Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2452 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.53
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eduard / 2021-10-01 15:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Najgorsza firma że względu czasu i punktu dostawy paczek. Nie polecam.
  • ~B / 2021-10-01 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja wygląda następująco: 21.09 paczka została wysłana od nadawcy, okazało się, że wpisał zły adres (Ełk), 23.09 paczka znalazła się w Ełku, ale że został wpisany błędny adres to została przez nadwacę przekierowana na poprawny adres (Kołobrzeg). 29.09 o 9:00 paczka znalazła się w Filii w Koszalinie. 29.09 skontaktowałem się z infolinia GLS by dowiedzieć się kiedy otrzymam przesyłkę, Pani powiedziała mi iż paczka trafiła do kontenera i błędnie została przekierowana drugi raz. Paczka więc z Filii w Koszalinie (60 km od miejsca docelowego) została wysłana spowrotem do Strykowa, a następnie do Ełku (Tak do pierwszego miejsca docelowego skąd przybyła :)), a więc paczka przejechała tą samą trasę którą przyjechała z Ełku do Koszalina. Z Ełku do Koszalina będzie ponownie wysłana i trafi do mnie dzisiaj 01.10. Tak powiedziała mi Pani z infolini (dnia 29.09). Dziś kontaktuję się ponownie z GLS, gdyż sprawdziłem że o 9:00 rano znajdowała się w Koszalinie, a Pani mówi mi że paczka zostanie dostarczona dopiero w poniedziałek bo magazyn nie wydał jej do doręczenia. Zapytałem więc dlaczego tak się stało, gdyż o 9:00 była w magazynie i mogli mi ją śmiało dostarczyć dzisiaj gdyż to tylko 60 km to pani powiedziała że nie wie i nie chciała zadzwonić do magazynu zapytać dlaczego tak się stało (konsultant z dnia 29.09 był tak miły i zapytał magazyn, gdzie dowiedział się, że została błędnie przekierowana). Paczka więc jest ponownie gdzieś przekierowywana (taka informacja widnieje w systemie) i nie wiem gdzie. Nie wiem też czy w poniedziałek nie będzie identycznej sytuacji jak dzisiaj, czyli że zapewniono mnie że paczka dojdzie tego dnia a ponownie zostanie gdzieś przekierowana (np. znowu błędnie trafi do Ełki :)). Uważam, że firma GLS to najgorsza możliwa firma kurierska, dogadanie się z ich konsultantami jest bardzo trudne, konsultanci nie są chętni do pomocy, a paczki wędrują po Polsce przysłowiowo "w to i z powrotem". W moim przypadku trasa paczki: 23.09 Ełk >>> 29.09 Koszalin >>> 30.09 Ełk >>> 01.10 Koszalin >> "planowane" doręcznie 4.10 :).

    Dodam tylko, że paczka została przez nadawcę przekierowana tylko raz, dnia 23.09 z Ełku na Kołobrzeg. Od tego momentu nie ingerował i nie kontaktował się z GLS.

    Wnioski sami Państwo mogą stwierdzić czy warto korzystać z usług GLS czy też nie warto.
    ZaletyBrak
    Wadybardzo długi termin oczekiwania na paczkę, koszty, niekompetentni konsultanci
  • ~Niezadowolona / 2021-10-01 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma wysłała smsa w piątek 24.09 że paczką zostanie dostarczona w poniedziałek.oczywiscie nie dotarła tego dnia a nawet następnego. Kurier oczywiście telefonu nie odbierał. Po kontakcie z infolinią okazało się że z jakichś tam powodów kurier dostarczy paczkę dopiero w środę.burdel okropny.po wejściu w status paczki informacje że uzgodniono ze mną inny termin dostarczenia co jest absurdem bo nikt nic ze mną nie ustalam.oczywiscie zero słowa wyjaśnienia ze strony kuriera.nie polecam tej firmy bo to nie pierwszy raz kiedy były z nimi problemy.
    ZaletyŻadnej!
    WadyKurier nie odbierał telefonu więc 3 dni wyjęte z życia przez brak kontaktu ze strony firmy
  • ~Chloe / 2021-09-30 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze ani jednej paczki nie dostałam do rąk własnych. Wszystkie musiałam odebrać sama w punkcie. Kurier dzwoni raz, nie dodzwonił się to nawet nie raczy sprawdzić czy ktoś jest w domu. Jak siedzisz na kiblu i nie odbierzesz telefonu to paczki nie dostaniesz.
    ZaletyŻadnych.
  • ~Małgorzata / 2021-09-30 08:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja opinia dotyczy Pani pracującej jako Kurier GLS na terenie m.in. Stawisk, województwo podlaskie. Jest niezwykle miła, kontaktową osobą, bardzo życzliwie podchodzi do swoich klientów. Profesjonalna obsługa.
    ZaletyProfesjonalne podejście do klienta
    Wadybrak wad
  • ~marek / 2021-09-28 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier reprezentujący gls (jak twierdzi, ponoć w zastępstwie od dłuższego czasu) okazuje się kłamcą i co najważniejsze osobą bezbłędną.
    Adresat był w domu, a kurier twierdzi, że nie zastał nikogo.
    Ponoć zostawił awizo w skrzynce, którego nikt nie jest w stanie znaleźć w owej kubaturze. Kurier boi się rozmowy,wręcz go przerasta. A o tym, że się mógł pomylić - nie przyjmuje do wiadomości. Żałosne. Rozumiem statystyki i ilość paczek przyjętych na furmankę (to nie to samo co dostarczonych) - za to płacą.
    Szkoda, że sprzedawcy brakuje innego kuriera.
  • ~Wkurzona / 2021-09-28 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej tej firmy. Mimo ze był ktoś w domu to nie dostarczyli paczki. Drugi raz mnie nie było ale kurier zgodził się zostawić w sklepie pod domem (mam to w sms) a jednak nie zostawił. Paczka do odebrania 100 km od mojego miejsca zamieszkania a ja nie mam ani samochodu, ani czasu bo oczywiście musiałabym brać specjalnie dzień wolny. Nigdy więcej tej firmy
    WadyCałokształt
  • ~Iwona / 2021-09-27 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!! Paczka z Francji została skradziona z magazynu przez kurierów, którzy twierdzą, że 1.ktoś inny w ramach zastępstwa miał dostarczyć,2.zastępca twierdzi, że zostawił paczkę na klatce pod drzwiami. Tylko że to jest nierealne, jako że nie zna kodu do drzwi a także w naszej kamienicy nikt niczego nie kradnie sąsiadom spod drzwi. Nasi sąsiedzi to - adwokat, lekarz, prokurator i developer. Poza tym odkąd to paczki dostarcza się bez żadnego powiadomienia? Kurierzy GLS kradną paczki twierdząc, że zostały doręczone!
  • ~Tadeusz / 2021-09-27 14:59
    Ocena: 4.67 / 5
    W nawiązani do mojej opinii z 25.09.21 dotyczącej paczki266854839008 z mojej winy nastąpiło nieporozumienie za które chciałem przeprosić szczególnie kuriera a wyjaśnianie sprawy to kunszt ze strony firmy.Jeszcze raz PRZEPRASZAM!.TADEUSZ
  • ~Marzena / 2021-09-25 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam ! Ja muszę napisać, że bardzo a bardzo jestem zadowolona z obsługi firmy GLS. Teraz miałam taką sytuację,że o mało co bym nie dostała paczki bo zmieniałam adres zamieszkania ale z pomocą telefoniczną aż z trzema kurierami z dwóch miast dostałam paczkę.Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie tych panów.
  • ~mała / 2021-09-24 15:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysyłka szybka.. Kurier nie rzetelny przez telefon...Nawet nie chciało mu się wejść na 3piętro dostarczyć 10 kg paczki bo jak stwierdził kazał mi po paczkę przyjść samej (wystraszył się szlabanu pod blokiem)
    Zaletyszybka dostawa
    Wadynie rzetelny kurier
  • ~Wkurzona(ale teraz przepraszam) / 2021-09-24 09:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Okej, dałam wcześniej GLS paskudna ocenę i opinie i chciałam tylko powiedzieć ze byłam w błędzie. Wiec się do niego przyznam. Rozwiązanie sprawy zajęło 2 miesiące ale w końcu wyszło kto zawinił z paczka i to nie była firma GLS tylko nadawca. Potrzebowałam magazyniera żeby rozwiązać ta zagadkę dostaw bez prób wcześniejszego kontaktu. Także polecam dopytanie się o telefon kontaktowy przy paczce nawet jeśli obsługa klienta w GLS tego nie zasugeruje. Zaoszczędzicie sobie państwo czasu i nerwow.
