Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2020-08-04 10:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zadzwonił przez telefon że zaraz będzie z paczką, po około 20 minutach dostałam smsa, że nikogo nie było w domu. Kurier tłumaczył się że zapukał do drzwi (u nas nie słychać pukania, za to jest dzwonek), ale kurier nie potrafił niestety wcisnąć dzwonka przy drzwiach wejściowych ani domofonu, po prostu napisał sms'a, że nie udało się dostarczyć. Po tym jak zadzwoniłam żeby się spytać o co chodzi, to powiedział mi że kłamię i że w domu nikogo nie było, a on nie będzie jak debil stał i czekał. No brak słów. Awizo też brak.
    ZaletyBRAK
    Wadypaczka nie została dostarczona mimo że w domu ktoś czekał na kuriera
    kurier nie zadzwonił w dzwonek przy drzwiach
    kurier beszczenie się zachowywał podczas rozmowy telefonicznej
    brak awizo
  • ~marta / 2020-07-28 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałam sms od gsl, że kurier dostarczy paczkę w godzinach 12.30-17.30.
    Waruję w domu cały dzień. 0 19.30 dzwonię do kuriera - sekretarka.
    O 20.30 sms od gsl, że mnie nie zastali. Awizo brak.
    Zaletybrak
    WadyKłamstwo,że nie zastali mnie w domu.
    Brak awizo, czyli kuriera nie przyjechał.
  • ~Justy / 2020-07-24 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    GLS
    Twoja ocena: 1.00 / 5

    Paczka wyslana z Wielkiej Brytanii, priorytetem, z potwierdzeniem odbioru i opcja sledzenia, bylo to 6lipca 2020, 7lipca przesylka opuscila samolotem Wielka Brytanie, numer sledzenia przesylki kieruje mnie na strone GLS aby sledzic dalej i tam zadnych informacji, nie ma, wcielo ja totalnie. Jest to srubokret do zabiegu medycznego, zabieg przesuwam juz od 16lipca i nie moge go wykonac. Zaplacilam ponad 50zl zeby dotarl w maks 5 dni. Serwis jest zalosny, nikt z GLSu nie jest w stanie mi pomoc i za kazdym razem kieruja mnie do poczty z wielkiej brytanii, ktora nie moze wszczac sledztwa do 31lipca a GLS, ktory nadaje przesylkom nowy numer jak wyladuja one w polsce nie moze tego numeru nawet znalezc. Kiedy tylko sie kontaktuje z GLS polska jestem odsylana gdzie indziej i nawet Poczta Polska potwierdzila mi ze moja przesylke powinien miec GLS bo jest to list rejestrowany polecony. GLS to jest zenada, mowie im ze bez zabiegu nie moge wyjechac z kraju i urlop mi sie konczy a przeslyki brak, nie ma od nich zadnej pomocy i nawet nie probuja sprawdzic w zaden inny sposob tylko po numerze nadanym z wielkiej brytanii, ktory zmienia sie jak przesylka dolatuje do Polski. NIE POLECAM GLS POLSKA, PONIEWAZ NAWET W TAKIEJ SYTUACJI, GDZIE SAMI PRZESYLKE ZGUBILI MAJA KLIENTA TOTALNIE GDZIES I NIE USILUJA POMOC I CHOCIAZ SPROBOWAC ZNALEZC PRZESYLKE, WYDAJE MI SIE ZE NAWET NIE MAJA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZEBY TO SPRAWDZIC, WIEC JESLI SIE ZASTANAWIASZ CZY KORZYSTAC Z ICH USLUG, LEPIEJ SIE PORZADNIE ZASTANOW A JUZ NAPEWNO NIE KORZYSTAJ JESLI TWOJA PRZESYLKA JEST WAZNA BO NAWET JAK ZAPLACISZ ZA POLECONY I REJESTROWANY LIST I ZAISTNIEJE PROBLEM TO GLS NIE JEST W STANIE POMOC
    Wadycustomer service praktycznie nie istnieje - nie wiem po co oni maja numer i formularz kontaktowy i tak nie potrafia pomoc jak cos idzie nie tak!
  • ~Danuta / 2020-07-23 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zawiodłam się na firmie GLE. Wysyłałam paczkę z Polski do Niemiec paczka została uszkodzona i dostarczona w późniejszym terminie. Byłą oznakowana, że w środku znajdują się szklane i kruche elementy, Pani w punkcie nadawczym wypisała dane adresata bardzo wyraźnie i dokonała wszelkich starań, żeby przesyłka została właściwie oznaczona, jednak kurierzy postanowili widocznie urządzić standardowo zawody w rzucie przesyłką, bo stan po dostarczeniu przesyłki był fatalny. Po przekazaniu przesyłki na teren Niemiec polska infolinia GLS nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek informacji, co dzieje się z przesyłką i dlaczego nie trafiła do adresata, każą dzwonić do niemieckiego wydziału. Międzynarodowa korporacja, a zero kompatybilności! W opcji śledzenia przesyłki pojawiały się błędne informacje, że przesyłka była dostarczana do adresata i adresat odmówił przyjęcia przesyłki, co jest bzdurą, bo ani nie było próby dostarczenia ani telefonu w tej sprawie! Po interwencji na własną rękę udało się ustalić gdzie znajduje się przesyłka i po wymianie kilku maili, została dostarczona w końcu do adresata w stanie pozostawiającym wiele do życzenia. Nie polecam firmy GLS, jakość ich usług to zwyczajna kpina.
    Zaletybrak
    Wadyprzesyłka uszkodzona, brak możliwości uzyskania jakichkolwiek informacji, zero odpowiedzialności za przewożony towar, brak poszanowania dla klienta
  • ~R. Lubelskie. / 2020-07-19 12:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam. Rzadko korzystam z usług kurierskich.Dla mnie przewoźnik jak i sam kurier GLS. są na 5+. Przesyłka przyjechała jak obiecali. A że o godz 18.32 bo nikt nie obiecywał wcześniej. Ucieszyłem się że nie później wbrew opinii od ludzi. Kurier napisał przybliżony czas dostawy bo tak prosiłem (około) i około było. Dziękuję R.
  • ~Ryszard / 2020-07-17 23:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Wysłałem paczkę w poniedziałek do Anglii, na miejscu była w czwartek. Odbiorca mieszka w małym miasteczku, trudny dojazd. Paczka doszła w nienaruszonym stanie. Dziękuję.
    ZaletyBardzo szybko i tanio.
  • ~Patrycja / 2020-07-17 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi kurierzy, nie polecam! źle się odnoszą i są arogantcy oraz nie mili. Nie polecam współpracy z tą firmą. Masakra.... Powinni zatrudnić "normalnych" pracowników.
  • ~Andrzej / 2020-07-17 14:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Litera G w nazwie Gls kojarzy mi się z jednym słowem Dodam Wielkie G.
    Z dala od tej firmy.Paczka dostarczona po 6 dniach.
    Nie wprowadzona bo systemu Nie była widoczna w śledzeniu przesyłki
    Gdybym nie reagował pewnie w ogóle by nie dotarła .
    Łaskawie uznali że coś było nie tak i napisali przepraszam.
    Zadnej rekompensaty za niewypełnienie zobowiązania terminu.
    Jedyny plus to sympatyczni ludzie załatwiający reklamację

  • ~Konrad / 2020-07-15 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie tydzień czekania na paczkę -5 razy dzwoniłem ciśnie z nią dzieje po awanturach kurier rzucił pod drzwi i nawet nie zadzwonił
  • ~Poszkodowany / 2020-07-11 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyslalem paczke do Polski z UK, z opcja podpisu przy odbiorze, z śledzeniem drogi, I zaplacilem ubezpieczenie wrazie zguby po drodze. Angielska strona zalatwila to szybko, wyslalem w poniedzialek a juz we wtorek bylo w Polsce. Dostalem emaila z GLS ze paczka jest planowana do wyjazdu w piatek. Moja mama mieszka sama I byla w pracy od 7 rano. A przesylka rzekomo zostala Odebrana I PODPISANA mojej mamy nazwiskiem!! O godzinie 10 rano. BANDA ZLODZIEJI. Perfidnie kradna I podpisuja co jest karane, ale najwidoczniej nie w tej firmie. Na infolini powiedzieli ze mam do UK sie zglosic w sprawie reklamacji,,, niby na jakiej podstawie? Jak paczka byla w GLS juz od wtorku. Nie polecam. Mam nadzieje ze UK zmieni Podwykonawce na Polske Bardzo szybko
    ZaletyŻadnych, No moze strona internetowa ładnie wyglada? Dodatkowa zaleta to ze firma przestanie istniec Jak tak dalej beda ludzi okradac
    WadyArogancja, spychanie problemu na kogos innego zamiast go rozwiazac
  • ~Angela / 2020-07-07 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. 4 dzień czekam na kuriera by łaskawie przyjechał spisać protokół. Bo po otwarciu przesyłki okazało się że jest uszkodzona. Kurier w biegu zostawia przesyłkę dobrze że zdążyłam zapłacić. Dzwonię proszę umawia się na godziny po czym mijają ją dzwonię tzn próbuje bo już nie odbiera I nic cisza.
    ZaletyBrak
    WadyZniszczony towar
  • ~Renata / 2020-07-07 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nie polecam. Zwłaszcza kurierzy. Arogantcy i nie przystepni.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Darek / 2020-07-06 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zbulwersowany pracą kurierów GLS, nie kontaktują się gdy mają zamiar dostarczyć przesyłkę oraz nie odbierają telefonów a przesyłki dostarczają w godzinach dopołudniowych gdy człowiek jest w pracy i odsyłają w odległe miejsca na magazyn . Po rozmowie z infolinią twierdzą że mają takie procedury więc z taką firmą proponuje nie współpracować. Z konkurencyjnymi firmami nie ma problemów jest możliwość dogadania się
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~4ever / 2020-07-05 19:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam szybko dostawa. Paczka dotarł bardzo szybko bardzo miły kurier
    ZaletyKontakt przed dostawa szybko
    WadyNie ma
  • ~Zla / 2020-07-04 04:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS ,zatrudniają kurierów którzy nie ma mają pojęcia jak dostarczyć paczkę. Dzwoniłam 2 razy do kuriera obiecywał że dziś paczka będzie u mnie,dla pewności zadzwoniłam do Radomia i Pani prosiła żebym zaczekala bo kurier jest nowy ale ona do niego dzwoni i na pewno będę miała paczkę. Oczywiście paczki nie otrzymałam.
    ZaletyBrak zalwt
    WadyBrak zorganizowania
  • ~Kurier GLS / 2020-07-02 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepiej omijać z daleka, kurierzy jak święte krowy, odmowa powtórnego doręczeni pomimo dwóch prób doręczna w umowie.
    Mam nadzieję że szybko zbankrutują
    Zaletybrak
    Wadyszkoda słow
  • ~Niezadowolony / 2020-07-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Kurierzy nie dostarczają przesyłek, nawet nie podjeżdżają a wbijają w system brak gotówki lub odmowa odbioru. W Szczecinie nie ponawiają kolejnej proby dostawy pomimo opłacenia. Próby wyjaśnienia z Ich magazynem w Kliniskach Wielkich to porażka. Kpią sobie z niezadowolonych klientów, śmieją się do telefonu lub są wręcz chamscy.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Eliya / 2020-07-01 15:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Kolejny raz kurier zawiózł paczkę do punktu po odbioru s nie dostarczył do mnie,Po co piszecie smsy w jakich godzinach czekać, skoro i tak nie dowozicie.Jesli będę chciała osobiście odebrać to tak zaznaczę na zamówieniu.Widze , że większość ma ten sam problem s firma nic z tym nie robi.Dno totalne.Facet w punkcie odbioru też bardzo nieprzyjemny.Widac takie standardy w firmie.
    ZaletyTo pytanie to chyba jakiś żart.
    WadyWszystkie w opisie
  • ~Rafał / 2020-07-01 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM firmę kurierską GLS. Firma nie dostarcza paczek pod wskazany adres tylko chwilę przed miejscem dostarczenia paczki dzwoni do klienta a jeżeli ten nie odbierze telefonu a nie ma takiego obowiązku to kurier jedzie dalej. Miałem taką sytuację dwukrotnie tzn w pierwszej próbie doręczenia paczki oraz przy drugiej próbie doręczenia. Skutkuje to tym że aby potem odebrać paczkę należy udać się osobiście do punktu spedycji często bardzo daleko. Próbowałem reklamować usługę ale jak wspomniałem kurier będąc w pobliżu adresu jest cały czas śledzony przez system GPS który według firmy GLS jest wystarczającym dowodem na to że próba doręczenia się odbyła co jak widać na moim przykładzie było nie prawdą. Jeżeli nie chcemy odebrać paczki osobiście to firma może dostarczyć paczkę za dodatkową opłatą. Moim zdaniem naciągają klientów na dodatkową kasę.
  • ~Nikaaaa / 2020-06-26 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz miałam nieprzyjemność korzystać z Państwa usług. Otrzymałam maila ze paczka będzie dostarczona dzisiaj w godzinach 8-13. Zorganizowałam osobę która mimo swoich planów czekała na kuriera. Kiedy po godzinie 15 dzwoniłam co się dzieje z moja paczka, po rozmowie z trzema osobami usłyszałam ze paczki nie dostarczono gdyż kurier w systemie nie miał jej do wydania i zorientował się już w drodze do bazy ze ma moja paczkę. Rzekomo nie mógł zawrócić(ciekawe do której Państwa kurierzy pracują). Po rozmowie z Panem na infolinii Pan powiedział ze postara się złapać któregoś kuriera by w drodze do domu paczkę mi dostarczył. Po 2 godzinach zadzwoniłam znowu na infolinie by się dowiedzieć czy udało się coś załatwić, bo miałam otrzymać taka informacje przez telefon. Dowiedziałam się ze nie udało się nikogo zlapac(żaden z kurierów nie mieszka najwidoczniej w Lodzi????????‍♀️) i ze paczka będzie dostarczona w poniedziałek lub mogę po nią przyjechać do Strykowa i ja odebrać. Powiedziałam Panu ze nie będę marnowała swojego paliwa, by odebrać paczkę za której przyspieszenie zapłaciłam i jeszcze nie dostać zwrotu za poniesione koszta. Paczka będzie w poniedziałek(podobno) ale jeszcze nie wiadomo w jakich godzinach, mam dzwonić do kuriera żeby się tego dowiedzieć. Ciekawe w takim bądź razie po co mój telefon widnieje na nalepce adresowej skoro kurier nie potrafi zadzwonić. Mam nadzieje ze więcej nie będę miała styczności z Państwa firma. Szkoda nerwow ????????
    WadyZero informacji o paczce, nie podjęcie próby rozwiązania problemu który firma stworzyła.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12620
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8054
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7688
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4117
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024