Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki pod adres wskazany do doręczenia.Od rana czekałam na dostawę. Otrzymałam powiadomienie, że przesyłkę dostarczono pod wskazany adres,mimo że nie otrzymałam przesyłki i kuriera nie było. Skontaktowałam się z GSL. Pani stwierdziła, że w tym dniu kurier miał dużo przesyłek i wszystkie były tak samo zapakowane więc zostawił moją paczkę gdzie indziej. Co za chamstwo i tupet. Żenujące. Już wcześniej miałam negatywne doświadczenia z kurierami DSL. Nie mają nawet zamiaru dostarczyć paczki pod adres wskazany na etykiecie. W adnotacji wpisują adres nie istnieje i dostarczają do pierwszego lepszego punktu. Moja przesyłka została odebrana przez osobę która nie była adresatem i w punkcie odległym o kilkanaście km. Sama zlokalizowałam przesyłkę kontaktując się z nadawcą i z osobą, która odebrała przesyłkę. Zostałam narażona na koszty połączeń telefonicznych oraz koszty dojazdu do miejsca w którym pozostawiono przesyłkę oraz stratę czasu i nerwy. Nie posiadam własnego środka transportu. Zatrudniają niekompetentne osoby. Jedna wielka porażka. Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy GSL
ZaletyBrak
Wadynierzetelność, ignorancja i arogancja pracowników. Nie obchodzi ich adresat, ważne, że nadawca zapłacił. A co się stanie z przesyłką g... ich obchodzi