strona 116 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »
-
~Majk / 2020-10-13 17:13
Nie polecam Gls, zgubili paczkę z zawartością towaru na wysoką kwotę. Reklamacja trwała 3 miesiące i oczywiście odrzucona. Sprawa oddana do kancelarii prawnej. Wstyd -
-
~Margo / 2020-10-09 20:31
Najgorsza firma kurierska w Polsce!
Nadawca czekał 2 dni na dobiór paczki. W zleceniu było wyraźnie napisane "proszę o kontakt kuriera pół godziny przed dostawą". Jak już paczka trafiła czwartego dnia w ręce kuriera, dostałam o 8:30 sms'a z nr tel. do niego, bez godzin odbioru (były w mailu "od 8 do 13"). Zadzwoniłam, kurier nie odebrał. Zadzwonił o 8:50, że z pretensją, że mnie nie ma w domu, w którym nie mieszkam, a do którego na dojazd potrzebuję 20 min. Rozmowa miłą nie była, poinformował mnie, że nie ma obowiązku odbierać telefonów, nie zostawi paczki pod drzwiami, i że kolejna próba dostawy będzie w poniedziałek też bez uprzedniego powiadomienia telefonicznego.
Interwencja na infolini spowodowała, że zgodził się zostawić paczkę w ParcelShop, 500 m od adresu dostawy. Miał to zrobić w ciągu godziny, zostawił po 4.
I jeszcze jedno: odbiór paczki wyłącznie z dowodem osobistym, nie interesuje ich numer przesyki, nie może odebrać nikt inny. Ciekawe jak przeczytają nazwisko z odległości 2 m?
Nie ja zamawiałam GLS i nigdy tego nie zrobię. Dziś miałam z tą firmą 2 przygody: pierwszą i ostatnią.ZaletyBRAKWadyNIEKOŃCZĄCA SIĘ LISTA -
~lilianna / 2020-10-08 13:14
GLS, naciąga klientów na dodatkowe koszty po dostarczeniu przesyłki. Dodatkowym kosztem jest zły wymiar paczki lub waga, nie zgodna z parametrami firmy GLS, która ma swoją indywidualną skalę miary i wagi. Mimo, ze moja paczka była zapakowana fabrycznie z podaną wagą na opakowaniu, która się zgadzała, firma GLS naliczyła mi dodatkowe koszty po dostarczeniu przesyłki z tytułu wyższej wagi o 1 kg, co jest bzdurą. Reklamacji nie uwzgledniono a ja jako klient nie mogę po dostarczonej przesyłce udowodnić swojej racji. GLS również nie przekazało mi żadnych dowodów na to, że przesyłka była cięższa niż było napisane na fabrycznym opakowaniu. Naciągają klientów. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAK ZALETWadyNACIĄGANIE KLIENTÓW NA DODATKOWE KOSZTY -
~Aga / 2020-10-08 08:18
Paczka do Anglii. Bardzo szybko i sprawnie. Na stronie informacja co się z paczką dzieje -
~Paweł / 2020-10-07 09:27
Dzwoniąc na infolinie, aby się dowiedzieć co dzieje się dalej z moją paczką, to dowiaduje się od pani tego samego co widzę przy śledzeniu paczki. A propozycja pani, żebym się skontaktował z nadawcą, to już jawna kpina z klienta.
To w ich obowiązku jest udzielenia klientowi wszelkich informacji, a nie klienta odsyłać i zbywać. Widocznie mają słaby system informacyjny, ale to już tylko on nich samych źle świadczy.
Dla przykładu w innej firmie kurierskiej miałem wyczerpujące informacje o paczce i mało tego byli zainteresowani moim tematem, bo potem dzwonili jeszcze informując mnie kiedy dokładnie będzie paczka.
Widać można wszystko, ale nie w GLS. -
~Pilar / 2020-10-05 12:05
Zamawia się paczkę do domu kurier dzwoni do dziewczyny czy jest w domu ta odpowiada mu, że za 10 minut będzie to gościowi nie chce się chwile poczekać tylko jedzie zawieźć paczkę do punktu gdzie jest 5 minut drogi stąd do tego paczka jest ciężka i zostawia dziewczynie, żeby wnosiła sama gdzie gość ma wózek aby zawieść na 3 piętro. Ciężki to jest fach na pewno ale frajerstwo jest na wysokim poziomie. Nie polecam. Zaletytutaj nie ma zaletWadyjest od groma -
~Kris / 2020-10-05 11:57
Dramat, kurierzy chyba zarabiają złotówkę do zlecenia. Nieuprzejmy buc, który paczkę zostawił na klatce. Ok? Ale prawie 80 letniej kobiecie, a paczka przeszło 2) kg. Odrobinę uprzejmości i czlowieczenstwa. Nie polecam absolutnie tej firmy -
~Aga kwiat / 2020-10-01 12:50
To chyba jakaś kpina ta firma i zero szacunku dla klienta. Wysylo mi numer do kuriera więc napisałam o której mogę się go spodziewać. Odpisał mi ze niedługo będzie. Czekam i czekam o on sobie zostawił paczkę u sąsiadki która na szczęście była w domu . Nie wiedziała o co chodzi wręczył jej paczke i odjechał. Nawet nie dostałam telefonu od niego. I jeszcze kilka godzin opóźnienia. Nie polecam!!! ZaletyŻadnych zaletWadySpóźnienie, dostarczenie nie pod wskazany adres oraz barak informacji -
-
~MK / 2020-09-30 16:15
W dniu gdy miał się pojawić kurier, z samego rano zadzwoniłem z prośbą o przekierowanie kuriera mającego odebrać paczkę pod inny adres - dwie przecznice dalej.Podano mi telefon do kuriera, skontaktowałem się kurier, twierdził że spróbuje odebrać paczkę rano następnego dnia z zmienionego adresu. Oczywiście przez cały dzień zero kontaktu, nikt nie przyjechał. Kurier pomimo zarzekania się o zmianie adresu i tak przyjechał pod adres gdzie mnie oczywiście nie było. Pieniądze zainkasowane, ustalenia z klientem - mają w poważaniu. -
~Witek / 2020-09-30 08:31
Firma koszmar!!!!
Moją przesyłkę odesłali do nadawcy, a dzień wcześniej ustalałem z konsultantem firmy, że przesyłka zostanie dostarczona , nawet podał mi numer telefonu do kuriera, kt. ma mój rejon.
Na drugi dzień dzwonię do kuriera o kt. godzinie będzie u mnie, sprawdza na liście i mówi, że takiej przesyłki nie ma, sprawdza u kolegi jeszcze który ma rejon obok, niestety też nic nie wie...
Sprawdzam na stronie GLS, okazało się , ze odesłali do nadawcy.
Na moj mail do nich z reklamacją NIKT NIE ODPISAŁ NAWET.
Mają klientów głęboko w d....e!!!!ZaletyzeroWadycała masa, szkoda wymieniać... -
~MIROSŁAWA / 2020-09-29 18:15
Firma bardzo slaba na trzy przesyłki wyslane jedna dotarla normalnie druga dotarla po poszukiwaniach a trzecia w ogole jest teraz zlożona reklamacja.Pan ktory odbieral mial zly humor jakby laskę robil ,ze pracuje.Paczki byly wysylane do UK. . -
~Klientka / 2020-09-21 13:43
Zamówiłam kuriera na 15 września, bardzo mi zależało aby paczka dotarła do piątku (mój wnusio miał urodzinki i w paczce były prezenciki)Cały dzień nie wychodziłam z domu, kiedy kurier nie pojawił sie do godz 17 zaczęłam do niego wydzwaniać - nie odebrał ani jednego połączenia. Napisał, że w domu nikogo nie zastał. Paczka została odebrana następnego dnia i oczywiście nie dotarła na urodzinki dziecka. Nie polecam ZaletyBtakWadyNIERZETELNOŚĆ, NIEWIARYGODNOŚĆ -
~skorpion / 2020-09-18 19:21
przesyłka nie dostarczona w wyznaczonym czasie kurier nie odbiera telefonów pomimo że dzwoniłem wielokrotnie zglasza sms propozycje zostawienia przesyłki gdzieś w sklepie po kilku godzinach od wyznaczonego czasu nastepny termin nie doszedł do skutku ponieważ kurier z dwugodzinnym spóźnieniem zostawił awizo na drzwiach wejściowych do bloku nie informując mnie o tym pomimo że byłem domu koszmar brrrr zdecydowanie nie polecam tej firmy z takimi pracownikami brrrr -
~Ja43 / 2020-09-16 17:08
Czas dostawy to mają za nic. Zero kontaktu. Cyrk po całości. ZaletyBrakWadyMają w powiązaniu klienta i przesyłki -
~Tota / 2020-09-15 21:40
Kurierzy nagminnie nie dostarczają przesyłek, tłumacząc się brakiem odbiorcy w miejscu odbioru.
Nie kontaktują się z odbiorcą wcześniej. To płacący ma siedzieć w domu przez 8h czekając aż może ktoś zadzwoni, ewentualnie próbować dzwonić na infolinię gdzie dowie się, że w domu go nie było i kropka. Ewentualnie kurier zadzwoni, że właśnie teraz, w tej chwili, w tym momencie... przez najbliższe 3 minuty będzie mógł dostarczyć paczkę, nieważne czy płacący w tej chwili nie może. Generalnie to że zapłaciłem 15 zł za paczkę nic nie znaczy, ja mam się dostosowywać, a najlepiej sam jeszcze ciężkie paczki nosić...A gdy wg GLS nie ma Cię w domu, a zależy Ci na paczce to konieczna jest wycieczka do ich bazy, która mówiąc delikatnie położona jest dość daleko.WadyKurierzy kłamią i nie dostarczają przesyłek, na infolinii nie lepiej - brak kultury i chęci pomocy. -
~Magda / 2020-09-15 18:48
Firma obsługuje moje zamówienia z jednego sklepu zoologicznego średnio 2 razy w miesiącu. Nigdy nie miałam żadnego problemu. Szybka realizacja zamówienia, Uprzejmi kurierzy. ZaletySzybkość, informacja SMS o przewidywanym terminie dostawy, możliwość zmiany miejsca do którego ma być dostarczona paczka.Możliwość płatności u kuriera.WadyRaz otrzymałam uszkodzoną paczkę ale został spisany protokół i reklakacja została uznana. -
-
~Anna / 2020-09-15 12:54
Kurierzy chamscy. Zostawiają paczki pod domem na drzwiach nie informujac o tym klienta. Dzwonią z pretensjami że nie mogą znaleźć adresu, który podany jest w sieci a budynek można zobaczyć na google. Zero kultury osobistej i szacunku do klienta. Będę odradzac każdemu, ponieważ to nie pierwszy raz ZaletySzybka wysyłka (3dni)WadySzkoda strzepic język :) -
~Magda / 2020-09-14 19:42
Przesyłka nie dostarczona. Musiałam jechać do innego miasta osobiście po odbiór. Państwo w punkcie odbioru nie mili, próbowali mi udowodnić, że kurier był u mnie. A przyczyną nie odebrania wbił do systemu brak gotówki, podczas, gdy nawet nie zapukał. Nie polecam. -
~Maja / 2020-09-14 10:08
Nigdy więcej. Ich usługi to jakiś dowcip. Kurier wypakował i zostawił mi na chodniku kilka paczek po 30 kg. Musiałam wnosić to 4 piętro razem z osobą 60+. Kurier nawet dobrze nie sprawdził kim jestem i czy to zamówienie do mnie i... odjechał. Z czystej przyzwoitiści wypadałoby chociaż zaproponować pomoc.
Teraz już wiem, ze tego nie robią i więcej paczek z GLS w moim domu nie przyjmę.ZaletyChociaz był o czasie. Koniec zalet.WadyZa dużo -
~Parapapa / 2020-09-11 10:44
Kurier pominął mój dom, pojechał dom dalej. Gdybym nie wyszła żeby go zawołać nawet nie zawróciłby, nie zatrąbił ani nie zadzwonił. Sekunda i pojechał dalej. Ogólnie, bez podejścia do klienta, zero szacunku.
strona 116 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »