strona 4 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Marcin / 2023-01-27 10:35
Przeczytajcie!
Zamówiłem usługę budowy sklepu internetowego. W trakcie ustaleń firma home.pl poprosiła mnie o przykładowe realizacje, inspirację a także strony konkurencji, aby mogli ocenić jak taki sklep powinien wyglądać. Wielokrotnie rozmawiałem z osobą prowadzącą moją sprawę, jak powinien wyglądać taki sklep, posługując się również przykładem ze strony home.pl, aby każda ze stron wiedziała na co się umawia. Co ciekawe, byłem uspokajany przez swojego opiekuna, wręcz było mi to gwarantowane, że sklep będzie właśnie tak wyglądał. Przelałem pieniądze i to był mój błąd.
Po kilku dniach otrzymałem link do strony, gdzie miałem zapoznać się z tym, co firma home.pl dla mnie przygotowała. Okazało się, że zamówiłem stronę, gdzie nie ma żadnych podstron, nie ma przejścia do podstrony z produktem, cały materiał, który im podesłałem, firma home.pl zamieściła na jednej stronie, nie było żadnych odnośników, regulaminu, polityki prywatności, podstrony o nas, podstrony kontakt kompletnie nic. Była to strona, która przypominała BLOG kulinarny, cały stos informacji na jednej stronie.
Czy ktoś z Was był kiedyś na sklepie internetowym, gdzie nie ma żadnych podstron? Serio, to są jakieś żarty? Mało tego przecież każdy sklep internetowy ma panel klienta, gdzie można się zalogować i koszyk, gdzie wrzucamy wybrane produkty. U mnie nic z tych rzeczy! Podpięli mi aplikację pod stronę o nazwie 1koszyk, która nie jest kompletnie zintegrowana ze stroną, wygląda jak jakiś dziwny odłam czegoś, co próbuje wyłudzić od ludzi pieniądze.
Odstąpiłem od umowy w trybie natychmiastowym, wysyłając pismo z rezygnacją. Na następny dzień, zadzwonił do mnie lider zespołu sprzedaży, który chciał zapytać, co się stało, ponieważ pracownik, który mnie obsługuje, znajduje się obecnie na urlopie. Opowiedziałem całą sytuację, że zostałem oszukany, że wyłudziliście ode mnie pieniądze i odstępuje od umowy. Lider zespołu odparł, że jestem w dobrych rękach, wprowadzą należne zmiany, że musiało dojść do nieporozumienia, a wszystkie zmiany zostaną wprowadzone bezpłatnie. Kilka dni później dostałem maila, że firma home.pl może wprowadzić zmiany, przy dopłacie kilku tysięcy!!!!!!!!!!
Obecnie jestem na etapie otrzymania pisma od prawnika home.pl, z informacją, że odstąpienie od umowy jest bezpodstawne i niezasadne. Tylko, że pismo otrzymałem wczoraj a w mailu pisali, że odpowiedz z ich stanowiskiem przyjdzie w poniedziałek. Kolejne kłamstwo z ich strony a raczej ustalenia, do których nie muszą się stosować. Jeszcze poniosą za to pełną odpowiedzialność. -
-
~Maciej / 2023-01-19 13:30
Po prostu tragedia PRLowska. Firma działa na zasadzie: Kochany kliencie kup usługe, a następnie będziemy mieć cię w poważaniu. ZaletybrakWady- utrudnianie wszystkiego co tylko możliwe.
Mało intuicyjny, a wręcz zagmatwany panel do obługi domen i hostingów, a ten od SSL to już zupełnie na czuja, może się uda. -
~Karol / 2022-12-21 17:51
Tragedia! Masakrycznie słaba obłsuga. Nie odpowiadją na reklamacje. pieniądze wpłacone usługi nie włączone. !! Zaletybrak -
~Kacper / 2022-12-20 00:48
fatalny hosting, brak kontaktu z supportem, po prostu dno -
~Michał / 2022-12-19 16:34
Kompletne dno, brak kontaktu z serwisem, dodatkowo śmieją się ludziom w twarz oferując obsługę vip Zaletybrak -
~baden / 2022-12-09 12:00
Najgorsza firma jaką znam pod względem obsługi klienta. Dramat. Blokują dostęp do usługi, która jest opłacona. Blokują kiedy chcą i nie ma możliwości odblokowania - sprawa musi się procedować dniami. Odradzam, naprawdę. Korzystam z wielu hostingów, ale to co się dzieje w Home, nie mam miejsca w innych firmach - nóż otwiera się w kieszeni. Dla ludzi o mocnych nerwach. -
~burst / 2022-12-08 15:10
Festiwal żenady, wysyłają powiadomienia o proformie na email który od kilku lat jest nieaktywny. Email został zmieniony przez ich panel ale okazuje się, że aby zmienić adres do powiadomień trzeba kontaktować się biurem obsługi. Przy zmianie adresu zero weryfikacji, każdy może wysłać wiadomość z prośbą o zmianę adresu do powiadomień. Po ponad 10 latach kończę współpracę bo miarka się przebrała, 370 PLN za przedłużenie domeny w com.pl na rok to przesada, a wszystko przez to, że nie potrafią wysłać powiadomienia na właściwy adres. ZaletybrakWadydrogo, zerowe bezpieczeństwo, brak szacunku dla klienta -
~Maciek / 2022-11-30 07:42
Home.pl po nieprzedłużeniu usługi (MS Office) wysyła proformy do zapłaty z podpiętym zamówieniem, którego nie składałem. Spytałem dlaczego dostałem taką proformę do zapłaty, dostałem odpowiedź, że proforma jest ofertą handlową, tylko, że nie wyraziłem zgody na wysyłanie ofert handlowych, a treść maila sugeruje, że złożyłem zamówienie. Po nieopłaceniu cyklicznie przychodzą kolejne maile, sformułowane tak, jakbym musiał opłacić tą fakturę, bo za chwilę zablokują mi dostęp, chociaż przeniosłem usługę do innego pośrednika (tu pierwszy rok była niska cena, a od drugiego bardzo wysoka). ZaletyTani pierwszy rok subskrypcjiWadyDrogie kolejne lata subskrypcji
Wysyłanie ofert handlowych w formie proform do zapłaty bez wyrażenia zgody -
-
~Jola / 2022-11-28 15:54
Nie polecam!
Blokują strony, kiedy sobie chcą, a po kontakcie z działem technicznym dowiadujesz się, że to byłą decyzja osoby z działu infolinia i z nią trzeba się kontaktować.
Twierdzą, że się kontaktowali w tej sprawie, a ich kontakt to jedna próba telefoniczna i jedna wiadomość.
Będąc stałym klientem nie można liczyć na pakiety promocyjne, bo korzystanie z nich jest naruszeniem warunków umowy i grozi karami. Generalnie wszystko jest naruszeniem warunków umowy. Nie będę nawet wspominać o chęci migracji.ZaletybrakWadywszystko -
~Tragedia / 2022-11-24 12:49
Tragedia, naciągają na tanie usługi na start i później są bardzo drogie. Support kompletne 0 -
~Niezadowlona / 2022-11-23 18:18
Totalna porażka! Brak jakiejkolwiek pomocy. Po dwóch tygodniach działania sklepu błąd po stronie home.pl spowodował że sklep nie działa.
Pan na infolinii nic kompletnie nie wie.
Nie polecam, natychmiast musimy przenieść sklep.Wadybrak pomocy technicznej, totalne lekceważenie klienta. -
~Ina Nowakowska / 2022-10-20 11:09
Oszustwo! Pobieranie płatności bez zgody, brak informacji, naciągnęli na 1000 zł i mówią że to nie oni. -
~Andrew / 2022-10-18 10:08
Umawia się na konkretną godzinę i datę i cisza ocena sama się nazuca -
~domena za free / 2022-10-17 09:29
UWAGA OSZUSCI. pobierają opłatę z domenę po czym domena jest nieaktywna 2 tygodnie, nie ma powiadomienia, maila, aby się dodzwonić do support czekasz 1h. SKAM. Zgłaszać do Rzecznika Konsumentów o policje. ZaletybrakWadyOSZUSCI -
~Kamil / 2022-10-16 12:44
nie polecam. blokują stronę firmową w trakcie weekendu, zalecając kontakt z BOK. konsultant nie jest w stanie pomóc i prosi o telefon po weekendzie a strona nie działa co generuje straty. odradzam z calego serca. gówno ZaletybrakWadywszystko -
~lukasz / 2022-10-13 22:13
Co to za guwno?nawet w Chinach na bazarze nie widziałem takiego syfu ZaletyNie maWadyWszystko -
-
~D / 2022-10-12 15:26
Najbardziej tragiczny hosting jaki istnieje. Serwery to jest żart, na podstawowej stronie wordpressa non stop bład 500 z błahych powodów, a z cenami to ich popierdoliło. Stanowczo odradzam każdemu, chyba, że ktoś lubi mieć problemy których absolutnie nie szuka :> -
~Piter / 2022-10-12 11:34
Brak rekordów SPF uniemożliwia dostarczanie maili naszej firmy do kontrahentów, jak widać na forum to problem powszechny w tej firmie, korespondencja z nimi trwa już 3 tygodnie i nic.
Jedna wielka antyczna targedia, omijać szerokim łukiem jak chcecie nie mieć problemów.
Obsługa klienta niekompetentna, spychotechnika i unikanie rozwiązania problemu za wszelką cenę.ZaletyBrakWadyBrak rekordów SPF uniemożliwia dostarczanie maili naszej firmy do kontrahentów, jak widać na forum to problem powszechny w tej firmie -
~Wojtek / 2022-10-10 12:05
W minionym tygodniu zostałem bezczelnie naciągnięty przez pracowników infolinii na Hosting Premium jako "pacaneum" na moje problemy. Do rzeczy, od kilku dni moja poczta email nie działa - w czasie konsultacji (infolinia) wyjaśniono mi, że problem wynika ze współdzielenia IP z innymi użytkownikami. Rozwiązaniem byłoby wykupienie Hostingu Premium i wyodrębnienie IP. Po opłaceniu usługi wszystkie moje problemy miały zniknąć - natychmiast. Tysiak z kieszeni wyparował, a problem pozostał. Pracuję w obszarze międzynarodowym, brak poczty to dyskwalifikacja, tymczasem pracownicy infolinii bronią managerów jak Ruscy Stalingradu. Nie ma z kim nawet porozmawiać i gdzie interweniować. ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Marta MS / 2022-09-28 10:55
Nie polecam usługi SEO. Jeśli jesteś małym przedsiębiorcom i skorzystasz z wariantu usługo SEO w abonamencie za 1000 zł netto, to kwota dla nich za niska żeby cokolwiek robić. Żadnych efektów, nawet nie poświecili mi 15 minut żeby zapoznać się z asortymentem. Ja zaufałam, skończyło się pozycjonowaniem zabawek z drewna w sklepie z dekoracjami personalizowanymi do pokoju dziecka ze sklejki. Twierdzą, że to to samo, a ruch wykazują. MASAKRA. Przy rezygnacji ze współpracy kary za rozwiązanie - 2000 zł netto dezaktywacja konta. NIE polecam!
strona 4 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »