strona 51 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Andrzej / 2022-10-25 08:35
Przesyłka nie doręczona! Kurier raz był, zadzwonił domofonem i poszedł, zanim ja doszedłem do domofonu. Przy drugim podejściu w ogóle nie dzwonił. Telefonów kurier nie odbiera (dzwoniłem wiele razy, także centrala nie mogła się do własnego kuriera dodzwonić!!). Czegoś takiego nigdy bym się nie spodziewał... Przy reklamacji w centrali dostałem ofertę, że mogę sam jechać do filii po odbiór -- a filia jest poza miastem na bezludziu, półtora km od najbliższego przystanku autobusowego. Masakra!!! -
-
~Bartosz Szczecin / 2022-10-24 15:02
Tragedia. Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
Paczka w magazynie pod Szczecinem od piątku (a w piątek miała być dostarczona.
Dziś wcześnie rano dostałem powiadomienie że paczka zostanie dzis dostarczona wraz z nr telefonu kuriera. Paczka nie została doręczona, kurier ani nie był na miejscu ani nie odbiera telefonu.
Kobieta na infolinii gls patologiczna, na ponowienie pytania dlaczego taka sytuacja ma miejsce odpowiedziała prawie krzykiem.
Zdecydowanie nie polecam. -
~Violetta / 2022-10-21 17:30
Kurier nie pofatygował się pod wskazany adres. Paczka zostawiona w punkcie odbioru. Brak odzewu na próby kontaktu. -
~strzałka / 2022-10-21 17:00
Nie puka ani nic, użyje raz sygnału dźwiękowego i odjeżdża. -
~Alex / 2022-10-21 15:08
Nie polecam, najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczyniena. Kurier nawet nie podjął próby doręczenia. Paczka miała dotrzeć w poniedziałek, mimo wielu telefonów na infolinię nic z tym nie zrobili, jest piątek a w paczce miałam sukienkę na jutrzejsze wesele przyjaciółki. Mimo starań wspaniałej krawcowej, która szybko uwineła się z poprawkami, muszę kupować kolejną sukienkę... Pani na infolinii powiedziałam że dzisiaj mi już nie dostarcza a jutro jest już weekend więc mi nie dostarcza. Bardzo wam dziękuję, za jakże c****wą obsługę i narażenie na kolejne koszta ???? ZaletyBrakWadyDramat -
~Krzysztof / 2022-10-21 09:09
Porażka to mało powiedziane. Nie przyjeżdżają na czas. Czekamy na paczkę od trzech dni i kuriera nie widać. Zamówione były rośliny, które pewnie już padły. Omijać tych błaznów z daleka! -
~JaTylkoChcęMójNowyKomputerZMoreli / 2022-10-20 20:22
Nie polecam. Pomimo zlecenia przesyłki towaru przez sklep, w którym zamawiałem, przed godziną 15, GLS nie odebrał towaru tego samego dnia. Nie żyjemy przecież w średniowieczu, inne firmy kurierskie świadczą już usługi na dużo wyższym poziomie i nieraz potrafią odebrać przesyłkę od nadawcy nawet pod wieczór. Nie będę zdziwiony jeśli za miesiąc kurier GLSu podjedzie pod mój blok konno i zamiast zadzwonić na domofon zadmie w róg żeby obwieścić mi że już dotarł. Jestem za to zdziwiony że sklep Morele korzysta z usług tak zacofanej i nieprofesjonalnej firmy jak GLS. Jakbym miał świadomość że do tego dojdzie to najprawdopodobniej sam wybrałbym się do głównego magazynu firmy pieszo i z dużym prawdopodobieństwem wyprzedziłbym w ten sposób dostawcę z GLSu. Zaletyraczej to kiedyś dojedzieWadyna pewno nie w rozsądnym czasie -
~Anna / 2022-10-20 20:16
Firma "ratuj się kto może" brak solidności, przychodzą pod adres lub nie jak im wygodnie, a jak przyjdą raz zadzwonią i w nogi trzeba być niezłym sprinterem ,aby zdążyć, bo otwierając drzwi już ich naturalnie nie ma. Dzwoniąc na nr z sms-a oczywiście twierdzą,że byli pod adresem ,a na pytanie kiedy dostarczą paczkę beszczelnie kurier odpowiada,że już tej paczki nie dostarczy, bo mu statystyka spadnie (cytat). Ciekawe kto tu jest dla kogo ???? , nie wspominając o tym,że za dostawę się przecież płaci. Nie polecam, jak najdalej od tej firmy ,a szczególnie jej aroganckich kurierów,którzy uważają się ... no właśnie za kogo??? ,bez ogłady i jakiejkolwiek kultury osobistej. Może warto się czasem zastanowić kogo się zatrudnia, no chyba ,że firmie nie zależy na wizerunku i opinii, którą takie osoby bardzo skutecznie psują. Ostrzegam i jeszcze raz NIE POLECAM najgorsza firma kurierska. Zaletyżadnych zaletWadytylko i wyłącznie wady -
-
~mm / 2022-10-19 19:34
Ta firma to porażka, przesyłka miała przyjść 14/10/2022, dnia 19/10/2022 ciągle nie wyszła z magazynu. Pani z obsługi klienta poinformowała mnie, że nie ma kuriera, który by obsługiwał ten rejon i dlatego paczka nie wyszła z magazynu i jeśli chcę to mogę ją sobie sam odebrać z magazynu. Mieszkam w centrum dużego miasta. To był mój pierwszy i zarazem ostatni kontakt z tą firmą. Gratuluję. Kabaret. ZaletyBrak -
~Edi / 2022-10-19 17:15
17.10.22.GLS wysyła sms że odbierze dwie paczki w dniu 18.10.22 przyjeżdża po nie 17.10.22 paczki nie gotowe mają przyjechać 18 10.22 nie przyjeżdżają. W dniu 18.10.22 dostaję sms że paczki zostaną odebrane w dniu 19.10.22 jest godzina 16.30 kuriera nie ma. Dzwonię na podany numer w sms i pani informuje mnie że paczki nie będą odebrane bo doszło do skłócenia się między przewoźnikami.
To nie profesjonalne działanie. Co to za firma? Co na to właściciele tej firmy? Dlaczego tam pracują ludzie którzy prostych spraw nie potrafią załatwić do końca. Współczuję właścicielom, ale nie wróże długiego pobytu na rynku -
~Agnes / 2022-10-19 14:23
Czekam na paczkę od tygodnia… Na stronie sledzenia paczki caly czas odbiorca w punkcie GLS jest nieobecny… Wadybardzo dlugo czeka sie na dostawe -
~ELIZA / 2022-10-17 14:28
KURIER MIMO ZAKAZU WJAZDU NA HALĘ PRODUKCYJNĄ ZA KAŻDYM RAZEM ROBI TO SAMO I MOŻE PRZES TO SPOWODOWAĆ WYPADEK PONIEWAŻ JEŻDZĄ TAMTĘDY WÓZKI WIDŁOWE!!! ODEBRAŁ PACZKĘ KTÓRA NIE MIAŁA NA SOBIE PRZYKLEJONEGO LISTU PRZEWOZOWEGO. PO PROSTU ZABRAŁ TĘ KTÓRA MU PASOWAŁA I PRZES TO SZUKALIŚMY PRZES CAŁY TYDZIEŃ GDZIE TA PACZKA TRAFIŁA. KURIERZY SĄ BEZCZELNI I NIEUPRZEJMI. JEDNYM SŁOWEM ZGROOOOZA. ZaletyBRAKWadyNAJGORSZY MOŻLIWY WYBÓR JEŚLI CHODZI O FIRMY KURIERSKIE -
~Oloxon / 2022-10-14 21:39
Beznadzieja paczka czeka już 7 dni w punkcie nadawczym i kurier jeszcze po paczkę nie przyjechał. -
~Jack / 2022-10-14 19:55
Najgorsza Firma Kurierska. Kurier który miał dostarczyć przesyłkę do mnie nawet nie kwapił się z podjechaniem pod adres tylko od razu wklepał że zostało odmówione przyjęcie przesyłki. Nawet tel na infolinię nic nie pomógł dzisiaj taka sama sytuacja dopiero po trzecim telefonie na infolinię otrzymałem przesyłkę tylko że nie pod swoim adresem a 25km dalej. ZaletyZeroWadyNigdy nie skorzystam już z ich usług -
~Szczęśliwy znalazca swojej paczki / 2022-10-14 13:20
PS Zapomniałem dodać, że cały czas byłem w domu. -
~Szczęśliwy znalazca swojej paczki / 2022-10-14 13:04
Paczka nie została mi doręczona, lecz została porzucona w mokrej trawie bezpośrednio za furtką i tam ją znalazłem. Tak działa ta firma z mojego punktu widzenia odbiorcy paczki. -
-
~Dominik / 2022-10-13 18:09
Firma krzak i totalna porażka dostałem SMS ze paczka zostanie doręczona w dniu dzisiejszym jest godzina 18 kuriera nie było cały dzień zmarnowany siedząc w domu i czekając na niego. Dzwoniłem dwa razy na infolinie za pierwszym razem kobieta nie wiedziała co się stało z kurierem dlamnie to jakiś żart. Za drugim razem zadzwoniłem bo zauważyłem w powiadomieniach ze paczka została wysłana do magazynu gls i kurier uzgodnił ze mną inny dzień doręczenia odrazu mówię kuriera nie było cały dzień . Pomocy na infolinii nie dostałem kobieta mówiła takim tonem jakby pracowała tam za karę w trakcie rozmowy się rozłączyła jedna wielka porażka nie polecam totalnie zero ZaletyBrakWadyTa firma jest wadą -
~Marta / 2022-10-12 19:32
Porażka to mało powiedziane na określenie tej firmy. Od 2 dni paczka w doręczeniu, a kurier nawet nie dotarł pod wskazany adres. Oczywiście zero kontaktu, bo nie raczy idebrać telefonu. Daję po 1 gwiazdce tylko dlatego, że nie można dać zero.
Jeśli chcecie uniknąć nerwów i straty czasu, to omijajcie GLS szerokim łukiem.WadyBrak doręczenia przesyłki, Brak kontaktu z kurierem -
~Marcin / 2022-10-12 09:32
Kurier nawet nie podejmuje próby dostarczenia paczki tylko zostawia ją w jakimś punkcie odbioru bo mu tak wygodniej nie polecam tej firmy. -
~a / 2022-10-12 08:24
Przesyłka międzynarodowa, z Polski do Włoch. Paczka utknęła w Strykowie na 2 dni. We Włoszech nie została doręczona ze względu na "zły adres". Oczywiście -- dobry adres, powodem musi byc coś innego. Może tumiwisizm? Próba interwencji na infolinii w Polsce nie powiodła się -- osoby z infolinii nie są w stanie powiadomić "centrali" aby interweniować w zagranicznej filii. We Włoszech tragedia -- infolinia całkowicie zautomatyzowana, angielska wersja jest informacją o sposobie reklamacji na stronie. Próba dodzwonienia się do konkretnej filii we Włoszech -- niepowodzenie. Nie podnoszą słuchawki. Próba reklamacji mailowej -- nie powiodła się. Nadawca nie może reklamować jeżeli doręczenie się nie powiodło, więc trzeba uruchamiać konto mailowe odbiorcy aby wysłać taki sam monit (akurat mam to szczęście i mogę to zrobić). Ciekawe jeżeli chce się przesłać coś, np. prezent urodzinowy bez wiedzy odbiorcy. Jednym słowem: niedbałość, karygodny brak jakości, tumiwisizm, uniki, byle wymówić się od brania odpowiedzialności. Nie ma sposobu aby dokonać szybkiej interwencji. Rozwlekła pętla decyzyjna i wadliwe przepływy strategiczne.
strona 51 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »