Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2454 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.53
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oloxon / 2022-10-14 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja paczka czeka już 7 dni w punkcie nadawczym i kurier jeszcze po paczkę nie przyjechał.
  • ~Jack / 2022-10-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma Kurierska. Kurier który miał dostarczyć przesyłkę do mnie nawet nie kwapił się z podjechaniem pod adres tylko od razu wklepał że zostało odmówione przyjęcie przesyłki. Nawet tel na infolinię nic nie pomógł dzisiaj taka sama sytuacja dopiero po trzecim telefonie na infolinię otrzymałem przesyłkę tylko że nie pod swoim adresem a 25km dalej.
    ZaletyZero
    WadyNigdy nie skorzystam już z ich usług
  • ~Szczęśliwy znalazca swojej paczki / 2022-10-14 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    PS Zapomniałem dodać, że cały czas byłem w domu.
  • ~Szczęśliwy znalazca swojej paczki / 2022-10-14 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została mi doręczona, lecz została porzucona w mokrej trawie bezpośrednio za furtką i tam ją znalazłem. Tak działa ta firma z mojego punktu widzenia odbiorcy paczki.
  • ~Dominik / 2022-10-13 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak i totalna porażka dostałem SMS ze paczka zostanie doręczona w dniu dzisiejszym jest godzina 18 kuriera nie było cały dzień zmarnowany siedząc w domu i czekając na niego. Dzwoniłem dwa razy na infolinie za pierwszym razem kobieta nie wiedziała co się stało z kurierem dlamnie to jakiś żart. Za drugim razem zadzwoniłem bo zauważyłem w powiadomieniach ze paczka została wysłana do magazynu gls i kurier uzgodnił ze mną inny dzień doręczenia odrazu mówię kuriera nie było cały dzień . Pomocy na infolinii nie dostałem kobieta mówiła takim tonem jakby pracowała tam za karę w trakcie rozmowy się rozłączyła jedna wielka porażka nie polecam totalnie zero
    ZaletyBrak
    WadyTa firma jest wadą
  • ~Marta / 2022-10-12 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka to mało powiedziane na określenie tej firmy. Od 2 dni paczka w doręczeniu, a kurier nawet nie dotarł pod wskazany adres. Oczywiście zero kontaktu, bo nie raczy idebrać telefonu. Daję po 1 gwiazdce tylko dlatego, że nie można dać zero.
    Jeśli chcecie uniknąć nerwów i straty czasu, to omijajcie GLS szerokim łukiem.
    WadyBrak doręczenia przesyłki, Brak kontaktu z kurierem
  • ~Marcin / 2022-10-12 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie podejmuje próby dostarczenia paczki tylko zostawia ją w jakimś punkcie odbioru bo mu tak wygodniej nie polecam tej firmy.
  • ~a / 2022-10-12 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka międzynarodowa, z Polski do Włoch. Paczka utknęła w Strykowie na 2 dni. We Włoszech nie została doręczona ze względu na "zły adres". Oczywiście -- dobry adres, powodem musi byc coś innego. Może tumiwisizm? Próba interwencji na infolinii w Polsce nie powiodła się -- osoby z infolinii nie są w stanie powiadomić "centrali" aby interweniować w zagranicznej filii. We Włoszech tragedia -- infolinia całkowicie zautomatyzowana, angielska wersja jest informacją o sposobie reklamacji na stronie. Próba dodzwonienia się do konkretnej filii we Włoszech -- niepowodzenie. Nie podnoszą słuchawki. Próba reklamacji mailowej -- nie powiodła się. Nadawca nie może reklamować jeżeli doręczenie się nie powiodło, więc trzeba uruchamiać konto mailowe odbiorcy aby wysłać taki sam monit (akurat mam to szczęście i mogę to zrobić). Ciekawe jeżeli chce się przesłać coś, np. prezent urodzinowy bez wiedzy odbiorcy. Jednym słowem: niedbałość, karygodny brak jakości, tumiwisizm, uniki, byle wymówić się od brania odpowiedzialności. Nie ma sposobu aby dokonać szybkiej interwencji. Rozwlekła pętla decyzyjna i wadliwe przepływy strategiczne.
  • ~~Karola~ / 2022-10-11 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka dotarła zgodnie z terminem jednego dnia zamówiona, drugiego doręczona. Informacje o przesyłce wysyłane na email i nr tele wszystko jak najbardziej ok. Polecam:)
    ZaletySzybko i sprawnie
  • ~Joda / 2022-10-10 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Kurier oddał moją paczkę uj wie komu i nie mogą ogarnąć już tego od tygodnia, gdyby była warta 5 dych to bym już się z nimi nie użerała a tak to wpieniają mnie z każdym dniem mocniej!
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co możliwe
  • ~lissa / 2022-10-10 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka pod każdym względem, to jest jakaś szopka nie firma kurierska. Tu aż brakuje słów żeby opisać co się potrafi tam dziać, wysłane 2 paczki z każdą jest niezliczona ilość problemów i nie mogą dotrzeć do odbiorcy.
  • ~Cat / 2022-10-10 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawia uszkodzoną paczke na wycieraczce i ucieka. Przesyłkę przynosi... sąsiadka która znajduje przesyłkę przypadkowo. No fajnie, że oddala, przeciez nie musiała. Odbiór oczywiście podpisany przypadkowymi literami.
    Infolinia? Nie pomogą. Jeszcze dziwne ze jestes człowieku zdenerwowany jak masz swój produkt w paczce wyotwierany. Tak tak, 6 plomb i każda otwarta ale co tam, jak nie wiesz czy są uszkodzenia albo czegoś brak to możesz sobie pogadać.
    ZaletyBRAK
    WadyKurier dno. Infolinia dno.
  • ~Klaudia / 2022-10-09 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS. Kurier robi sobie samowolkę i zamiast dostarczać paczkę pod adres dostawy zostawia ją w punkcie. Nie dzwoni wcześniej przed przyjazdem, wgl nie odbiera telefonu. Dzwoniąc na infolinię każda z Pań odbierająca telefon mówi coś innego. Ludzie którzy tam pracują są wgl niekompetentni, nie szanują czasu drugiego człowieka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Wprowadzenie klienta w błąd
    Brak jakiejkolwiek rekompensaty ze strony firmy
  • ~Kamil / 2022-10-07 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    kurde zamówiłem części do skutera na allegro dopłaciłem do przesyłki od innych sprzedawców a tu gls nie podjechał sprawdzam stan paczki na allegro a tu pisze, ze nie ma czasu (dwa dni wczesniej zamowione) inne firmy dostarzczyly paczke na drugi dzien tak jak pisalo nie bede tu ocenial obslugi i reklamacji bo nie dzwonilem do nich.
  • ~Ada / 2022-10-07 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została zamówiona w piątek 30.09, została przygotowana 02.10, wysłana 03.10, dostałam informację już 04.10 że paczka będzie dziś dostarczona, z racji, że nie wiedziałam czy będę w domu, przekierowałam paczkę do punktu odbioru.
    Mimo, że od 04.10 dostawałam informacje, że paczka będzie doręczona pod mój adres...
    Rozumiem jeden dzień kiedy kurier nie mógł odebrać bo miał dużo pracy, ale próbując się dodzwonić kilkakrotnie niestety zostałam bez odpowiedzi.
    06.10 kurier ode mnie odebrał mówiąc że jest dosłownie ode mnie 400 metrów i zaraz będzie doręczona paczka.. po 40 minutach dalej nie było kuriera, po ponownym dodzwonieniu się, kurier odpowiedział, że to nie jego rejon więc on nie może mi dostarczyć paczki ale mogę podjejsc parę km po nią (za to właśnie płaciłam, żeby sobie po nią pójść)
    07.10 ponownie dostałam smsa, że paczka dziś do mnie dotrze, gdzie dostałam informację, że przecież paczka została przekierowana ????????????
    Na szczęście dostała dostarczona po prawie całym tygodniu jazdy po całym mieście do punktu gdzie przekierowałam paczkę.
    Infolinia to dramat, rozumiem doskonale natłok pracy ale Pani która odebrała telefon, średnio rozumie rozwiązywanie problemów związanych z dostarczeniam paczki, a odbiera rozmowę jako atak.
    Mimo dużej wyrozumiałości i poszanowania pracy pierwszy raz spotkałam się z tak lekceważącym podejściem.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Paula / 2022-10-07 15:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka sie dlugo spoznia, brak kontaktu z kurierem :))
  • ~Anna / 2022-10-06 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś porażka. Widzę, że Kurierzy mają co nowe pomysły. lenistwo do potęgi. G... sobie z klientów robią.
    Wykonano do mnie telefon, którego nie odebrałam gdyż nie byłam w zasięgu telefonu. Po 40 min zauważyłam nieodebrane połączenie i SMS o treści,że za 20 min będzie z paczką. Oddzwaniam i dowiaduję się, że dzwonił do mnie na mój nr telefonu i skoro go nie odebrałam tzn, że nie ma mnie w domu. To jest jakaś kpina. Nawet im się już dupy nie chce ruszyć by zadzwonić na domofon. Co to za debilne stwierdzenie, że skoro nie odebrałam telefonu to jest równoznaczne z tym, że mnie nie ma w domu ????
  • ~KRYSTYNA / 2022-10-06 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    04.10.2022 otrzymaliśmy 2 maile jeden że GLS otrzymało info o paczce , drugi , że paczka będzie dostarczona 05.10.20222 w godzinach 10:00 - 13:00. Tymczasem mamy 06.10.2022 ze strony operatora GLS żadnej informacji o zmianie dnia dostawy a w aplikacji śledzącej status paczki jest ona jeszcze w tranzycie. Pytam kto wysyła te maile skoro GLS jeszcze nie ma fizycznie u siebie przesyłki a skoro jest już opóznienie , to dlaczego nie ma choćby smsa z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji ????!!! Żadnego poszanowania czasu klienta !
  • ~fran / 2022-10-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobny pzrzypadek jak -wiktor. Zadzwonił raz domofonem i odjechał. Wysyłają tylko sms ,że będzie paczka dziś dostarczona i tyle ich widzieli. Potem bezczelnie kłamią że nikogo nie zastali !! Dodzwonić się nie idzie pod wskazany nr który jest w smsie. UNIKAJCIE GLS SZEROKIM ŁUKIEM !! Normalny kurier dzwoni i się dogaduje .
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyTotalna olewka klienta przez kurierów. Bezczelnie kłamią
  • ~wiktor / 2022-10-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pozdrawiam tego napleta brudnego z glsa co mnie prawie prxejechal pod szkola boleslawa prusa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12715
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8104
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7741
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4134
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2454
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098