strona 66 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~JAREK / 2022-05-19 08:56
NIE POLECAM .NA INFOLINII GBURY ZAMULONE SIEDZĄ KOMPLETNIE NIC ANI B ANI C.A KURIERZY KILKA DNI PO TERMINIE.DLACZEGO KTOŚ Z TAKIMI KRĘTACZAMI OSZUSTAMI WSPÓLPRACUJE -
-
~Monika / 2022-05-18 16:45
Nie polecam tej firmy kurierskiej .
Podałam adres prawidłowy i wysyłkę szybka po 1 dniu roboczym .
A idzie ta paczka już 4dzien
Gdzie odległość do nadawcy ???????? jest ok 15km więc nie jest tak daleko.
Dziś paczka wróciła do magazynu że niby adres zły ..
Co za buraki tam pracują .
Karma wróci .
Dno GLS !WadyNiedostarczenie paczki pod adres prawidłowy -
~E. / 2022-05-18 14:18
Nie polecam! Żadnej informacji o dostarczeniu przesyłki, żadnego telefonu od kuriera, że jest pod domem. Przesyłka wrzucona za ogrodzenie i to wszystko. Nawet nie ma możliwości obejrzeć przesyłki przy kurierze w celu zgłoszenia ewentualnych wad. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, Brak jakiejkolwiek informacji o dostarczeniu nawet mailowo. -
~Krzysiek / 2022-05-18 10:21
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, kurierzy to straszne buce firma nie dokładna punktualna, masakra ZaletyBrakWadyZa dużo pisania -
~Wro / 2022-05-18 07:52
Po raz kolejny kurier nie dotarł z przesyłką, mimo tego, że otrzymałam powiadomienie, że przesyłka zostanie dostarczona w danym dniu. Na infolinii powiedziano mi, że faktycznie nie podjął nawet próby doręczenia bo może się nie wyrobił. Kurier nie odbiera telefonu, nikt nie jest w stanie go dopilnować i zapewnić, że następnego dnia przesyłka dotrze i ewentualnie w jakich godzinach. Dramat, najlepiej unikać GLS. WadyBrak próby doręczenia paczki, brak kontaktu z kurierem i informacji -
~Ja / 2022-05-17 14:28
Brak podanego telefonu do kuriera. Brak przedziałów czasowych, w których można spodziewać się kuriera. Czyli: siedź w domu i czekaj aż łaskawie kurier się pojawi.
Miałam jedno nieodebrane połączenie z obcego numeru jak dosłownie na chwile wyszłam do sklepu obok - mogę tyko domyślać ze to właśnie kurier dzwonił jak już był pod blokiem - jak próbowałam oddzwonić pre razy to non stop zajęte miał (przez ponad godzinę). Nie mogłam ani przekierować przesyłki, nie wiedziałam co się z nią dzieje, czy następnego dnia będą ponownie dostarczać czy gdzieś indziej to wywieźli, nic. Nigdy więcej tej firmy. -
~Robert / 2022-05-17 12:19
Obsługa i zachowanie kurierów fatalne!!!!!nie polecam tej firmy ZaletyNie maWadyZa dużo by pisać!!!! -
~Damina / 2022-05-16 14:11
Kurier chamski ... nie dostarcza paczki pod dany adres ... Brak chęci ze strony kierowcy by rozwiazac problem choć to ewidentnie jego błąd. ZaletyNa ten moment brak zaletWadyKierowca chamski , bezczelny, nie interesujący się własną pracą. Osoba która nie nadaje sie na dane stanowisko -
-
~Karolina / 2022-05-13 17:54
Najgorsza sieć kurierska z jaką się spotkałam.. Zamówiłam rzecz na którą pilnie czekałam.. Dostawa miała być 12.05-dostalam powiadomienie że kurier ustalił z klientem inny termin dostawy, 13.05powtorka kolejne powiadomienie.oczywiście nikt ze mną się nie kontaktował!
. Dwa dni czekałam w domu na przesyłkę, kurier po prostu zrobił sobie jaja, GLS to po prostu kpina, brak szacunku dla klienta!
