Generalnie lipa. Duża karpo nastawiona na zarabianie. Przy zakupie auta obowiązkowo musisz mieć oc i AC bo wymagają często tego na sztywno dokumenty banku. Miałem zdarzenie drogowe nie z mojej winy i zaczynają się schody. Wysyłam wnioski o wyrównanie wartości handlowej auta to czekają z odpowiedzią ustawowo 30 dni. Tego ostatniego dnia piszą, że się nie należy bo szyba była wymieniona rok wcześniej. To teraz ja jako zwykły konsument musze się odwoływać i im pokazywać procedury, że jednak się należy bo szyna nie jest elementem metalowym... ale oni to wiedzą tylko tak robią, żeby przedłużać lub zniechęcić petenta, który chce tylko swoje odzyskac. Jak ja mam zapłacić to piszą, dzwonią na 30 dni szybciej. Jak oni mają coś zapłacić to kontakt jest bardzo wydłużony i utrudniony. Brakuje mechanizmu regulującego takie sytuacje. Niestety jest taka troche samowolka że strony w tym przypadku Ergo Hestii... dla mnie lipa. Niestety będę omijać chociaz zapewne u innych to działa podobnie.WadyBrak kontaktu, wolne decyzję, brak profesjonalizmu z ich strony, odpisują na pisma z błędami.