MiejscowośćKaszczor
strona 24 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~NF / 2022-09-30 18:24
Po zgłoszeniu usteeki serwis sie nie zjawia w umówionym teeminie. Kolejne zgłoszenia serwis nadal nie przyjeżdża -
-
~Krzysztof / 2022-09-30 14:38
To jakaś tragedia, dzisiaj technik wymienił mi modem na nowy z szybszym internetem !Gb, Przyszdł podłączył dwa kabelki i poszedł, niczego nie przymocował tulko zostawił wiszące na kabelkach, szkoda, że nie można załaczyć tutaj zdjęcia. W domu mam sieć i okazało się, że szybkośc spodła mi do 10Mb a miałem na starym modemie 300. Dodzwonienie się do nich z reklamacją, zapomnij. MiejscowośćPrzeźmierowo -
~K / 2022-09-26 15:40
Po awarii routera czas oczekiwania na naprawę to 2 tygodnie, później okazało się, że ktoś nie zatwierdził terminu naprawy i trzeba go było ponownie rezerwować. W efekcie internet nie działa od 2 tygodni i minimum drugie tyle działać jeszcze nie będzie. -
~Michał / 2022-09-20 12:33
Internet podobno 1gb, ale prędkość podobna jak we wcześniejszym mobilnym 100mb więc realnie szału nie robi. Najbardziej zastanawiające jest to, że oferowano 90zl za miesiąc, i taka była umowa, a rachunki przychodzą po 105zł.
Na zgłoszony problem biuro obsługi od kilku dni nie raczy nawet odpowiedzieć.
Doczekam tylko końca umowy i uciekam do innej sieci. Innym też radzę omijaćMiejscowośćLipno -
~JerzyW / 2022-09-17 20:15
INEA to katastrofa mam 300 na 300 zrywa ping skacze od 25 do 400 upływy czasu żądania co kilka przeskoków są dni ze nie mogę korzystać. Serwis do dupy czkałem 4 dni nic nie zrobili a trzeba płacić. Miałem radiówka 20mb na 10 smigało wszystko ping do wp.pl od 9 do 14ms ale zachciało mi się super szybkiego internet po światłowodzie bo każdy zakłada. t Konsultant tak mnie zachęcił ze od razu podpisałem umowę ale zerwać absolutnie nie mogę bo twierdzą ze mam dostęp do Internetu. Internet mi jest bardzo potrzebny dobrze ze z powrotem mogłem podłączyć sobie Radiówek przynajmniej nie zrywa płacę dwa rachunki. Jutro napiszę skargę do UKE ZaletyżadnaWadyszkoda słów...........MiejscowośćKowal -
~Zbigniew / 2022-09-10 23:15
Mam tego dosc.Mialo byc lepiej z jest gorzej.Polaczenie sie zrywa.Czekam n koniec umowy Wady10 -
~Agnieszka / 2022-09-08 16:20
NIE POLECAM INEA OSZUŚCI KAŻĄ MI PŁACIĆ MIMO ŻE NIE BYŁAM ANI JEDNEGO DNIA OSOBĄ KORZYSTAJĄCA Z ICH USŁUG. KIEDY CHCE ROZMAWIAĆ JAK DZWONIĘ NIE SŁUCHAJĄ TYLKO UPOMNIENIA MI WYSYŁAJĄ BY PŁACIĆ. JESZCZE RAZ MÓWIĘ NIE POLECAM ZaletyZero zaletWadyOszustwaMiejscowośćIzbica -
~Szlaka / 2022-09-02 09:06
Słaba jakość odbioru. Kilkakrotnie zgłaszałem problem. Bezskutecznie.
Nie mam już sił kopania się z koniem
Nie polecamZaletyŻadnychWadyBardzo słaba jakość obrazu. Ciągle się tnie. Wimieniłem dekoder i dalej to samoNIE POLECAM!!!MiejscowośćLeszno -
-
~Miki / 2022-08-31 03:47
Nie polecam chora firma z tendencją do opętań mrocznych, energia serca przeklęta - rzucona klątwa bardzo silna. MiejscowośćGrudziądz -
~2115 / 2022-08-30 13:22
Mówiąc inea to gówno zepsuł mi się dekoder i zadzwoniłem do inea i napisali że naprawili a ich nawet nie było ZaletyŻadneWadyDekodery to śmieci tak samo jak routeryMiejscowośćPoznań -
~Anonim / 2022-08-29 14:52
Witam, z całego serca odradzam i nie polecam krętaczy z INEA. Umowa została podpisania 5 lipca a do dziś nie widzę światłowodu, po 2 miesiącach ciągłego dzwonienia wykazali dobrą wole i wykopali rów pod kabel i przeciągnęli go. Wspominając, że w całej wsi założyli wszystko szybko i bezproblemowo. Szanowny dyrektor powiedział że jest w 80% zrobiona robota, wnioskując jego zdaniem nie powinno być problemu, żebyśmy poczekali z rok. Wracając do wykopania rowu, przyjechali w 3 przeciągnęli kabel, popatrzyli i pojechali wielcy fachowcy. Jeszcze wielce nie zadowoleni, że dzwonimy na okrągło no tak to oni ustalają czy chce im się zrobić to teraz czy za rok. Nie polecam tych krętaczy i nierobów. Zaletynie ma zaletWadynieroby, złodzieje i sami oszuściMiejscowośćBierzów -
~dominik / 2022-08-28 15:25
"Internet" z inei to największe ścierwo, ludzie pracujący tam to pewnie ledwo co podstawówkę skończyli, stałe 300 ms w grach podczaS gdy z internetu korzysta 2 osoby. Brawo wy. Pełen profesjonalizm. Jak taki internet ma być to nie będę nawet płacił. ZaletybrakWadyNie starczu dnia żeby wszystkie powiedzieć -
~Jerzy / 2022-08-24 14:47
Nie wiem dlaczego prawie wszyscy tak psioczycie.A może jesteście wynajęci przez konkurencję ! Ja jestem klientem INEI już od 2018 r i nigdy żadnych zgrzytów .Korzystam z internetu , telefonu komórkowego , telewizji .Raz , zaraz na początku nie było internetu prawie przez cały dzień , to na rachunku sami obniżyli o 10zł. Teraz planuję przenieść numer drugiego telefonu i myślę , że będzie dobrze .Żeby dobrze odbierać sygnał , to trzeba mieć też dobry sprzęt do odbioru.Radzę wszystkim ,zastanówcie się co piszecie , no chyba że macie w tym jakiś interes. ZaletyWszystko w porządkuWadyNie ma .Obsługa jak najbardziej dobra .MiejscowośćRychwał -
~Adi722 / 2022-08-18 22:07
Jeśli chodzi o przesył obrazu to Inea to dno! Lepszy obraz mają znajomi korzystający z cyfrowego Polsatu,a jeszcze lepszy z NC +....Inea niby światłowody,ale bardzo słabej jakości
. Tylko umowa mi się skończy to kończę z tym dnem i NIE polecam nikomu...ZaletyBraj5WadyObraz DNOMiejscowośćBaborówko -
~Jan40 / 2022-08-17 19:50
Internet zrywa.Przestarzala infrastruktura powiedzmy przeciążona jak na te czasy i ilość użytkowników.Podpiszesz umowę i mają Cię w poważaniu.smsem informują że usunęli usterkę a usterka występuje nadal.Brak powagize strony pracownikow serwisu.Na wymianę uszkodzonego modemu czekałem 2 tygodnie i wciąż nie usunięto usterki.Zmniejszona prędkość Internetu i częsty brak sygnału.Jak możecie idźcie do konkurencji. ZaletyMiła Pani w obsłudze telwfonicznejWadyWady techniczne przestarzała infrastruktura okablowania dramat. -
~Jurak / 2022-08-15 14:26
Internet zrywa mniej więcej co dwa tygodnie - konieczność obsługi technicznej oczekiwanie >24h. Sytuacja blisko centrum Poznania. WadyWysoka cena w stosunku do jakości usługiMiejscowośćPoznań -
-
~C.m / 2022-08-12 16:01
Obsługa klienta to jest porażka . Miała być wykonana instalacja to sobie pani zapomniała kliknąć w systemie termin ... Tragedia szczerze nie polecam ZaletyUsługi w miaręWadyObsługa klienta kompletne dnoMiejscowośćWrześnia -
~Witold / 2022-08-10 13:45
Jeśli ktoś z Państwa szuka polecenia dostawcy internetu - warto opierać się o niezależne, zweryfikowane dane - np. ranking oparty o dane faktycznych użytkowników usług INEA np. https://www.speedtest.pl/wiadomosci/rankingi/raport-speedtest-pl-podsumowanie-2021-roku/ Pierwsze miejsce w rankingu oraz 1,24 mln. klientów INEA wykonujących test prędkości w 2021 r. z pewnością będzie bardziej wiarygodne oraz dużo więcej mówi niż pojedyncze opinie. Dodam, że system pomiarowy PRO speedtest.pl został certyfikowany przez Prezesa UKE.
Na końcową pozycję w rankingu składają się pomiary dobrze działającego internetu a także pomiary z usterek ze wszelkich powodów (np. z winy klientów, awarii - często wykonywane testy są właśnie w takich okolicznościach), Dlatego taki ranking prezentuje rzeczywisty obraz jakości usług danego operatora i można porównać różne parametry (download, upload, ping) między różnymi dostawcami usług.
Warto wiedzieć, że infrastrukturę INEA wykorzystują również inne, większe firmy np. Orange, T-Mobile, UPC - co też pozytywnie świadczy o jej wysokiej jakości i parametrach. Wiadomo, że INEA posiada własne, stale podnoszone standardy, ale jeśli chcą Państwo osobiście się przekonać o wysokiej jakości obsługi i najlepszym kontaktem oraz co tak na prawdę znaczy motyw "Dobrzy ludzie od internetu", to zachęcam do nawiązania bezpośredniej współpracy.
