Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2496 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wm / 2020-11-06 07:29
    Ocena: 5.00 / 5
    W GLS jest świetny Kurier, jeździ m.in. po Solcu Kujawskim. Zawsze pisze sms, że będzie i o jakiej godzinie. Z ewentualnym przekierowaniem paczki też nie ma żadnego problemu - wystarczy sms, a dodatkowo wykazuje się wysoką kulturą osobistą. Przywraca wiarę w dobrą robotę i sprawia, że usługi kurierskie są takie jakich klient oczekuje:) już kilka razy się spotkaliśmy z takim podejściem z Jego strony, więc to nie jest przypadek :) naprawdę super!
    Zalety- informacja od kuriera o godzinach dostawy,
    - łatwe przekierowanie.
    WadyBrak
  • ~Nord / 2020-11-03 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    O godzinie 16mail ze paczka trafila do magazynu.caly dzien brak innej informacji wiec stwierdzilam ze bedzie w poniedzialek.o godzinie 1w nocy otrzymuje mail ze paczka zostanie dostarczona nastepnego dnia w przedziale 8-13.ludzie!na szczescie odczytalam wiadomosci I zmienialam date dostarczenia na poniedzialek.dostalam zwrotke ze data zostala zmieniona i malym drukiem napis:termin orientacyjny, moze ulec zmianie przez nieprzewidziane przeszkody zwiazanych z dostawa.no dobra,a jaki przedzial godtzinowy?o Nim dowiedzialam sie dopiero wtedy gdy domofon zadzwonil o 7:30 rano.
  • ~Dorota / 2020-11-02 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni ani domofonem ani telefonem- z systemu dowiedziałam się o tym,że nie doreczył paczki bo mnie nie zastał mimo,że cały czas byłam w domu. Próbowałam skontaktować się z kurierem telefonicznie 5 razy by wyjaśnić sprawę, ani razu nie odebrał. Napisalam do niego smsa z numerem przesyłki i opisem zaistnialej sytuacji z prośbą o kontakt- nic nie odpowiedział. Zadzwoniłam na infolinię- Pani potwierdziła,że paczka ma starus niedoręczonej,a na kuriera nie może za bardzo wpłynąc bo zatrudnia go magazyn. Paczkę moge odebrać z magazynu albo może mi jeszcze raz spróbować doręczyć ją kurier z tym,że na mój koszt. Farsa. Złożyłam skargę. Ostrzegam Państwa, szkoda nerwów.
  • ~Monia / 2020-10-30 19:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra obsługa rejon Opławca w Bydgoszczy sprawnie na czas zgodnie z informacją kontakt telefoniczny . Bardzo dziękuję bo przesyłka była dość ciężka.
  • ~Agata / 2020-10-29 17:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam,kurier przyjeżdża raz dziennie w godzinach porannych gdzie normalni ludzie w tych godzinach pracują,przy czym kurier robi nam łaskę,że w ogóle możemy odebrać paczkę,nie przygotowany do pracy w ogóle,mało przyjemny i opryskliwy i dzięki temu nigdy wiececej nie zamówię paczki tą firmą A firmie współczuję mieć taką politykę gdyż infolinia nawet nie potrafi rozwiązać problemu !!!! Tracąc kolejnych klimatów.
    Gratuluję, zero profesjonalizmu!!!
    Stanowczo NIE
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniac
  • ~Adrian / 2020-10-29 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, spośród wszystkich kurierow mieli najdroższa przesyłkę 30zl I deklarowali że będą dzień wcześniej (zależało mi na tym) Po czym przychodzi mail że jednak nie dadzą rady w tym dniu gdzie w poczcie polskiej zaplacilbym 12,50 I była by tak samo dzień później, zdziercy NIE POLECAM!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Janek / 2020-10-28 09:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka chcesz uniknąć stresu nie korzystaj dwa dni czekania i dzwonienia żeby ktoś raczył odebrać w końcu paczkę
    ZaletyNie ma
    WadyBez wulgaryzmy nie opisze
  • ~Piotr / 2020-10-27 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy miałem nieprzyjemność skorzystać z tej firmy w marcu 2018. Gość z oddziału w Rudnej Małej bez żadnego sprawdzania, bez wydawania kurierowi do doręczenia zostawił paczkę w oddziale z adnotacją "zły adres". Na pytanie na jakiej podstawie sądzi, że zły adres odpowiedział: "bo tak myślałem" Dzisiaj powtórka z rozrywki... Pan dalej rozmyśla nad adresami zamiast przekazywać paczki kurierowi do doręczenia... Infolinia robi wszystko, żeby się pozbyć dzwoniącego. Totalna ignorancja... Najgorszemu wrogowi nie polecam tej firmy!!!