Oczywiście zadzwoniłam na infolinię i Pani powiedziała że paczkę dostanę w poniedziałek.. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy.. Jak nie chcecie tracic czasu i nerwów to nawet nie zawracajcie sobie nimi głowy.ZaletyBrakWadyKurier bezczelnie kłamie, brak szacunku do klienta, wydłużony czas dostawy -
~AluStar / 2022-05-13 16:49
Uwaga na Przesylki - przy zniszczeniu odpowiadaja tak
Nikt nie zgłosił kurierowi uwag
dotyczących stanu przesyłki, naruszenia opakowania czy taśmy pakowej. Również w historii paczki
nie ma statusu świadczącego o ingerencji w przesyłkę w trakcie realizacji usługi. -
~free / 2022-05-13 11:21
Jeszcze rok temu firma GLS realizowała zamówienia w 98% na drugi dzień. Od około roku tych paczek na drugi dzień coraz mniej. Dziś czekam na trzy paczki nadane tym przewoźnikiem.I każda jedna utknęła w Strykowie ! Więc jesli ktoś liczy na dostawe na drugi dzień, odradzam tego przewoźnika !
-
~anami / 2022-05-12 22:07
Czytając opinie innych klientów firmy kurierskiej GLS, widzę, że nie jestem pierwszą niezadowoloną osobą. Zamówiłam przesyłkę za pobraniem. Kurier owszem, dostarczył pod drzwi, tylko, że ja nic o tej jego wizycie nie wiedziałam. W wiadomości od firmy zostałam poinformowana tylko że kurier się zjawi. Jednak, kiedy? To tego już nie było w wiadomości. Telefonu do kuriera też niestety nie było. Tak więc, jak większość ludzi byłam w tym czasie w pracy. Kurier przyszedł ponownie następnego dnia. Mnie również nie było w domu. Po interwencji w sklepie, w którym zamówiłam przesyłkę, kurier zjawił się po raz trzeci. Tym razem wyraźnie poprosiłam, aby ten pan się ze mną skontaktował kiedy zamierza przyjść, gdyż jestem w pracy i nie mogę od rana czekac na paczkę. Niestety, wiadomości nie było. Po południu kurier zjawił się ponownie. Otworzył mu mój nastoletni syn. Kiedy tylko usłyszał, że mnie nie ma w domu, rzucił przez ramię, że paczka będzie do odbioru w punkcie, odwrócił się na pięcie i wybiegł, nie dając dojść do słowa mojemu synowi. Syn chciał zadzwonić do mnie, wówczas podałbym mu kod do blika przez telefon i nie byłoby żadnego problemu. Niestety tak się nie stało. Po powrocie stwierdziłam, że nawet nie wiem gdzie jest ten punkt odbioru. Wyszukałam go dopiero w internecie. Okazało się, że jest kilkanaście kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Rano zadzwoniłam do firmy. Tam niestety dowiedziałam się, że kurier nie ma obowiązku informować, że był pod drzwiami i wywiązał się z umowy. Jeśli chcę uzgodnić coś z dostawcą to powinnam najpierw zadzwonić do nich na infolinię, a potem oni podadzą mi numer i w ten sposób powinnam pilnować sobie przesyłki. Oczywiście wyszłam na roszczeniową osobę.
Oto cała moja historia. Chciałabym przestrzec innych, a także poinstruować, bo może ktoś nie wie, że trzeba sobie samemu pilnować przesyłki. Tutaj dodam, że zamawiałam bardzo dużo przez internet, z różnymi firmami i pierwszy raz spotkało mnie coś takiego. Oczywiście nie muszę dodawać, że moja współpraca z tą firmą się kończy. -
~Wqrwiony klient / 2022-05-12 14:10
Kurier miał dostarczyć paczkę do godziny 13, o 14 stwierdził że będzie za godzinę. Dostałem od niego adres żeby podjechać po paczkę to pojechał dalej bez żadnej informacji i trzeba było go ganiać po mieście. Jak można pracować z takim człowiekiem. O firmie nie wspomnę, chociaż pani na infolinii szybko załatwiła nr do kuriera, i to tyle z plusów. ZaletyBrakWadyBrak jakiejkolwiek rzetelności ze strony kuriera co sprawia że możliwe staje się niemożliwe. -
~TAD / 2022-05-12 10:13
NAJBARDZIEJ OPRYSKLIWI KURIERZY W POLSCE, JAK BY PRACOWALI ZA KARĘ SZKOLCIE TYCH GAMONI W OBSŁUDZE KLIENTA. CIAGLE SIE ZMIENIAJA NA NOWYCH. ZaletyBRAKWadyAROGANCCY KURIERZY, CIEZKO SIE DODZWONIĆ DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA -
~Joanna / 2022-05-11 09:06
Gls to jakaś porażka. Już nigdy nie zamówię nic co jest dostarczane tą firmą. Z żadną inną firmą kurierską nie miałam problemów a z GLS już nie pierwszy raz jest problem. W poniedziałek kurier zaznaczyl, że paczka została do mnie dostarczona, niby podpisalam odbiór (to przecież fałszerstwo!) a oczywiście nie było kuriera u mnie. We wtorek również nie przyjechał, w środę kolejny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego rezultatu. Totalna porażka. Dlaczego ja mam teraz tracic czas i energię na to, żeby szukać paczki. To ostatni raz kiedy korzystam z GLSu. ZaletyBrak zaletWadyNajgorsza firma kurierska w Polsce -
~Małgorzata / 2022-05-10 16:41
Oddział Szczecin
W czwartek dostalam wiadomość, ze kolejnego dnia kurier dostarczy przesyłkę, po czym trzykrotnie przesyłka zostalazarejestrowana w oddziale, a dostrczona we wtorek. W przesyłce rosliny tyle czasu czekały na dostarczenie. Porażka. Nie polecam :(ZaletyNie widzęWadyDługa ilość dni na dostarczenie -
-
~Bart / 2022-05-10 15:12
Masakra, szkoda ze nie mozna dac ujemnej gwiazdki. nie ma sznas na dostawe na drugi dzien, al jest szanse ze na pojutrze sie uda, choc bez pewnosci -
~kamka / 2022-05-10 15:09
Ten oddział i cała firma to jakaś porażka, paczka dużo opozniona lezy na magazynie od kilku dni. Wysłana tydzień temu. Zadeklarowałam się, że przyjade i sama ja odbiorę to GLS sam nie moze dodzwonic sie do magazynu. Telefonu nie podadzą. Obiecują, że w następnym dniu będzie dostarczona, na następny dzień to samo. TA FIRMA TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE, UNIKAĆ GLS! Zawsze był z nimi problem ale teraz to już sami przeszli siebie ZaletybrakWadytermin dostarczenia paczki : ponad tydzień
brak kontaktu samego GLS z oddziałami -
~Sandra / 2022-05-10 10:03
Nie polecam tej firmy kurierskiej . Dostawa paczki to jakiś żart , wysyłają ponaglenia a oddziały na nie nie reagują , nigdy jeszcze nie miałam takiej sytuacji a zamawiam dużo . Jedynie Pani z którą sie kontaktowałam odpowiadała konkretnie . Lepiej wybrać inna firmę niż później czekać na swoją paczkę wieczność . NIE POLECAM !! ZaletyBRAK .WadyOPÓŹNIENIA W DOSTAWACH -
~Grzegorz / 2022-05-09 19:29
Nie polecam firmy kurierskiej GLS bo kurier obsługującego ją Sochaczewa jest bardzo niemiły nie polecam tej firmy Librus ZaletyBrakWadybrak kontaktu z klientem kurier GLS dzwonić do klientów na rejonie Sochaczewa robi maskę dostarczyć paczkę miałem w zeszłym roku przypadek że łysy łysy kuriera żeby do mnie to ja cały dzień nie siedzę na nie czekam na paczkę
strona 66 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »