Od wielu lat byłem w Home.pl i średnio polecam. Wolne serwery. Obsługa przez www nie jest zła, nawet powyżej średniej. Jednak próba zmniejszenia abonamentu na mniejszy to jakaś porażka. Tutaj niesamowicie istnieją życie. Są lepsze serwisu i tańsze. Kupowanie domen okrutnie drogie w tym serwisie. No i jak się ma jakiś poważniejszy problem to ciężko liczyć na pomoc. Ogólnie nie polecam, ale jak ktoś ma małe doświadczenie to może gorzej trafić.
Używam hosting premium. Próba zmniejszenia do niższego wiąże się z opłatami. Im więcej oczek w dół tym drożej.
ZaletyProstota obsługi
WadyCzasami wsparcie działa a czasami jakby robili strajk. Próba zmniejszenia pakietu wiąże się z dużymi kosztami - taniej wychodzi utworzyć nowy i stary zamknąć. Odbieram to tak, jakby to było celowe działanie. Do tego drogo.
~Adam / 2022-08-31 14:56
Ocena: 2.25 / 5
Popisałem umowę na współpracę w zakresie SEO, od początku współpracy co miesiąc wyświetlenia strony spadały, trwało to aż 4 miesiące i home.pl nie podjęło, żadnych działań, dopiero gdy po wysłaniu kilu maili dostałem łaskawie odpowiedź po kilku dniach zaproponowali rozwiązanie... . Nie tak powinno to wyglądać. Oczywiście pieniążki wzięli, efektów brak, a nawet mogę powiedzieć, że jest gorzej niż było. Z uwagi na mizerne efekty nawet umowy nie można wypowiedzieć z powodu nie dotrzymania warunków z ich strony. W założeniu SEO powinno podnosić widoczność strony, u nich wynik jest odwrotny i do tego brak możliwości wypowiedzenia z powodu nie wywiązania się z ich pracy. Dramat, strata czasu, energii, pieniędzy. NIE POLECAM
~Jacek / 2019-07-19 11:18
Ocena: 2.25 / 5
Od kiedy zmienili panel to nic nie można zrobić. Panel jest totalnie nieczytelny. Mam ochotę zamknąć konto na home.pl mimo, iż jestem ich klientem od kilku lat
Zaletyśrednia jakość usług
Wadynie zalogujesz się za cholerę, nie dodzwonisz się, panel to totalna porażka
~Wkurzony Jacek / 2020-07-17 08:04
Ocena: 2.25 / 5
Beznadziejna obsługa klienta, nie potrafią rozwiązać żadnego, nawet prostego problemu, za to godzinami można wisieć na infolinii i tłumaczyć konsultantom w czym jest problem...
Beznadzieja.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Zuza / 2020-09-28 12:00
Ocena: 2.25 / 5
Po 8 latach posiadania skrzynki emaill przekierowano fakturę na inną skrzynkę, kiedy nie wiedząc o płatnosci , odcięto mi wejście na skrzynkę. na nowy panel klienta nie mogłam wejść , bo wysyłał potwierdzenia na skrzynkę emaill odciętą. Chyba mają sajgon z płatnościami, bo czat praktycznie w tym temacie nie do uzyskania. I jak zapłacić?
~Andrzej / 2020-07-22 13:20
Ocena: 2.00 / 5
Potwierdzam, że home.pl wyłudza pieniądze. W moim przypadku raz skutecznie, innym razem nieskutecznie. Na dowód mam kopie korespondencji. Najwyraźniej jest to "korporacyjna dyrektywa". Jeśli nie uczciwą usługą, to jakoś inaczej trzeba zdobyć pozycję "lidera" na rynku.
Jest konkurencja, więc takie firmy jak home.pl mogą i powinny z rynku zniknąć. To zależy od nas, klientów.
Ja home.pl nie polecam.
Uważam, że to miły obowiązek, by rekomendować uczciwą firmę, ale trzeba też ostrzegać przed takimi, jak home.pl, choćby to było bardzo niemiłe.
Andrzej
ZaletyKiedyś były.
WadyZbyt dużo, żeby to był przypadek.
~Janek / 2022-07-06 10:44
Ocena: 2.00 / 5
Duże niestety problemy z bezpieczeństwem. Firma nie daje możliwości zabezpieczenia panelu klienta poprzez uwierzytelnienie dwuskładnikowe. Jako jedna z nielicznych na rynku. Z tego powodu musieliśmy zrezygnować. To zbyt niebezpieczne aby korzystać z ich usług.
WadyBRAK 2fa
~Miki / 2020-01-08 23:15
Ocena: 2.00 / 5
Bede omijal home.pl potwierdzam na wsparcie mozna bardzo slabo liczyc juz 5 dni czekam na meila . na innym serwerach mozna bezproblemowo przeniesc domene w home.pl to dla mnie koszmar wydalem na marne pieniadze szkoda
ZaletyZadne
WadyNie starczylo by miejsca pisac
~Piotr / 2020-11-24 13:36
Ocena: 2.00 / 5
Chcę połączyć dwa konta, które mam zarejestrowane na jedną firmę. Trwa to trzy miesiące, ciągle są przeszkody i nikt z home.pl nie potrafi ich usunąć. Dezorgnizuje to mi pracę. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyNie ma zalet
~Robert / 2019-11-06 08:45
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Niestety ciężko zmienić firmę hostingową...... Za licznę awarię nie są w stanie zaproponować nawet symbolicznego rabatu.
WadyLiczne awarie.
~Sugrowicz / 2007-07-11 20:17
Ocena: 2.00 / 5
Największa polska firma hostingowa niestety nie sprostała moim oczekiwaniom. Przez dłuższy czas miałem proste konto na wizytówkę, w momencie jak zacząłem rozwijać swoją stronę zawiodłem się.
ZaletyNajwiększa firma w polsce 24h wsparcie techniczne lecz bez żadnej konkretnej wiedzy
WadyWysoka cena Słabe serwery Niedouczone wsparcie konsultantow Restrykcyjna konfiguracja serwera Masa spamu na poczcie
2 lata i zapłaciłem za dużo
~Aneta / 2022-04-22 21:41
Ocena: 1.75 / 5
Czy robienie sklepu pod klucz przez 2 lata i jeszcze nie skończony sklep coś państwu mówi? No właśnie . Mam nadzieję że dokończą te stronę!
ZaletyTylko jeden pan Norbert coś umie ale w sumie nie chce za bardzo podzielić się wiedzą bo ciagle ma jakieś narady, spotykania.
WadyCzas na pomoc
~Ben / 2020-07-03 18:18
Ocena: 1.75 / 5
Słaba jakość.
Ukryte opłaty manipulacyjne.
Zdecydowanie nie polecam !!!
~Grzegorz / 2023-07-09 08:42
Ocena: 1.75 / 5
W tym roku wykonali stronę internetową, która od 8 lipca przestała działać. Wyłączyli jakąś funkcję związaną z bazą danych strony podobno ze względów bezpieczeństwa. Nikt się nie przejął, że wykonana przez nich samych strona nie będzie w związku z tym działać,
Za wykonanie strony (prawie rok to trwało) wzięli pieniądze, nawet kazali w trakcie jej tworzenia dopłacić ok 12%. Teraz strona jest bezużyteczna, a ja tracę pieniądze.
Potrafią tylko miesiąc przed końcem okrasi ważności usługi wysyłać pro-formy, aby skrócić okres działania usługi i pobrać ponownie opłatę za cześć tego okresu.
~Krzysztof / 2020-06-18 13:32
Ocena: 1.75 / 5
TRAGEDIA! Byłem klientem tej firmy przez kilkanaście lat. To co ostatnio wyprawiają nie mieści się w głowie! Nie da się normalnie skontaktować z obgługą klienta, trzeba WYKUPIĆ usługę PREMIUM żeby móc czatować z pracownikiem osbługi. TO SIE NIE MIEŚCI W GŁOWIE. Przedłużenie domen 100 zł netto. U konkurencji 50 zł netto. 200%!!!! W końcu wyniosłem swoje domeny gdzie indziej bo mam już dość tego badziewia. Nie przeszkadza im to jednak wysyłać mi do dziś proformy za zapłacenie domen, które od tygodni są przeniesione gdzie indziej i tam będa przedłużane. To zwykłe WYŁUDZENIE PIENIEDZY. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Do tego nowy panel jest TRAGICZNY w porównaniu do starego. Po co go zmieniali? Nie wiem. Wielokrotnie miałem tak w ostatnich latach że status usługi był "nieodświeżony". Trzeba pisać maila, po 1-2 dniach pracownik RĘCZNIE ODŚWIEŻA!!! MASAKRA. Od ręki nikt tego nie zrobi bo... TRZEBA KUPIĆ ABONAMENT PREMIUM NA KONTAKT CHAT. Boże! Jak ja wytrzymałem te ostatnie lata z nimi w ogóle...
Zaletydziś już brak
Wadybeznadziejny panel
brak nomralnej obsługi klienta
potwornie drogo
bardzo długie czasy odpowiedzi
próby wyłudzania pieniędzy poprzez próby pobrania pieniędzy za usługi, które nie są już w home.pl (uważajcie na kasę!!!)
~Lechu / 2021-12-02 07:56
Ocena: 1.75 / 5
Współpracuję z home niemal od początku. Ostatnio jestem traktowany jak śmieć. Oszukiwane proformy, dodawanie jakichś dziwnych usług których nie zamawiam, próby naciągania na każdym kroku. Z jednej strony dają zniżkę przeciągają temat aż usługa wygaśnie i dodają opłaty aktywacyjne. Banda gnojków, wierzyć się nie chce że 10 lat temu to był najlepszy hosting w Polsce.
Zaletybrak
Wadyobecnie same
~Mariusz / 2022-07-06 13:02
Ocena: 1.75 / 5
Dzień dobry, firma home.pl to dno wodorosty i 200 metrów mułu. Nieszczęśliwie przeniosłem usługi do tego nic nie umiem i nic nie potrafię home.pl . Wsparcie techniczne, żenada. Przenosili pocztę i stronę www jak również mieli podpiąć dwie domeny z innymi rozszerzeniami . Otrzymałem informację że wszystko już działa, ale byłoby za pięknie. Nie działało nic. Kolejny mail i kolejny dzień w plecy. Zaczęło działać , ale bez jednej domeny z rozszerzeniem, piszę dalej i otrzymuję fakturę pro forma ( za przeniesienie już zapłaciłem ). Na usta cisną mi się tylko niecenzuralne słowa , ale nie wolno ich używać , więc brzydkie słowa wykropkuje .... ..... .... .......... d..a .
ZaletyBrak
WadyWsparcie techniczne jest samo dla siebie
~Mike / 2021-03-29 11:12
Ocena: 1.75 / 5
Infolinia to jakaś bzdura od 3 dni wciąż jestem 3 w kolejce, już 120 zł wydałem na telefon, który cały czas czeka na infolini na połączenie
Na maile nie odpisują
Zaletyzero w porównani z konkurencją
WadyWsparcie techniczne to jakaś bzdura
~Piotr / 2021-05-11 14:01
Ocena: 1.75 / 5
Kupiłem u nich antywirusa na 12 miesięcy, po 6 miesiącach subskrypcja wygasła. Od 2 tygodni nie odpowiedzieli na moje zgłoszenie, dziś już ponad godzinę zajmuję się tematem (głównie na słuchawce z pomocą techniczną) i serwis nie odbiera, sprawa wciąż nie naprawiona.
ZaletyCena
WadyProdukt nie działa
~Przemek / 2021-10-18 07:33
Ocena: 1.75 / 5
złe podejście do klienta, oni nie zasługują na obsługe dużej firmy