  • ~Dorota / 2020-10-22 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła to bym dała 0 gwiazdek. Paczkę okradziono w trakcie transportu. Ktoś ją otworzył, pootiwerał pudełka spakowane do środka, ukradł co sie przydało i próbował przepakować zawartość tak żeby nie było to zbyt oczywiste. Zorientowałam się, że coś jest nie tak bo był straszny bałagan w środku i zadzwoniłam do mamy, która tą paczkę spakowała. Pomimo, że paczka była ubezpieczona, przedstawiłam wszystkie wymagane dowody (zdjęcia, rachunki i podpisane zaświadczenie) to już dwukrotnie odmówiono przyjęcia reklamacji. GLS twierdzi, że nie ma dowodu, że to ich kurier. Pierwszą odmowe argumentowano, tym że przesyłałam przedmioty niezgodne z regulaminem. Kiedy udowodniłam, że wszystkie przedmioty były zgodne z regulaminem, druga odmowa przyjęcia reklamacji argumentowana była- brakiem dowodu, że to ich wina. Jestem zbulwersowana ich zachowaniem i faktem, że ewidentnie kryją złodzieja umożliwiając mu dalsze okradanie klientów. Odwołuję się po raz kolejny.
  • ~ros123 / 2020-10-21 14:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier po prośbie wniesienia 30kg paczki, rzucił ją pod drzwi i uciekł, nawet nie widziałam cienia.. Prosiłam się o to gdyż ciąża robi swoje,ale niestety nie zdążyłam nawet poprosic o wniesienie tej paczki za próg. Niestety kultura również na dość niskim poziomie, nieuprzejmy kurier. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy, widać że pracują za karę. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury,nieposzanowanie klienta, nieuprzejmosc
  • ~Mik / 2020-10-20 15:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwie z trzech zamówionych przeze mnie paczek miały opóźnioną dostawę, ze względu na 'brakujące informacje adresowe'. Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu adresu był on w obu przypadkach poprawny i czytelnie zapisany. Ponadto jedyna z trzech paczek, która dotarła bez żadnego problemu była zaadresowana identycznie jak dwie z 'brakującymi informacjami' (wszystkie paczki od tego samego nadawcy, adres wypełniany automatycznie na stronie). Paczka przyszła na szczęście w stanie nienaruszonym, a sam kontakt z kurierem był szybki i bez zarzutu.
    ZaletyPaczki przychodzą w dobrym stanie
    WadyRzekome braki informacji na poprawnie zaadresowanych paczkach
  • ~aga / 2020-10-16 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS, zatrudnia chyba, tych których nie chcą nigdzie indziej. Dziś miałam wątpliwą przyjemność odbierać przesyłkę od Pani kurier, jej kultura osobista na poziomie zero,chamska i pryskliwa, powinna raczej być zamknięta w jednoosobowym biurze niż mieć kontakt z klientem.
  • ~Kris / 2020-10-15 17:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Drugi raz miałem nieprzyjemność spotkać się z kurierem w tej firmie ,który był opryskliwy i nie przyjemny , jakby robił wielką łaskę że przywiózł paczkę wydzierał się przez telefon oraz przy odbiorze paczki. Poprzednim razem odebrałem od nich potrzaskaną lampę do auta .
    WadyOpryskliwa obsługa.
  • ~Anna / 2020-10-15 10:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wysyłki zagranicznej i usług dla platformy Furgonetka.
    Jeżeli tylko łączysz to razem i wysyłasz paczkę poza granice, to zapomnij, że zostaniesz w profesjonalny sposób obsłużony przez GLS. 3 kontakty z konsultantem, ze każdym razem inne informacje, a chodziło tylko o doprecyzowanie adresu ponieważ zabrakło w nim nr ulicy. Mało tego okazuje się, za granicą kurierzy jacyś tacy mało współpracujący są no bo po co zadzwonić do klienta i zapytać się o brakujący element. W PL bez zarzutu, natomiast obsługa paczek zagranicznych beznadzieja i to jeszcze kosztowna beznadzieja, bo za paczkę musiałam zapłacić tak jak bym robiła ją od zera, choć była ona oddalona od klientki ok 100 km.
  • ~Tad / 2020-10-13 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki zlecone na odbiór w poniedziałek 5.10 kurier się oczywiście nie pojawił bo niby zlecenia nie dostał. Dziś mamy 13.10 a paczki dalej nie dostarczone do UK. Klienci piszą maile i dzwonią wkurzeni. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy a średnio wysyłam 300 paczek w miesiącu tylko do Anglii.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta - opiekun konta nie odbiera nawet telefonu a jak chciał podpisać umowę to w dup... właził.
  • ~Majk / 2020-10-13 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Gls, zgubili paczkę z zawartością towaru na wysoką kwotę. Reklamacja trwała 3 miesiące i oczywiście odrzucona. Sprawa oddana do kancelarii prawnej. Wstyd
  • ~Margo / 2020-10-09 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce!
    Nadawca czekał 2 dni na dobiór paczki. W zleceniu było wyraźnie napisane "proszę o kontakt kuriera pół godziny przed dostawą". Jak już paczka trafiła czwartego dnia w ręce kuriera, dostałam o 8:30 sms'a z nr tel. do niego, bez godzin odbioru (były w mailu "od 8 do 13"). Zadzwoniłam, kurier nie odebrał. Zadzwonił o 8:50, że z pretensją, że mnie nie ma w domu, w którym nie mieszkam, a do którego na dojazd potrzebuję 20 min. Rozmowa miłą nie była, poinformował mnie, że nie ma obowiązku odbierać telefonów, nie zostawi paczki pod drzwiami, i że kolejna próba dostawy będzie w poniedziałek też bez uprzedniego powiadomienia telefonicznego.
    Interwencja na infolini spowodowała, że zgodził się zostawić paczkę w ParcelShop, 500 m od adresu dostawy. Miał to zrobić w ciągu godziny, zostawił po 4.
    I jeszcze jedno: odbiór paczki wyłącznie z dowodem osobistym, nie interesuje ich numer przesyki, nie może odebrać nikt inny. Ciekawe jak przeczytają nazwisko z odległości 2 m?
    Nie ja zamawiałam GLS i nigdy tego nie zrobię. Dziś miałam z tą firmą 2 przygody: pierwszą i ostatnią.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOŃCZĄCA SIĘ LISTA
  • ~lilianna / 2020-10-08 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    GLS, naciąga klientów na dodatkowe koszty po dostarczeniu przesyłki. Dodatkowym kosztem jest zły wymiar paczki lub waga, nie zgodna z parametrami firmy GLS, która ma swoją indywidualną skalę miary i wagi. Mimo, ze moja paczka była zapakowana fabrycznie z podaną wagą na opakowaniu, która się zgadzała, firma GLS naliczyła mi dodatkowe koszty po dostarczeniu przesyłki z tytułu wyższej wagi o 1 kg, co jest bzdurą. Reklamacji nie uwzgledniono a ja jako klient nie mogę po dostarczonej przesyłce udowodnić swojej racji. GLS również nie przekazało mi żadnych dowodów na to, że przesyłka była cięższa niż było napisane na fabrycznym opakowaniu. Naciągają klientów. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNACIĄGANIE KLIENTÓW NA DODATKOWE KOSZTY
  • ~Aga / 2020-10-08 08:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka do Anglii. Bardzo szybko i sprawnie. Na stronie informacja co się z paczką dzieje
  • ~Paweł / 2020-10-07 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinie, aby się dowiedzieć co dzieje się dalej z moją paczką, to dowiaduje się od pani tego samego co widzę przy śledzeniu paczki. A propozycja pani, żebym się skontaktował z nadawcą, to już jawna kpina z klienta.
    To w ich obowiązku jest udzielenia klientowi wszelkich informacji, a nie klienta odsyłać i zbywać. Widocznie mają słaby system informacyjny, ale to już tylko on nich samych źle świadczy.
    Dla przykładu w innej firmie kurierskiej miałem wyczerpujące informacje o paczce i mało tego byli zainteresowani moim tematem, bo potem dzwonili jeszcze informując mnie kiedy dokładnie będzie paczka.
    Widać można wszystko, ale nie w GLS.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12819
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8241
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7823
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4169
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4158
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2496
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185