Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2454 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.53
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kurier GLS / 2020-07-02 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepiej omijać z daleka, kurierzy jak święte krowy, odmowa powtórnego doręczeni pomimo dwóch prób doręczna w umowie.
    Mam nadzieję że szybko zbankrutują
    Zaletybrak
    Wadyszkoda słow
  • ~Niezadowolony / 2020-07-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Kurierzy nie dostarczają przesyłek, nawet nie podjeżdżają a wbijają w system brak gotówki lub odmowa odbioru. W Szczecinie nie ponawiają kolejnej proby dostawy pomimo opłacenia. Próby wyjaśnienia z Ich magazynem w Kliniskach Wielkich to porażka. Kpią sobie z niezadowolonych klientów, śmieją się do telefonu lub są wręcz chamscy.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Eliya / 2020-07-01 15:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Kolejny raz kurier zawiózł paczkę do punktu po odbioru s nie dostarczył do mnie,Po co piszecie smsy w jakich godzinach czekać, skoro i tak nie dowozicie.Jesli będę chciała osobiście odebrać to tak zaznaczę na zamówieniu.Widze , że większość ma ten sam problem s firma nic z tym nie robi.Dno totalne.Facet w punkcie odbioru też bardzo nieprzyjemny.Widac takie standardy w firmie.
    ZaletyTo pytanie to chyba jakiś żart.
    WadyWszystkie w opisie
  • ~Rafał / 2020-07-01 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM firmę kurierską GLS. Firma nie dostarcza paczek pod wskazany adres tylko chwilę przed miejscem dostarczenia paczki dzwoni do klienta a jeżeli ten nie odbierze telefonu a nie ma takiego obowiązku to kurier jedzie dalej. Miałem taką sytuację dwukrotnie tzn w pierwszej próbie doręczenia paczki oraz przy drugiej próbie doręczenia. Skutkuje to tym że aby potem odebrać paczkę należy udać się osobiście do punktu spedycji często bardzo daleko. Próbowałem reklamować usługę ale jak wspomniałem kurier będąc w pobliżu adresu jest cały czas śledzony przez system GPS który według firmy GLS jest wystarczającym dowodem na to że próba doręczenia się odbyła co jak widać na moim przykładzie było nie prawdą. Jeżeli nie chcemy odebrać paczki osobiście to firma może dostarczyć paczkę za dodatkową opłatą. Moim zdaniem naciągają klientów na dodatkową kasę.
  • ~Nikaaaa / 2020-06-26 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz miałam nieprzyjemność korzystać z Państwa usług. Otrzymałam maila ze paczka będzie dostarczona dzisiaj w godzinach 8-13. Zorganizowałam osobę która mimo swoich planów czekała na kuriera. Kiedy po godzinie 15 dzwoniłam co się dzieje z moja paczka, po rozmowie z trzema osobami usłyszałam ze paczki nie dostarczono gdyż kurier w systemie nie miał jej do wydania i zorientował się już w drodze do bazy ze ma moja paczkę. Rzekomo nie mógł zawrócić(ciekawe do której Państwa kurierzy pracują). Po rozmowie z Panem na infolinii Pan powiedział ze postara się złapać któregoś kuriera by w drodze do domu paczkę mi dostarczył. Po 2 godzinach zadzwoniłam znowu na infolinie by się dowiedzieć czy udało się coś załatwić, bo miałam otrzymać taka informacje przez telefon. Dowiedziałam się ze nie udało się nikogo zlapac(żaden z kurierów nie mieszka najwidoczniej w Lodzi????????‍♀️) i ze paczka będzie dostarczona w poniedziałek lub mogę po nią przyjechać do Strykowa i ja odebrać. Powiedziałam Panu ze nie będę marnowała swojego paliwa, by odebrać paczkę za której przyspieszenie zapłaciłam i jeszcze nie dostać zwrotu za poniesione koszta. Paczka będzie w poniedziałek(podobno) ale jeszcze nie wiadomo w jakich godzinach, mam dzwonić do kuriera żeby się tego dowiedzieć. Ciekawe w takim bądź razie po co mój telefon widnieje na nalepce adresowej skoro kurier nie potrafi zadzwonić. Mam nadzieje ze więcej nie będę miała styczności z Państwa firma. Szkoda nerwow ????????
    WadyZero informacji o paczce, nie podjęcie próby rozwiązania problemu który firma stworzyła.
  • ~Beata / 2020-06-24 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana 10.06 do Wielkiej Brytanii. 18.06 próba doręczenia z rzekomo złym adresem. Po próbach kontaktu obietnica o ponownym doręczeniu 19.06.2020. Takowej oczywiście nie było. Kolejne maile i zapewnienie o doręczeniu dnia dzisiejszego tj. 24.06. Godziny oczekiwania aby na śledzeniu zobaczyć wiadomość "paczka niedoreczona - odbiorca nieobecny". Dno!!! W chwili obecnej nie mam pewności czy ta paczka kiedykolwiek dotrze.. Nie polecam tej firmy!
    ZaletyŻadnych
  • ~Mariusz / 2020-06-24 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    1) Przesyłka wysłana w czwartek, dzisiaj jest środa, i dalej na sortowni. Nr przesyłki: 33682371117
    2) 150 paczek wysłanych w piątek, podobno zepsuł się tir. W poniedziałek na sortownie przywiezione, ale było za dużo aby przeskanować. Dziś środa, i dalej niedostarczone. Brak żadnej informacji dla nas.
    3) Paczkę zabrał kurier, paczka zginęła i GLS twierdzi że jej nie ma. I koniec.
    4) Wysłane 4 paczki do klienta, po 4 dniach klient zrezygnował z zamówienia na 4000 zł. GLS ma to w d. Zwrócił paczki uszkodzone i w wyniku reklamacji, proponują zwrot 20 zł za wysyłkę
    Wadyj.w.
  • ~Anett / 2020-06-23 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana 10 czerwca, czas realizacji miał trwa od 3-5 dni roboczych. Była jedną próbą doręczenia z tym, że kurier nie mógł znaleźć adresu i stwierdził, że jest podany zły. Nawet się ze mną nie skontaktował. Dzień później miała być próbą ponownego dostarczenia, której nie było. Dziś mamy 23.06 i paczki nadal nie ma. Porażka! Nie polecam!!!!!
  • ~Anita / 2020-06-22 15:21
    Ocena: 2.67 / 5
    przez stronę Fox box cena i obsługa godna polecenia ale firma kurierska gls to dno paczka doszła zmiażdżona jak by po niej skakano wszystko rozwalone czyli wydane pieniądze na zakupy zostały stracone
  • ~Małgorzata / 2020-06-18 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja o dostawie planowanej fałszywa,zero kontaktu kuriera z odbiorcą, okłamują że podejmowali próbę doręczenia.Nie polecam !!!
  • ~Agnieszkaes / 2020-06-18 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Paczka została oddana na pocztę, zero kontaku ze strony kuriera. Firma okłamuje klientów, że mają opcję „od drzwi do drzwi” a później każą kobiecie w zaawansowanej ciąży odbierać 9kg paczkę z poczty!!
    ZaletyBrak
  • ~8i8 / 2020-06-18 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    kurierzy uwarzają się za Waszych Panów i robią karczemne awantury jak nie ma odbiorcy w domu. Wykrzykują że nie będą przywozić paczek po południu. Firmy kurierskie jesteście dla nas a nie my dla Was. Bez nas nie będzie Was.
    ZaletyNie mają
    WadyRozwydrzeni awanturujący się kurierzy odnoszący się bez szacunku do odbiorcy paczki.
  • ~pl.....ka / 2020-06-15 00:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka odebrana od nadawcy 10 dni temu,miała dotrzeć do UK od 3-5 dni.A status w śledzeniu,że w drodze do sortowni i ciągle ten sam...aż się boję pomyśleć,czy w ogóle do dzieci dotrze.Już jestem zła,że wybrałam tą firmę...a miało być szybko i sprawnie...Jedyną jak do tej pory zaletą to miły kurier,który odbierał paczkę...
