strona 10 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Zuza / 2020-09-28 12:00
Po 8 latach posiadania skrzynki emaill przekierowano fakturę na inną skrzynkę, kiedy nie wiedząc o płatnosci , odcięto mi wejście na skrzynkę. na nowy panel klienta nie mogłam wejść , bo wysyłał potwierdzenia na skrzynkę emaill odciętą. Chyba mają sajgon z płatnościami, bo czat praktycznie w tym temacie nie do uzyskania. I jak zapłacić? -
-
~Krzysztof / 2020-09-27 14:23
Słabo. Głównie chodzi mi o hosting stron internetowych na popularnych CMS. Konkurencja ma już od dawna w panelu "DirectAdmin" możliwość wykonywania kopii całych stron (Joolma, Wordpress) z bazą danych, klonowanie, odtwarzania. Jest to bardzo wygodne w sytuacji gdy cos się dzieje ze stroną. Home natomiast biorąc największe chyba pieniądze nie daje NIC. Odpowiedź z home.pl jest taka że proszę korzystać z pluginów w CMS. Poza tym certyfikaty SSL również pozostawiają wiele do życzenia. Nie można np. korzystać z Let's Encrypt, problemy z ich podpięciem (SSL z zewnątrz a nie z HOME). Panel klienta do zarządzania niedawno był zmieniany a i tak jest mało intuicyjny, brakuje dobrych opisów i aktualnych instrukcji. -
~Daniel / 2020-09-25 12:46
Serdecznie odradzam korzystanie. Kontakt z konsultantem masakra - 45min na słuchawce. Załatwienie sprawy 3 dni - ciągle jakieś błędy po ich stronie. Brak chęci współpracy ZaletybrakWady- cesja
- kontakt konsultantem
- załatwianie spraw tra min 3 dni -
~Gogol / 2020-08-17 00:35
Widzę, że nie jestem odosobniony w moim niezadowoleniu z usług home.pl Mamy domeny i serwer od 10 lat!!! Nie raz przymykałem oko na to, że strona bardzo wolno działała, a ich tłumaczenie za każdym razem było próbą zrzucenia winy na oprogramowanie, z którego korzystamy, albo bardzo dużą ilością wejść na stronę w danym momencie, co było oczywiście totalną bzdurą. Nauczony dzwoniłem zazwyczaj po kilka razy i wśród konsultantów znalazł się czasem taki, który przyznał, że pracują nad problemem i wina leżała po ich stronie. Przeszliśmy na lepszy serwer, dużo droższy, żeby nie mieć takich kłopotów, chociaż wcześniejsza Przymykałem oko, ale do teraz. Obecnie nie odpuszczę i będę żądać odszkodowania!!!. Przedłużona usługa hostingu, opłacona dzień przed końcem poprzedniego abonamentu i co za 2 dni nie działa nic!!! nie ma dostępu do poczty, klienci nic nie mogą wysłać, nie ma naszej strony za to zrobili przekierowanie na swoją stronę i ich reklamy. 9 lat pozycjonowania strony przez zewnętrzną firmę pozycjonującą!!! Ustawione w ostatnim czasie nowe reklamy, które zaczęły przynosić efekty dopiero po 2 tygodniach!!! i wszystko szlag trafia. Jest weekend, a wtedy brak kompetentnej osoby, która taki problem mogła by rozwiązać!!!!!!!! Konsultanci na infolinii mają jeszcze pretensje, że jestem zły, tylko nie potrafią zrozumieć tego, że to moje jedyne źródło dochodu!!! WadyPodejście do Klienta - brak właściwej opieki, Klient jest po to by płacić i ma siedzieć cicho -
~Krzysztof / 2020-07-24 15:28
Absolutna żenada. Przy próbie przejścia z domenami do innego podmiotu dwukrotnie obsługa nie przyjęła mojego wniosku jako powód podając, że mój podpis jest "nieczytelne" Dziwnym sposobem gdy zadzwoniłem zdenerwowany na infolinię osoba mnie obsługująca nie miała problemu z odczytaniem mojego podpisu. Rzucanie kłód pod nogi klientem, którzy odchodzą to proszenie się o takie właśnie opinie. ZaletyNie trzeba długo czekać przy dzwonieniu. -
~Andrzej / 2020-07-22 13:20
Potwierdzam, że home.pl wyłudza pieniądze. W moim przypadku raz skutecznie, innym razem nieskutecznie. Na dowód mam kopie korespondencji. Najwyraźniej jest to "korporacyjna dyrektywa". Jeśli nie uczciwą usługą, to jakoś inaczej trzeba zdobyć pozycję "lidera" na rynku.
Jest konkurencja, więc takie firmy jak home.pl mogą i powinny z rynku zniknąć. To zależy od nas, klientów.
Ja home.pl nie polecam.
Uważam, że to miły obowiązek, by rekomendować uczciwą firmę, ale trzeba też ostrzegać przed takimi, jak home.pl, choćby to było bardzo niemiłe.
AndrzejZaletyKiedyś były.WadyZbyt dużo, żeby to był przypadek. -
~Wkurzony Jacek / 2020-07-17 08:04
Beznadziejna obsługa klienta, nie potrafią rozwiązać żadnego, nawet prostego problemu, za to godzinami można wisieć na infolinii i tłumaczyć konsultantom w czym jest problem...
Beznadzieja.ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~jakub / 2020-07-14 09:01
Home pl podstępnie dolicza usługi promocyjne. Drożyzna na każdym kroku a obsługa klienta to jakaś porażka o wschodnim akcencie.
kiedyś (15 lat temu) to może i była fajna firma, ale teraz to jakieś nieporozumienie.
Przenoszę wszystko co mam do konkurencji. Niech Giną !!!!ZaletybrakWadyWszystkie usługi w tej firmie -
-
~Ben / 2020-07-03 18:18
Słaba jakość.
Ukryte opłaty manipulacyjne.
Zdecydowanie nie polecam !!! -
~Karol / 2020-06-29 16:24
Zdecydowanie nie polecam, nakładają dodatkowe opłaty za minimalne opóżnienie płatności, serwery chodzą kiepsko i drożyzna. -
~Krzysztof / 2020-06-18 13:32
TRAGEDIA! Byłem klientem tej firmy przez kilkanaście lat. To co ostatnio wyprawiają nie mieści się w głowie! Nie da się normalnie skontaktować z obgługą klienta, trzeba WYKUPIĆ usługę PREMIUM żeby móc czatować z pracownikiem osbługi. TO SIE NIE MIEŚCI W GŁOWIE. Przedłużenie domen 100 zł netto. U konkurencji 50 zł netto. 200%!!!! W końcu wyniosłem swoje domeny gdzie indziej bo mam już dość tego badziewia. Nie przeszkadza im to jednak wysyłać mi do dziś proformy za zapłacenie domen, które od tygodni są przeniesione gdzie indziej i tam będa przedłużane. To zwykłe WYŁUDZENIE PIENIEDZY. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Do tego nowy panel jest TRAGICZNY w porównaniu do starego. Po co go zmieniali? Nie wiem. Wielokrotnie miałem tak w ostatnich latach że status usługi był "nieodświeżony". Trzeba pisać maila, po 1-2 dniach pracownik RĘCZNIE ODŚWIEŻA!!! MASAKRA. Od ręki nikt tego nie zrobi bo... TRZEBA KUPIĆ ABONAMENT PREMIUM NA KONTAKT CHAT. Boże! Jak ja wytrzymałem te ostatnie lata z nimi w ogóle... Zaletydziś już brakWadybeznadziejny panel
brak nomralnej obsługi klienta
potwornie drogo
bardzo długie czasy odpowiedzi
próby wyłudzania pieniędzy poprzez próby pobrania pieniędzy za usługi, które nie są już w home.pl (uważajcie na kasę!!!) -
~anmar / 2020-06-09 07:15
Moja usługa w Home to zwykła poczta mailowa: płatna po to, żeby działała sprawnie i bez zarzutów, o każdej porze. Często niestety usługa się zawiesza, są problemy techniczne i zero kontaktu z biurem obsługi klienta. Brak czytelnych komunikatów ze strony firmy. Na pewno nie przedłużę umowy! Szkoda pieniędzy i nerwów! ZaletybrakWadyniezapowiedziane przerwy techniczne
błędy w działaniu poczty(usuwane wiadomości pojawiają się ponownie)
trudny kontakt z firmą : brak fachowej pomocy -
~Barbara / 2020-05-31 00:19
home.pl liczy sobie ponad 6% odsetek za spozniona platność 2 dni!!! Zadnej dyskusji nawet w okresoe koronawirusa. To jest lichwa. Nie polecam tej firmy. -
~zajcev / 2020-05-27 23:54
Serwery chodzą TRAGICZNIE! te same parametry u innych dostawców sprawiają się świetnie.
