WadyBrak próby doręczenia paczki, brak kontaktu z kurierem i informacji
strona 69 z 124
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Wro / 2022-05-18 07:52
Po raz kolejny kurier nie dotarł z przesyłką, mimo tego, że otrzymałam powiadomienie, że przesyłka zostanie dostarczona w danym dniu. Na infolinii powiedziano mi, że faktycznie nie podjął nawet próby doręczenia bo może się nie wyrobił. Kurier nie odbiera telefonu, nikt nie jest w stanie go dopilnować i zapewnić, że następnego dnia przesyłka dotrze i ewentualnie w jakich godzinach. Dramat, najlepiej unikać GLS. -
-
~Ja / 2022-05-17 14:28
Brak podanego telefonu do kuriera. Brak przedziałów czasowych, w których można spodziewać się kuriera. Czyli: siedź w domu i czekaj aż łaskawie kurier się pojawi.
Miałam jedno nieodebrane połączenie z obcego numeru jak dosłownie na chwile wyszłam do sklepu obok - mogę tyko domyślać ze to właśnie kurier dzwonił jak już był pod blokiem - jak próbowałam oddzwonić pre razy to non stop zajęte miał (przez ponad godzinę). Nie mogłam ani przekierować przesyłki, nie wiedziałam co się z nią dzieje, czy następnego dnia będą ponownie dostarczać czy gdzieś indziej to wywieźli, nic. Nigdy więcej tej firmy. -
~Robert / 2022-05-17 12:19
Obsługa i zachowanie kurierów fatalne!!!!!nie polecam tej firmy ZaletyNie maWadyZa dużo by pisać!!!! -
~Damina / 2022-05-16 14:11
Kurier chamski ... nie dostarcza paczki pod dany adres ... Brak chęci ze strony kierowcy by rozwiazac problem choć to ewidentnie jego błąd. ZaletyNa ten moment brak zaletWadyKierowca chamski , bezczelny, nie interesujący się własną pracą. Osoba która nie nadaje sie na dane stanowisko -
~Karolina / 2022-05-13 17:54
Najgorsza sieć kurierska z jaką się spotkałam.. Zamówiłam rzecz na którą pilnie czekałam.. Dostawa miała być 12.05-dostalam powiadomienie że kurier ustalił z klientem inny termin dostawy, 13.05powtorka kolejne powiadomienie.oczywiście nikt ze mną się nie kontaktował!
. Dwa dni czekałam w domu na przesyłkę, kurier po prostu zrobił sobie jaja, GLS to po prostu kpina, brak szacunku dla klienta!
Oczywiście zadzwoniłam na infolinię i Pani powiedziała że paczkę dostanę w poniedziałek.. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy.. Jak nie chcecie tracic czasu i nerwów to nawet nie zawracajcie sobie nimi głowy.ZaletyBrakWadyKurier bezczelnie kłamie, brak szacunku do klienta, wydłużony czas dostawy -
~AluStar / 2022-05-13 16:49
Uwaga na Przesylki - przy zniszczeniu odpowiadaja tak
Nikt nie zgłosił kurierowi uwag
dotyczących stanu przesyłki, naruszenia opakowania czy taśmy pakowej. Również w historii paczki
nie ma statusu świadczącego o ingerencji w przesyłkę w trakcie realizacji usługi. -
~free / 2022-05-13 11:21
Jeszcze rok temu firma GLS realizowała zamówienia w 98% na drugi dzień. Od około roku tych paczek na drugi dzień coraz mniej. Dziś czekam na trzy paczki nadane tym przewoźnikiem.I każda jedna utknęła w Strykowie ! Więc jesli ktoś liczy na dostawe na drugi dzień, odradzam tego przewoźnika !
-
~anami / 2022-05-12 22:07
Czytając opinie innych klientów firmy kurierskiej GLS, widzę, że nie jestem pierwszą niezadowoloną osobą. Zamówiłam przesyłkę za pobraniem. Kurier owszem, dostarczył pod drzwi, tylko, że ja nic o tej jego wizycie nie wiedziałam. W wiadomości od firmy zostałam poinformowana tylko że kurier się zjawi. Jednak, kiedy? To tego już nie było w wiadomości. Telefonu do kuriera też niestety nie było. Tak więc, jak większość ludzi byłam w tym czasie w pracy. Kurier przyszedł ponownie następnego dnia. Mnie również nie było w domu. Po interwencji w sklepie, w którym zamówiłam przesyłkę, kurier zjawił się po raz trzeci. Tym razem wyraźnie poprosiłam, aby ten pan się ze mną skontaktował kiedy zamierza przyjść, gdyż jestem w pracy i nie mogę od rana czekac na paczkę. Niestety, wiadomości nie było. Po południu kurier zjawił się ponownie. Otworzył mu mój nastoletni syn. Kiedy tylko usłyszał, że mnie nie ma w domu, rzucił przez ramię, że paczka będzie do odbioru w punkcie, odwrócił się na pięcie i wybiegł, nie dając dojść do słowa mojemu synowi. Syn chciał zadzwonić do mnie, wówczas podałbym mu kod do blika przez telefon i nie byłoby żadnego problemu. Niestety tak się nie stało. Po powrocie stwierdziłam, że nawet nie wiem gdzie jest ten punkt odbioru. Wyszukałam go dopiero w internecie. Okazało się, że jest kilkanaście kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Rano zadzwoniłam do firmy. Tam niestety dowiedziałam się, że kurier nie ma obowiązku informować, że był pod drzwiami i wywiązał się z umowy. Jeśli chcę uzgodnić coś z dostawcą to powinnam najpierw zadzwonić do nich na infolinię, a potem oni podadzą mi numer i w ten sposób powinnam pilnować sobie przesyłki. Oczywiście wyszłam na roszczeniową osobę.
Oto cała moja historia. Chciałabym przestrzec innych, a także poinstruować, bo może ktoś nie wie, że trzeba sobie samemu pilnować przesyłki. Tutaj dodam, że zamawiałam bardzo dużo przez internet, z różnymi firmami i pierwszy raz spotkało mnie coś takiego. Oczywiście nie muszę dodawać, że moja współpraca z tą firmą się kończy. -
-
~Wqrwiony klient / 2022-05-12 14:10
Kurier miał dostarczyć paczkę do godziny 13, o 14 stwierdził że będzie za godzinę. Dostałem od niego adres żeby podjechać po paczkę to pojechał dalej bez żadnej informacji i trzeba było go ganiać po mieście. Jak można pracować z takim człowiekiem. O firmie nie wspomnę, chociaż pani na infolinii szybko załatwiła nr do kuriera, i to tyle z plusów. ZaletyBrakWadyBrak jakiejkolwiek rzetelności ze strony kuriera co sprawia że możliwe staje się niemożliwe. -
~TAD / 2022-05-12 10:13
NAJBARDZIEJ OPRYSKLIWI KURIERZY W POLSCE, JAK BY PRACOWALI ZA KARĘ SZKOLCIE TYCH GAMONI W OBSŁUDZE KLIENTA. CIAGLE SIE ZMIENIAJA NA NOWYCH. ZaletyBRAKWadyAROGANCCY KURIERZY, CIEZKO SIE DODZWONIĆ DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA -
~Joanna / 2022-05-11 09:06
Gls to jakaś porażka. Już nigdy nie zamówię nic co jest dostarczane tą firmą. Z żadną inną firmą kurierską nie miałam problemów a z GLS już nie pierwszy raz jest problem. W poniedziałek kurier zaznaczyl, że paczka została do mnie dostarczona, niby podpisalam odbiór (to przecież fałszerstwo!) a oczywiście nie było kuriera u mnie. We wtorek również nie przyjechał, w środę kolejny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego rezultatu. Totalna porażka. Dlaczego ja mam teraz tracic czas i energię na to, żeby szukać paczki. To ostatni raz kiedy korzystam z GLSu. ZaletyBrak zaletWadyNajgorsza firma kurierska w Polsce -
~Małgorzata / 2022-05-10 16:41
Oddział Szczecin
W czwartek dostalam wiadomość, ze kolejnego dnia kurier dostarczy przesyłkę, po czym trzykrotnie przesyłka zostalazarejestrowana w oddziale, a dostrczona we wtorek. W przesyłce rosliny tyle czasu czekały na dostarczenie. Porażka. Nie polecam :(ZaletyNie widzęWadyDługa ilość dni na dostarczenie -
~Bart / 2022-05-10 15:12
Masakra, szkoda ze nie mozna dac ujemnej gwiazdki. nie ma sznas na dostawe na drugi dzien, al jest szanse ze na pojutrze sie uda, choc bez pewnosci -
~kamka / 2022-05-10 15:09
Ten oddział i cała firma to jakaś porażka, paczka dużo opozniona lezy na magazynie od kilku dni. Wysłana tydzień temu. Zadeklarowałam się, że przyjade i sama ja odbiorę to GLS sam nie moze dodzwonic sie do magazynu. Telefonu nie podadzą. Obiecują, że w następnym dniu będzie dostarczona, na następny dzień to samo. TA FIRMA TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE, UNIKAĆ GLS! Zawsze był z nimi problem ale teraz to już sami przeszli siebie ZaletybrakWadytermin dostarczenia paczki : ponad tydzień
brak kontaktu samego GLS z oddziałami -
~Sandra / 2022-05-10 10:03
Nie polecam tej firmy kurierskiej . Dostawa paczki to jakiś żart , wysyłają ponaglenia a oddziały na nie nie reagują , nigdy jeszcze nie miałam takiej sytuacji a zamawiam dużo . Jedynie Pani z którą sie kontaktowałam odpowiadała konkretnie . Lepiej wybrać inna firmę niż później czekać na swoją paczkę wieczność . NIE POLECAM !! ZaletyBRAK .WadyOPÓŹNIENIA W DOSTAWACH -
~Grzegorz / 2022-05-09 19:29
Nie polecam firmy kurierskiej GLS bo kurier obsługującego ją Sochaczewa jest bardzo niemiły nie polecam tej firmy Librus ZaletyBrakWadybrak kontaktu z klientem kurier GLS dzwonić do klientów na rejonie Sochaczewa robi maskę dostarczyć paczkę miałem w zeszłym roku przypadek że łysy łysy kuriera żeby do mnie to ja cały dzień nie siedzę na nie czekam na paczkę -
-
~Emilia / 2022-05-09 17:11
Nie polecam. Paczka zaginęła. Kurier kliknął sobie że ją dostarczył do punktu odbioru, a miła pani w punkcie (sklepie) nawet sprawdziła na monitoringu że kuriera tego dnia w ogóle nie było. Żenada. ZaletyBrakWadyKłamstwo -
~Agnes / 2022-05-09 16:25
Najgorsza firma kurierska, nie da się dojść do porozumienia. Zaletynie ma zaletWadysame wady -
~Aga / 2022-05-06 21:58
Pomoc na infolinii super . Szybka akcja i reakcja . Dosłownie . Paczka namierzona i dostarczona pod wskazany adres . ZaletyBardzo szybka reakcjaWadyBrak -
~Maciej. / 2022-05-06 18:48
Obsluga kuriera,czas trwania cos fatalnego,temat rzeka. ZaletyBrak.WadyBrak poszanowania klienta.
strona 69 z 124
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »