WadySame wady
strona 3 z 13
-
~Toto / 2020-01-13 22:07
Wszystkim którzy chcą zacząć współpracę z firmą home stanowczo odradzam. Myślałem że współpraca będzie profesjonalna jednak mocno się rozczarowałem nie odpowiadają na maile a jak odpowiedzą to po 1 tygodniu lub dłużej. Mi stronę robią od pół roku i nie mogą skończyć oczywiście kasę pobrali z góry i pewnie dlatego maja klientów w dupie. Dziś żałuję bo mogłem niewiele dopłacić w małej firmie i mieć profesjonalna obsługę i wykonanie pracy na czas, jeszcze raz powiem zanim zaczniesz współpracę z home przeczytaj fora. -
-
~Waldkas / 2023-09-27 04:58
Jak za te pieniadze ogromne to nie polecam
Panel jest z epoki kamienia
Kazda usługa wymaga opłat np:,skanowanie,backup
Przy kupnie masz ssl za grosze to fakt,ale instalacja SSL kupionego u innego dostawcy juz jest płatna
darrmowy ssl to samo,co pisze tutaj
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/certyfikat-typu-ssl-lets-encrypt
błąd 500 (Internal Server Error) wyskakuje mi co jakis czas bez powodu,a mam tylko lekkiego wordpressa bez wodotrysków.
Nie jestem zadowolony.
Wykupilem serwer w promocji z myślą testowania go w Wordpressie i dalszym rozwojem o zalozenie sklepu,ale niestety
rezygnuje.Stać mnie,ale nie bede wyrzucał pieniędzy w błoto.
Nie polecam,ale wybór zależy od każdegoZaletyżadneWadyza wszystko opłaty,błąd 500 (Internal Server Error),jest nagminny -
~Andrew / 2022-10-18 10:08
Umawia się na konkretną godzinę i datę i cisza ocena sama się nazuca -
~Andrzej Wojciechowski / 2020-01-07 11:09
Nie polecam home.pl! Jest coraz dramatyczniej serwery działają bardzo niestabilnie a SQL ma częste zwisy 10 minutowe. Na pomoc nie można liczyć bo stosują odbijanie piłeczki jak już Ci odpowiedzą łaskawie po 3 dniach to i tak nic nie robią. Za pomoc masz płacić osobno. Na telefonie nie ma szans na przebicie do kogoś kompetentnego. Masz płacić i nic nie wymagać. Nowy panel administracyjny jest okrojony z funkcjonalności - wymaga masy klikania i wszystko chowa i utrudnia. W nic co podają na stronie nie wierzcie to tylko marketing i za nim nie idzie jakość. Jest mi wstyd bo kiedyś sam ich polecałem. WadyNie polecam home.pl! -
~Anna CM / 2022-06-28 17:05
Koszmar, nie jest to firma która traktuje klienta po parntnersku. Za wszystko trzeba płacić i to nie małe pieniądze. Zero wsparcia technicznego. Regularne wykorzystywanie niewiedzy zwykłego klienta, co powoduje dodatkowe spore koszty. Ciągłe wysyłanie faktur pro forma za nowe produkty bardzo podobne do używanych przez klienta, trzeba bardzo uważać aby niechcący nie kupić podwójnego produktu. Moją czare goryczy przekroczyli po zablokowaniu opłaconego w terminie hostingu. Zdecydowanie nie polecam jeśli ktokolwiek się zastanawia nad jakimkolwiek produktem z home.pl ZaletyBrakWadySame wady -
~babyloon / 2023-06-13 19:56
Co za *** od rana nie mam dostępu do poczty na Home zgrozie i właśnie straciłem mega kontrakt!!!!!! bo nie mogłem wysłać oferty!!!! Co za **** i tłumaczą się że to nie ich problem! Przecież za niezawodność im zapłaciłem. Co za G**** Tfu!!!! To jest home.pl a jak zgłoszę reklamację - to i tak będą mieli na to wywalone, bo już tak było! Zaletydrogo i niby niezawodnieWadydzisiaj, cały dzień nie działa tj. 13.06.2023 -
~Bart / 2021-09-30 12:39
Ostatnimi czasy home.pl leci w dół pod kątem jakości usług i wsparcia. Niedługo za samo odebranie telefonu przez konsultanta będą wystawiać fakturę. Przestrzegam przyszłych klientów, a starym sugeruję zmienić usługodawcę, jeśli zależy im na niezawodnym hostingu z szanującym klienta wsparciem. Trzymajcie tak dalej home.pl, to jeszcze przed końcem 2030 zwiniecie się z rynku. Zaczynali jako pionier w Polsce, kończą z opinią wystawcy faktur, a nie wysokiej jakości hostingodawcy. ZaletybrakWadyniska jakość
wysokie ceny
wszystko odpłatne -
~Bartosz / 2022-02-23 11:13
Praca z nimi to jest jakiś dramat. Od kilku miesięcy nie potrafią sobie poradzić z ustawieniem serwera pocztowego tak aby był stabilny. Czyli raz mam dostęp do miala innym razem nie. Dodam, że korzystam z Outlooka zarówno na telefonie jaki i na komputerze. Kumpel z firmy pracuje na applu i tam mamy w ogóle dramat raz tak, raz tak.