Serwery (wirtualki) są restartowane bez ostrzeżenia, nie raz ich ponowne odpalenie trwa godzinę i dłużej.. pomoc techniczna twierdzi (żeby nie powiedzieć pier*****) że w tym momencie są "przenoszone na inne maszyny fizyczne ze względów na optymalizację działania"
A teraz hicior.. HOME ZAMYKA USŁUGE WIRTUALEK NA WINDOWS Z KONCEM CZERWCA 2020!
dzisiaj zadzwonili że wyłączą nam wirtualki.. i amen.
PORAŻKA!ZaletyBRAK!WadyWYŁĄCZNIE WADY! -
~Rafa / 2020-05-22 14:31
Od czasu zmiany panelu na nowy jest totalny dramat, o ile do tej pory był jakiś kontakt z pomocą techniczną, tak teraz zero odpowiedzi na zgłoszenia. Zaletybrak -
~Krzysztof / 2020-05-18 16:10
Od dawna tworze serwisy www. Swojego czasu korzystałem z home.pl, ale przeniosłem się do konkurencji ze względu na:
- wysokie ceny
- słaby support
- brak możliwości chatu, chyba że płacisz ekstra, wtedy łaskawie możesz zgasić swój pożar szybciej niż przez infolinię
- infolinia, czekasz 15min na połączenie, gdy przekierują Cię do innego działu jest głucho w słuchawce
Support nie umie poradzić sobie z prostymi zadaniami jak sprawdzenie poprawności konfiguracji domen.
Cesja na klienta to drogę przez mekkę.Zaletytanie promocjeWadypo zakończeniu promocji, horrendalne stawki -
-
~eed / 2020-05-14 18:59
Totalny syf. Nic nie działa. Możesz wgrywać swoje strony na serwer ale nie lic zna to, że będą one dostępne w Internecie. W home.pl po prostu nic nie działa. To jest po prostu sprzedawanie ściemy. -
~Krzysiek / 2020-05-14 12:05
Totalna masakra, dodzwonienie się nie jest łatwe - po 40 minut czekania. Załatwienie czegoś nie jest możliwe, mam tam kilka usług i pomiędzy panelem starym a nowym nie da się przepisać usług. Pomiędzy nowymi też jest duży problem. Najgorszy hosting z jakim miałem do czynienia ZaletyBrakWadyWszystko -
~Roman Rybacki / 2020-05-05 11:32
Odradzam wszystkim użytkownikom korzystanie z usług Home SA. Firma naciąga na usługi, których nie realizuje. Po opłaceniu usług pracownicy aroganccy i definitywnie niekompetentni. Robią sobie z "małych klientów" kpiny. Sprawy skierowałem do prokuratury, UOKiK oraz składam pozew do sądu. Każdej osobie zainteresowanej mogę udostępnić szczegóy historii korepondencji i wszystkie fakty, przez które straciłem 6 tysięcy złotych. Sprawę zamierzam nagłośnić we wszelki możliwy sposób. Zaletychciałbym ale....Wadyjak w opinii -
~Maciej B / 2020-05-01 22:12
Słabe - baaaaaardzo słabe wsparcie techniczne,
BOK - porażka. 3 telefony w przeciągu dwóch dni i dwie różne informacje dot. możliwości technicznych Home.pl
No i hit.
Jak chcesz zwiększyć (czytaj - wydać więcej pieniędzy w home.pl) lub zmniejszyć pojemność serwera to musisz założyć nowy :) :) :) :) :) :) i co .........przenieść dane.
A jak musisz to zrobić sam jak się zorientujesz 60 dni przed upływem ważności konta.
Taki nasz MIŚ.ZaletyŁadne logoWadyBOK
Wsparcie techniczne.
Oferta
strona 10 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »