strona 3 z 4
-
~Ona / 2022-11-23 19:52
Beznadziejna sieć. Zżerało mi internet w pakiecie, tak, że wiecznie musiałam kupować dodatkowy. Co ciekawe po dokupieniu już tak nie zjadało jak w standardowym pakiecie. Jakiś wałek. Od kiedy zmieniłam operatora problem zniknął. Ponadto po doładowaniu miały być dodatkowe gigabajty, a nigdy tego nie było. Omijać tą sieć z daleka.... -
-
~Anna / 2022-11-19 20:22
mimo podania numeru karty kredytowej heyah nie pobiera z niej środków, subskrypcja nie jest przedłużona i blokują konto, i już od 3 dni nie potrafią rozwiązać tego problemu, konsultanci opowiadają bajki, każdy mówi co innego Zaletymiało być prosto i wygodnieWadyblokowanie karty, brak szybkiej możliwości rozwiązania problemu -
~M / 2022-08-03 18:16
Żenująca obsługa zarówno konsultantów na infolinii, jak i przedstawicieli w salonie. NIKT DO KOŃCA NIE ZANA SIĘ NA TYM CO ROBI, każdy mówi co innego. Konkretnie chodzi o cesję numeru. Chciałam przepisać numer na siebie. Powiedziano mi, że mogę to uczynić tylko w punkcie. Tam powiedziano, iż to jest niemożliwe! Mogę to uczynić przynosząc akt zgonu właściciela i wtedy przepiszę na siebie. NIESTETY, numer został wyłączony mimo, że pan spisał moje dane i powiedział, że jest wszystko załatwione. Kolejne telefony i wizyty w punkcie. Na infolinii jedna osoba mówi, że to się da zrobić, tylko trzeba iść do punktu i napisać prośbę o przywrócenie numeru. Niestety nadal nie ma sygnału. kolejna osoba twierdzi, że NIE. Przyjęła moje zgłoszenie i napisała reklamację, na której odpowiedź mam czekać do 30 dni! Kolejna wizyta w punkcie, kolejne pisma. W dzisiejszej rozmowie z infolinią od jednego konsultanta dowiedziałam się, że to jest łatwe i powinno być zrobione "od ręki", po czym przełączył mnie do kolejnej osoby, która powiedziała, że CESJA ORAZ MIGRACJA DO T- MOBILE NA KARTĘ JEST NIEMOŻLIWA. Odpowiedź została rzekomo wysłana na mój adres, który konsultant źle zapisał. -
~Hejka / 2022-07-18 09:29
Nie wchodźcie w Sybskrypcję Heyah bo to totalna porażka. co miesiąc zawieszają mi konto bo system nie potrafi ściągnąć pieniędzy z nowej karty, muszę robić jakieś kombinacje (nie masz internetu i telefonu) numer biura obsługi ciągle zajęty, żeby napisać w formularzu musisz podać PUK który trzymasz w domu. ja wiem że jest tanio ale na prawdę oszczędźcie sobie kłopotu i nie skuście się na to g... miało być wygodnie - nie jest! Zaletymiało być tanioWadyto po prostu nie działa -
~Iuriy / 2022-06-20 20:32
Oszukują ludzi jak chcą zmieniałem taryfę jak chcą żadnej stabilności i do tego zajrzy czasami Ddd -
~Piki / 2022-04-21 23:17
Aktualnie mam VM ale już zauważyłem u nich, że określenie zasięg nie jest jednoznaczne z predkością przesyłu neta. Zwalniało mocno albo nawet do 0, ale przecież zasięg był ! . No to kupiłem 4 startowe różnych sieci i na początek plush i 50 pkt testowych gdzie VM miał problem . 5 razy na korzyść VM , reszta Plush na plusie . Teraz karta Heyah , założyłem że będzie super , bo kiedyś miałem i byłem zadowolony . Niestety tragedia . Prędkość jeśli była w 20 z 50 pkt testu to sukces , już myślałem że telefon mi się zepsuł . Niestety ale nie wiem skąd mapy zasięgu macie . SIM poszedł do kosza . Zostały mi jeszcze 2 startowe do testów . Najbardziej zawiodłem się na Heyah , w ciemno obstawiałem że będzie zwycięzcą . ZaletyCenaWadyZasięg , prędkość przesyłu danych , brak automatycznego ustawienia APN - sama pani na info powiedziała że trzeba ręcznie . -
~Elżbieta / 2022-04-13 12:52
Problemy z zasięgiem w budynku w centrum Warszawy, przerwy w interneciez ZaletyCena pakietuWady1. Brak możliwości kontaktu telefonicznego z bok
2. Niskie kompetencje konsultantów
3. Bardzo wolny czas reakcji na zgłoszenie
4. Przerwy w internecie
5. Problemy z zasięgiem w centrum Warszawy -
~Aleksander / 2022-03-14 02:29
Świetna oferta! Żadnych problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji. Nie muszę kompletnie pamiętać o doładowaniach, bo samo się doładowuje, żadnych zabaw z kurierami, bo Heyah 01 pozwala na weryfikację tożsamości poprzez konto bankowe, a samą kartę SIM odebrałem wygodnie z Paczkomatu InPost. Obawiałem się, że 20GB internetu to trochę mało, jednak wyszło, że w sam raz i nawet potrafi troszkę zostać na koniec miesiąca. Zasięg, jak i jakość rozmów na wysokim poziomie, nie doświadczyłem żadnych problemów. Do szczęścia brakuje mi tylko 5G i eSIM, ale liczę, że w niedalekiej przyszłości zostaną te usługi wprowadzone do Heyah 01. Jednym słowem P O L E C A M Zaletybrak problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji, autodoładowania, weryfikacja tożsamości poprzez konto bankowe, dostawa do Paczkomatu, dobry zasięg, wysoka jakość połączeń, trzy kliknięcia w przypadku dobierania nowej subskrypcjiWadyBrak 5G, Brak eSIM -
-
~Kmaxxx87 / 2022-02-23 02:32
Barachło !!!!!Nigdy w życiu tmobile i heya.Padło !!!!kase moment wpiernicza -
~Pablo / 2022-01-20 21:23
Przeniosłem się z innej sieci do Heya, i jestem bardzo zadowolony,no limit , internet 20GB, polecam Heya ZaletyWszystko na plus
Błyskawiczne przeniesienie -
~Booz1 / 2021-11-04 17:58
Skusiła mnie oferta Heyah 01 i przeprowadziłem zmianę operatora ,która przebiegła bez problemów. Po aktywacji usługi rozpocząłem korzystanie z dostępnych usług. W chwili kiedy musiałem się skontaktować z infolinią swojego banku , okazało się że połączenie na żaden podany numer stacjonarny i komórkowy jest niemożliwe do wykonania. Skontaktowałem się z infolinią Heyah 01 i przedstawiłem problem. Wtedy dowiedziałem się że numery np. na infolinie PKP , banków i innych instytucji nie jest możliwy. Zapytałem wtedy dlaczego takiej informacji nie ma w ofercie reklamowej firmy , która jest ogólnie dostępna w mediach? Nie otrzymałem odpowiedzi.
Osobiście szukam już innego operatora u którego będę miał cały zakres możliwości korzystania z usług . Jeżeli ktoś chce mieć problemy z połączeniami to oferta godna polecenia .
Ja osobiście złożę do odpowiedniej instytucji doniesienie o złych praktykach i wprowadzaniu w błąd klienta.
ZaletyBrakWadyBrak możliwości połączeń na numery infolini i nie tylko. -
~Lavazza / 2021-10-17 12:59
Przeniosłem się z innego operatora (plus), zachęcony ofertą ... mówię spróbuje...
Przeniesienie z uruchomieniem bez żadnego problemu, wszystko tak jak powinno być.
Niestety tuż po przeniesieniu dużo znajomych informowała mnie że nie można się do mnie dodzwonić (abonent czasowo nie dostępny, abonent poza zasięgiem). Na drugą kartę można było się dodzwonić bez problemu (orange) więc odpada problem telefonu.
Na + jak ktoś się nie dodzwonił dostaje się sms-a że ktoś dzwonił.
Problem, zgłaszany 2 krotnie do obsługi klienta niestety za każdym razem była informacja że BTS przeciążony. Ok rozumiem jak by to się zdarzało raz/2 razy w miesiącu ale nie co dzień albo co drugi. W różnych miejscach woj. Łódzkiego.
Koniec końców zrezygnowałem i przeniosłem się do innego operatora z prawie takimi samymi warunkami ale gdzie nie ma problemów z dodzwonieniem się.
PS
Nostalgia do Heyah była... spróbowałem niestety się sparzyłem. Raczej nie wrócę, nie polecam na ten moment.ZaletyCena pakietu,Wadyproblem z dodzwonieniem się. -
~Pyrcio / 2021-10-14 19:08
Totalna masakra. Ok 10 sierpnia zamówiłem ofertę Heyah 01. Po otrzymaniu karty SIM na drugi dzień zostały pobrane środki z karty płatniczej za pierwszy miesiąc użytkowania. Niestety w przeciągu prawie 2 tygodni nikt w Heyah nie potrafił aktywować mojej karty SIM. Pracownicy infolinii to totalna porażka, nic nie chcą pomóc. W związku z powyższym odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Niestety do dnia dzisiejszego (14 października) nie dokonano zwrotu środków na kartę z której zostały one pobrane. Rozumiem, że gdybym sam przez własne widzimisię zrezygnował z oferty przed upływem 2 tygodni to liczyłbym się z faktem że muszę poczekać na zwrot środków albo że zwrócą tylko część. Ale ja w ogóle nie korzystałem z usługi przez ten czas bo firma ni była w stanie aktywować karty SIM. Gdyby chcieli rozwiązać problem to powinni niezwłocznie przesłać drugą (działającą) kartę SIM. Odradzam wszystkim Heyah! ZaletybrakWadycała firma to porażka z Biurem Obsługi Abonenta na czele, nie są w stanie nic pomóc a przede wszystkim nie chcą. Kłamią na infolinii. A to brak kraty płatniczej w systemie (dziwne bo środki z karty pobrali), a to nie mogą znaleźć mojego numeru.... -
~Damian / 2021-10-06 17:24
Totalna kpina raz mi wyłączyli tel bez informacji problem w tym że byłem daleko od domu nie mogłem się z nikim skontaktować że potrzebuje pomocy!
Obecnie jestem 3 tyg bez internetu i w dalszym ciągu nie ma odpowiedzi na reklamację.
Mój limit nerwów się wyczerpał
Tak nie brak kontaktu z kim kolwiek
Obecnie musiałem kupić drugi numer w innej sieci aby mieć internetZaletyTotalny brakWadyKpina, brak obsługi, olewka, brak podstawowych usług -
~Artur / 2021-08-02 14:27
Wysyłka karty się i przeniesienie numeru - szybko sprawnie. No i zaczęły się problemy - podczas jazdy np autostradą A2 w ciągu godziny 4 krotnie zerwane połączenie internetowe, co chwila problemy z LTE - przestawia się na 3G i zero internetu. I teraz najważniejsze - po przejechaniu granicy i zmiany operatora na zagranicznego, calkowity brak internetu. Nic nie daje wyjęcie sim czy inne resety. W biurze obsługi przyjęli zgłoszenie ale maja czas 3 dni żeby to naprawić. Po co mi było przenoszenie tego numeru tutaj ??? Chciałem zaoszczędzić 10 zł miesięcznie a musiałem kupić kartę zagranicznego operatora żeby mieć internet. Wracam do poprzedniego operatora z którym nigdy nie miałem problemów. Polecam dobrze się zastanowić jeśli myślicie do nich przejść. Nie warto ZaletyBrakWadyZasięg , braki internetu, długi czas usuwania usterek -
~Rafał / 2021-06-22 17:46
Jakby można się było zalogować do strony konta...jakby pakiety się odnawiały...jakby nie zabierało Ci pieniędzy z konta...jakby nie trzeba było wiecznie składać reklamacji...TO HEYAH BYŁABY SUPER -
-
~Krzysiek / 2021-06-04 13:46
Nie polecam że względu na brak możliwości wykonywania połączeń na numery płatne lub 0800/891. Wynikiem czego nie można połączyć się z infoliniami większości banków, polis i tego typu serwisami. Co tak naprawdę mocno mnie ogranicza bo większość firm na kontrakt do siebie na numery 0801 xxxxx -
~Grzesiek / 2021-04-18 16:45
Usługa włączona błyskawicznie migracja z innego operatora 7 dni wszystko chodzi szybko i sprawnie . Cena rewelacyjna. Karta do subskrypcji mbanku ściągnięcie opłaty za pierwszy miesiąc 1 zł bez problemu. Narazie nie znalazłem żadnych zastrzeżeń. Ofertę polecam każdemu. Pozdrawiam ZaletyW ofercieWadyNie znalazłem -
~Rycho / 2021-03-02 09:42
Jestem już w Heyah 01 ok pół roku.Oferta OK, sieć działa, LTE też działa, jakość rozmów OK. Aplikacja do zarzadzania to syfilis do niczego się nie nadający. BOK reprezentuje poziom wiedzy raczej słaby. ZaletycenaWadyaplikacja, poziom BOK -
~Kosmaty / 2021-02-04 15:32
Operator powrócił do korzeni powstania telefonii komórkowej.Trzeba doładowywać konto a jak się nie wykorzysta doładowania to jest zabierane a konto zerowane.Tak było 15 lat temu potem konkurencja wymusiła zdrowe zasady jak widać nie wszędzie.
strona 3 z 4