Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 247 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~D / 2022-10-12 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej tragiczny hosting jaki istnieje. Serwery to jest żart, na podstawowej stronie wordpressa non stop bład 500 z błahych powodów, a z cenami to ich popierdoliło. Stanowczo odradzam każdemu, chyba, że ktoś lubi mieć problemy których absolutnie nie szuka :>
  • ~D.S. / 2023-08-15 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej nie profesjonalny hosting dla firm. Archaiczny panel administratora, ubogi dostęp do instalatora aplikacji i nieprofesjonalna obsługa nawet na koncie premium. Żal że to jest lider na polskim rynku
  • ~Damian / 2021-04-19 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś. Wprowadzają opłaty za starsze PHP. Logiczne że programiści nie będa przerabiac dobrych programów bo Ci sobie wymyślają dodatkowe opłaty za starszych PHP.
    Obsługa u nich to także jakas paranoja.
    Zaletybrak
    Wadydodatkowe opłaty za "wsparcie" "starszego" PHP
  • ~Dan / 2021-12-07 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie techniczne to katastrofa.
    Od dwóch lat domagam się scalenia kont w jedno i okazuje się, że jest to niewykonalne.
    Właśnie straciłem kolejny dzień na próby kontaktu i ustalenia działań, po czym żadne z deklarowanych czynności nie zostały wykonane.
    Za każdym razem dostaję potwierdzenie przyjęcia zlecenia i nic z tego nie wynika.
    To było czwarte podejście. Ostatnie.
    Zaletybrak
    Wadykatastrofalna obsługa klienta
  • ~DanDan / 2023-06-20 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona z jaką miałem do czynienia. Oszuści na wysoką skalę! Dane w panelu klienta nawet jeśli dokonasz edycji do KONTAKTU! i podasz maila do kontaktu to i tak nie wyślą do CIebie takich ważnych informacji jak e-mail gdzie przesyłają faktury czy proformy. Dziś okazało się że strona nie działa więc zacząłem drążyć temat. Podobno wysłano do mnie proformę której nie otrzymałem w związku z brakiem płatności obciążono mnie dwukrotnie bo okazało się że adres który wcześniej aktualizowałem do KONTAKTU nie dotyczy faktur i powinienem aktualizować go telefonicznie. Żenada !! Odradzam jakiegokolwiek poczynania z tym operatorem!
    Osobiście zabieram się z home.pl jak najszybciej się da! Temat będę zgłaszał do UOKIK za nieuczciwe praktyki rynkowe/konsumenckie
    ZaletyBrak zalet
    WadySzkoda że nie można dać 0 gwiazdek, bardziej by odpowiadało
  • ~Daniel / 2022-06-27 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, niestety muszę napisać mocno negatywną opinię o tym serwisie. Nie dość że nie polecam ich oferty to na dodatek przestrzegam przed korzystaniem z jakichkolwiek ich usług.
    Nie są pomocni, a jedynie czego chcą to naciągnąć klienta na dodatkowe koszty, zwiększenie wielkości wykupionej usługi zasłaniając się tajemniczym zwiększeniem requestów na stronie sklepu.
    Masakryczna obsługa, zero chęci pomocy ...w kółko jedynie zapłać 200 zł netto za audyt :)
    Bez wniesienia tej opłaty nic ci nie pomogą.
    Nie mają na tyle super niskiej ceny by tolerować taki brak szacunku do klienta dlatego jesli planujesz zakupić u nich usługę serwera to mocno się nad tym zastanów byś nie tracił nerwów jak my gdy zaistnieje taka dziwna sytuacja jak u nas powstałą.
    ZaletyBRAK
    Wadyzła obsługa klienta, zerowa chęć pomocy w rozwiązaniu problemu, tworzenie wyimaginowanych sytuacji informatycznych powodujących konieczność wnoszenia dodatkowych opłat
  • ~Daniel / 2022-07-11 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!! Przestrzegam wszystkich przed ryzykiem zostanie klientem home pl
    Ta firma to wylęgarnia naciągaczy, jak tylko dasz się złapać na wędkę ich oferty to stajesz się frajerem z którego usiłują doić kasę. Podbijają koszty przymuszając do zakupu droższych usług, nie odpisują na pytania mailem poza botowymi regułkami z odnośnikiem do oferty droższej niż dotychczasowa.
    Na infolinii robią z klienta idiotę i są tak bezczelni, że aż dziw że nadal mają klientów.
    nie chcesz czuć się jak frajer i jeleń? Nie kupuj nic od homepl.
    ZaletyBRAK
    WadyOPISANE
  • ~Darek B / 2021-03-13 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług home.pl przeszło 8 lat, 2 razy w mc wysyłamy do naszych kontrahentów kilkaset maili. Wszystko do marca było ok, obecnie blokują seryjną wysyłkę maili tłumacząc się że mają wdrożone zabezpieczenia antyspamowe. Po rozmowie na infolinii dowiedziałem się, żę max mogę wysłać 120 maili na 2h ale to nie jest reguła bowiem filtr działa dynamicznie więc nie ma pewności że nawet ta ilość zostanie wysłana. Według nich mam podzielić maile na mniejsze paczki. Zrobiłem tak, wysyłając maile po 20 szt. i co przy 4 paczce zadziałał filtr i blokuje maile. Zapłaciłem za 3 lata 1000zł za serwer, teraz tłumaczą że to serwer współdzielony i takie ograniczenia są normalne:) Proponują serwer dedykowany wówczas nie będzie problemu, cena 3600zł :D Tak, abym mógł wysłać w serii kilkaset maili muszę wykupić usługę za 3600zł, śmiech na sali. Za kilka mc kończy mi się umowa i po 8 latach definitywnie rozstaje się z tą firmą!
  • ~Direct Computers / 2023-08-09 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    wiem że kolejny negatyw tym nierobom nic nie zmieni ale i tak go wystawie, od tygodnia próbuję zmusić do przeniesienia ze starego panelu do nowego, po tygodniu się poddałem, przenoszę usługi do innego hostingodawcy, nie będę robił reklamy do jakiego.
    ZaletyBrak
    Wadyogólne podajście do klijenta, chyba mają ich za dużo więc olewają.
  • ~domena za free / 2022-10-17 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUSCI. pobierają opłatę z domenę po czym domena jest nieaktywna 2 tygodnie, nie ma powiadomienia, maila, aby się dodzwonić do support czekasz 1h. SKAM. Zgłaszać do Rzecznika Konsumentów o policje.
    Zaletybrak
    WadyOSZUSCI
  • ~Dorota / 2024-05-21 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    od 6 maja 2024 nie mam dostępu do mojej skrzynki pocztowej, która obsługuje korespondencje z sądów i urzędów. Spędziłąm godziny na rozmowach telefonicznych oraz wymianie maili z pracownikami firmy. Każdorazowo muszę od początku wyjaśniać sprawę pomimo podawania nr poprzednich zgłoszeń, ponieważ nikt nie tworzy tam historii zgłoszeń. Nieustannie jestem instruowana jakich zmian mam dokonac w mojej domenie, a nastepnie slyszę ze to właśnie przez te zmiany moja skrzynka nie działa. Trzeci tydzień przekazuję do home.pl korespondencję z innych podmiotów, które zajmują się obsługą za granicą i niestety jak grochem o ścianę. Tak nieprofesjonalnej obsługi klienta oraz braku chęci do zgłębienia tematu nie spotkałam do tej pory w swojej karierze zawodowej. Do tego niestety muszę stwierdzić, że bardzo niemiły jest kontakt z jedną z pracownic. Pani ta wielokrotonie zmieniała wersję udzielanych mi porad by po jakims czasie stwierdzić, że ona nic nie może zrobić w zaistaniełej sytacji, która de facto jest wynikiem jej doradztwa.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady
  • ~Ernest / 2024-07-09 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni nie dochodza mi maile i nikt z tym nic nie robi
  • ~fritzy / 2022-09-13 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, złodzieje naciągają wysyłają faktury za jakieś certyfikaty do zapłaty
  • ~gielo / 2019-06-10 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja. Strony na serwerze za 1500zł u niech chodzą gorzej niż na byle jakim hostibgu za 500zł rocznie w innej firmie. strony doąć mocno zoptymalizowane pod względem wydajności, a jest lipa. Do tego 3 miesięcy obiecują przenieść je na nowy bardziej wydajny serwer i ciągle przekładaja terminy. Obecnie jest już chyba 5ty termin :]
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Gielo / 2022-01-13 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z gorszych usługodawców w Polsce. Praktycznie same wady i brak zalet.
    Zaletybrak
    Wadycena, wydajność, obsługa, nierzetelne informacje, długo by wymieniać
  • ~GRZEGORZ / 2021-10-21 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno uzyskać konkretną pomoc w dokonywaniu zmian płatnika na fakturze. Skomplikowany system dokonywania zmian. Konsultanci tylko mówią że chcą pomóc ale nie pomagają. Mało empatii do klienta.

    ZaletyBrak
    WadySkomplikowany system dokonywania zmian
  • ~Grzegorz Król / 2024-05-10 07:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenia z firmą Home.pl całkowita porażka
    Moje doświadczenia z firmą Home.pl są dalekie od pozytywnych. Od samego początku współpracy, obietnice sukcesu i wsparcia okazały się jedynie wydumanymi koncepcjami, które nie miały odzwierciedlenia w rzeczywistości. Pracownicy tej firmy prezentowali postawę profesjonalną jedynie z pozoru, gdyż w praktyce okazało się, że brakuje im kompetencji i rzetelności w działaniu.
    Wielokrotnie zgłaszałem, że pozycjonowanie mojego serwisu opierało się na złych frazach, co nie przynosiło oczekiwanych efektów. Niestety, moje uwagi były ignorowane, a zgłoszenia traktowane z lekceważeniem. Komunikacja z zespołem Home.pl była wyjątkowo trudna – moje prośby o raporty i szczegółowe informacje były pomijane, co łamało warunki umowy.

    Zdecydowałem się zakończyć współpracę z firmą Home.pl w trybie natychmiastowym, domagając się pełnego zwrotu poniesionych kosztów. Działania firmy wykazują znamiona braku profesjonalizmu, a wręcz nieróbstwa. Zostałem oszukany przez tę firmę, której pracownicy konsekwentnie nie dostarczali żadnych wymiernych rezultatów.

    Nie mogę polecić Home.pl jako partnera biznesowego. Mam nadzieję, że w sądzie pełna prawda o działalności tej firmy zostanie ujawniona, a świadoma i perfidna gra, jaką prowadzą, zostanie obnażona. Właściwe traktowanie klienta to podstawa profesjonalnej działalności, ale tego w Home.pl zdecydowanie brakuje.
  • ~Han / 2023-03-21 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przemyślcie 100 razy zanim podejmiecie współpracę z tą firmą. Zenujący poziom obsługi klienta.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Henryk / 2024-06-17 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem od 15 lat .Płcę regularnie ,W chwili obecnej z winy dostawcy poczty czyli home poczta nie działa.Kazano mi drukować wnisek i kupować drukarkę ,Nikt mi nie pomógł
    Zaletybrak
    Wadybrak pomocy
  • ~Ina Nowakowska / 2022-10-20 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Pobieranie płatności bez zgody, brak informacji, naciągnęli na 1000 zł i mówią że to nie oni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.35, ilość opinii: 247
OVH.pl
Ocena: 1.62, ilość opinii: 95
cal.pl
Ocena: 3.39, ilość opinii: 90
Netart.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971