strona 2 z 4
-
~Michał / 2023-07-18 10:32
Kupiłem 2 startery Heyah na wyjazd za granicę by mieć dane mobilne w roamingu. Po przekroczeniu granicy Polski oba numery przestały działać pomimo prawidłowych ustawień telefonu (w tym samym czasie karta od innego operatora działała prawidłowo). Próba kontaktu z pomocą techniczną nie rozwiązała problemu: "Po naszej stronie wszystko działa". Po powrocie do kraju złożyłem reklamację, którą odrzucono. Nigdy więcej Heyah/T-Mobile. Podwójnie stracone pieniądze: zakup startera oraz na opłaty za dane mobilne u innego operatora... -
-
~Patryk / 2023-07-04 13:36
Ta firma to jest jakaś tragedia od 7 dni nie mam aktywnego tel. Konsultanci nie potrafią mi pomóc a dział techniczny po długim oczekiwaniu daje odpowiedź taka jak Pani konsultantka. Z kata mi kasę zabrało a nie ma aktywnej usługi. Zdecydowanie nie polecam, brak rzetelnej pomocy. WadyKontakt z działem technicznym nie mozliwy -
~Marcin / 2023-06-26 15:55
Migrowałem w sobotę nr z-tmobile do heyah czyli wewnątrz sieci - skusiłem się reklamą, że trwa to kilka minut. Dzisiaj jest trzeci dzień jak mam zablokowany nr. Komunikuję się kilka razy dziennie z konsultantami - teraz to już dla beki. Każdy konsultant podaje inne terminy naprawy usterki (najnowszy 30 czerwiec). Ostatnio się dowiedziałem- cytuję: że dział techniczny się zajmuje już tą sprawą ale jeszcze ponowi zgłoszenie aby proces został przyspieszony. Poezja. Nawet by było to śmieszne ale tą kartę dałem synowi na obóz, poleciał na Maltę i mam utrudniony z nim kontakt. wcześniej miałem tragiczne doświadczenia z BOKiem w Playu - uciekłem z tamtąd. Myślałem, że tylko tam konsultanci kłamią w żywe oczy. wczoraj w nocy zdesperowany próbowałem się dodzwonić do kosultanta - półtorej godziny słuchałem melodyjki :) - od 23ej do 00.30. Podsumowując moje wieloletnie doświadczenia z heyah - zasięg miałem wszędzie super; obsługa konsultantów - koszmar. ZaletyzasięgWadyobsługa klienta -
~Jacek / 2023-06-13 13:52
Od kilku miesięcy mimo podpięcia karty kredytowej Heyah nie pobiera opłaty tylko blokuje połączenia. Za każdym razem infolinia informuję, że problem rozwiązano poczym sytuacją się powtarza. Z numeru nie można wykonać połączeń i uważają, że to jest już problem Klienta. ZaletyBrak -
~Adam / 2023-05-17 16:28
Uwaga w tej sieci kradną. POBRALI MI 20ZŁ ZA SUBSKRYPCJĘ za kolejny miesiąc chociaż numer przenoszę do innej sieci na co wyrazili zgodę. Napisali że im przykro i że kasy nie oddadzą ZaletyBrakWadyWszystko -
~mariuszewski / 2023-05-12 16:37
Szukam operatora i migruję od jednego do drugiego. Miałem Virgin i było wszystko dobrze, ale skusiłem się na dobrą promocję w Lyca (via pepper.pl), po dwóch miesiącach spierniczyłem stamtąd, bo net w roamingu (UE) działał tragicznie, nie do przyjęcia, przeglądałem oferty i zaciekawiła mnie oferta t-Mobile, Cennik heyah 01 jest atrakcyjny, więc przeniosłem numer, chciałem spróbować czegoś nowego, heh, tragedia, banda naciągaczy te heyah 01, jestem u nich 21 dni, pierwszy mój wyjazd poza UE i już schody wysokie tak, że nie do przejścia, wyłączyłem net, jestem tylko pod zasięgiem telefonicznym, ale rozmów nie odbieram, bo w Tureckim roamingu drogo jak cholera, mam WiFi hotelowe i rozmawiam via Signal i WhatsApp, wysłałem tylko jednego sms-a, który wedle cennika kosztuje 1,5 zł, a z karty zassali sobie 25 zł!!! ich popierdoliło całkowicie!, a znów na aplikacji w sekcji "opłaty dodatkowe" mam już 6,14 zł po kilku dniach NIEUŻYWANIA telefonu (tylko jeden SMS), z karty zniknęło też 25 zł i nie da się jej odpiąć od konta, choć jest możliwość doładowania konta w inny sposób! What the fuck? To jest oferta "na kartę" a takie oferty są do wysokości salda, tu czuję się jak bym był w abonamencie i to drogim jak cholera, bo kasują nawet za nic! Zaraz napiszę do nich na czacie co jest grane? Jeśli będą robić problemy, i nie zwroca mi MOICH pieniędzy, to przechodzę z powrotem do pierwotnego Virgin, bo tam nie miałem z niczym problemu przez kilka lat. Przestrzegam przed Heyah01 ! Zaletyoferta dobra "na papierze"Wadybanda naciągaczy wedle przysłowia: "co trzeci polak to ch** i złodziej" -
~Andra / 2023-04-27 12:34
Mam Heyah 01 subskrypcje. To co zauważyłem to poza dobra cena i pakietem 20gb.Siec w miejscach gdzie jest słaby zasięg daje połączenia na nadajnikach 2G.Jakosc jest słabsza niż na lte. Czyli nie ma HD ani HD+. W momencie gdy jest dostępna sieć lepszej jakości połączenia są realizowanej w niej. Ogólnie nie jestem wymagajacym użytkownikiem. Przeszedłem z Orange flex gdzie teraz oferta to 30 zł a tu 20zl.Pakietu internetu nadal nie wykorzystuje więc jest spoko. W momencie gdy sieć przełączy się na 2G ktoś może Was spytać czy rozmawiacie na głośnomówiącym ale nie jest to straszne. Ostatnio mam w większości połączenia HD I HD+ ZaletyZawsze jest zasięg np na sieci 2GWadyGdy mamy sieć 2G 5kbs prędkości na nic się nie zda. -
~Belo / 2023-04-25 19:57
Omijaj BARDZO szerokim łukiem,knot pierwszej wody! ZaletyBrak wszystko kulejeWadyMuł! -
-
~Kelo / 2023-04-14 21:37
Internet ZAWSZE NIE DOBRY
NIE POLECAM ………….. -
~Li / 2023-04-04 08:22
Od 24-03 wyjaśniam płatność a usługa zawieszona, jak oni ksieguja faktury????? -
~Mirek / 2023-02-26 09:27
LUDZIE!!!! Co za cyrk w tym Heyah. Chcę i nie mogę im płacić! Mam u nich dwie karty SIM i dwie karty płatnicze w swoim banku. Ale oni każą mi płacić jedną kartą za oba numery. A ja potrzebuję za każdy numer inna karta. Nie da się. Muszę utrudnić sobie życie albo zrezygnować z jednego numeru. Szkoda, że nie informują o tym potencjalnych klientów i dla mnie to jest oszustwo. WadyAbsurdalne ograniczenia -
~ktos / 2023-02-24 19:52
Własnie miałam przejśc na kartę Heya ale po tylu negatywnch opiniach niestety traca klinetów wobec teg i ja nie polecam. -
~Edek / 2023-02-17 11:54
Usługa nie działa po wejściu do jakiego kolwiek budynku, co było powodem przeniesienia numeru do innej sieci, po przeniesieniu numeru i tak jest pobierana opłata za abonament, mimo że karta nie jest już aktywna w sieci Heyah, pieniędzy za pobrany kolejny cykl rozliczeniowy nie ma możliwości odzyskania, efekt taki że płacisz za coś z czego nie można korzystać. ZaletyBrakWadyBrak zasięgu praktycznie w każdym budynku. -
~Edek / 2023-02-17 11:53
Usługa nie działa po wejściu do jakiego kolwiek budynku, co było powodem przeniesienia numeru do innej sieci, po przeniesieniu numeru i tak jest pobierana opłata za abonament, mimo że karta nie jest już aktywna w sieci Heyah, pieniędzy za pobrany kolejny cykl rozliczeniowy nie ma możliwości odzyskania, efekt taki że płacisz za coś z czego nie można korzystać. ZaletyBrakWadyBrak zasięgu praktycznie w każdym budynku. -
~Anna / 2022-12-23 11:05
Oceniam usługę Heyah 01 subskrypcja.
Nie polecam, a wręcz przestrzegam!
Z powodu zgubienia telefonu, chciałam uzyskać duplikat karty SIM - coś, co jest standardową procedurą u innych operatorów sieci komórkowych, tu przerasta możliwości. Jestem ciągle odsyłana z salonów T-mobile na infolinię Heyah i z powrotem. Każdy rozkłada ręce, mówiąc, że nie jest w stanie mi pomóc, bo nie ta karta SIM, bo my tego nie robimy. Bardzo zależy mi na odzyskaniu starego numeru telefonu z wielu powodów, podkreślam to przy każdej rozmowie - każdy konsultant mówi, że rozumie, ale nic nie da się zrobić. Nawet zmiana usługi na zwykły abonament czy kartę prepaid, by po prostu otrzymać kartę SIM jest "ciężka i skomplikowana". Wszystkie alternatywny otrzymania karty SIM podawałam ja, a nie konsultanci, którzy - miałam wrażenie - nie mieli na względzie pomocy, a po prostu szybkie zamknięcie sprawy. Jestem zażenowana i sfrustrowana. -
~Tomek / 2022-12-11 17:24
Dramat, jeden wielki dramat...
Niby T-Mobile ale wstyd i żenada
Brak możliwości doładowania swojej karty po wyznaczonym terminie tym samym brak wolność
Niekompetentni doradcy ..
Okres oczekiwania na odpowiedź od działy technicznego żenująca pozostawiają klienta bez dostępu do usług ...
Nie próbujcie bo bedisecie żałować ..
Chyba nawet jakieś noname mają lepszą obsługęZaletyBrakWadyZbyt dużo by pisać -
-
~Wkurzony klient były / 2022-12-03 22:53
Zostałem oszukany w ofercie Heyah 01 w T-Moible, zrezygnowałem bo była taka możliwość. Ale oni wcale nie skasowali moich danych, tam trzeba podać numer swojej karty z banku, więc podałem i już ponad miesiąc a oni wcale nie skasowali moich danych, a że przeniosłem mój nr od nich do innej sieci to już dwa razy, lub trzy razy wzieli sobie płatność z mojej karty, a pisałem im aby skasowali moją kartę. Jak byłem w salonie T-Mobile to mówwią dziwnie że to był błąd żaden błąd kłamią i to bardzo. Wcale nie polecam oferty Heyah 01, w sieci T-Mobile. Jestem osobą niepełnosprawną a oszukali mnie dranie. Tak więc, przez to mi znikają pieniądze z mojego konta bankowego lipa :-(
Wkurzony były klient Heyah 01 :-( :-( :-( :-(WadyNie polecam oferty Heyah 01 -
~Ona / 2022-11-23 19:52
Beznadziejna sieć. Zżerało mi internet w pakiecie, tak, że wiecznie musiałam kupować dodatkowy. Co ciekawe po dokupieniu już tak nie zjadało jak w standardowym pakiecie. Jakiś wałek. Od kiedy zmieniłam operatora problem zniknął. Ponadto po doładowaniu miały być dodatkowe gigabajty, a nigdy tego nie było. Omijać tą sieć z daleka.... -
~Anna / 2022-11-19 20:22
mimo podania numeru karty kredytowej heyah nie pobiera z niej środków, subskrypcja nie jest przedłużona i blokują konto, i już od 3 dni nie potrafią rozwiązać tego problemu, konsultanci opowiadają bajki, każdy mówi co innego Zaletymiało być prosto i wygodnieWadyblokowanie karty, brak szybkiej możliwości rozwiązania problemu -
~M / 2022-08-03 18:16
Żenująca obsługa zarówno konsultantów na infolinii, jak i przedstawicieli w salonie. NIKT DO KOŃCA NIE ZANA SIĘ NA TYM CO ROBI, każdy mówi co innego. Konkretnie chodzi o cesję numeru. Chciałam przepisać numer na siebie. Powiedziano mi, że mogę to uczynić tylko w punkcie. Tam powiedziano, iż to jest niemożliwe! Mogę to uczynić przynosząc akt zgonu właściciela i wtedy przepiszę na siebie. NIESTETY, numer został wyłączony mimo, że pan spisał moje dane i powiedział, że jest wszystko załatwione. Kolejne telefony i wizyty w punkcie. Na infolinii jedna osoba mówi, że to się da zrobić, tylko trzeba iść do punktu i napisać prośbę o przywrócenie numeru. Niestety nadal nie ma sygnału. kolejna osoba twierdzi, że NIE. Przyjęła moje zgłoszenie i napisała reklamację, na której odpowiedź mam czekać do 30 dni! Kolejna wizyta w punkcie, kolejne pisma. W dzisiejszej rozmowie z infolinią od jednego konsultanta dowiedziałam się, że to jest łatwe i powinno być zrobione "od ręki", po czym przełączył mnie do kolejnej osoby, która powiedziała, że CESJA ORAZ MIGRACJA DO T- MOBILE NA KARTĘ JEST NIEMOŻLIWA. Odpowiedź została rzekomo wysłana na mój adres, który konsultant źle zapisał.
strona 2 z 4