  • ~Paula / 2021-09-23 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zero kontaktu z kurierem. Nie odbiera telefonu, a potem się dowiaduje, ze była próba doręczenia. Nigdy więcej nie zamówię nic przez tą firmę.
  • ~Magda / 2021-09-22 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przyszła w opłakanym stanie, porwane pudełko, dobrze, że była to odzież, gdyż inne rzeczy na pewno przyszłyby pokierszowane lub po prostu polamane. Dziura w pudelku jakby ktoś specjalnie rozerwał i z ciekawości zaglądał. Nie polecam, na przesyłkę też czekałam bardzo długo mimo że zamówienie było do punktu odbioru przesyłek. Niestety nie było innego wyboru dostawcy. Nie polecam.
    ZaletyBrak, pani w punkcie odbioru była bardzo miła, ale nie pracuje ona jedynie z paczkami GLs. Więc zalet brak, unikać.
    WadyWszystko.
  • ~Olga / 2021-09-22 11:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier rzucił paczkę i uciekł. W paczce potłuczone szkło. Kurier nie odbiera telefonu.
    WadyWszystko
  • ~Its you / 2021-09-22 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie przyszedł odebrać paczkę choć był zamówiony na konkretny termin.
  • ~Wkurzona / 2021-09-20 12:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak mi słów już na gls. Jak można kłamać klientowi ze były jakiekolwiek próby dostarczania paczek kiedy nikt się nawet nie kontaktował z odbiorca? Paczka wróciła do stanów. Wiec kolejne gratulacje. Na pewno taniej wyszło ją zwrócić niż wykonać jeden telefon do odbiorcy i umówić się na odbiór.
    Druga paczka z kolei to już czysta ignorancja. Bo umówmy się odbiorcy może nie być w domu 100% czasu (No nie wiem wydaje mi się ze ludzie pracują, chorują, robią zakupy, odbierają dzieci z przedszkola) i robić próbę doręczenia bez wcześniejszego kontaktu z odbiorca to głupota. I jeszcze bezczelność napisać ze paczka była odmówiona bez odbiorcę którego w ogóle nie było na miejscu lol.
    ZaletyBrak
    WadyPanie w gls nie maja pojęcia co się dzieje z paczkami ani nawet gdzie są. Jak ktoś podjął jakaś decyzje w sprawie paczki to przy następnym telefonie gwarancja ze nikt nic nie wie..
  • ~DobryKurier / 2021-09-18 00:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Ludzie. Oczekujecie perfekcyjnej dostawy paczki a w wiekszosci przypadkow nie macie umieszczonych numerow domu. Prosze mi powiedziec jak kurier ma okreslic jaki numer domu macie? Zamiast narzekac zadbajcie o te podstawowa informacje, ktorej brak w cywilizowanych krajach jest karany. To samo sie tyczy numerow mieszkan na drzwiach. Nowe drzwi mieszkania w bloku bez numeru to po prostu zmora kuriera, tak jak blok z nowa elewacja ale bez numeru w widocznym miejscu, czy bez oznaczenia klatki. Gdy zwracam uwage na ten fakt wlasciciele jak i najemcy przeważnie glupio tlumacza ze nie zdazyli itp... zrozumialbym gdyby owy brak czasu nie wydluzal sie w nieskonczonosc. Rozumiem ze macie piękne drzwi, bramy i sciany budynkow ale bez przesady. Brak czasu a brak checi to dwie rożne sprawy.
  • ~Twój stary / 2021-09-17 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Debile i tyle miała być przesyłka kurierowi się nie chce przyjechać i pisze że nie wie gdzie ma dostarczyć ,a gdzie jest nawigacja?
  • ~Apo / 2021-09-17 16:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy ze znanych mi kurierów. Nie odbierają telefonu, nie odpisują na sms'y, według których próbuję się umówić. Dzwoni raz, od razu przyjeżdża, nawet jeśli nie odbiorę. Robi tak dwa z dni z rzędu a potem zaznacza, że brak odbioru i paczka wraca do nadawcy. Z żadnym innym kurierem nie mam takiego problemu.
    Wadybrak komunikacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12713
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8101
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7740
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4133
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2452
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4773
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090