Witold Kaczała - INEA
Senior Account Manager
tel. 732 432 732
Bezpośredni doradca Klienta INEAZaletyniezawodne łącze światłowodowe, Najszybszy Internet symetryczny w Polsce, telewizja 4K po wi-fi, niski ping, tani abonament telefonii komórkowej, wsparcie Klienta 24/7 z poziomu aplikacji mobilnejMiejscowośćPoznań -
~Witold / 2022-08-10 13:29
Jeśli ktoś z Państwa szuka polecenia dostawcy Internetu - warto opierać się o niezależne, zweryfikowane dane - np. ranking oparty o dane faktycznych użytkowników usług INEA np. https://www.speedtest.pl/wiadomosci/rankingi/raport-speedtest-pl-podsumowanie-2021-roku/ Pierwsze miejsce w rankingu oraz 1,24 mln pomiarów prędkości w 2021 r. wśród klientów INEA z pewnością będzie bardziej wiarygodne i więcej mówi niż pojedyncze opinie. Dodam, że system pomiarowy PRO speedtest.pl został certyfikowany przez Prezesa UKE.
Na końcową pozycję w rankingu składają się pomiary dobrze działającego Internetu a także pomiary z usterek ze wszelkich powodów (np. z winy klientów, awarii - często wykonywane testy są właśnie w takich okolicznościach), Dlatego taki ranking prezentuje rzeczywisty obraz jakości usług danego operatora i można porównać różne parametry (download, upload, ping) między różnymi dostawcami usług.
Warto wiedzieć, że infrastrukturę INEA wykorzystują również inne, większe firmy np. Orange, T-Mobile, UPC - co też pozytywnie świadczy o jej wysokiej jakości i parametrach. Wiadomo, że INEA posiada własne, stale podnoszone standardy, ale jeśli chcą Państwo osobiście się przekonać o wysokiej jakości obsługi i najlepszym kontaktem oraz co tak na prawdę znaczy motyw "Dobrzy ludzie od Internetu", to zachęcam do nawiązania bezpośredniej współpracy.
Witold Kaczała - INEA Senior Account Manager tel. 732 432 732 Bezpośredni doradca Klienta INEAZaletyniezawodne łącze światłowodowe, Najszybszy Internet symetryczny w Polsce, telewizja 4K po wi-fi, niski ping, tani abonament telefonii komórkowej, wsparcie Klienta 24/7 z poziomu aplikacji mobilnejMiejscowośćPoznań -
~Natalia / 2022-08-03 09:44
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Niekompetentna firma, nie szanuje klienta. Byliśmy klientami firmy wprawie od 6 lat. Od czasu do czasu mieliśmy zawieszenie telewizji i internetu. Moja praca jest uzależniona od internetu, kiedy płacisz, a internetu w ogóle nie ma. Dramat. Firma nie ma ani jednego punktu na Piątkowo, Winogradach, Centum, tylko Franowo. Jeśli nie masz samochodu, twoje problemy!!! Chcieliśmy zrezygnować z usługi, ponieważ zmieniliśmy mieszkania. Proszę uważać, po rozwiązaniu umowy jest jeszcze jeden miesiąc wypowiedzenia!!!!! Nikt o tym nie mówi, a Pani przez telefon powiedziała, że to jest problem klienta, że okres wypowiedzenia był określony w umowie!!! Musisz zapłacić za powietrze jeszcze 80 zł..
Kiedy dotarliśmy do galerii M1 na Franowo dziewczyna-pracownik była bardzo zajęta swoimi osobistymi sprawami, rozmawiając przez telefon komórkowy. Gdy wyjaśniliśmy sytuacje, że chcemy rozwiązać umowę, dziewczyna rozmawiała z nami bardzo bezczelnie, w niegrzeczny sposób. Nie chciała zrozumieć naszego problemu, wyjaśnić czy klient ma konto czy nie. Krzyczała na nas, nie chciała zrozumieć sytuację i wyjaśnić w czym polega problem. Oczywiście, była bardzo zajęta swoimi sprawami, a jakiś głupi klient przeszkadzał jej!!!! Nie polecam!!! Szanowni Państwo, nie polecam tej firmy!!! Zastanówcie się, ponieważ przez cały okres świadczenia usług było kłamstwo i chamstwo. W tej firmy klient jest wart 00000000!!!!!! Zastanówcie się, kiedy będziecie podpisywać umowę z firmą INEA!!!WadySłaby kontakt z infolinią
Brak salonów stacjonarnych
Nieuczciwe (bezczelne zachowanie) podejście do klienta. Zero szacunku i odpowiedzialności
Bardzo wolna obsługa
strona 24 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »