Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2406 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2022-05-24 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na jaka trafiłam . Wczoraj dostałam powiadomienie SMS i mailem ze paczka zostanie dostarczona . Nie wyjechała nawet z magazynu . Dzownilam na infolinie, obiecano mi, ze paczka na 100% będzie dostarczona dziś . Dziś zero odzewu, wiec znów dzwonię na infolinie . Pani powiadomiła mnie , ze znowu dziś nie zostanie dostarczona i najlepiej żebym przyjechała po nią osobiście , 40 km od miejsca zamieszkania . To są jakieś żarty . To bardzo ważna paczka dla mnie . Wzięłam wczoraj wolne bo miała dojść wczoraj, a jak się okazało ze dziś na 100 przyjdzie to dziś również wzięłam wolne . Jedna wielka porażka !!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet !!!!
    WadyJak wyżej
  • ~Karolina / 2022-05-24 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na jaka trafiłam . Wczoraj dostałam powiadomienie SMS i mailem ze paczka zostanie dostarczona . Nie wyjechała nawet z magazynu . Dzownilam na infolinie, obiecano mi, ze paczka na 100% będzie dostarczona dziś . Dziś zero odzewu, wiec znów dzwonię na infolinie . Pani powiadomiła mnie , ze znowu dziś nie zostanie dostarczona i najlepiej żebym przyjechała po nią osobiście , 40 km od miejsca zamieszkania . To są jakieś żarty . To bardzo ważna paczka dla mnie . Wzięłam wczoraj wolne bo miała dojść wczoraj, a jak się okazało ze dziś na 100 przyjdzie to dziś również wzięłam wolne . Jedna wielka porażka !!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet !!!!
    WadyJak wyżej
  • ~Aivilo1406 / 2022-05-23 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka szła do mnie trzy tygodnie i nie dotarła. Dostałam informację że jest nadana, dwa tygodnie minęło paczki nie ma i dostała status zaginionej. Dwa dni później dostaje wiadomość że paczka jest u kuriera i będzie na drugi dzien. Ale nie nie dotarła. Kontaktu brak, nie odpisali na żadnego maila.
    Najlepsze że widziałam jak kurier mijał codziennie mój dom. Chyba mam jakąś pelerynę niewidkę założoną bo nigdy z mogą paczka nie trafił.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sławek / 2022-05-23 07:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam do czynienia z wieloma kurierami i uważam że kontakt z firmą GLS jest najlepszy.
    Jest możliwość kontaktu bezpośrednio z kurierem a sami kurierzy są ok. z tym że ok to za mało.
    Uważam że kurier to też człowiek i może mieć gorszy dzień , dużo przesyłek itd i tu z GLS nie mam żadnego złego doświadczenia.
    Nie chcę tu pisać z którą firmą kurierską źle mi się współpracuje bo właśnie tak jak pisałem zależy w ostateczniści kuriera i nie chcę zaszkodzić czy oczerniać całej firmy.
    ZaletyDobry kontakt z firmą , kurir odbiera telefon , jeżeli jest taka potrzeba mogę odebrać bezpośrednio od kuriera .
    WadyZ GLS. nie widzę wad
  • ~Kurier / 2022-05-21 21:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę tutaj wielu niezadowolonych klientów. To może opowiem jak to wygląda od strony kuriera. Są dni kiedy mamy 70-80 paczek, a są dni, kiedy jest ich nawet ponad 150. Telefony od klientów nie urywają się przez cały dzień. Gdybyśmy odbierali każdy taki telefon, to zamiast jeździć, cały dzień spędzalibyśmy na rozmowach z klientem, zamiast jeżdżenia ;) Klienci myślą, że jeździmy tylko z ich jedną jedyną paczką i nie rozumieją że mogą być opóźnienia, zwłaszcza jak przesyłka za pobraniem, a klient nie wie ile ma zapłacić i potem szuka 15 minut drobnych. Bo oczywiście zamawiając nie wie za jaką wartość zamówił xDDD Nie wspominając o utrudnieniach na drodze czy innych zdarzeniach losowych i czasem naprawdę ciężko jest się wyrobić z wszystkimi paczkami, zwłaszcza jeżeli jest ich grubo ponad setka, mimo naszych najszczerszych chęci. Jeżeli chodzi o stosunek kurierów do klientów n- to już indywidualna sprawa. Ja zawsze staram się być życzliwy nawet dla najbardziej chamskich klientów, co czasami jest naprawdę ciężkie, ale na szczęście w większości spotykam się z przyjaznym nastawieniem i zrozumieniem ;) tak więc drodzy klienci, kurier to również człowiek, nie żaden robot, więc naprawdę proszę o odrobinę zrozumienia dla pracy jaką codziennie dla Was wykonujemy. Pozdrawiam :)
    ZaletyDobra atmosfera
    WadyKlienci
  • ~Kacper / 2022-05-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć w piątek od godziny 11 do 16 nie przyszła nie było żadnego komunikatu że nie przyjdzie w kolejny dzień skontaktowałem się z Gls i mówią z paczka będzie dopiero doręczona w poniedziałek bez żadnego uprzedzenia.
    WadyTermin doręczenia
  • ~Mimi / 2022-05-20 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiele lat zamawiałam z GLS .Informacje o przesyłce były bardzo precyzyjne w dacie i godzinach dostarczenia. Kurier był solidny i bardzo elastyczny(bardzo dobry kontakt z klientem).A teraz to jest jakaś kpina .Informacje o godzinach dostawy podobno generuje komputer.Raz mam godzinę na odbiór przesyłki 9.30- 10-30 A tym razem dostałam czas między 8.30 - 13.30 wiec żeby nie utrudniac pracy kurierowi zamówiłam do sasiadkijest 17.00 a paczki nie ma. Zamowiłabym do siebie i nieangażowała kogoś obcego.A tak kobieta siedzi od rana i czeka na paczkę .Brak szacunku i olewajace podejście.NIGDY WIĘCEJ!!!!!
  • ~Dominika / 2022-05-20 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , paczka nie dotarła, znalazła się na 2 końcu Polski , brak kompetencji obsługujących infolinke , brak kontaktu z kurierem , brak możliwości odbioru paczki samemu , totalna porażka ,
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja, brak szacunku do klienta
  • ~Ewa / 2022-05-19 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyła dostarczona, uszkodzona, roślina połamana, sam kurier trzymał paczkę do góry nogami, mimo iż naklejka szkła i kierunku stawiania są widoczne. Sprzedawca bardzo starannie zabezpieczył produkt, ale Firma GLS i ich pracownicy nie dbają o przesyłki klientów i roślina przyszła połamana, może odrośnie.
    Zaletytermin dostawy
    WadyPracownicy uszkadzają świadomie przesyłki
  • ~JAREK / 2022-05-19 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM .NA INFOLINII GBURY ZAMULONE SIEDZĄ KOMPLETNIE NIC ANI B ANI C.A KURIERZY KILKA DNI PO TERMINIE.DLACZEGO KTOŚ Z TAKIMI KRĘTACZAMI OSZUSTAMI WSPÓLPRACUJE
  • ~Monika / 2022-05-18 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej .
    Podałam adres prawidłowy i wysyłkę szybka po 1 dniu roboczym .
    A idzie ta paczka już 4dzien
    Gdzie odległość do nadawcy ???????? jest ok 15km więc nie jest tak daleko.

    Dziś paczka wróciła do magazynu że niby adres zły ..
    Co za buraki tam pracują .
    Karma wróci .

    Dno GLS !
    WadyNiedostarczenie paczki pod adres prawidłowy
  • ~E. / 2022-05-18 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Żadnej informacji o dostarczeniu przesyłki, żadnego telefonu od kuriera, że jest pod domem. Przesyłka wrzucona za ogrodzenie i to wszystko. Nawet nie ma możliwości obejrzeć przesyłki przy kurierze w celu zgłoszenia ewentualnych wad.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, Brak jakiejkolwiek informacji o dostarczeniu nawet mailowo.
  • ~Krzysiek / 2022-05-18 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, kurierzy to straszne buce firma nie dokładna punktualna, masakra
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo pisania
  • ~Wro / 2022-05-18 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier nie dotarł z przesyłką, mimo tego, że otrzymałam powiadomienie, że przesyłka zostanie dostarczona w danym dniu. Na infolinii powiedziano mi, że faktycznie nie podjął nawet próby doręczenia bo może się nie wyrobił. Kurier nie odbiera telefonu, nikt nie jest w stanie go dopilnować i zapewnić, że następnego dnia przesyłka dotrze i ewentualnie w jakich godzinach. Dramat, najlepiej unikać GLS.
    WadyBrak próby doręczenia paczki, brak kontaktu z kurierem i informacji
  • ~Ja / 2022-05-17 14:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak podanego telefonu do kuriera. Brak przedziałów czasowych, w których można spodziewać się kuriera. Czyli: siedź w domu i czekaj aż łaskawie kurier się pojawi.
    Miałam jedno nieodebrane połączenie z obcego numeru jak dosłownie na chwile wyszłam do sklepu obok - mogę tyko domyślać ze to właśnie kurier dzwonił jak już był pod blokiem - jak próbowałam oddzwonić pre razy to non stop zajęte miał (przez ponad godzinę). Nie mogłam ani przekierować przesyłki, nie wiedziałam co się z nią dzieje, czy następnego dnia będą ponownie dostarczać czy gdzieś indziej to wywieźli, nic. Nigdy więcej tej firmy.
  • ~Robert / 2022-05-17 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i zachowanie kurierów fatalne!!!!!nie polecam tej firmy
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by pisać!!!!
  • ~Damina / 2022-05-16 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier chamski ... nie dostarcza paczki pod dany adres ... Brak chęci ze strony kierowcy by rozwiazac problem choć to ewidentnie jego błąd.
    ZaletyNa ten moment brak zalet
    WadyKierowca chamski , bezczelny, nie interesujący się własną pracą. Osoba która nie nadaje sie na dane stanowisko
  • ~Karolina / 2022-05-13 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć kurierska z jaką się spotkałam.. Zamówiłam rzecz na którą pilnie czekałam.. Dostawa miała być 12.05-dostalam powiadomienie że kurier ustalił z klientem inny termin dostawy, 13.05powtorka kolejne powiadomienie.oczywiście nikt ze mną się nie kontaktował!
    . Dwa dni czekałam w domu na przesyłkę, kurier po prostu zrobił sobie jaja, GLS to po prostu kpina, brak szacunku dla klienta!
    Oczywiście zadzwoniłam na infolinię i Pani powiedziała że paczkę dostanę w poniedziałek.. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy.. Jak nie chcecie tracic czasu i nerwów to nawet nie zawracajcie sobie nimi głowy.
    ZaletyBrak
    WadyKurier bezczelnie kłamie, brak szacunku do klienta, wydłużony czas dostawy
  • ~AluStar / 2022-05-13 16:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga na Przesylki - przy zniszczeniu odpowiadaja tak

    Nikt nie zgłosił kurierowi uwag
    dotyczących stanu przesyłki, naruszenia opakowania czy taśmy pakowej. Również w historii paczki
    nie ma statusu świadczącego o ingerencji w przesyłkę w trakcie realizacji usługi.
  • ~free / 2022-05-13 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu firma GLS realizowała zamówienia w 98% na drugi dzień. Od około roku tych paczek na drugi dzień coraz mniej. Dziś czekam na trzy paczki nadane tym przewoźnikiem.I każda jedna utknęła w Strykowie ! Więc jesli ktoś liczy na dostawe na drugi dzień, odradzam tego przewoźnika !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12429
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7979
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7610
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4096
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4069
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2406
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926