strona 78 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »
-
~Anna / 2022-01-20 11:05
Zadziwiająca pamiec Kuriera przyprawia o mdłości.Za każdym razem gdy doręcza paczkę robi wywody na temat skargi jaka została napisana.Chamstwo,brak elementarnych zasad wysławiania się, odpychajaxcy wyglad i kultura rodem z ciemnogrodu.Przykro mi ze przez jednego niespełnionego życiowo sfilcowanego faceta cała państwa firma ma marne opinie -
-
~Wiesława / 2022-01-20 10:08
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA, NIE POLECAM
ZaletyBRAKWadyBrak kontaktu ze strony kuriera, brak możliwości dodzwonienia się na infolinie, paczka 3 dni po terminie. -
~Andrzej / 2022-01-19 21:58
Przesyłka dostarczona pod garaż do sąsiada, bez jakiegokolwiek kontaktu do odbiorcy. Kurier zostawił gdzie mu się podobało i zadowolony pojechał. Tylko dzięki uprzejmości sąsiada przesyłka nie zginęła. Nie polecam korzystania z usług GLS. Wadybrak kontaktu, przesyłka zostawiona gdzie kurierowi się podoba -
~Alan / 2022-01-19 18:23
Ta firma to jakiś żart zero punktualności paczki dochodzą po 2/3 dniach po terminie. Nigdy więcej z niej nie skorzystam.Nikomu nie polecam...... -
~Darek / 2022-01-19 08:24
Firma jest zwyczajnym żartem. Nie chce im się dostarczać paczki, która magicznie o tej samej godzinie co do minuty nie została przeze mnie odebrana (chociaż specjalnie czekałem i byłem w domu), przyjęta w magazynie i odesłana do nadawcy. Dosłownie w tej samej minucie. Żart to delikatne słowo na tą firmę i jej pracowników. -
~Agata / 2022-01-17 15:41
Usunąć firmę! Kurierzy to (nawet ciężko wpisać, bo same niecenzuralne słowa byłby) wpisują odmowę odbioru paczki jak byłam w domu! Skandal. Sprawa zgłoszona do UOKIK -
~JG / 2022-01-17 15:24
Najgorsze gówno jakie świat widział. Usuńcie tą firmę na przesyłkę czekać tydzień nie polecam , nigdy nie bierzcie tej firmy do nadawania/wysyłania paczkę ZaletyNIE MAWadyna przesyłkę czekać tydzień -
~Ola / 2022-01-17 11:55
Niestety przyszła do mnie paczka z kuweta i żwirkiem z zoo plusa, paczka bardzo ładnie zabezpieczona przez zoo plus niestety kurier chyba po niej skakał kuweta cała połamana całe zamówienie ubrudzone żwirem który się rozzsypal istny dramat nie polecam -
-
~Klaudia / 2022-01-14 15:06
nie polecam. dnia 12 stycznia miła przyjsc do mnie paczka, nie było mnie w domu umówiłam się z kurierem że przyjedzie 13 stycznia. nie przyszła. 14 stycznia dzwonie do kuriera, on takiej paczki nigdy nie miał, kazał zadzwonić na infolinię na infolini dowiedziałam się że kurier zrobił zwrotkę bo odmówiłam przyjęcia paczki. nie pozdrawiam dwóch kurierów jeżdżących małym busem. zmieńcie kurierów Zaletynie ma zaletWadyGLS jest do du*py -
~Guzik / 2022-01-14 11:49
Paczka przyszła otwarta na tyle że mogłam wyciągnąć przez dziurę zawartość.. Brak słów. Przy obiorze niestety nie zauważyłam. Tyle dobrego że w środku wszystko było. -
~Ania / 2022-01-14 10:42
W dniu 12/01/2022 według historii przesyłki odmówiłam odbioru. Niestety kurier nawet nie dotarł pod wskazany adres doręczenia. Nie dostałam również żadnej informacji SMS czy e-mail ze taka sytuacja miała miejsce. Dnia 13/01/2022 po rozmowach z infolinia ustalone zostało ponowne doręczenie dn. 14/01/202. Niestety dn. 14/01/2022 firma zdecydowała iż paczkę odeśle do nadawcy bez informowania i pomimo ustaleń z dnia wcześniejszego.
Mam pierwszy raz styczność z firma GLS i mam nadzieje ze był to pierwszy i ostatni raz kiedy musiałam czekać na kuriera od tej firmy. Kurier nie dociera w miejsce dostarczenia, nie kontaktuje się z odbiorcą, przekazuje nieprawdziwe informacje do siedziby. Nie polecam z całego serca firmy GLS.ZaletyBrak jakichkolwiek zalet tej firmyWadyBrak prawidłowego kontaktu z klientem. Kurier nie dociera pod wskazany adres. Mimo ustaleń z infolinia firma i tak postępuje według swoich zasad bez informowania klienta. -
~Maja / 2022-01-13 21:41
Witam od dwóch dni czekam na dostawę , dostaje powiadomienia ze paczka tego i tego dnia zostanie doręczona po czym kurier nie przyjeżdża , i kolejnego dnia jest taka sama sytuacja
Nie polecam -
~En-dzej / 2022-01-13 16:51
Otrzymałem dzisiaj maila ,że oczekiwana przeze mnie przesyłka została dostarczona pod wskazany adres przed południem.Ciekawe komu bo nikogo w domu nie było. Przyjeżdżam do domu po 15.00 przesyłki nie ma.Dzwonię na infolinię,gdzie z rozmowy wywnioskowałem,że przesyłka została dostarczona komuś o nazwisku Wolak.Nie znam takiej osoby ,nie mam sąsiadów o takim nazwisku.Po jakimś czasie przychodzi sąsiadka i przynosi moja przesyłkę. Kurier nie przekazał jej przesyłki.Jej też nie było w domu. Kurier rzucił paczkę na jej podjazd przez zamknięta bramę.A na koniec do raportu wpisał, że przesyłkę przekazał sąsiadowi podając nazwisko z dupy. A wystarczyło tylko do mnie zadzwonić. Dowiedział by się gdzie przesyłkę może zostawić nie tracąc przy tym czasu lub zaproponowałbym ,że po paczkę do niego podjadę we wskazane miejsce.Ręce opadają.Jak można w tak nonszalancki sposób podchodzić do swoich obowiązków.Dlatego unikam korzystania z usług kuriera,wolę paczkomat.Tym razem nie miałem wyjścia no i z miejsca problem i stresik. GLS to "bylejakość"i dlatego odradzam korzystanie z usług tej firmy. ZaletybrakWadybrak komunikacji z klientem,brak odpowiedzialności za powierzone mienie,brak szacunku do klienta,bardzo luźne podejście(bardzo delikatnie mówiąc) do swoich obowiązków.Bylejakość. -
~Tomasz / 2022-01-13 15:14
Właśnie odwiedził mnie kurier GLS. Chciał zostawić paczkę dla sąsiada 2 piętra wyżej. Paczka była uszkodzona a on upierał się że mam ją przyjąć bo sąsiada nie ma w domu. Nie zgodziłem się. Chodził po klatce schodowej i pukał do każdego aż chyba w końcu kogoś znalazł. To normalny standard w GLS że jak nie ma w domu adresata to się zostawia paczkę gdziekolwiek? -
~Loluś / 2022-01-12 19:43
Dramat kurier dziś zamiast dostarczyć paczkę na adres dostarczył cztery domy dalej i jeszcze hamsko powiedział to sobie pójdziesz i odbierzesz od sosiada. Moim zadaniem to taka firma powinna zwrócić koszty ponieważ to jest kpina dla klienta , jak paczka jest opłaconą nie powinien zostawić nawet i u sasiada ponieważ nie miał zadnego pozwolenia . Moim zdaniem kurier dnia dziejszego powinien odpowiedzieć zatom sprawę finansow . Dlatego nie polecam tej firmy od dnia dzisiejszego -
~Zuzanna / 2022-01-12 18:48
Ta firma kurierska to jeden wielki żart paczka miała przyjść 11.01 nie doszła rano otrzymałam SMS, w którym pisali, że paczka będzie dostarczona dzisiaj 12.01 i nie otrzymałam jej pomimo kontaktu do kuriera i wysyłanych SMS totalne olanie. ZaletyBrakWadyZa dużo aby pisać -
-
~Janusz / 2022-01-12 12:23
Skandal. Ostatnio miała być doręczona paczka nr 54622433248, skontaktowalem się dwukrotnie w kolejnych dniach z kurierem, żeby paczkę doreczył po 15 lub na inna ulicę. Odpowiedział że po 15 to już go nie będzie pomimo wskazania w SMS że doręczenie od 9 do 16, a na inną ulicę on nie będzie jechał, wskazał miejsce odbioru Różan. Po to płace i biorę kuriera żeby jechać 60 km żeby odebrać paczkę. Skandal, nie polecam GLS a przede wszystkim tego kuriera. Kurier nie życiowy, ludzie pracują w różnych miejscach, nie będę brał urlopu żeby cały dzień siedzieć i czekać na kuriera z GLS. Pozdrawiam Janusz WadyBrak elastyczności, porażka -
~Becia / 2022-01-04 18:58
Otrzymałam otwartą paczkę, ktoś odciął jedną ścianę pudła. Reklamacji na usługę nie chcieli przyjąć. ZaletyBrak -
~..... / 2022-01-04 13:32
paczka od dłuższego czasu nie dochodzi najgorsza firma kurierska jaką znam -
~wiktoria / 2022-01-04 01:14
Ciekawe, że po mojej opinii nagle się znalazły dwie pozytywne opinie- piszą osoby niby ze strony GLS (chyba pracujące w tej firmie zadaniem których jest właśnie poprawienie wizerunku firmy w Internecie). Sugestia osoby, która napisała, że myślcie ludzie, to nie wina kurierów, ale systemu - wydaje się być dziwna. Więc co, mamy teraz "rozumieć", "tolerować", "akceptować zaginięcie paczek", "nerwy podczas znalezienia paczki", ponieważ biedni kurierzy cięzko pracują i jest im tak trudno dostarczyć paczkę?? Uwaga - nie kłamiąc wpisując do systemu "abonament nieobecny", albo "odmowa przyjęcia". A po prostu wysylając sms-a, albo dzwoniąc i mówiąc: "dziś nie zdążę, jutro postaram się od 9 do 13.00? " O to przecież chodzi. O lojalność. Natomiast być lojalnym to nie znaczy "świętym", to nie znaczy, że nam, odbiorcom, trzeba teraz cierpliwe i ze zrozumieniem akceptować jak kuriery kłamią i nie dostarczają rzeczy, na których się czeka, już nie wspominając, że za usługi firmy się płaci??
Poza tym, jeżeli to jest tak cięzka praca, to chyba można ją zmienić? Będąc młodym i zdrowym człowiekiem - tylko takich właśnie obserwuję odbierając paczki. Nie może to być w żaden sposób uzasadnieniem: mam cięzką pracę, więc mam was wszystkich gdzieś. Ciekawe, że właśnie w ten sposób zaczną myśleć lekarzy, urzędnicy, wychowawcy dzieci w przedszkolu, chirurdzy, etc. Nic niestety nie zrozumiał ten, kto właśnie napisał od razu po moim wpisie (mojej kolejnej historii z GLS): myślcie ludzie, jak kurierom GLS, biednym, jest ciężko pracować.... O to chodzi, że wszyscy teraz w tym kraju pracują dużo i ciężko.
Znowu, dlatego podobne rzeczy w cywilizowanym niby kraju, są możliwe. Nikt za nic nie odpowiada. Za usługę płacimy, firma GLS się bogaci, ale klientów ma gdzieś i nic dziwnego, że ma takich pracowników
strona 78 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »