Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olek / 2021-08-19 07:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier zostawia paczki u sąsiadów. Tłumaczy się,ze jezdzi na tym terenie o 8, a nasz sklep jest od 10 i nie ma obowiazku zabierania z bazy paczek dla nas. Pani na infolinii potwierdza jego słowa, radzi zatrudnić pracownika w ramnych godzinach który będzie czekać na paczki wożone przez GLS.
    A wystarczy zadzwonić na nr podany na paczce, bo pracownicy są z drugiej strony salonu, pracujący na serwisie. To wykracza juz po za poziom myślenia GLS. Sprawa dotyczy miasta Kielce.
  • ~Asaa / 2021-08-18 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę do punktu twierdząc że nie odebrałam domofonu. Nikt nie dzwonił
  • ~RH / 2021-08-18 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają paczek na wskazany adres, ale zostawiają u sąsiadów.
  • ~Malgorzata / 2021-08-16 12:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie super kurier,paczka z polski do Włoch równe trzy dni
  • ~Natalia / 2021-08-14 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurier pszuwiuz paczkę za pobraniem nie mal reszty pieniędzy powiedział że będzie jechać na drodze powrotnej podżuci i ot tygodnia nie słychać i nie widać, złodziej i oszust jestem zawiedziona nikomu nie polecam ????????
    ZaletyŻadnych
    WadyZłodziej i oszust
  • ~Wgtr / 2021-08-09 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaję SMS że kurier będzie dziś, cały dzień czekam, dzwonię o 17 na infolinię to mówią że zaraz będzie. Czekam do 19 nie ma nikogo, dzwonię jeszcze raz, mówią że dzisiaj go nie będzie. Kpina.
  • ~Edyta / 2021-08-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarcza paczki tylko do godz. 13:00 ale forma oficjalnie nie ma takiej informacji.
    ZaletyBrak
    WadySamw
  • ~Lidia / 2021-08-09 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    W trakcie transportu firma uszkodziła przewożonego laptopa,który był dobrze zabezpieczony a później odmówiła reklamacji. Naprawdę najgorsza firma przewozowa jaką znam i jeśli mam być szczera konkurencja typu np. InPost,lepiej traktuje klientów i paczki.
    WadyNie szanują klienta, rzucają paczkami, olewają,brak zrozumienia
  • ~Lcf / 2021-08-06 18:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier drugi raz z rzędu paczkę wyrzucił z busa na trawnik nawet nie zatrąbił że podjechał. Brak szacunku dla klienta. Nie polecam.
    WadyTragedia
  • ~Goska / 2021-08-06 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie zamawiajcie w tej firmie przesyłki !!!Po raz drui w życiu jestem okłamywana, oszukiwana. Przesyłka oczywiście nie została dostarczona, mimo że z rana o 8:00 dostałam sms, że będzie dzisiaj. Do 17:00 nic, nawet żadnego sms, że nie przyjdzie paczka. Kłamią, że mają zły adres, że nie mają telefonu, ciekawe zatem skąd SMS z rana??? Pewnie z kosmosu. Omijajcie szerokim łukiem!!!!
  • ~andiego / 2021-08-06 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tą firmą. Kolejny raz nie dostarczył paczki a napisał że ja odmówiłam. Nie mogę złożyć reklamacji bo reklamacje może złożyć tylko nadawca. GLS to OSZUŚCI. 3 dni czekałam za przesyłką.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
  • ~Alice / 2021-08-05 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    nieprzyjemna obsługa
    brak szacunku dla klienta
    Nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-08-05 19:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna firma kurierska! Kurier nawet nie podjął próby dostarczenia paczki do domu wmawiajac mi ze nie posiadam domofonu! HIT!!! Infolinia- zero reakcji na cała sytuację. Korzystam z wielu firm kurierskich ale coś takiego jest dla mnie nowością nie mieszcząca się w głowie.
  • ~ostatni raz gls / 2021-08-04 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE! 1. W mejlu podają "orientacyjne" godziny dostarczenia przesyłki, ale jak powiedziano na infolinii "kurier może dostarczyć przesyłkę w innych godzinach" To po co informacja w mejlu???? 2. Infolinia "Zawsze może Pani zadzwonić do kuriera i zapytać, kiedy będzie". Zadzwoniłam 3 razy w różnych godzinach. Odpowiedź Pani z infolinii "Kurier nie ma obowiązku odbierać telefonu". No to jest sprzeczne z tym co powiedziała wcześniej. Czy jak mam się dowiedzieć przesyłka? Mejl dezinformacja, kurier nie musi odbierać, więc też się nie dowiem. Mam siedzieć w domu przez dwa dni od 8 do 20???
    Wadynie można się dowiedzieć, kiedy przyjdzie przesyła
    informacja w mejlu nierzetelna (ponoc automatycznie wysłana... to nie można już zmienić jej treści???)
    kurier nie odbiera telefonu
  • ~kris44 / 2021-08-03 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    kurierzy nie słowni na ustaloną godzinę nie przyjeżdżają , ludzie którzy pracują nie maja możliwości o 7 rano odebrać a kurier zaznacza już 2 próby i zwrot towaru lipa nie polecam gls
  • ~wera / 2021-08-03 16:42
    Ocena: 2.33 / 5
    tragedia!! kurier zostawił paczkę za płotem na deszczu nikogo o tym nie informując!
    Wadybrak kontaktu, brak odpowiedzialności
  • ~Xvbnm / 2021-08-02 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Żadnych informacji o paczce, zadnego powiadomienia, kiedy zostanie doręczona. Pomimo obecności w domu - kurier nie zadzwonił do bramy.
  • ~ProIgorGamesYt / 2021-07-30 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputer przyjechał rozwalony odpadły z niego śrubki i jest chamsko wsadzony zasilacz do środka. Są zarysowania na obudowie
    ZaletyNie ma
    WadySą wszystkie
  • ~Maciek / 2021-07-30 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Same problemy. Kurier pracuje jak by miał karę. Nie doręczył przesyłki, nawet nie był pod wskazanym adresem, a wpisał odmowę przyjęcia. Paczka wróciła do nadawcy. Reasumując, czekałem trzy tygodnie, paczka wróciła do nadawcy, a ja nadal czekam na zwrot kosztów , chociaż tak naprawdę zależało mi na towarze.
    ZaletyBRAK
    WadyNIE RZETELNOŚĆ, KŁAMSTWO
  • ~Zofia / 2021-07-30 07:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka została zagubiona. Firma nie starała się jej odnaleźć. Moja nieustępliwość doprowadziła do odnalezionej paczki, która tkwiła zniszczona w magazynie ponad miesiąc.
    Reklamacja nie została uwzględniona.
    WadyOpieszałość i brak profesjonalizmu w poszukiwaniu zaginionej paczki.
    Zniszczenie paczki.
    Nieuznanie reklamacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027