Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2406 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~anami / 2022-05-12 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie innych klientów firmy kurierskiej GLS, widzę, że nie jestem pierwszą niezadowoloną osobą. Zamówiłam przesyłkę za pobraniem. Kurier owszem, dostarczył pod drzwi, tylko, że ja nic o tej jego wizycie nie wiedziałam. W wiadomości od firmy zostałam poinformowana tylko że kurier się zjawi. Jednak, kiedy? To tego już nie było w wiadomości. Telefonu do kuriera też niestety nie było. Tak więc, jak większość ludzi byłam w tym czasie w pracy. Kurier przyszedł ponownie następnego dnia. Mnie również nie było w domu. Po interwencji w sklepie, w którym zamówiłam przesyłkę, kurier zjawił się po raz trzeci. Tym razem wyraźnie poprosiłam, aby ten pan się ze mną skontaktował kiedy zamierza przyjść, gdyż jestem w pracy i nie mogę od rana czekac na paczkę. Niestety, wiadomości nie było. Po południu kurier zjawił się ponownie. Otworzył mu mój nastoletni syn. Kiedy tylko usłyszał, że mnie nie ma w domu, rzucił przez ramię, że paczka będzie do odbioru w punkcie, odwrócił się na pięcie i wybiegł, nie dając dojść do słowa mojemu synowi. Syn chciał zadzwonić do mnie, wówczas podałbym mu kod do blika przez telefon i nie byłoby żadnego problemu. Niestety tak się nie stało. Po powrocie stwierdziłam, że nawet nie wiem gdzie jest ten punkt odbioru. Wyszukałam go dopiero w internecie. Okazało się, że jest kilkanaście kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Rano zadzwoniłam do firmy. Tam niestety dowiedziałam się, że kurier nie ma obowiązku informować, że był pod drzwiami i wywiązał się z umowy. Jeśli chcę uzgodnić coś z dostawcą to powinnam najpierw zadzwonić do nich na infolinię, a potem oni podadzą mi numer i w ten sposób powinnam pilnować sobie przesyłki. Oczywiście wyszłam na roszczeniową osobę.
    Oto cała moja historia. Chciałabym przestrzec innych, a także poinstruować, bo może ktoś nie wie, że trzeba sobie samemu pilnować przesyłki. Tutaj dodam, że zamawiałam bardzo dużo przez internet, z różnymi firmami i pierwszy raz spotkało mnie coś takiego. Oczywiście nie muszę dodawać, że moja współpraca z tą firmą się kończy.
  • ~Wqrwiony klient / 2022-05-12 14:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier miał dostarczyć paczkę do godziny 13, o 14 stwierdził że będzie za godzinę. Dostałem od niego adres żeby podjechać po paczkę to pojechał dalej bez żadnej informacji i trzeba było go ganiać po mieście. Jak można pracować z takim człowiekiem. O firmie nie wspomnę, chociaż pani na infolinii szybko załatwiła nr do kuriera, i to tyle z plusów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek rzetelności ze strony kuriera co sprawia że możliwe staje się niemożliwe.
  • ~TAD / 2022-05-12 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJBARDZIEJ OPRYSKLIWI KURIERZY W POLSCE, JAK BY PRACOWALI ZA KARĘ SZKOLCIE TYCH GAMONI W OBSŁUDZE KLIENTA. CIAGLE SIE ZMIENIAJA NA NOWYCH.
    ZaletyBRAK
    WadyAROGANCCY KURIERZY, CIEZKO SIE DODZWONIĆ DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA
  • ~Joanna / 2022-05-11 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Gls to jakaś porażka. Już nigdy nie zamówię nic co jest dostarczane tą firmą. Z żadną inną firmą kurierską nie miałam problemów a z GLS już nie pierwszy raz jest problem. W poniedziałek kurier zaznaczyl, że paczka została do mnie dostarczona, niby podpisalam odbiór (to przecież fałszerstwo!) a oczywiście nie było kuriera u mnie. We wtorek również nie przyjechał, w środę kolejny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego rezultatu. Totalna porażka. Dlaczego ja mam teraz tracic czas i energię na to, żeby szukać paczki. To ostatni raz kiedy korzystam z GLSu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNajgorsza firma kurierska w Polsce
  • ~Małgorzata / 2022-05-10 16:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Oddział Szczecin
    W czwartek dostalam wiadomość, ze kolejnego dnia kurier dostarczy przesyłkę, po czym trzykrotnie przesyłka zostalazarejestrowana w oddziale, a dostrczona we wtorek. W przesyłce rosliny tyle czasu czekały na dostarczenie. Porażka. Nie polecam :(
    ZaletyNie widzę
    WadyDługa ilość dni na dostarczenie
  • ~Bart / 2022-05-10 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, szkoda ze nie mozna dac ujemnej gwiazdki. nie ma sznas na dostawe na drugi dzien, al jest szanse ze na pojutrze sie uda, choc bez pewnosci
  • ~kamka / 2022-05-10 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten oddział i cała firma to jakaś porażka, paczka dużo opozniona lezy na magazynie od kilku dni. Wysłana tydzień temu. Zadeklarowałam się, że przyjade i sama ja odbiorę to GLS sam nie moze dodzwonic sie do magazynu. Telefonu nie podadzą. Obiecują, że w następnym dniu będzie dostarczona, na następny dzień to samo. TA FIRMA TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE, UNIKAĆ GLS! Zawsze był z nimi problem ale teraz to już sami przeszli siebie
    Zaletybrak
    Wadytermin dostarczenia paczki : ponad tydzień
    brak kontaktu samego GLS z oddziałami
  • ~Sandra / 2022-05-10 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej . Dostawa paczki to jakiś żart , wysyłają ponaglenia a oddziały na nie nie reagują , nigdy jeszcze nie miałam takiej sytuacji a zamawiam dużo . Jedynie Pani z którą sie kontaktowałam odpowiadała konkretnie . Lepiej wybrać inna firmę niż później czekać na swoją paczkę wieczność . NIE POLECAM !!
    ZaletyBRAK .
    WadyOPÓŹNIENIA W DOSTAWACH
  • ~Grzegorz / 2022-05-09 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej GLS bo kurier obsługującego ją Sochaczewa jest bardzo niemiły nie polecam tej firmy Librus
    ZaletyBrak
    Wadybrak kontaktu z klientem kurier GLS dzwonić do klientów na rejonie Sochaczewa robi maskę dostarczyć paczkę miałem w zeszłym roku przypadek że łysy łysy kuriera żeby do mnie to ja cały dzień nie siedzę na nie czekam na paczkę
  • ~Emilia / 2022-05-09 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Paczka zaginęła. Kurier kliknął sobie że ją dostarczył do punktu odbioru, a miła pani w punkcie (sklepie) nawet sprawdziła na monitoringu że kuriera tego dnia w ogóle nie było. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
  • ~Agnes / 2022-05-09 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, nie da się dojść do porozumienia.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
  • ~Aga / 2022-05-06 21:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomoc na infolinii super . Szybka akcja i reakcja . Dosłownie . Paczka namierzona i dostarczona pod wskazany adres .
    ZaletyBardzo szybka reakcja
    WadyBrak
  • ~Maciej. / 2022-05-06 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga kuriera,czas trwania cos fatalnego,temat rzeka.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak poszanowania klienta.
  • ~J / 2022-05-06 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    GLS nie wysyla nr telefonu do kuriera, co uniemożliwia zorientowanie się w czasie dostawy. Inne firmy kurierskie wysyłają sms z danymi kuriera, co bardzo ułatwia współpracę.
    GLS nie odbiera też telefonów (numer podany w mailu po prostu automatycznie się rozlącza).
    Przed doręczeniem kurier nie dzwoni. Nie robi tego nawet w sytuacji braku adresata przesyłki.
    Paczka wraca do punktu, skąd nie można jej odebrać okazując dowód osobisty, mimo, że zgodnie z mailem tak powinno być.
    ZaletyPrzy bardzo pomyślnych wiatrach udaje się czasem odebrać przesyłkę.
    WadyBrak info o nr telefonu kuriera.
    Brak możliwości kontaktu z GLS.
    Sposób dostawy mocno poniżej dobrych praktyk rynkowych.
  • ~Ewelina / 2022-05-06 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od poniedziałku dostarczana, dziś piątek i nawet nie podjęto próby dostarczenia. Kuriera nie było, zero kontaktu.
  • ~Krzysztof / 2022-05-05 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z aroganckim zachowanie. Paczka zaznaczona z dostawa po 16 puka do drzwi o 12 i zdziwiony ze nikogo nie ma „ ja pracuje do 15 i nigdzie nie będę jeździć „ „ jestem na ulicy x ale ja nie wiem gdzie to jest to trzeba sobie wbić w nawigację ” coś się komuś pomyliło to ja zapłaciłem za dostawę do domu a nie za zabawę - znajdź kuriera. Wszystkim radzę korzystać z paczkomatów i wybierać sprzedających sklepy z taka opcją.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Natalia / 2022-05-05 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta sklepu IKEA jest po prostu żadna. Złożyłam zamówienie z opcją dostawy do domu. Dostawa miała nastąpić danego dnia do godziny 14. Byłam w domu cały dzień ale kurier się nie pojawił. Na stronie śledzenia paczki widniała informacja, że kurier GLS nie dostarczył paczki z powodu przerwy urlopowej. Dostawa miała mieć miejsce następnego dnia. Również cały dzień czekałam kuriera, przyjechał parę minut po godzinie 18, zadzwonił do domofonu. Mimo, że otworzyłam mu drzwi, nie wszedł do mieszkania. Widziałam przez okno jak wraca do zaparkowanego kawałek dalej pojazdu (nie miał ze sobą paczki) i odjeżdża. Zadzwoniłam na infolinię GLS z prośbą o kontakt do kuriera i otrzymałam jego numer. Pan jednak trzy razy nie odebrał telefonu i nie odpowiedział na sms. Trzeciego dnia na stronie śledzenia paczki zobaczyłam że paczka nie zostanie doręczona bo klient był nieobecny poprzedniego dnia. Zadzwoniłam na infolinię GLS, gdzie bardzo opryskliwa Pani stwierdziła, że kurier miał 2 dni paczkę w doręczeniu i mam sobie sama odebrać paczkę z Czeladzi, oddalonej o 60 km. Na pytanie dlaczego skoro jeden dzień był na urlopie a drugiego dnia uciekł spod bloku odpowiedziała, że były 2 dni w doręczeniu i jej to nie interesuje. Koniec końców odstąpiłam od umowy.
    ZaletyBrak
  • ~Jutka / 2022-05-05 13:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam,z usług tego przewoźnika skorzystałam pierwszy i ostatni raz. Owszem dostawa o czasie, ale pudełko wierzchnie dziwnie naruszone , a wewnętrzne pudełko rozerwane, tak jakby ktoś chciał zobaczyć co w środku. Nie podejrzewam kontrahenta który nadal przesyłkę, ponieważ nie raz korzystałam z ich usług. Za to z tego przewoźnika pierwszy raz. Nie polecam
  • ~Mariusz / 2022-05-05 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zapiepszil mi paczkę ze stanów za ok 10000.sprawa trafiła na policję.
    WadyZłodzieje
  • ~Szewa / 2022-05-05 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka opozniona 2 dni dzwoniac na infolinie poinformowali mnie ze paczka nie zostala wzieta z magazynu przez kuriera i dzisiaj znowu nie dojdzie… dziekuje za taka usluge
    ZaletyZadne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12429
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7979
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7610
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4096
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4069
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2406
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926