Ostatnio gdy zostało uszkodzone przyłącze światłowodowe do mojego domu,w tym samym dniu usterka została usunięta co daje duży plus.Po skończonej umowie podpisałem nową na 2 lata za mniejsze pieniądze, kolejny plus łącze telefoniczne oraz prędkość internetu bez zarzutu czego chcieć więcej.Polecam.
ZaletyNiezawodność
WadyBrak
~Marek / 2023-11-16 12:06
Ocena: 1.50 / 5
Dwa tygodnie testowe rewelacja wszystko chodziło super .Po dwóch tygodniach porażka cały czas coś nie działa cały czas coś zacina a łącze 1000/1000. Pomimo składanych reklamacji rozkładają rece ALE NADAL KASUJĄ bo to się należy a ze nie chodzi jak powinno to kogo to obchodzi
ZaletySame WADY
WadySAME WADY
MiejscowośćKraszewice
~Kam / 2023-11-13 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Problemy techniczne które dostawca ma w dupie.nie da się dodzwonić na pomoc techniczną.
MiejscowośćWierzbica
~Anonymous / 2023-11-08 14:08
Ocena: 2.00 / 5
Jedna wielka porażkaa...
Przy pierwszej próbie montażu chłop powiedział że muszę wyciąć kilka drzew bo przeszkadzają, następnym razem przyjechała inna ekipa i mówili że nie trzeba nic wycinać, jeden darł się na drugiego podczas montażu, po 2 tygodniach kabel zerwał się z powodu zbyt dużego naprężenia go.
Nie polecam tego dostawcy, jeśli szukasz coś dobrego to polecam UPC.
ZaletyBrak zalet
WadyWypisanie wszystkich wad zajęłoby wieczność
MiejscowośćPoznań
~Jason V / 2023-11-06 21:10
Ocena: 3.00 / 5
Nie wiem co się w tej firmie zmieniło, ale wszystko na gorsze.
Problem miałem taki. Chciałem zapłacić fakturę za internet, ale ktoś w inei wpadł na pomysł, że zmienimy aplikację. Zawsze płatności robiłem przez aplikację. W tej nowej aplikacji niestety nie mogłem tego zrobić bo musiałem się zalogować. Niestety nie dało się zalogować chociaż aplikacją wysyła mi informację o np. wystawieniu faktury, a nie jestem nawet zalogowany.
Postanowiłem zadzwonić i poprosić o nr konta rozliczeniowego bo wcześniej w aplikacji przelew robiłem przez pośrednika (tak było mi wygodnie). Niestety firma Inea nie wiem czemu, ale nie wysyłała mi nawet rachunków miesięcznych za internet. Natomiast to mały problem. Problem zrobił się w momencie kiedy dodzwoniłem się do Inei i Pani z tej firmy zaproponowała mi lepsze parametry łącza internetowego za tą samą cenę co płaciłem dotychczas i wymianę routera. Montera umówiliśmy na 3 listopada umowę zaakceptowałem i potwierdziłem. Specjalnie wziąłem urlop na tego 3 listopada. Natomiast 30 października nagle dostałem nową umowę na internet z nowym nr umowy do zaakceptowania bez konsultacji telefonicznej ani kontaktu ze mną. Sprawdziłem sobie nr umowy, którą zaakceptowałem i potwierdziłem wcześniej i tej nowej i są inne. Trochę nie normalne w czasach gdzie wszędzie piszą o wyłudzeniach itd. Zalogowałem się do aplikacji żeby sprawdzić co jest grane. Patrzę a tam też widnieje nowa umowa do podpisania i teraz monter jest na 9 listopada. Pomyślałem pomyłka bo ten na 3 listopada jest aktywny. Napisałem na czacie chwilę z botem potem przelączył się człowiek i miał się tym zająć. Niestety nikt się tym nie zajął. Dwa dni póżniej bo nowej umowy nie zaakceptowałem telefon z Inei. To się pytam dzwoniącej Pani czy ona potwierdziła by taką umowę z nowym nr jak zaakceptowała pierwszą. Niby błąd systemu i pierwsza umowa nie przeszła i temu druga.
Nie można było zadzwonić?
Teraz monter na 13 listopada co chwilę się przesówa termin.
Dzisiaj kolejny telefon. Tym razem od firmy, która zajmuje się montażem. Chciaż ciężko to tak nazwać bo to tylko wymiana routera.
Monter może przyjechać w środę czyli 8 listopada. Może być między 11-13. Powiedziałem, że pasuje moja żona będzie w domu. Niestety to nie wystarczy bo muszę być osobiście. Nie wiem po co, żeby gościu tylko podmienił router?
