Kurier bezczelny, chamski. Szkoda, ze nie posiadam imienia i nazwiska tego Pana, bo chętnie bym to tu ujęła. Prosiłam, by poczekał na mnie parę minut, aż zejdę odebrać paczkę. Nieuprzejmie poinformował, że nie ma na to czasu, rozłączył się i odjechał spod domu, gdy już praktycznie byłam przy drzwiach. Próby kontaktu, brak odzewu. Dodam, że wsiadłam w samochód, by poszukać samochodu GLS w okolicy, jednak bezskutecznie. Dzwoniłam 36 razy z jednego numeru (odrzucał za każdym razem, podejrzewam, że celowo), potem kolejne 73 razy, jednak nadal brak odzewu. Gdy w końcu kurier łaskawie raczył odebrać telefon, nawrzucał mi, dodał, że paczka wraca na magazyn, co chyba miało być „karą” i rozłączył się nie dając nawet nic powiedzieć. Idealny przykład prostactwa. Jak taka osoba może wgl pracować w usługach??!! Panie na infolinii uprzejme, jednak co z tego, skoro nie potrafią mi jakkolwiek pomoc? Kurier odznaczył status paczki jako „odmowa przyjęcia”, co nie jest w najmniejszym stopniu zgodne z prawdą. Prosiłam Panie z pomocy, by pomogły jakoś rozwiązać ten problem, ale każda mówiła coś innego - rozmawiałam dwa razy na infolinii i słowa pierwszej osoby zostały wykluczone przez słowa drugiej, także pozdro xd muszę jechać teraz 46km w jedną stronę do magazynu po paczkę, ponieważ w dniu jutrzejszym jestem już na wyjeździe, a zamówione produkty są mi potrzebne na ów wyjazd. Informowałam o tym również panie z infolinii, kontaktowały się z tym niekompetentnym kurierem, bo być może mógłby do mnie zawrócić, miał do mnie dzwonić. Oczywiście tego nie zrobił i gdy w końcu odebrał, to mnie wręcz wyśmiał i się rozłączył nie dając po raz kolejny cokolwiek powiedzieć. ŻENADA, brak słów. Jest mi przykro, że nie da się wyciągnąć żadnych konsekwencji i ta niekompetentna osoba nie podniesie żadnej odpowiedzialności. Infolinia, która ma służyć jako pomoc i moją pierwszą linię obrony, również rozkłada ręce. Zaletyżadnych, polecam każdemu omijać szerokim łukiem.
Wadykurier cham i prostak, nie odbiera telefonu, a jak już odbierze, to powie, co sam ma do powodzenia nie czekając na odpowiedz klienta i się rozłącza. Infolinia nie może pomoc w żaden sposób.