Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 87 opinii

2.99 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.55
  • Dostawa
    2.64
  • Poziom cen
    3.24
  • Łatwość zamawiania
    3.36
  • Asortyment
    3.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~ula / 2020-08-15 13:11
    Ocena: 4.60 / 5
    Jak najbardziej ok, szybko zostało zrealizowane moje zamówienie z zabawką dla córki
  • ~Eli / 2020-08-12 20:23
    Ocena: 5.00 / 5
    A dziękuję wszytsko OK, przesyłkę dostałam szybko w czasie który był napisany
  • ~Oris / 2020-08-10 20:16
    Ocena: 5.00 / 5
    W sumie to jak najbardziej pozytywnie ocenia realizację mojego zamówienia.
  • ~Jacek / 2020-08-08 17:40
    Ocena: 5.00 / 5
    W sumie to nie mogę powiedzieć nic złego, zamówienie zrealizowali mi bardzo ładnie.
  • ~Ewa / 2020-08-05 18:37
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie zamówienie zostało zrealizowane bardzo ładnie. Dostałam informację mailową o każdym etapie realizacji. Pewnie jeszcze tu wrócę.
  • ~Tutek / 2020-08-05 15:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko i sprawnie zrealizowane zamówienie - Brawo!!!
  • ~Grzegorz / 2020-07-18 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W Inbook.pl kupiłem towar, który opisano jako dostępny w małej ilości. Po 6 dniach poinformowano mnie, że go nie ma i nie będzie (będzie za ponad miesiąc). Poprosiłem o zwrot środków, bo oczywiście za przedmiot zapłaciłem natychmiast przy złożeniu zamówienia. Myślałem, że w takich wypadkach sklep zwróci środki od razu, aby zachować choć odrobinę przyzwoitości. Nic bardziej mylnego. W chwili pisania opinii, kończy się drugi tydzień czekania na zwrot pieniędzy. Jestem zbywany jakimiś śmiesznymi e-mailami z przeprosinami i informacją, że środki będą zwrócone w trybie natychmiastowym. Innymi słowy, jak ktoś chce sobie narobić problemów i potem prosić się jeszcze o swoje pieniądze to właśnie ten sklep można wybrać. Nie polecam.

    Po przeczytaniu innych opinii o tym sklepie wiem już, że będą duże problemy, a sprawa być może oprze się o Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
  • ~EWA / 2020-01-20 15:02
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam
    Pierwszy raz zamawiałam przesyłkę przez Waszą firmę.Okres dostarczenia miał być 1-2 dni natomiast czekałam 7 dni. Bardzo zależało mi na szybkiej dostawie lecz niestety musiałam świecić oczami i się tłumaczyć ze to nie moja wina.
    U pani w kiosku RUCH upominałam się nawet w sobotę podjechałam specjalnie ale pani uparcie informowała Ze nie ma i mi nic nie wyda :-((
    A dzisiaj w poniedziałek otrzymałam info sms ze paczka czeka od 5 dni.Nie wiem komu dać wiarę !!
    Zaletynie ma
    Wadytak
  • ~SZYMON / 2020-01-15 19:23
    Ocena: 3.80 / 5
    WItam. Jestem klientem tej księgarni tylko dlatego że jest naprawdę tania, ale dość. Mieszkam na stałe za granicą dlatego kupuję często około 20 książek pakiet, raz do Pl raz do NO. W zależności od tego czy będę wkrótce w Polsce czy nie. I zawsze proszę o sprawdzenie stanu technicznego zamawianych książek aby były idealne. To samo tyczy się pakowania, po prostu ma być bezpiecznie. Pierwszy raz nie uznali reklamacji ponieważ był za długi czas od dostawy, a książka była ewidentnie uszkodzona i naprawdę każdy to widział .... tylko nie księgarnia. Ale machnąłem ręką. Drugi raz rozdarte etui od pakietu trzech książek. Tu dostałem upust na zakupy 10% - ok choć wolałbym całe etui. Trzeci raz wszystkie książki były w stopniu większym lub mniejszym uszkadzane - powodem było złe zapakowanie, książki luzem wrzucone do kartonu bez zabezpieczeń. Problem tu leży w niekompetencji personelu - jasno określam co oczekuję. No i ostatni raz - to co poprzednio rozdarte etui od pakietu czterech książek ( niewidomy by to zauważył), oraz zawyżony koszt paczki przez co musiałem płacić wyższą opłatę celną. I jeszcze bezczelne odpowiedzi ,,co ja chcę, mogłem nie odbierać paczki,,. Tak więc - zdecydowanie odradzam. Nigdy więcej zakupów w tej księgarni.
  • ~Darks / 2019-05-20 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie opłacone w całości zaraz po zakupie (niedziela 5-5-2019). W poniedziałek otrzymałam informację mailową, że towaru nie ma w magazynie (na stronie nadal widniał jako dostępny, średnia dostępność) i że mogę kupić podobny kubek. Odmówiłam, pracownik anulował zamówienie, mailowo poinformował mnie, w jaki sposób mam się odnaleźć na stronie, żeby odzyskać pieniądze i na resztę tygodnia nastała cisza. Środa - po moim pytaniu o termin zwrotu (mail), dostałam info, że pieniądze zostaną przelane najpóźniej w piątek tego samego tygodnia popołudniu (dlaczego aż pięć dni?) Sklep nie kontaktował się ze mną. W kolejnym tygodniu udało mi się dodzwonić do sklepu dwa razy - 1. wtorek, drugiego tygodnia - nie było kolegi, który się zajmuje przelewami, więc rozmówca poprosił o cierpliwość do kolejnego dnia. Czekałam do czwartku, kiedy udało mi się dodzwonić po raz drugi - 2. rozmówca nie miał wglądu w szczegóły zamówienia, pewnie zwrot został już zrobiony, zostałam ponownie poproszona o cierpliwość do następnego dnia, kiedy pieniądze pewnie będą już na moim koncie. Nie było. W trakcie obu rozmów zasugerowałam grzecznie, że jeśli jest jakiś problem z przelewem, to jest to właściwy moment, żeby mi o tym powiedzieć. Podobno nie było żadnego problemu ze strony firmy... Pomiędzy obiema rozmowami telefonicznymi wysłałam dwa równie grzeczne maile z prośbą o przesłanie potwierdzenie wykonanego przelewu zwrotnego (może pomyliłam numer konta?). W poniedziałek (tydzień 3) ok. 15.00 wysłałam maila (nadal grzecznego), że kolejnego dnia (wtorek, tydzień 3), wysyłam listem poleconym do firmy ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty za opłacone i niezrealizowane zamówienie. W tym samym dniu ok. 18.00 na moim koncie pojawiły się pieniądze. Alleluja. W SKRÓCIE - zakupy dla lubiących sporty ekstremalne (czy towar będzie? czy będzie obecna osoba decyzyjna, jeśli pojawi się problem? czy ktoś odpisze na maila? kiedy nastąpi zwrot pieniędzy?). Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie.
    Zaletygrzeczni są, choć to grzeczność kompletnie bezproduktywna
    Wadydługi czas zwrotu pieniędzy, ignorowanie maili, brak towaru
  • ~catwomen / 2019-01-04 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    N I E P O L E C A M !

    Dno i żenada... walczyłam z nimi od 14/12/2018, aż w dniu dzisiejszym otrzymałam zwrot pieniędzy.
    Po złożeniu zamówienia, opłaciłam je z góry. Otrzymałam tylko maila z informacją, że moje zamówienie zostało przekazane do realizacji. I to by było na tyle, jeśli chodzi o kontakt z tą firmą. Po wysłaniu kilku maili, wydzwanianiu ( kontakt telefoniczy - masakra, cały dzień zajęte, albo nikt nie odbiera ) dostałam info, że mojego produktu nie ma na stanie, ok.
    Zwrot pieniędzy, kolejne katusze. Kontakt zerowy, na prawdę trzymajcie się z dala od tej pseudo firmy. Szanująca się firma powinna sama informować klienta o braku towaru i jak najszybciej zwrócić pieniądze, a nie klient domaga się tygodniami.
  • ~Elżbieta / 2019-01-02 21:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam książkę w dniu 8 grudnia, która była w ofercie. Przelałam pieniądze na konto sklepu, towar miałam otrzymać w ciągu 1 dnia. Czekałam na przesłanie 3 tygodnie. Nie było ze strony sprzedającego żadnej informacji. Po trzech tygodniach zwróciłam się o zwrot gotówki. Nie wiem ile czasu to potrwa. Pieniądze wydane, miał być prezent na gwiazdkę. Nie polecam uważam że są nieuczciwi.

  • ~Zuzka / 2018-12-19 10:08
    Ocena: 3.20 / 5
    Towar słabo opisany (zamawiałam zegarek żadnych wymiarów nie podano) okazała się że jest za mały i tu zaczęły się schody. Brak kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera telefonu, nie odpowiada na maile nie zwraca pieniędzy. Nie polecam
    Zaletyszybkie doręczenie towaru
    Wadybrak kontaktu ze sprzedającym, nie odpowiada na maile. Wstrzymują zwrot pieniędzy
  • ~kejam77 / 2018-12-16 15:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłem książkę która na stronie jest dostępna a w rzeczywistości nie jest i dalej wisi na stronie że jest dostępna, słaby kontakt telefoniczny, na 10 połączeń z mojej strony nie odebrali żadnego, odpowiedzi e-mail też opóźnione, no i trzeba czekać 14 dni na zwrot kasy na konto. Ogólnie nie polecam!
    ZaletyBogaty wybór towarów na stronie.
    WadyNie wiadomo co faktycznie jest dostępne bo towar nie dostępny jest jako dostępny.
  • ~Ola / 2018-12-07 12:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Opinia jest w wadach:brak kontaktu, nieprawdziwe infornacje na stronie, zaplacilam za towar, który okazało się, że jest niedostępny...a to miał być prezent...
    WadyZamowilam ksiazki na mikołajki, dostalam tylko wiadomość, ze jedna z nich pojawi sie pi 28.12 i dopierk wtedy zrealizują zamówienie.Oczywiście na stronie była informacja, że książka jest dostępna.Wrzuciłam dk koszyka i zapłaciłam.I teraz jestem bez prezentów i pieniędzy.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera...Szkoda słów
  • ~kkk / 2018-11-14 21:56
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem zadowolony z obslugi i szybkosci realizacji zamowienia
    Zaletyduzy asortyment, niskie ceny
  • ~Ola z Gdańska / 2018-09-30 00:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Można trafić na wyjątkowe okazje cenowe. Ja kupiłam dziecku bardzo ładny zegarek Q&Q za 2/3 ceny. Dostawa była niedroga i szybka, z informacjami od sprzedawcy i firmy dostawczej a towar bardzo starannie zabezpieczony.
    Polecam z pełnym przekonaniem.
  • ~Anna / 2018-06-18 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Książki, które są oznaczone na stronie jako dostępne po kilku dniach od zamówienia okazują się być niedostępne. Brak jakichkolwiek wyjaśnień ze strony sklepu.
    Oczywiście na stronie sklepu książki są dalej oznaczone statusem "dostępne" i natną się na to kolejni kupujący.
  • ~KM / 2018-05-09 22:18
    Ocena: 5.00 / 5
    W zasadzie to same piątki bo trzy razy składałem zamówienia i trzy razy wszystko przebiegło bardzo sprawnie. Ostatnio kupiłem sobie zegarek Seiko i dostałem go na drugi dzień po złożeniu zamówienia. Super expresowe tempo! Przesyłki zawsze były dobrze opakowane, niezależnie czy był to właśnie ten zegarek czy też książki, które wcześniej zamawiałem. Mogę więc śmiało polecić ten sklep i jestem przekonany, że we wrześniu podręczniki dla dziecka również tu zamówię.
    Zaletyszybkość
  • ~jwp / 2018-04-24 10:17
    Ocena: 4.80 / 5
    jestem stałym klientem i spokojnie polecam zakupy w tym sklepie
    Zaletyszeroki asortyment, niskie ceny
    Wadynie wiem
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1646
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.91, ilość opinii: 837
Komputronik.pl
Ocena: 3.61, ilość opinii: 535
Empik.com
Ocena: 2.26, ilość opinii: 462
Gaja Poczta Kwiatowa www.wyslijkwiaty.com
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2512
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2243
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2094
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1891
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 913