Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 79 opinii

2.81 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.40
  • Dostawa
    2.48
  • Poziom cen
    3.12
  • Łatwość zamawiania
    3.21
  • Asortyment
    3.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Darks / 2019-05-20 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie opłacone w całości zaraz po zakupie (niedziela 5-5-2019). W poniedziałek otrzymałam informację mailową, że towaru nie ma w magazynie (na stronie nadal widniał jako dostępny, średnia dostępność) i że mogę kupić podobny kubek. Odmówiłam, pracownik anulował zamówienie, mailowo poinformował mnie, w jaki sposób mam się odnaleźć na stronie, żeby odzyskać pieniądze i na resztę tygodnia nastała cisza. Środa - po moim pytaniu o termin zwrotu (mail), dostałam info, że pieniądze zostaną przelane najpóźniej w piątek tego samego tygodnia popołudniu (dlaczego aż pięć dni?) Sklep nie kontaktował się ze mną. W kolejnym tygodniu udało mi się dodzwonić do sklepu dwa razy - 1. wtorek, drugiego tygodnia - nie było kolegi, który się zajmuje przelewami, więc rozmówca poprosił o cierpliwość do kolejnego dnia. Czekałam do czwartku, kiedy udało mi się dodzwonić po raz drugi - 2. rozmówca nie miał wglądu w szczegóły zamówienia, pewnie zwrot został już zrobiony, zostałam ponownie poproszona o cierpliwość do następnego dnia, kiedy pieniądze pewnie będą już na moim koncie. Nie było. W trakcie obu rozmów zasugerowałam grzecznie, że jeśli jest jakiś problem z przelewem, to jest to właściwy moment, żeby mi o tym powiedzieć. Podobno nie było żadnego problemu ze strony firmy... Pomiędzy obiema rozmowami telefonicznymi wysłałam dwa równie grzeczne maile z prośbą o przesłanie potwierdzenie wykonanego przelewu zwrotnego (może pomyliłam numer konta?). W poniedziałek (tydzień 3) ok. 15.00 wysłałam maila (nadal grzecznego), że kolejnego dnia (wtorek, tydzień 3), wysyłam listem poleconym do firmy ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty za opłacone i niezrealizowane zamówienie. W tym samym dniu ok. 18.00 na moim koncie pojawiły się pieniądze. Alleluja. W SKRÓCIE - zakupy dla lubiących sporty ekstremalne (czy towar będzie? czy będzie obecna osoba decyzyjna, jeśli pojawi się problem? czy ktoś odpisze na maila? kiedy nastąpi zwrot pieniędzy?). Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie.
    Zaletygrzeczni są, choć to grzeczność kompletnie bezproduktywna
    Wadydługi czas zwrotu pieniędzy, ignorowanie maili, brak towaru
  • ~catwomen / 2019-01-04 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    N I E P O L E C A M !

    Dno i żenada... walczyłam z nimi od 14/12/2018, aż w dniu dzisiejszym otrzymałam zwrot pieniędzy.
    Po złożeniu zamówienia, opłaciłam je z góry. Otrzymałam tylko maila z informacją, że moje zamówienie zostało przekazane do realizacji. I to by było na tyle, jeśli chodzi o kontakt z tą firmą. Po wysłaniu kilku maili, wydzwanianiu ( kontakt telefoniczy - masakra, cały dzień zajęte, albo nikt nie odbiera ) dostałam info, że mojego produktu nie ma na stanie, ok.
    Zwrot pieniędzy, kolejne katusze. Kontakt zerowy, na prawdę trzymajcie się z dala od tej pseudo firmy. Szanująca się firma powinna sama informować klienta o braku towaru i jak najszybciej zwrócić pieniądze, a nie klient domaga się tygodniami.
  • ~Elżbieta / 2019-01-02 21:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam książkę w dniu 8 grudnia, która była w ofercie. Przelałam pieniądze na konto sklepu, towar miałam otrzymać w ciągu 1 dnia. Czekałam na przesłanie 3 tygodnie. Nie było ze strony sprzedającego żadnej informacji. Po trzech tygodniach zwróciłam się o zwrot gotówki. Nie wiem ile czasu to potrwa. Pieniądze wydane, miał być prezent na gwiazdkę. Nie polecam uważam że są nieuczciwi.

  • ~Zuzka / 2018-12-19 10:08
    Ocena: 3.20 / 5
    Towar słabo opisany (zamawiałam zegarek żadnych wymiarów nie podano) okazała się że jest za mały i tu zaczęły się schody. Brak kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera telefonu, nie odpowiada na maile nie zwraca pieniędzy. Nie polecam
    Zaletyszybkie doręczenie towaru
    Wadybrak kontaktu ze sprzedającym, nie odpowiada na maile. Wstrzymują zwrot pieniędzy
  • ~kejam77 / 2018-12-16 15:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłem książkę która na stronie jest dostępna a w rzeczywistości nie jest i dalej wisi na stronie że jest dostępna, słaby kontakt telefoniczny, na 10 połączeń z mojej strony nie odebrali żadnego, odpowiedzi e-mail też opóźnione, no i trzeba czekać 14 dni na zwrot kasy na konto. Ogólnie nie polecam!
    ZaletyBogaty wybór towarów na stronie.
    WadyNie wiadomo co faktycznie jest dostępne bo towar nie dostępny jest jako dostępny.
  • ~Ola / 2018-12-07 12:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Opinia jest w wadach:brak kontaktu, nieprawdziwe infornacje na stronie, zaplacilam za towar, który okazało się, że jest niedostępny...a to miał być prezent...
    WadyZamowilam ksiazki na mikołajki, dostalam tylko wiadomość, ze jedna z nich pojawi sie pi 28.12 i dopierk wtedy zrealizują zamówienie.Oczywiście na stronie była informacja, że książka jest dostępna.Wrzuciłam dk koszyka i zapłaciłam.I teraz jestem bez prezentów i pieniędzy.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera...Szkoda słów
  • ~kkk / 2018-11-14 21:56
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem zadowolony z obslugi i szybkosci realizacji zamowienia
    Zaletyduzy asortyment, niskie ceny
  • ~Ola z Gdańska / 2018-09-30 00:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Można trafić na wyjątkowe okazje cenowe. Ja kupiłam dziecku bardzo ładny zegarek Q&Q za 2/3 ceny. Dostawa była niedroga i szybka, z informacjami od sprzedawcy i firmy dostawczej a towar bardzo starannie zabezpieczony.
    Polecam z pełnym przekonaniem.
  • ~Anna / 2018-06-18 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Książki, które są oznaczone na stronie jako dostępne po kilku dniach od zamówienia okazują się być niedostępne. Brak jakichkolwiek wyjaśnień ze strony sklepu.
    Oczywiście na stronie sklepu książki są dalej oznaczone statusem "dostępne" i natną się na to kolejni kupujący.
  • ~KM / 2018-05-09 22:18
    Ocena: 5.00 / 5
    W zasadzie to same piątki bo trzy razy składałem zamówienia i trzy razy wszystko przebiegło bardzo sprawnie. Ostatnio kupiłem sobie zegarek Seiko i dostałem go na drugi dzień po złożeniu zamówienia. Super expresowe tempo! Przesyłki zawsze były dobrze opakowane, niezależnie czy był to właśnie ten zegarek czy też książki, które wcześniej zamawiałem. Mogę więc śmiało polecić ten sklep i jestem przekonany, że we wrześniu podręczniki dla dziecka również tu zamówię.
    Zaletyszybkość
  • ~jwp / 2018-04-24 10:17
    Ocena: 4.80 / 5
    jestem stałym klientem i spokojnie polecam zakupy w tym sklepie
    Zaletyszeroki asortyment, niskie ceny
    Wadynie wiem
  • ~Henry / 2018-04-20 08:00
    Ocena: 2.40 / 5
    Zgodnie ofertą i formularzem zamówień, zamówiłem i opłaciłem książkę w tym sklepie ale po kilku dniach dostałem wiadomość, że nie mają tej pozycji ale czekają na dodruk.
    Postanowiłem poczekać bo obiecywali, że to nie potrwa dłużej niż kilka dni.
    Niestety trwało dłużej. Po ponad 10 dniach znalazłem tą samą pozycję w ofercie innego sklepu a w Inbook nadal nic.
    Zrezygnowałem z zamówienia w Inbook i zwróciłem się o zwrot zapłaty. Zostałem zapewnionym że choć zwrot płatności musi nastąpić do 14 dni to na pewno nastąpi szybciej.
    Po upływie 4 tygodni (!) przypomniałem im, że nadal czekam na zwrot kasy :))).
    Kasa zwrócona ale nie tylko brak jakiegokolwiek wyjaśnienia sytuacji ale nawet zwyczajowego "przepraszamy" nie usłyszałem ani nie przeczytałem.
    Zaletyśrednie ceny
    Wadyignorowanie klienta i jego podstawowych praw
  • ~milena / 2018-02-17 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z takim przypadkiem nigdy się nie spotkałam. Zamówiłam towar 'dostępny w magazynie w ograniczonej ilości' - ograniczona ALE JEST. Plus informacja o realizacji zam. w ciągu jednego dnia. Zamówiłam, przyszło potwierdzenie na maila i cisza. Kilka dni zero informacji. Kilkukrotnie dzwoniłam, nikt nie odbierał. Na maile odpowiedzi nie było. Zadzwonili do mnie (widać, że nikt nie przeczytał moich wiadomości), że towar nie przyszedł od dostawcy! Czyli kłamstwo na stronie, że dostępny w magazynie. Jak można oferować produkt jako dostępny, gdy go nie ma?! Zgodziłam się zaczekać. Następnego dnia informacja, że produktu w ogóle nie otrzymam. Bo już nie ma i nie będzie. I teraz mam czekać 14 dni na moje pieniądze i jeszcze żeby je odzyskać musiałam wypełniać formularz. NIE POLECAM!
    Wadyoferują towar, którego nie posiadają. szybka realizacja to kłamstwo.
  • ~Małgorzata / 2018-01-23 16:25
    Ocena: 1.80 / 5
    FIRMA KOMPLETNIE NIEPOWAŻNA. Już 25 dni przetrzymują moje pieniądze za niezrealizowane z winy Inbook zamówienie numer 873829. wielokrotny kontakt mailowy i telefoniczny bezskuteczny. Telefonów nikt nie odbiera, po przejściu infolinii ( wybierz1, .... itd ), połączenia na dziale są strącane. Dzwoniłam kilkanaście razy w różnych porach i dniach. Tygodniami brak odpowiedzi na maile. Obietnice przyspieszenia zwrotu bez pokrycia. Kredyty należy zaciągać w banku, a nie poprzez przetrzymywanie pieniędzy konsumentów. Szczerze i decydowanie odradzam zakupy w Inbook. W inbook jest niemal wszystko, tyle, że tylko wirtualnie. Towaru faktycznie nie ma na stanie, ale to jeszcze czasem może się zdarzyć. Najgorsze jest to, że wpłacone pieniądze są utopione nie wiadomo na jak długo. Normalna i uczciwa firma stara się jakoś zatrzeć złe wrażenie związane z brakiem towaru, chociaż poprzez bezzwłoczny zwrot wpłaconych środków. Tutaj dokładnie odwrotnie. Dalej jest tylko gorzej. Strasznie skomplikowane procedury zwrotu pieniędzy, strona beznadziejnie pod tym względem rozplanowana. Aby otrzymać własne pieniądze na stronie sklepu trzeba szukać jakiś zakładek z dyspozycją zwrotu, które nie wiadomo, gdzie są. Wszystko, żeby maksymalnie utrudnić życie i przeciągnąć moment zwrotu pieniędzy. Podkreślam, ze nie zwracałam towaru w ramach odstąpienia, tylko od początku go nie było w sklepie i u dostawcy. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie, jest tyle innych księgarni, które mają przyjazną konsumentowi politykę posprzedażną. Tutaj niestety tragedia!!! 100% niezadowolenia. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii o Inbook, niestety wszystkie negatywne się potwierdziły. Zachęcam do lektury opinii przed podjęciem decyzji o zakupie, proszę się nie sugerować tym, że są 14 lat na rynku, najwidoczniej czasy świetności mają za sobą.
    Szkoda, że nie można tu opublikować opinii bez żadnej gwiazdki, ponieważ NICZEGO nie mogę ocenić pozytywnie. Nie zasługują nawet na jedną.
    ZaletyNie ma żadnych
    Wadysame
  • ~konsument / 2017-12-05 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam również oszukana przez tę firmę. Minął już dawno 14-dniowy okres ustawowy od momentu złożenia wniosku o zwrot wpłaconej kwoty i …nic. Cel wydaje się klasyczny, systemowy i zamierzony: przyjąć zamówienie, poinformować lub nie
    o braku asortymentu, a następnie zawłaszczyć wpłacone kwoty.
    Drodzy Państwo nie odpuszczajcie, lecz zgłaszajcie swoje sprawy do policji jako zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa (przywłaszczenie/wyłudzenie mienia). To są wasze pieniądze i nie ma znaczenia czy jest to kwota 20,40 czy 100 zł. Warto również zgłosić zapytanie odpowiedniemu dla tej firmy Urzędowi Skarbowemu (czyżby księgowość kreatywna?).
    Jeśli się odpuszcza takie postępowanie, daje się zachętę do dalszego prowadzenia procederu.
    WadyCelowe działania na szkodę konsumenta
  • ~Sławek / 2017-11-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, oszukują klienta w rozmowie telefonicznej a pięć minut później klient otrzymuje maila z którego wynika zupełnie co innego niż to o czym zapewniał konsultant!!!!!! Polecam trzymać się z daleka.
    Wadyobsługa klienta tragiczna
  • ~Klientka / 2017-10-13 13:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam mapę z długością dostawy "do jednego dnia roboczego", kiedy przez kolejne dni nie dostałam informacji o możliwości odbioru paczki, a na statusie widziałam, że nawet nie została nadana wysłałam maila. ZERO ODPOWIEDZI, wysłałam drugiego nadal ZERO ODPOWIEDZI, dzwoniłam na infolinię NIKT NIE ODBIERAŁ. Zapłaciłam z góry, a nikt nie raczył mnie poinformować co się dzieje! W końcu po trzecim mailu dostałam informację, że była to ostatnia sztuka i jest zniszczona, więc nie nadaje się do wysyłki. Musieli o tym wiedzieć od razu jak mieli ją nadać, ale NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ, NIKT NIE ODPOWIADAŁ NA MOJE MAILE!!! Teraz mam czekać 14 dni na zwrot pieniędzy!!! NIE POLECAM!
  • ~Grazka / 2017-10-12 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiłam książkę, która była widoczna w magazynie. Nie otrzymywałam żadnej informacji o przesyłce przez kilka dni więc zadzwoniłam do księgarni , gdzie Pan powiedział ,że książka schodzi szybko i obecnie nie ma jej na stanie ale on skontaktuje sie ze mną za dwa dni. Jak się domyślacie żadnego kontaktu nie było znowu dzwoniłam , ale już nie można było się już skontaktować z księgarnią. Po dwóch tygodniach otrzymałam emaila , że z braku kontaktu ze mną mimo numeru moje
    go telefonu oraz adresu emailowego zamówienie zostało anulowane apieniądze niby zostaną mi zwrócone za 14 dni(zobaczymy)
  • ~Karolina / 2017-09-19 20:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia i każdemu polecam sklep internetowy inbook.pl
    Zaletyliczne promocje,odbiór w placówce pocztowej, ładny towar.
    Wady -
    od 19 września za 76 złotych 81 groszy
  • ~Bartek / 2017-09-15 16:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Książka zaklejona ich taśmą z logo. Po otwarciu z okładki zeszły wszystkie ilustracje - żart. Obsługa klienta nie porozumienie.
    ZaletyBrak
    Wadypakowanie
    pakowanie
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1617
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 554
Komputronik.pl
Ocena: 3.75, ilość opinii: 495
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 248
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 644
mBank
Ocena: 1.99, ilość opinii: 554
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 302
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 270
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126