We środę 23.03 paczka odebrana od nadawcy. 31.03 nadal nie dotarła do odbiorcy. Odebrana o 17.00, zgłoszona do centrum o 10.00 dnia następnego. 17h przeleżała gdzieś. Niemiecki oddział też nie lepszy. Paczka zarejestrowana w centrali, opuściła ją dosłownie po 3 minutach i... Zniknęła za 60h, by znów zostać zarejestrowana w tej samej centrali. Na polskiej infolinii nie idzie się niczego dowiedzieć. Niby naklejka z adresem nieczytelna, ale na mój zarzut, że to ich wina, usłyszałam " Chce się Pani o naklejkę kłócić czy dowiedzieć gdzie jest paczka?". Oczywiście się tego nie dowiedziałam, a niemiecka infolinia próbowała mi wmówić, że paczka nie była u nich wcale zarejestrowana. Do tej pory nie wiem kiedy zostanie dostarczona... ZaletyŻadnych
WadyChamstwo, brak orientacji na klienta, problem z bieżącą aktualizacją przesyłki, długi czas oczekiwania na przesyłkę, ignorowanie klientów