 5 w kolejce. Przyjadą, coś pogrzebią, pojadą i internetu wciąż nie ma. Bot nie ma adresu emailowego z którego przesyłają dokumenty co jest parodią. Czeski film z tą firmą.
MiejscowośćToruń
~Jadwiga / 2021-10-17 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Internet bardzo często nie działa. Szybkość Internetu nie jest zgodna z ofertą. Usługa internetowa nie jest dostępna przez 24 godziny z powodu awarii. Totalnie zawodny usługo dostawca.
MiejscowośćKonin
~rozczarowana / 2021-10-16 16:51
Ocena: 1.00 / 5
po tym jak mnie odwiedził konsultant czy też przedstawiciel (jak zwał tak zwał) stwierdziłam, że nie będę podpisywać z nimi umowy. pan wydawał się być natarczywy,nie spokojny i pogubił się w tym, co mówił. mówią, że zaufanie to podstawa...... hah ten pan niewątpliwie nie wzbudził we mnie zaufania. ponadto nie do konca chyba rozumiał co do niego mówiłam....
~Mikołaj / 2021-10-15 19:14
Ocena: 1.75 / 5
Podczas "podpisywania" umowy telefonicznie i podawania danych konsultant wprowadził do zgłoszenia o instalację niepoprawny odres (zamiast mieszkania 7 to mieszkanie 10).
Tym samym w dniu rzekomej instalacji (na którą czekałem notabene 1.5tyg) technik podobno pojawił się pod wskazanym adresem, ale podano błędny adres.
Nie otrzymałem żadnego telefonu ze strony technika, brak jakiegokolwiek kontaktu pomimo moich interwencji na infolinii (dopytywałem co z technikiem i czy można by uzyskać do niego kontakt).
Po rozmowie z ich botem (który zawiera kilka błędów) zostałem przekierowany do konsultantki która wyjaśniła sprawę (powiedziała mi że na technika nie mam dzisiaj co liczyć).
Cena pakietu również jest co najmniej śmieszna, szczególnie że to kabel koncentryczny (za tyle samo mam szybszy światłowód u konkurencji)
Nie polecam - szkoda czasu i nerwów. Pozdrawiam.
ZaletyBrak
Wady- Beznadziejna obsługa klienta
- Infolinia czynna tylko do 18:00
- Niekompetencja instalatorów usług
MiejscowośćPoznań
~Półwiejska / 2021-10-15 13:46
Ocena: 1.50 / 5
3 lata temu przeprowadziłem się na ul. Półwiejska w Poznaniu robiłem przeniesienie usług inea z adresu gdzie był światłowód na adres gdzie nie ma światłowodu. Podczas przeniesienia usług zapewniano mnie ze pod adresem pod który aktualnie się przeprowadzam w przeciągu paru miesięcy będzie światłowód. Więc pod nowym adresem płaciłem całą kwotę jaką obowiązywała tak jak bym miał światłowód. Problemy zaczęły się już w pierwszym tygodniu z internetem. Zrywało połączenie. Przyszedł pierwszy Pan serwisant stwierdził stara instalacje w kamienicy ale jako że był to pierwszy z magików sieci inea usterkę rozwiązał w 15 min i internet działał przez kolejne parę dni. Po kolejnej awarii przyszedł kolejny Pan serwisant ale stwierdził że przyczyną może być nowy router nie myśląc długo on też zabawił się w magika Zbawiciela i bez wymiany routera naprawił internet. Od 3 lat awarie zgłaszam co najmniej raz w tygodniu. Teraz to już są tacy magicy że nawet do domu nie wchodzą w dostaje informacje ze usterka została usunięta.
Światłowodu nie ma do dzisiejszego dnia a na moje pytania kiedy będzie dostaje odpowiedź jeszcze nie wiadomo. Dziwne ze gdy przenosiłem usługę wiedzieli ze będzie.. No tak bo większe pieniądze dostawali.
MiejscowośćPoznań
~Nnn / 2021-09-26 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę karmione podejście. Zgłaszałem z piętnaście razy brak internetu. Przesłałem zdjęcia speed test. Zero reakcji. Tylko cały czas że wszystko ok. I cały czas że muszę płacić. Nie polecam
MiejscowośćKamieniec
~Adamek / 2021-09-17 21:23
Ocena: 1.00 / 5
internet został zamówiony z predkością 300mb/s realna prędkość internetu podłaczonego przez kabel wynosi 100mb/s a do tego caly czas zrywa i nie da sie normalnie korzystac. Odradzam podpisywania umów z tą firmą.
ZaletyNie ma
WadySCAM
MiejscowośćRosnówko
~włodek / 2021-09-14 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Skonfigurowałem usługi na stronie INEA, które jak się okazuje są blednę. Pakiet TV "start" jest w rzeczywistości 20zł droższy (zamiast 9,90 kosztuje 29,90zł). Niestety Konsultant z działu sprzedaży nie może nic z tym zrobić, a utrzymanie przekazało mi informację, że mogę w każdej chwili zrezygnować. Tragiczna obsługa
MiejscowośćPoznań
~agencikkm / 2021-09-10 20:50
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam pana MATEUSZA O... KA. Który zawiera umowy w województwie lubelskim . Po podpisaniu umowy i instalacji brak kontaktu z tym panem. Odradzam i nie polecam podpisywać nim umowy. Potem są same problemy...
ZaletyServis ok
WadyNie polecam. Mimo ustaleń same problemy
MiejscowośćWisznice
~coolbob / 2021-09-06 10:41
Ocena: 3.25 / 5
Usługi OK, ale obsługa klienta to dziadostwo totalne. Jeśli nie masz czasu/nie możesz odwiedzić punktu Inea osobiście - zapomnij o jakiejkolwiek obsłudze, pomocy czy czymkolwiek. Aplikacja Inea bezużyteczna w większości spraw, próba dodzwonienia się na infolinię - życzę powodzenia - średni czas oczekiwania 60 minut i najczęściej rozłącza się w trakcie oczekiwania. Czat z konsultantem - czegoś takiego nie ma - jest bot który z trudem odpowie na najprostsze pytania, zazwyczaj odsyła do infolinii lub aplikacji, która jak pisałem jest bezużyteczna.Firma oszczędza na pracownikach obsługi, zapominając, że o sukcesie nie świadczą same słupki sprzedaży, ale cały proces posprzedażowy, serwis itp. a w tej firmie to totalna porażka.
MiejscowośćPoznań
~tozi / 2021-08-30 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie wywiązują się z umowy, ja co miesiąc płace co musze mam podpisaną umowie na 100mb/s a średnia ich prędkość to 3 mb/s zdarza się że będzie więcej. Nie polecam zupełnie, jeżeli ktoś ma możliwość na innego operatora to niech się nie waha i nie pcha się czasami w umowy z ineą
Zaletybrak
Wadybrak stałego internetu zgodnego z podpisywana umową
MiejscowośćŚroda Wielkopolska
~Paulo / 2021-08-25 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Mam światłowód od INEA problem jest z prędkością pobierania ping dochodzi nawet do 200 dzwonić już do nich to strata czasu ale na szczęście już mam koniec umowy i nigdy w życiu z taką firmą nie polecam
ZaletyZadne
WadyInternet babcia ma lepszy w samochodzie
MiejscowośćZ Afryki
~Graj / 2021-08-25 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się na infolinię. Nie da rady. Obsługa każe dzwonić gdzieś indziej mimo że 20minut czekasz aby w końcu się dodzwonic
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywa neta obsługi technicznej brak
MiejscowośćPoznań
~Karol Drozdz / 2021-08-23 16:38
Ocena: 4.75 / 5
inea jest super
mam od okolo pol roku i wiekszy problem byl tylko raz
predkosc ciagle jak w umowie 1gbps
Wadybrak
MiejscowośćPoznan
~Iwona / 2021-08-21 17:03
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA. Obsługa zero kompetencji, zero kontaktu telefonicznego, Internet słaby, przerywa codziennie, BRAK OBSŁUGI KLIENTA, brak punktów obsługi, wszystko wirtualne, a już żenujące SMS do zapłaty faktury tylko z kwotą. Szukaj sobie samemu faktury po sieci. Odwołują tylko do infolinii w dodatku nie działającej( automat który tam obsługuje nie rozpoznaje poleceń, prostych słów TAK i NIE) A Pani na chacie cały czas tylko podaje ten nr, czy oni w ogóle sami próbowali cos u siebie załatwić. Wszystkim odradzam, nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą. Powinny do oceny być punkty ujemne. Najgorsza firma z jaką miałam styczność, czekam jak zbawienia końca umowy. I jeszcze nie mogę zapisać opinii ponieważ żąda zaznaczenia chociaż jednej gwiazdki a to jest naciąganie i oszustwo. To że zaznaczyłam jedną to tylko po to by ta opinia poszła, ale jest żenujące. Bo to nawet nie jest bardzo źle a tragicznie.
ZaletyBRAK, WSZYSTKO PONIŻEJ ZERA
WadyWszystko co tylko jest związane z tą firmą, nic nie można załatwić.