BOK porażka, firma ma swoich klientów głęboko na dnie
Wadyobsługa klienta
Miejscowośćmazowsze
~Maxym / 2023-01-10 13:32
Ocena: 1.25 / 5
Początkowo problemy z internetem były raz na kwartał. Potem pojawiały się raz w miesiącu. Obecnie nie ma tygodnia, aby coś nie jebło (oprócz internetu doszła TV). Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Na czacie można popisać sobie z botem, który nawija to samo. Ostatnio udało się zgłosić usterkę. Na drugi dzień otrzymałem info, że ją usunięto. Wracam do domu po kilku godzinach - neta brak, TV brak. Widoczny brak konkurencji.
ZaletyA są jakieś?
WadyJak w opinii.
MiejscowośćŚroda Wielkopolska
~Sportfan / 2023-01-08 16:56
Ocena: 1.75 / 5
Częste awarie TV oraz zrywanie łącza internetowego
Mimo wpłacanych pieniędzy za usługi i wysyłanie dodatkowo potwierdzenia dokonania płatności i tak mi tego nie uwzględnili tylko obciążyli ponownie kosztami mimo iż nie odpowiadam jako klient za ich bałagan
Technologia Hiway to jakieś nieporozumienie ponieważ miała polegać na bezproblemowym przewijaniu na każdym kanale tv nawet o tydzień wstecz i oglądaniu a tu działa i to nie zawsze tylko zatrzymywanie, oglądanie od początku i nagrywanie chociaż to ostatnie często nawala (gdy wprowadzili tą technologię na początku działało to lepiej niż obecnie) dodając do całości że tyle czasu upłynęło od jej wprowadzenia a ona stoi w miejscu i w ogóle się nie rozwija o nowe funkcje Nie wspominając już o tym, że miało być coraz więcej kanałów w technologii 4K a są od dawien dawna z ledwością 2 a mianowicie eleven sports oraz fun box TV także już z tego tytułu,faktu można by ich pozwać do praw konsumenta i na tej podstawie rozwiązać umowę za naciąganie rzeczywistości i niezrealizowaniu umowy zgodnie z jej zakładanymi wcześniej warunkami
ZaletyNie ma żadnych jak za takie wielkie pieniądze to powinno wszystko działać idealnie. Szukają winnych wszędzie tylko nie u siebie
WadyNapisane zostało powyżej
MiejscowośćLipno
~Aleksandra / 2023-01-06 15:18
Ocena: 4.25 / 5
Ja mam internet światłowodowy na zadupiu, a działa naprawdę nieźle. Pracuję codziennie, jednocześnie narzeczony pracuje, dziecko ogląda bajki na Netflix i nie ma żadnych problemów. Trochę drogo ta usługa kosztuje, bo za sam Internet 120 zł miesięcznie, bez kablówki. Generalnie, nie mam zastrzeżeń.
ZaletySzybkość, niezawodność
WadyCena
MiejscowośćRobakowo
~Qwerty / 2023-01-05 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym opisać kontakt z firmą inea. Przede wszystkim przestrzegam potencjalnych klientów przed podpisywaniem umów z tym dostarczycielem Internetu.
W moim przypadku firma pokazując swoją klasę mści się na mnie za zrezygnowanie z umowy z nimi. Firma jest wykonawcą sieci za unijne pieniądze w mojej okolicy i podłączają technicznie światłowód do sieci. Po zapoznaniu się z opiniami innych użytkowników sieci zrezygnowałem z podpisania umowy z nimi i zdecydowałem się na innego operatora. W rezultacie czego wykonawca sieci Inea blokuje moje podłączenie do internetu przesuwając mnie na koniec kolejki oczekujących na fizyczne podłączenie do sieci. To tylko pokazuje jacy ludzie pracują i tworzą tą firmę. Potrafią się mścić na klientach którzy nie chcą ich usług.
Jeżeli możecie to proszę gonić i szczuć psami przedstawicieli handlowych tej dziadowskiej firmy aby uniknąć przyszłych problemów. Inea = problemy.
ZaletyŻadne
WadyIstnienie takiej firmy
~Zniesmaczony / 2023-01-02 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Straszenie, że będę płacił za technika jak przyjedzie. 10 zgłoszeń i po paru godzinach sms, że już naprawione. Co to za boordel? Wciskają, że tylko prospeedtestem certyfikowanym po kablu sie liczy - otuż nie tylko, inea ma też własny speedtest, ale są też zwykłe, "ookla". Rzecznik praw konsumenta powiedział, że wszystkie sie liczą, te po wifi też, a wifi z routera też jest sterowany przez nich i nie ma to nic wspólnego z tym po kablu. Patologia i chamstwo, dodzwonić sie nie idzie, na czacie zbywają i kit wciskają.
ZaletyBrak
WadyPatologia
MiejscowośćPolska
~K / 2022-12-31 23:26
Ocena: 1.00 / 5
INEA to jakaś porażka ciągle zrywa internet i nie da się w nic pograć ani nic obejrzeć a z botem wogóle nie da się dogadać
ZaletyBrak
WadyNie starczy życia żeby wszystkie wymienić
MiejscowośćPoznań
~Tusia56888 / 2022-12-07 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Płaci się za brak internetu! Zapewniano nas, że jak będą światłowody to będzie też świetny internet... Masakra nie polecam
MiejscowośćLwówek
~ddd / 2022-12-05 21:44
Ocena: 2.00 / 5
Zamiast 300 M jest 5 i tak codziennie z małymi przerwami na kilkanaście Mega. Dodzwonić się nie da chyba że ktoś chce coś dokupić :)
~Eve / 2022-12-01 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Drogo. Problem już od samego podłączenia - brak podłączenia w ustalonym terminie, brak jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia to jakiś żart - bot który łączy ze złym działem... W punkcie obsługi klienta w Koninie obcesowe traktowanie, zero pomocy. Nie polecam!
~Franek / 2022-11-27 06:10
Ocena: 2.00 / 5
Zrywa często internet
Nie mogę korzystać poprawnie z urządzeń typu kamera monitoringu wifi oraz sterowaniem ogrzewania przez internet
Zero możliwości kontaktu
Na moje zapytania nikt nie odpowiada a traktuje się jako zamknięte
Porażka
Nie polecam
MiejscowośćSitno
~Anioł nadzorca budynku / 2022-11-22 13:08
Ocena: 1.50 / 5
Zamontowany.Używany prze miesiąc.Awaria, zgłoszenie.Technik po trzech dniach zadzwonił raz w godz.roboczych bez możliwości odebrania.Dzień piąty zauważyłem że w aplikacji inei nie ma już tego zgłoszenia.Telefon do Inei, 15ty w kolejce 20 min.Rozłączyło przy,pierwszy w kolejce.Drugi telefon kolejka 20ty,33 min.Zgłosić następną awarię.Zgloszona. Następny rachunek już do zapłaty.Technik jedzie już 5 dni.Śmieję się sam z siebie.
ZaletyNie znaleziono.
WadyWszystkie możliwe. Bot nie rozumie. Technik nie chce rozumieć.
MiejscowośćPuławy
~Pixi / 2022-11-21 14:44
Ocena: 1.50 / 5
zdecydowanie nie polecam. Bez żadnych aneksów i umów zmieniają stawki, niby przyznają się do błędu, lecz nic się nie zmienia. Ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy.
MiejscowośćPoznań
~Andrzej S / 2022-11-17 18:14
Ocena: 5.00 / 5
Witam
powiem tak sam szukałem dobrego dostawcy i nie żałuję wybory Inea Fiber
net symetryczny 1g + tv chodzi bajka
kontakt z obsługa techniczną na plus ( miałem raz problem z wysyłaniem ale po konsultacjach z dostawcą rozwiązałem problem który był po mojej stronie ...program od optymalizacji łącza pod gry ograniczał prędkość wysyłania)
internet posiadam od pół roku i jestem zadowolony
POLECAM ^_^
Zaletywszystko zgodne z opisem
Wadybrak
MiejscowośćZamość
~Jacek / 2022-11-04 18:04
Ocena: 5.00 / 5
Miła obsługa. Raz zdarzyła się awaria na sieci, ale została szybko naprawiona. Pomimo braku stacjonarnego biura kontakt z handlowcem nie zakończył się w momencie podpisania umowy i w razie jakiegokolwiek problemu bądź pytania zawsze odbiera ode mnie telefon
ZaletySzybki Internet
symetryczny
niby pakiet 600Mb/s, a jednak działa 620/ 640
MiejscowośćSiennica Nadolna
~Krzysztof / 2022-11-02 14:56
Ocena: 1.75 / 5
INEA to jakaś porażka, obsługa klienta jest najbardziej chamska jaką kiedykolwiek spotkałem. Podłączyli mi internet,
Przyszedł technik podłączył kabelki do routera i sobie poszedł. Całośc wisi na tych kabelkach na ścianie. Dodam, że wcześniej miałem ruoter przymocowany do ściany w pomieszczeniu gospodarczym , bo tam mam wszystkie przyłącza. Nawet nie pofatygował się ich uporządkować. Na moją skargę wciskają mi kit, że niby mówiłem że sobie zrobię półeczkę, potem, że kabel od zasilacza jest za krótki i tak ogólnie nie widzą problemu i to nie ich działka, oni usługę dostarczyli. Spróbujcie dodzwonić się na infolinię, pół dnia czekania lub bot zadający w kółko to samo pytanie. Szkoda, że nie mogę zamieścić zdjęcia.
WadyInternet ciągle zrywa, żenujący poziom usług, chamska i bezczelna obsługa.
MiejscowośćPrzeżmierowo
~Niki / 2022-10-28 20:01
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo często następuje zerwanie internetu. Pomimo prób nawiązania kontaktu z firmą INEA - zero reakcji na problem. Pisałem na czacie - zero odpowiedzi, pisałem na INEA kontakt - zero odpowiedzi.
W salonie INEA powiedziano mi że mogą wymienić modem lecz odpłatnie - a z jakiej racji skoro modem zaczął szwankować nie z mojej winy.
ZaletyNa początku byłem zadowolony - teraz jestem wnerwiony.
WadyBrak reakcji na problem ze strony INEi po prostu klienta "olano"
MiejscowośćKazimierz Biskupi
~Wojciech / 2022-10-23 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Zero, zero i jeszcze raz zero, telewizja leży, dno den, internet w normie, tv dno, szambo, nie polecam!
ZaletyZero
WadyWszystko
MiejscowośćMotycz
~Roland / 2022-10-20 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Inea to najgosza sieć,nie polecam nikomu, albo nie ma internetu albo telewizji przez parę dni i nikt się tym nie interesuje tylko każą czekać i tak jest co miesiąc.
ZaletyŻadne
WadyZbyt dużo by opisywać
MiejscowośćTurek
~Bart Bartosz / 2022-10-19 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Od kwietnia r. 2022 staramy się o podłączenie internetu. Po kilku miesiącach otrzymaliśmy informację, że występuje problem ze światłowodem (powtórzę, tak po kilku miesiącach). Rzetelny deweloper usunął usterkę w przeciągu dwóch tygodni. Usunięcie usterki zostało natychmiast zgłoszone do dostawcy. Od początku września cisza.
Firma olewa mieszkańców Gwiazdowa (k. Kostrzyna) kompletnie. Inea nie udziela odpowiedzi na maile. Na infolinii nikt nie chce udzielić konkretnej i rzetelnej informacji. Kompletny brak profesjonalizmu, zaangażowania.
Nie polecamy tej firmy, jeśli będą mieli Państwo możliwość wyboru dostawcy, zachęcam do wyboru kogoś innego.
ZaletyBrak zalet
WadyBrak komunikatywności.
Niedbałość o klienta z uwagi na monopol.