Przepychanie się przez niekompetentnych konsultantów. Rozmowa z klientem jakbym był po informatyce etc. Mam dość, tęsknię za darmową pocztąZaletyCiężko znajelźćWadybrak stabilności, niekompetentna obsługa klienta. zasada przyjdź, zapłać, sp.... -
-
~Czup / 2021-09-09 13:55
Już od samego zakupu hosting nie działa. W panelu klienta nie można wejść do ustawień hostingu bez pomocy technicznej supportu. Gdy pomogą Ci wejść to nie działają żadne funkcje typu FTP lub MySQL -
~Daniel / 2020-09-25 12:46
Serdecznie odradzam korzystanie. Kontakt z konsultantem masakra - 45min na słuchawce. Załatwienie sprawy 3 dni - ciągle jakieś błędy po ich stronie. Brak chęci współpracy ZaletybrakWady- cesja
- kontakt konsultantem
- załatwianie spraw tra min 3 dni -
~Dexter1981 / 2021-06-25 15:07
Masakra - jeba..... na inforlinia - można stracić pół dnia. Masakra WadyTylko jedna wada - brak zalet -
~eed / 2020-05-14 18:59
Totalny syf. Nic nie działa. Możesz wgrywać swoje strony na serwer ale nie lic zna to, że będą one dostępne w Internecie. W home.pl po prostu nic nie działa. To jest po prostu sprzedawanie ściemy. -
~Gogol / 2020-08-17 00:35
Widzę, że nie jestem odosobniony w moim niezadowoleniu z usług home.pl Mamy domeny i serwer od 10 lat!!! Nie raz przymykałem oko na to, że strona bardzo wolno działała, a ich tłumaczenie za każdym razem było próbą zrzucenia winy na oprogramowanie, z którego korzystamy, albo bardzo dużą ilością wejść na stronę w danym momencie, co było oczywiście totalną bzdurą. Nauczony dzwoniłem zazwyczaj po kilka razy i wśród konsultantów znalazł się czasem taki, który przyznał, że pracują nad problemem i wina leżała po ich stronie. Przeszliśmy na lepszy serwer, dużo droższy, żeby nie mieć takich kłopotów, chociaż wcześniejsza Przymykałem oko, ale do teraz. Obecnie nie odpuszczę i będę żądać odszkodowania!!!. Przedłużona usługa hostingu, opłacona dzień przed końcem poprzedniego abonamentu i co za 2 dni nie działa nic!!! nie ma dostępu do poczty, klienci nic nie mogą wysłać, nie ma naszej strony za to zrobili przekierowanie na swoją stronę i ich reklamy. 9 lat pozycjonowania strony przez zewnętrzną firmę pozycjonującą!!! Ustawione w ostatnim czasie nowe reklamy, które zaczęły przynosić efekty dopiero po 2 tygodniach!!! i wszystko szlag trafia. Jest weekend, a wtedy brak kompetentnej osoby, która taki problem mogła by rozwiązać!!!!!!!! Konsultanci na infolinii mają jeszcze pretensje, że jestem zły, tylko nie potrafią zrozumieć tego, że to moje jedyne źródło dochodu!!! WadyPodejście do Klienta - brak właściwej opieki, Klient jest po to by płacić i ma siedzieć cicho -
~Klaudia / 2021-10-20 22:32
Notoryczne przerwy techniczne, brak reakcji wsparcia technicznego na spamy. Płaci się a tak na prawdę nie wiadomo za co. Gdyby nie nasza rozbudowana pozycja na rynku zmienilibyśmy obsługę -
~Klient w kłopocie / 2021-08-23 10:51
