Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 249 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2022-03-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno serwisowe.
    Spóźniłem się z płatnością o 1 dzień. Dzień zapłaty wypadał w niedzielę. Przelew zleciłem w piatek i nie przyszło mi do głowy że w cywilizowanym kraju nie nadje się chociaż jednodniowej tolerancji.
    Moja domena została odłączona.
    Odzyskiwanie jej zajeło 4 dni !!!
    Najpierw oczekiwanie na przelew ( zrobiłem z mojego konta mbanku do ich konta w mBanku - więc przelew był natychmiast). Potem oczekiwanie na ksiegowanie. Co kontakt to inna osoba i tłumaczenie sprawy od poczatku.
    Po 2 dniach okazało się że jest potrzebna ponowna rejestracja domeny i ponowne wysyłanie dokumentów które wysyłałem im juz 3 lata wczesniej.
    Za każdym razem tłumaczenie sprawy od nowa i na koncu odpowiedz "Nie posiadam takich informacji ponieważ zajmuje się tym inny zespół".
    Nie polecam nikomu.
  • ~Krzysiek / 2022-03-18 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie jak otrzymuję spam to jest to z domen zarejestrowanych u nich. Obsługa klienta ma gdzieś sprawę.
    Zaletyżadnych
    WadyLekceważenie zgłoszeń
  • ~TOMASZ / 2022-03-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby się kasa zgadzała, a dalej radź sobie sam i nie zawracaj głowy.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, bez wsparcia.
  • ~Robinsonka / 2022-03-15 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Partnerów poznaje się w momencie kiedy coś nie działa. U nas firma stała 2 dni bo ktoś wprowadził nas w błąd. na infolinii niekompetentni ludzi, przełączają od działu do działu...czekałam 20 minut na połączenie.
  • ~MIŚ / 2022-03-14 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę z perspektywy klienta, który obserwował jak od lat jakość usług leci na łeb na szyje. Zero pokrycia się obietnic z rzeczywistością, ustalenia telefoniczne można wrzucić między bajki, a na zgłoszenia mailowe nie odpisują - konsultant zadzwoni powie, że coś jeszcze sprawdza i to się przedłuży, a zgłoszenia są w tym momencie zamykane. Konsekwentnie wynoszę domeny i serwery hostingowe - teraz daleko mi do polecania kogokolwiek, bo to czas pokaże, tutaj na początku też było super. Ze sklepami internetowymi mam problem, bo nie są takie łatwe wyemigrowania. Odradzam. Zostawiałem 38k netto / rok, nie miałem szansy przebić się do kogoś kompetentnego, posiadać opiekuna, a co dopiero liczyć na konsekwencje w działaniach...
    ZaletySzybkość rozpoczęcia współpracy
    Wsparcie podczas migracji do home.pl
    WadyIlość otrzymywanego spamu
    Samodzielne wyłączanie/włączanie opłaconych funkcji bez informowania Abonenta
    Utrudnianie proceduralne w załatwianiu spraw
    Niekompetentni konsultanci "to jakiś błąd systemu" to ulubiona fraza
    Reklamacje na korzyść Abonenta, które od początku wiadomo, że wynikają z błędu Dostawcy rozwiązywane w kilka tygodni - blokowanie dalszych działań Abonenta (tutaj mowa o sklepach)
    Problemy z aktualizacjami danych
  • ~Marek / 2022-03-07 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczta Home.pl to dramat !!!!! Ilosc spamu jest taka ,ze nie mozna sie pogubic w waznych emailach. Obsluga klienta to totalna porazka. I za to wszystko jeszcze trzeba placic nie male pieniadze.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady
  • ~Bartosz / 2022-02-23 11:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Praca z nimi to jest jakiś dramat. Od kilku miesięcy nie potrafią sobie poradzić z ustawieniem serwera pocztowego tak aby był stabilny. Czyli raz mam dostęp do miala innym razem nie. Dodam, że korzystam z Outlooka zarówno na telefonie jaki i na komputerze. Kumpel z firmy pracuje na applu i tam mamy w ogóle dramat raz tak, raz tak.

    Przepychanie się przez niekompetentnych konsultantów. Rozmowa z klientem jakbym był po informatyce etc. Mam dość, tęsknię za darmową pocztą
    ZaletyCiężko znajelźć
    Wadybrak stabilności, niekompetentna obsługa klienta. zasada przyjdź, zapłać, sp....
  • ~luk / 2022-02-13 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma hostingowa - poziom obsługi klienta 0/10. Na czacie i infolinii sami ignoranci. Jak chcesz poczuć jak to jest gdy dostawca usług ma Cię w dupie to skorzystaj z home.pl
    Zaletybrak
  • ~Bogdan / 2022-01-22 08:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam niestety złe do świadczenia z tą firmą. Właśnie przechodzę proces migracji domeny do innego dostawcy i mam z tym bardzo duży problem. Trwa to już 4-ty dzień i dalej nic. Jeśli kupujesz usługę wystarczy parę minut, jeśli chcesz uzyskać coś innego kilka dni to za mało.
    ZaletySzybka płatność
    WadyUtrudnienia dla klientów
  • ~Gielo / 2022-01-13 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z gorszych usługodawców w Polsce. Praktycznie same wady i brak zalet.
    Zaletybrak
    Wadycena, wydajność, obsługa, nierzetelne informacje, długo by wymieniać
  • ~RONO / 2022-01-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, chcecie sie denerwować, chcecie być traktowani jak intruz, chcecie byc naciagani na nie uzasadnione koszta typu "oplata serwisowa" to biezcie a jezeli chcecie spokoju to warto poszukac innego dostawcy...jestem Klientem od dawna i rezygnuje bo pokonczyly sie wszystkie mozliwosci wspolpracy....
    ZaletyNie ma ....nawet Pani w info lini jest nie miła
    WadyBardzo duzo zaczynając od cen i obslugę a konczać na nie jasnych zasadach.
  • ~WALOR / 2021-12-17 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM HOME PL. ICH OBSŁUGA, WSPARCIE I TO CO PROPONUJĄ TO KATASTROFA!!!

    PRZYKŁAD: CAŁY DZIEŃ NIKT NIE POTRAFI POMÓC W ZAINSTALOWANIU TAGÓW MENEDŻERA GOOGLE ! DO TEGO POTRAFIĄ WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ WSPARCIA BO MAJĄ SPOTKANIE FIRMOWE. MASAKRA ! SZCZERZE ODRADZAM WSZYSTKIM!
  • ~Dan / 2021-12-07 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie techniczne to katastrofa.
    Od dwóch lat domagam się scalenia kont w jedno i okazuje się, że jest to niewykonalne.
    Właśnie straciłem kolejny dzień na próby kontaktu i ustalenia działań, po czym żadne z deklarowanych czynności nie zostały wykonane.
    Za każdym razem dostaję potwierdzenie przyjęcia zlecenia i nic z tego nie wynika.
    To było czwarte podejście. Ostatnie.
    Zaletybrak
    Wadykatastrofalna obsługa klienta
  • ~Mariusz / 2021-12-06 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety potwierdzam słowa poprzedników. Poniedziałek godzina 16:45, od 20 minut czekam na połączenie z pomocą techniczną. Strona sklepu padła na dobre 20 minut. Problem był już zgłaszany w zeszłym tygodniu, nawet jeszcze maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia nie zdążyli wysłać. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletycena
    Wadywszystko inne
  • ~wkuKlient / 2021-12-05 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas realizacji płatności powyżej 7 dni i żadnej informacji dlaczego.
    Kpina dno i badziewie totalne.
    ZaletyBRAK
    WadyAmatorszczyzna
  • ~asdasd / 2021-12-04 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    asfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaa
  • ~Michał / 2021-12-02 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    ponad miesiąc temu wykupiłem usługę sklep internetowy, niestety wszystko jest tak tragicznie przygotowane, że nie może indeksować stron, chociaż jedyne co robię dodaję produkty bez ingerencji w skrypty.
    Osobiście nie polecam. Pomoc techniczna dramat. Sam się dopominam co kilka godzin o jakąś informację, jedyne co uzyskuje, to informacja typu "jesteśmy bardzo zajęci".
    Konkurencja droższa, ale może skuteczniejsza. Nie polecam sklepu internetowego w Home.pl.
    Michał.
    Zaletybrak
    Wady- Słaba pomoc techniczna
    - Brak reakcji na problemy
    - Długi czas oczekiwania na pomoc (długi ma się wrażenie, że w nieskończoność internetu.... Może czekają na śmierć klienta?
    - sklep internetowy nawet za darmo to dramat, po co potrzebny skoro nie działa?
  • ~Lechu / 2021-12-02 07:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Współpracuję z home niemal od początku. Ostatnio jestem traktowany jak śmieć. Oszukiwane proformy, dodawanie jakichś dziwnych usług których nie zamawiam, próby naciągania na każdym kroku. Z jednej strony dają zniżkę przeciągają temat aż usługa wygaśnie i dodają opłaty aktywacyjne. Banda gnojków, wierzyć się nie chce że 10 lat temu to był najlepszy hosting w Polsce.
    Zaletybrak
    Wadyobecnie same
  • ~Sylwia / 2021-10-28 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprzez wprowadzanie błąd i wysyłanie FV, które odnoszą się do nieistniejących domen (a co nie jest ujęte w tytule) firma wyłudza pieniądze. Zalecam ostrożność przy dokonywaniu płatności. ja, żeby nie złapać się na haczyk już więcej i zapłacić za fakturę która nie dotyczyła przypomnienia zmieniłam firmę. Po zgłoszeniu reklamacji pani poinformowała mnie, ze mogłam sobie id zamówienia sprawdzić wchodząc na www home.pl i że wysłana proforma może dotyczyć ochrony nieistniejącej domeny
    Wadysame
  • ~Piotr / 2021-10-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma, z totalnie niezrozumiałym podejściem do klienta. Naciągają na pieniądze nawet jeśli błąd leży po ich stronie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem trwa nawet pół godziny. Nikomu nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.35, ilość opinii: 249
OVH.pl
Ocena: 1.62, ilość opinii: 96
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 69
KEI.pl
Ocena: 2.44, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098