Totalna masakra. Ok 10 sierpnia zamówiłem ofertę Heyah 01. Po otrzymaniu karty SIM na drugi dzień zostały pobrane środki z karty płatniczej za pierwszy miesiąc użytkowania. Niestety w przeciągu prawie 2 tygodni nikt w Heyah nie potrafił aktywować mojej karty SIM. Pracownicy infolinii to totalna porażka, nic nie chcą pomóc. W związku z powyższym odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Niestety do dnia dzisiejszego (14 października) nie dokonano zwrotu środków na kartę z której zostały one pobrane. Rozumiem, że gdybym sam przez własne widzimisię zrezygnował z oferty przed upływem 2 tygodni to liczyłbym się z faktem że muszę poczekać na zwrot środków albo że zwrócą tylko część. Ale ja w ogóle nie korzystałem z usługi przez ten czas bo firma ni była w stanie aktywować karty SIM. Gdyby chcieli rozwiązać problem to powinni niezwłocznie przesłać drugą (działającą) kartę SIM. Odradzam wszystkim Heyah! Zaletybrak
Wadycała firma to porażka z Biurem Obsługi Abonenta na czele, nie są w stanie nic pomóc a przede wszystkim nie chcą. Kłamią na infolinii. A to brak kraty płatniczej w systemie (dziwne bo środki z karty pobrali), a to nie mogą znaleźć mojego numeru....