Specjalnie załatwiałem za pierwszym razem na 3 listopada bo miałem wolne. Patrząc na historę tego wszystkiego to musiał bym sobie załatwić urlop na 8, 9 i 13 listopada bo może się coś zmienić.
Chyba trzeba będzie się rozstać.
Zaletyinternet działa, chociaż kiedyś dużo lepiej
WadyBałagan to mało powiedziane
Miejscowość64-600
~Jelena / 2023-11-03 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam innych przed ta firma. Całkowite ignorowanie klientów. Czas polaczenia z konsultantem 60 minut, system automatycznie rozlacza się po podaniu tej informacji. Udało się przez aplikacja mobilna połączyć się z konsultantką Wilewicz Marianna, nie mmiałam możliwości nawet zgłosić problem, zostalam przekierowana na automatyczna sekretarka z informacją o czasie polaczenia z konsultantem 60 minut i rozlaczeniem się natychmiastowym.
MiejscowośćNietazkowo
~Lucek / 2023-10-29 21:34
Ocena: 2.50 / 5
Omijajcie to coś zwane Inea szerokim łukiem.
Firma kompletnie niekompetentna i niepoważna. Za nic mają klientów.
Moja historia:
Zamówiłem montaż światłowodu (internet, TV, telefon stacjonarny oraz dodatkowo telefon GSM - nową kartę). I tu jest jedyna sytuacja, kiedy ten popierdzielony Alex (debilna sztuczna inteligencja) łączy z żywym człowiekiem. To jest jedyny przejaw inteligencji tejże sztucznej inteligencji.
Ustaliliśmy dzień montażu. Wziałem specjanie urlop, aby móc wpuścić montera. Mieli wysłać umowę na email. Niestety nic nie dotarło. Myślałem, że może jednak monter przywiezie wszystko do podpisania + kartę GSM.
Ale w przeciągu kilku dni, telefon za telefonem, abym zaakceptował umowę. Noż kuźwa, chętnie ją zaakceptuję jak tylko do mnie dotrze, a na emailu pusto. Okazało się, że pani, która ze mną rozmawiała i ustalała szczegóły posiadała chyba jeszcze mniejszy iloraz inteligencji od Alexa, bo pomimo, że kilka razy powtarzałem jej swój adres emailowy i podkreślałem, że wszystko razem pisane bez kropek i innych znaków dzielących pierwszą literę imienia i nazwisko to właśnie pozwoliła sobie dodać coś od siebie i dopisała kropkę. Dlatego też cała korespondencja szła w kosmos. Pracownicy Inei jak widać posiadają iloraz inteligencji o wiele niższy niż Alex, bo nikt sie nie zorientował, że poczta zostaje im zwrócona ze względu, że próbują wysłać na nieistniejący email. W końcu po którymś telefonie udało sie mnie przełączyć do gościa, który się rozientował, że jest błąd w adresie emailowym. Znó muszę wszystko rozpoczynać od nowa. Rozmawiam znów z tą zakręconą panienką, a ta mi wciska kity, że to ja się pomyliłem podając zły adres emailowy. Aż się we mnie zagotowało.
Kilka prób wysyłania do mnie umowy i mojej akceptacji spełzły na niczym, bo widocznie cały czas ich system odrzuca te moje, kolejne umowy. W końcu udaje się. Niby już wszystko jest OK, ale okazuje się dalej wydzwaniają do mnie, żebym zaakceptował umowę. Za któryś razem się w końcu udało, ale okazuje się, że ustalony na samym początku termin montażu nie może być zrealizowany ze strony Inei. Proponują kolejny termin dwa ok. tygodnie później. No to biorę kolejny urlop, aby wpuścić montera. Czyli już 2 dni urlopu w plecy.
Na szczęście monter jest z innej firmy (podwykonawca) dlatego montaż przebiega sprawnie. Zostaje uruchomiony internet i TV, ale bez telefonu stacjonarnego.
Monter mi mówi, że muszę zadzwonić do Inei i aktywować ten telefon. Oczywiście karty SIM nie ma, bo Inea wysyła karty pocztą.
Kiedy chcesz zawrzeć umowę i dać się złapać Inei to rozmawiasz z ludźmi, ale kiedy dzwonisz w sprawach technicznych to już tylko można poromawaiać z tym poje...m Alexem, który i tak nie rozumie większości tego co się do niego mówi. Nie dość, że na połączenie z Alexem czeka się na linii 30-50 minut to kolejny pół godziny lub dłużej próbujesz się dogadać z automatem. Na twoje teksty "łącz z konsultantem" Alex odpowiada: "spróbuj inaczej sformułować pytanie". Jak się znudzi mu ta zabawa to się rozłącza i zaczyna się wszystko od początku, czyli oczekiwanie na połaczenie kilkadziesiąt minut.
W końcu jakoś udaje mi się połaczyć z żywym konsultantem i znó historia się powtarza, jakiś błąd w systemie, źle wygenerowany nr telefonu i trzeba ponownie zaakceptować umowę. Po kolejnych kilku próbach udaje się aktywować nr telefonu stacjonarnego.
Czekam nadal na karetę SIM z nowym numerem. Niestety po 3 tygodniach próbuję się dodzwonić do Inei co jest z tą kartą. Po wieloktornych próbach dodzwonienia się i odczekaniu na linii kolejnych kilkadziesiąt minut udaje się dodzwonić. Ale znów rozmowa z Alexem, który nie potrafi rozwiązać problemu. W końcu udaje mi się dodzwonić do konsultanta i dowiaduję się, że po prostu zapomnieli wyłsać tę kartę do mnie. Ale znów okazuje się, że trzeba ponownie zakceptować umowę.
Ten pierwszy numert telefonu GSM z pierwszej umowy mi się spodobał, ale okazuje się, że muszą wygenerować kolejny. No dobra. W końcu dotarła do mnie karta SIM. Próbuję ją aktywować, ale okazuje się, że nie jest to możliwe. Przyglądam się dokumentom, któe dotarły wraz z tą kartą, a tam widnieje nr tejże karty, mo dotychczasowy, który używam od wielu lat w innej sieci. Firma Inea postanowiła sobie po prostu przenieść mój numer telefonu GSM, którego nie miałem zamiaru przenosić do Inei. Co gorsze jest to mój bardzo ważny numer do kontaktu, który jest numerem pogotowia technicznego i nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek przerwy w działaniu tego numeru. Numer ten objęty jest umową terminową i przeniesienie do innej sieci wiąże się z konsekwencjami przedterminowego zerwania umowy. Co ciekawsze w tejże kolejnej umowie, widnieje nowy numer telefonu z sieci Inea, a nie mój dotychczasowy, który używam w innej sieci. Jednak w dokumentach, które otrzymałem wraz z kartą GSM widniej mój uzywany numer w innej sieci.
Znów kilkanaście prób dodzwonienia się do Inei. Dowiaduję się, że mogę to zrobić z poziomu "Moja Inea" z komputera.
Wobec tego skłądam reklamację, opisuję problem i proszę o anulowanie tejże umowy. Po chyba 2 czy 3 tygodniach dostaję telefon od Inei, że przyjmują rezygnację z mowy na telefon GSM, a w związku z tym nakładają na mnie karę w wysokości ok. 280zł za przedwczesne zerwanie umowy. Nie docierają do tych debili z Inei moje słowa, że problem jest techniczny i nie chcę przenościć dotychczasowego mojego numeru telefonu, tylko chciałem nowy numer. W związku z tym pani przełącza mnie do działu technicznego tzn. do jej debilnego kolegi Alexa z którym nie da się w ogóle dogadać. W końcu udaje mi się za którymś razem dodzwonić do konsultanta, a ten obiecuje, że ta pani z któą rozmawiałem wczęsniej do mnie oddzwoni. Niestety nie oddzwoniła, ale za to dostałem do zapłaty fakturę w wysokości 283,10zł. Zostałem ukarany za błędy tępych pracowników firmy Inea.
Niestety sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta, bo w Inei nie da się z nikim normalnym porozmawiać i dojść do konsensusu. Chcecie mieć masę problemów to zafundujcie sobie umowę z Ineą.
Najchętniej zerwałbym te umowy z tak niepoważną firmą i zawarłbym z jakąś firmą normalną. Miałem nadzieję na początku, że trafiłem na dobrą firmę, ale jak sie okazuje Inea to dno.
ZaletyNie widzę.
WadyBrak kompetencji, lekceważenie konsumenta, karanie konsumenta za błędy popełniane przez pracowników Inea.
MiejscowośćCzęstochowa
~malgorzata / 2023-10-25 17:00
Ocena: 4.67 / 5
Internet śmiga bez zarzutów. Dobra jakość łącza w uczciwej cenie.
~Bibi / 2023-10-12 14:48
Ocena: 5.00 / 5
Nie mam dostępu do światłowodu, ale na starej technologii 250Mb działa bez zarzutu. Polecam!
MiejscowośćDąbrówka
~Rafał / 2023-10-11 10:25
Ocena: 1.50 / 5
Żenada, nie polecam, zero kontaktu, do momentu montażu było wszystko ok. Teraz tragedia, nie polecam
~Tomasz / 2023-10-04 19:40
Ocena: 2.25 / 5
Do momentu podpisania umowy super.
Jeśli chcesz zwiększyć ofertę bardzo dobrze
Jeśli problem techniczny i nie masz internetu tragedia. Poprostu mają klienta w dupie. Gadaj sobie z wirtualnym Alexem i tyle
~Bork21 / 2023-09-28 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli szukasz regularnie zacinającego się internetu o obniżonych parametrach oraz aroganckich i nierzetelnych pracowników, to firma INEA Ci to zapewni. Przy wysokich opłatach.
ZaletyŻadnych
WadyRegularnie zacinający się internet przy zaniżonych parametrach.
MiejscowośćPoznań
~poz / 2023-09-26 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia, ciągłe problemy techniczne, zrywanie internetu, cena z kosmosu - 100 zł za internet kablowy (nawet nie światłowód) 200mb/s, gdzie u konkurencji w tej cenie łatwo znaleźć światłowód z prędkościami do 1GB/s.
MiejscowośćPoznań
~Kasia / 2023-09-13 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet to jakaś żenada, moc tragiczna, co chwile wywala. Jak dzwonisz na infolinię to jakiś robot Cię słucha, po czym przełącza do konsultanta i słyszysz, że czas oczekiwania jest ponad godz. I Cie rozłącza. Jak napisałam do nich przez bok to już mijają 4 dni i zero kontaktu. Rezygnuje, bo to jest porażka Jak traktują swoich klientów.
ZaletyNie ma
WadySłaby zasięg, często nie ma internetu
MiejscowośćOborniki
~Krzychu / 2023-09-04 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart, router to gówno stare, dużo razy przeciągu kilku lat było dzwonione że są problemy z router a oni na to że trzeba czekać i resetować, po kilku dniach przyszedł specjalista no i okey udało się ale potem znowu problemy
Router do tej pory nie wymieniony co miesiąc problemy, obsługa klienta to strata czasu i ułomy, nie polecam omijać tą śmieszną firmę
ZaletyBrak
WadyProblemy z router
Obsługa klienta to żart jakiś
MiejscowośćPoznań
~Anonim123 / 2023-09-04 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku godzin nie mam internetu a pracuje zdalnie więc lipa szef już dzwonił. Zero informacji o wyłączeniu, co najmniej raz w miesiącu taka sytuacja gdyby jeszcze ten brak internetu był w nocy ale nie w środku dnia
ZaletyJak działa to jest okej chyba że nie dziala
WadyBrak informacji o wyłączeniu
Częste przerwy w dostawie
MiejscowośćOpocznow
~Grzegorz / 2023-09-01 10:16
Ocena: 1.50 / 5
Biorąc pod uwagę regularne problemy z internetem w przeciągu 3 tygodni przez które straciłem bardzo dużo nerwów i czasów na projekatach, pracy, czy też rozrywce Zdecydowanie nie jestem zadowolony 0 jakiej kolwiek informacji o możliwych problemach ceana dość sporawa zwłaszcza kiedy płaci się za nic bo internet zwyczajnie nie działa, dział obsługi to jeden wielki cyrk na którym straci się więcej nerwów i czasu zamiast tego polecam przejście do innej sieci gdzie dbają bardziej o klientów.
WadyInternet nie zgadza się z ofertą, internet często nie działa, internet zawiesza się, obsługa klienta, brak informacji o możliwych przerwach w usłudze, cena co do jakości, słaby zasięg
MiejscowośćKonin
~Mori5 / 2023-08-16 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Totalne 0. Kontakt z robotem. Infolinia 0. To jest totalne szambo.
WadyWszystkie
MiejscowośćLubin
~Roman / 2023-08-12 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Klient od ponad 3 lat od momentu wymiany sprzętu nie działa dwa trzy w tygodniu odsyłanie do Alexa co rozłącza rozmowy czas zakończyć umowę z winy INEA
ZaletyZero
WadyNie można prosić o pomoc by rozwiązać problem
MiejscowośćGłuchowo
~Piotr / 2023-08-11 22:31
Ocena: 4.00 / 5
Internet dla wymagających: symetryczny, szybki, niezawodny, idealny dla graczy ze względu na niskie pingi.
Na 2 lata dwie awarie po kilka godzin.
W bezpośrednim porównaniu - internet super ale kontakt, ceny i router lepsze u konkurencji.
Zaletysymetryczny
niskie pingi w grach online
WadyWysoka cena poza dużymi miastami w Wielkopolsce
menu routera nie spolszczone i skomplikowane
długie oczekiwanie na kontakt na infolinii czy czacie
brak elastyczności dla przedłużających umowę
nie dotrzymywanie warunków oferty złożonej przez telefon