GLS - firma, która powinna zniknąć z rynku. Kurier dwa razy "dostarczał" paczkę do rzekomo nieobecnego odbiorcy.
Za pierwszym razem chyba przeszkodził mu w tym upał, bo były w domu dwie osoby oczekujące na paczkę. Za drugim razem
" dostarczał" ją gdy rozmawiałam z Panią na infolinii. Nie był łaskaw odebrać telefonu, ani od niej ( 3 próby połączenia), ani ode mnie ( 5 połączeń). Możliwości Pani na infolinii można podsumować: nic nie może. Kurier niedostępny, magazyn ma przerwę, a Pani nie ma dostępu do danych o przełożonym kuriera. Bezczelny kurier w tym czasie odwozi paczkę na magazyn. Zero kontaktu z odbiorcą paczki i informacji o tym, co się z nią dzieje . Sytuacja miała miejsce w Krakowie między 17 a 19 lipca 2022 roku. Drodzy Państwo- gdybym chciała się przejść po paczkę, to wysłałabym ją do paczkomatu. Jeśli płacę za odbiór pod wskazany adres, jestem w domu i na nią czekam, to powinna do mnie dotrzeć , a nie wrócić do nadawcy. Wystrzegajcie się tej firmy i beznadziejnych kurierów. Niestety, to nie pierwsza taka przygoda z tą firmą. Zaletydno dna, istnieje infolinia, odbierają telefon po 10 minutach oczekiwania
WadyBezczelny kurier, który nie wykonuje swoich obowiązków, brak możliwości wyegzekwowania tego, za co się zapłaciło, brak nadzoru nad pracownikami.