  • ~Ivan / 2020-06-13 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam gls. Firma deklaruje że dostarczą przesyłki międzynarodowe z terenu Unii Europejskiej w 4-6 dni a zajmuje to ponad 10 dni. Paczki są wożone po 3 dni między oddziałami. Firma deklaruje się jako firma kurierska czyli szybka a z szybkością nie ma nic wspólnego. Konkurencja czyli DPD lub DHL doręcza przesyłki z EU w 1-2 dni. Nie dajcie się nabrać jak ja wybierając GLS jako przewoźnika międzynarodowego.
    ZaletyTanio i to gubi bo każdy kusi się że jest tanio co odbija się na jakości przesyłki.
    WadyDługi czas doręczenia, ponad 10 dni w przypadku przesyłki z EU do Polski
  • ~BamBamBam / 2020-06-11 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurier to tylko pionek, aczkolwiek niejeden u nich gra sierotkę Marysię w nadziei że Jopki dostanie góra. Arogancją, brak szacunku dla klienta, xwaniakoqanie to tylko niektóre zalety GLS.
    ZaletyBrak
    WadyOd groma i ciut i cit i właściciele firmy powinny się zastanowić już nad zamknięciem firmy-świat ma swoje granice i a nich jest coraz mniejszy
  • ~Masakra / 2020-06-11 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Wybrałem opcję dostawy przez GLS i to był błąd ponieważ moja paczka jest w drodze do mnie już około tygodnia od dnia zamówienia w DPD i INPOST czekam jakieś 2-3 dni to jest Max A tutaj to jakaś masakra. Nie polecam GLS
  • ~Tomasz / 2020-06-11 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    W piątek tj.05 maja br. otrzymałem sms wiadomość że zamówiona paczka została dostarczona pod wskazany adres, czyli mój adres zamieszkania. Bardzo mnie to zdziwiło, ponieważ w tym czasie nikogo nie było w domu. Po kontakcie z infolinią i obietnicy że sprawa zostanie wyjaśniona po powrocie kuriera z terenu, i najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych dostanę informację gdzie jest moja paczka, na taką informację czekam do dziś. KOMPLETNE OLANIE KLIENTA! paczka bez uzgodnienia ze mną została zostawiona u sąsiada. Ciekawe kto by poniósł odpowiedzialność, jeśli okazało by się że paczka jest uszkodzona?
    ZaletyBRAK
  • ~Wioleta / 2020-06-09 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam GLS.
    Dostałam informacje, że kurier dostarczy paczkę, niestesty nie zrobił tego. Dzwoniłam pod numer podany w smsie 2 razy w ciagu dnia- nie odbierał. Oddzwonił ok 20 z pretensją dlaczego nie ma mnie w domu. Powiedział, że następnego dnia rano dotarczy do mnie paczkę, czekałam do godziny 17 - nie przyjechał. Firma nie odbiera telefonu a kurier ma telefon wyłączony.
    Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
    Zaletybrak
  • ~Mania / 2020-06-08 15:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej. Lekceważenie klienta, brak kompetencji, firmie nie zależy na klientach, kurier kłamie że nikogo nie było, jest chamski i ustawia klientów przestrzegam przed wyborem tej firmy kurierskiej, szkoda zdrowia na stresy, i szkoda zachodu ogólnie porażka.
    ZaletyBrak
  • ~zomajka / 2020-06-04 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej! Paczka wysłana z UK do Polski. Na drugi dzień była w Polsce przeszła przez dystrybucje w Strykowie, dotarła do Czeladzi i utknęła. Po mojej interwencji, że paczka nie dotarła Paniz dystrybucji w Czeladzi beztrosko poinformowała mnie , ze paczkę ukradziono, a dokładnie, ze ukradziono ją u nich, czyli zrobił to ICH pracownik.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12714
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8104
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7741
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4133
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2454
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098