Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2405 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~~Karola~ / 2022-10-11 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka dotarła zgodnie z terminem jednego dnia zamówiona, drugiego doręczona. Informacje o przesyłce wysyłane na email i nr tele wszystko jak najbardziej ok. Polecam:)
    ZaletySzybko i sprawnie
  • ~Joda / 2022-10-10 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Kurier oddał moją paczkę uj wie komu i nie mogą ogarnąć już tego od tygodnia, gdyby była warta 5 dych to bym już się z nimi nie użerała a tak to wpieniają mnie z każdym dniem mocniej!
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co możliwe
  • ~lissa / 2022-10-10 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka pod każdym względem, to jest jakaś szopka nie firma kurierska. Tu aż brakuje słów żeby opisać co się potrafi tam dziać, wysłane 2 paczki z każdą jest niezliczona ilość problemów i nie mogą dotrzeć do odbiorcy.
  • ~Cat / 2022-10-10 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawia uszkodzoną paczke na wycieraczce i ucieka. Przesyłkę przynosi... sąsiadka która znajduje przesyłkę przypadkowo. No fajnie, że oddala, przeciez nie musiała. Odbiór oczywiście podpisany przypadkowymi literami.
    Infolinia? Nie pomogą. Jeszcze dziwne ze jestes człowieku zdenerwowany jak masz swój produkt w paczce wyotwierany. Tak tak, 6 plomb i każda otwarta ale co tam, jak nie wiesz czy są uszkodzenia albo czegoś brak to możesz sobie pogadać.
    ZaletyBRAK
    WadyKurier dno. Infolinia dno.
  • ~Klaudia / 2022-10-09 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS. Kurier robi sobie samowolkę i zamiast dostarczać paczkę pod adres dostawy zostawia ją w punkcie. Nie dzwoni wcześniej przed przyjazdem, wgl nie odbiera telefonu. Dzwoniąc na infolinię każda z Pań odbierająca telefon mówi coś innego. Ludzie którzy tam pracują są wgl niekompetentni, nie szanują czasu drugiego człowieka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Wprowadzenie klienta w błąd
    Brak jakiejkolwiek rekompensaty ze strony firmy
  • ~Kamil / 2022-10-07 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    kurde zamówiłem części do skutera na allegro dopłaciłem do przesyłki od innych sprzedawców a tu gls nie podjechał sprawdzam stan paczki na allegro a tu pisze, ze nie ma czasu (dwa dni wczesniej zamowione) inne firmy dostarzczyly paczke na drugi dzien tak jak pisalo nie bede tu ocenial obslugi i reklamacji bo nie dzwonilem do nich.
  • ~Ada / 2022-10-07 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została zamówiona w piątek 30.09, została przygotowana 02.10, wysłana 03.10, dostałam informację już 04.10 że paczka będzie dziś dostarczona, z racji, że nie wiedziałam czy będę w domu, przekierowałam paczkę do punktu odbioru.
    Mimo, że od 04.10 dostawałam informacje, że paczka będzie doręczona pod mój adres...
    Rozumiem jeden dzień kiedy kurier nie mógł odebrać bo miał dużo pracy, ale próbując się dodzwonić kilkakrotnie niestety zostałam bez odpowiedzi.
    06.10 kurier ode mnie odebrał mówiąc że jest dosłownie ode mnie 400 metrów i zaraz będzie doręczona paczka.. po 40 minutach dalej nie było kuriera, po ponownym dodzwonieniu się, kurier odpowiedział, że to nie jego rejon więc on nie może mi dostarczyć paczki ale mogę podjejsc parę km po nią (za to właśnie płaciłam, żeby sobie po nią pójść)
    07.10 ponownie dostałam smsa, że paczka dziś do mnie dotrze, gdzie dostałam informację, że przecież paczka została przekierowana ????????????
    Na szczęście dostała dostarczona po prawie całym tygodniu jazdy po całym mieście do punktu gdzie przekierowałam paczkę.
    Infolinia to dramat, rozumiem doskonale natłok pracy ale Pani która odebrała telefon, średnio rozumie rozwiązywanie problemów związanych z dostarczeniam paczki, a odbiera rozmowę jako atak.
    Mimo dużej wyrozumiałości i poszanowania pracy pierwszy raz spotkałam się z tak lekceważącym podejściem.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Paula / 2022-10-07 15:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka sie dlugo spoznia, brak kontaktu z kurierem :))
  • ~Anna / 2022-10-06 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś porażka. Widzę, że Kurierzy mają co nowe pomysły. lenistwo do potęgi. G... sobie z klientów robią.
    Wykonano do mnie telefon, którego nie odebrałam gdyż nie byłam w zasięgu telefonu. Po 40 min zauważyłam nieodebrane połączenie i SMS o treści,że za 20 min będzie z paczką. Oddzwaniam i dowiaduję się, że dzwonił do mnie na mój nr telefonu i skoro go nie odebrałam tzn, że nie ma mnie w domu. To jest jakaś kpina. Nawet im się już dupy nie chce ruszyć by zadzwonić na domofon. Co to za debilne stwierdzenie, że skoro nie odebrałam telefonu to jest równoznaczne z tym, że mnie nie ma w domu ????
  • ~KRYSTYNA / 2022-10-06 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    04.10.2022 otrzymaliśmy 2 maile jeden że GLS otrzymało info o paczce , drugi , że paczka będzie dostarczona 05.10.20222 w godzinach 10:00 - 13:00. Tymczasem mamy 06.10.2022 ze strony operatora GLS żadnej informacji o zmianie dnia dostawy a w aplikacji śledzącej status paczki jest ona jeszcze w tranzycie. Pytam kto wysyła te maile skoro GLS jeszcze nie ma fizycznie u siebie przesyłki a skoro jest już opóznienie , to dlaczego nie ma choćby smsa z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji ????!!! Żadnego poszanowania czasu klienta !
  • ~fran / 2022-10-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobny pzrzypadek jak -wiktor. Zadzwonił raz domofonem i odjechał. Wysyłają tylko sms ,że będzie paczka dziś dostarczona i tyle ich widzieli. Potem bezczelnie kłamią że nikogo nie zastali !! Dodzwonić się nie idzie pod wskazany nr który jest w smsie. UNIKAJCIE GLS SZEROKIM ŁUKIEM !! Normalny kurier dzwoni i się dogaduje .
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyTotalna olewka klienta przez kurierów. Bezczelnie kłamią
  • ~wiktor / 2022-10-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pozdrawiam tego napleta brudnego z glsa co mnie prawie prxejechal pod szkola boleslawa prusa
  • ~Patrycja / 2022-10-05 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma dostarczająca przesyłki z jaką w całym swoim życiu miałam styczność. Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka miała być u mnie. Po otrzymaniu SMS że przyjedzie kurier zadzwoniłam i poinformowałam że w tym i następnym od 14:15 ktoś będzie w domu. Dostałam i formację że kurier ma mało przesyłek więc koło 12 kończy pracę. Umówiliśmy się na dostawę w poniedziałek. Moja mama cały dzień w domu siedziała i czekała na kuriera. Zadzwonił koło 10:30 i zapytał czy ktoś jest w domu. Powiedziałam tak, moja mama. Okazało się że kurier był pod domem ale paczki nie dostarczył nie wiadomo dlaczego. W firmie podał że nikogo nie było w domu. Wczoraj dzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się że trzeciej próby doręczenia nie będzie chyba że nadawca zleci. I zlecił. Ale kurier dzisiaj przesyłki nie zabrał ze sobą no nie wiedział że była zlecona kolejna próba doręczenia. Brak słów! Każda normalna firma ma punkt w którym można przesyłkę odebrać ale nie GLS! Żeby odebrać doręczaną przez nich przesyłkę człowiek musiałby wziąć tydzień wolnego
    ZaletyMiła obsługa na infolini
    WadyCała ta firma i ich system pracy jest jedną wielką wadą!
  • ~Aga / 2022-10-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzałabym 0 gwiazdek bo przesylka w ogole nie zostala dostarczona ale nie ma takiej mozliwosci. Przesylka zostala uszkodzona w magazynie GLS o czym dowiedzialam sie po moim telefonie. GLS nie informuje klientow (pani na infolinii powiedziala ze w ogole nie beda mnie informowali o tym ze nie dostarcza przesylki bo poinformuja o tym wylacznie nadawce, a jak mi sie nie podoba to moge zlozyc reklamacje u nich na stronie).
  • ~Niecierpliwy / 2022-10-04 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma pomyłka, moja siostra wysylala paczke do Hiszpanii. Transport mial trwać 5 dni robocze a ostatecznie wyrobili sie w 8 dni. Jak pisalismy emaile o wyjasnienie dlaczego to tak dlugo trwa to odpisali ze przeciez przekazalismy za granice to w czym problem.
    ZaletyBRAK
    WadyCały ogrom
  • ~Anna / 2022-10-04 13:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem seniorką inwalidką,mam ogromne problemy z kręgosłupem i nogami dlatego korzystam z zakupów online. Kurier za każdym razem zostawia paczkę za furtką, dzwoni i odjeżdża. Do furtki mam 200 metrów... żeby podnieść paczkę z ziemi muszę się schylić co jest rzeczą prawie dla mnie niewykonalną. Do tego dzisiaj wrzucił paczkę za płot ważącą ok 10 kg... jakim cudem mam ją donieść do domu? Ja wiem że on też ma prawo dbać o swoje zdrowie ale w takim razie firma w swojej ofercie powinna informować, że paczki rzucają za płot i od płotu do domu trzeba ją przenieść sobie samemu..
  • ~tadi / 2022-10-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    od 20 września, oczekuję na paczki nadane w Polsce do Italii . Nikt nic nie wie, nikt się nie interesuje tematem, przesyłką, która leży w magazynach we Włoszech. GLS polska twierdzi ze nie dotyczy ich już kiedy przesyłka przekroczy granicę Polski. pięknie. Zapewnienie, ze w 96 godzin dostarczymy, mają klienta za idiotę. Na infolinii pani co najwyżej współczuje. Dzisiaj mamy już 4 października.
  • ~Patrycja / 2022-10-04 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    W piątek otrzymałam informację, że paczka została wydana do doręczenia. Kurier cały dzień się nie pojawił, o 16 w śledzeniu przesyłki pojawił się komunikat, że ustalono ze mną inną datę odbioru. Nikt się ze mną nie kontaktował w tej sprawie ani ja sama o to nie prosiłam. Paczkę dostałam dopiero w poniedziałek. Ta firma to jedna wielka kpina.
    Wadybłędne informacje, oszukiwanie klientów
  • ~Jacques / 2022-10-04 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niekompetentna kurier nie dostarczył paczki i nie wiadomo czy wogóle zamierza to zrobić , Nie polecam tej firmy
    Zaletybrak
    Wadykurier nie dostarczył paczki bo nie potrafi dotrzeć do cele ( nie mieszkam na końcu świata , droga asfalt pod sam dom )
  • ~Izabela / 2022-10-02 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś kpina. Nawet nie próbują dostarczyć paczki po czym wpisują w system że nie było odbiorcy a siedzi się w domu i czeka! Kontakt z kurierm nie możliwy. Pani na infolinii okey ale zapewniajac że paczka będzie w piątek chyba sama nie wierzyła w to co mówi. Aby tylko załagodzić i zbyć kolejnego niezadowolonego klienta.
    Totalna PORAŻKA!!!!
    ZaletyO tej firmie nie można napisać nic dobrego!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12421
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7978
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7610
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4066
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2405
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4470
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924