Niestety, ku przestrodze, muszę potwierdzić złą opinię, zmienioną po kilkunastu latach względnie dobrej usługi. Teraz wszystko idzie dobrze i sprawnie ale tylko do czasu zapłaty. Bardzo utrudniający i zniechęcający system składania reklamacji - wyłącznie listem poleconym z rygorem nieprzekraczalnego terminu wysłania. Numeracja zleceń, dokumentów księgowych, dodatkowych wewnętrznych przyprawi o zawrót głowy ( może część przyjętej metody ? ) Jeśli zlecicie budowę strony nie liczcie na pomoc przy poprawkach ( również płatną ) Zapłaciłem 1000 zł netto i nie widzę śladów działania poprawy pod względem zleconej oceny SEO. Na wezwania płaciłem dwukrotnie certyfikat SSL i nie ma sposobu aby odzyskać nadpłacone pieniądze. Co ciekawe firma legitymuje się certyfikatem ISO 9001 ( powinien obejmować ocenę jakości wykonanej usługi , zadowolenia klienta, obsługę reklamacji )
Zaletysprawne wystawianie fakturWadyNiezwykle trudne składanie reklamacji Za każdym razem, zdawkowo odpowiada ktoś inny albo odpowiedzi są bez podpisu. -
~Maciej B / 2020-05-01 22:12
Słabe - baaaaaardzo słabe wsparcie techniczne,
BOK - porażka. 3 telefony w przeciągu dwóch dni i dwie różne informacje dot. możliwości technicznych Home.pl
No i hit.
Jak chcesz zwiększyć (czytaj - wydać więcej pieniędzy w home.pl) lub zmniejszyć pojemność serwera to musisz założyć nowy :) :) :) :) :) :) i co .........przenieść dane.
A jak musisz to zrobić sam jak się zorientujesz 60 dni przed upływem ważności konta.
Taki nasz MIŚ.ZaletyŁadne logoWadyBOK
Wsparcie techniczne.
Oferta -
-
~Maciek / 2022-11-30 07:42
Home.pl po nieprzedłużeniu usługi (MS Office) wysyła proformy do zapłaty z podpiętym zamówieniem, którego nie składałem. Spytałem dlaczego dostałem taką proformę do zapłaty, dostałem odpowiedź, że proforma jest ofertą handlową, tylko, że nie wyraziłem zgody na wysyłanie ofert handlowych, a treść maila sugeruje, że złożyłem zamówienie. Po nieopłaceniu cyklicznie przychodzą kolejne maile, sformułowane tak, jakbym musiał opłacić tą fakturę, bo za chwilę zablokują mi dostęp, chociaż przeniosłem usługę do innego pośrednika (tu pierwszy rok była niska cena, a od drugiego bardzo wysoka). ZaletyTani pierwszy rok subskrypcjiWadyDrogie kolejne lata subskrypcji
Wysyłanie ofert handlowych w formie proform do zapłaty bez wyrażenia zgody -
~malasta / 2019-06-18 09:41
Pomoc techniczna żenująca !!! W tej firmie nikt chyba nie jest w stanie pomóc jeśli coś przestanie działać. Można dzwonić godzinami a usterka i tak nie jest usuwana, ponieważ zawsze jest twierdzenie że to nie z ich winy. ZaletyMiła obsługaWadyW tej firmie nikt chyba nie jest w stanie pomóc jeśli coś przestanie działać. Można dzwonić godzinami a usterka i tak nie jest usuwana. -
~Marcin / 2022-06-11 12:16
Brak pomocy technicznej w weekend, sklep zablokowany nie z naszej przyczyny!!! Pani na infolinii jak zwykle nic nie wie, ciągle popełniają błędy i naciągają na dodatkowe koszty. Ta firma to kpina z ludzi i firm, pracują tam osoby niekompetentne, bez doświadczenia i wiedzy. Jesteśmy narażani przez nich na straty , sprawa o odszkodowanie trafi do sądu. Uwzajcie na nich!!!!!!!!!! ZaletybrakWadyDrogo, brak profesjonallizmu, brak wsparcia techniczenego, prawie za każdy rodzaj pomocy każą płacić. -
~Marek / 2020-09-28 13:29
Oszuści wysyłają faktury za usługi, których klient nie zmawiał. WadyNaciąganie klientów. Godzinami trzeba czekać na kontakt z obsługą.
strona 3 z 13