Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2420 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-11-09 10:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostałam dodatkową paczkę myślałam że po prostu mama więcej zamówiła przyszedł Pan i opierniczył mnie że się sam pomylił i dał mi paczkę która miała być gdzie indziej kiedy ja nie wiedziałam
  • ~zdenerwowanaobywatelka / 2020-11-07 13:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce. Rok temu zamowilam naczynie żaroodporne, przyszlo pobite, chcialam zglosic reklamacje do producenta, to niw doczekalam sie raportu szkody od szanownego kuriera, dzwonilam nawet na infolinie zglosilam, ze kurier na telefony reaguje roszczeniowo, awanturuje sie, konieta obiecala, ze zajmie sie ta sprawa. Tak sie zajela, ze po dzis dzien raportu szkody nie dostalam, czas na reklamacje dawno minal, szkoda pozostala. Ale ostatnio zamowilam drukarke, niestety jedyna forma dostawy do bylo GLS, kiedy przyszla, to mama nauczona doswiadczeniem chciala sprawdzic czy wszystko z paczka ok, to kurier „z mordą” sie do niej rzucil, ze po takie sprzety powinno sie jezdzic do sklepu, a nie zamawiac i dodal, ze drukarka moze byc zniszczona, bo rzucal paczką, bo mu przeszkadzala. Jakim trzeba byc ćwiercmozgiem, aby powiedziec coa takiego przy kliencie.
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyogolne istnienie
  • ~Marlena / 2020-11-06 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma GLS zatrudnia oszustów. Kurier z pilskiego okręgu oszukał starszą kobietę! Paczka była uprzednio opłacona. Babcia była poinformowana o jej odebraniu. Kurier Piotr wprowadzając w błąd starszą kobietę wyłudził opłatę za paczkę, która była już opłacona.
    NIE POLECAM. OSZUŚCI. Jeżeli ktoś nie ma sumienia okradać starszych osób, to jakim musi być człowiekiem? Jakich pracowników zatrudnia GLS?
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
  • ~L.Ost / 2020-11-06 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Skardli moja paczkę i twierdzili ze ja odebrałam. Po kilkutygodniowych reklamacjach dostarczyli używany towar bez oryginalnego opakowania, i dodatków.. widać że był używany, są wady . Kurier opowiada kłamstwa że niby paczka była u sąsiada. Nie wyjaśnione mi dlaczego i jak mógł ktoś inny otrzymać moja paczke. Żadnej chęci rozwiązania problemu, towar do wyrzucenia. Będę interwieniowac do odpowiednich instancji. Kłamliwe bezczelne osoby
  • ~zbynio / 2020-11-06 14:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier ma dość niegrzeczne zażalenia do mieszkańców o stan drogi, która jest własnością miasta....
  • ~wm / 2020-11-06 07:29
    Ocena: 5.00 / 5
    W GLS jest świetny Kurier, jeździ m.in. po Solcu Kujawskim. Zawsze pisze sms, że będzie i o jakiej godzinie. Z ewentualnym przekierowaniem paczki też nie ma żadnego problemu - wystarczy sms, a dodatkowo wykazuje się wysoką kulturą osobistą. Przywraca wiarę w dobrą robotę i sprawia, że usługi kurierskie są takie jakich klient oczekuje:) już kilka razy się spotkaliśmy z takim podejściem z Jego strony, więc to nie jest przypadek :) naprawdę super!
    Zalety- informacja od kuriera o godzinach dostawy,
    - łatwe przekierowanie.
    WadyBrak
  • ~Nord / 2020-11-03 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    O godzinie 16mail ze paczka trafila do magazynu.caly dzien brak innej informacji wiec stwierdzilam ze bedzie w poniedzialek.o godzinie 1w nocy otrzymuje mail ze paczka zostanie dostarczona nastepnego dnia w przedziale 8-13.ludzie!na szczescie odczytalam wiadomosci I zmienialam date dostarczenia na poniedzialek.dostalam zwrotke ze data zostala zmieniona i malym drukiem napis:termin orientacyjny, moze ulec zmianie przez nieprzewidziane przeszkody zwiazanych z dostawa.no dobra,a jaki przedzial godtzinowy?o Nim dowiedzialam sie dopiero wtedy gdy domofon zadzwonil o 7:30 rano.
  • ~Dorota / 2020-11-02 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni ani domofonem ani telefonem- z systemu dowiedziałam się o tym,że nie doreczył paczki bo mnie nie zastał mimo,że cały czas byłam w domu. Próbowałam skontaktować się z kurierem telefonicznie 5 razy by wyjaśnić sprawę, ani razu nie odebrał. Napisalam do niego smsa z numerem przesyłki i opisem zaistnialej sytuacji z prośbą o kontakt- nic nie odpowiedział. Zadzwoniłam na infolinię- Pani potwierdziła,że paczka ma starus niedoręczonej,a na kuriera nie może za bardzo wpłynąc bo zatrudnia go magazyn. Paczkę moge odebrać z magazynu albo może mi jeszcze raz spróbować doręczyć ją kurier z tym,że na mój koszt. Farsa. Złożyłam skargę. Ostrzegam Państwa, szkoda nerwów.
  • ~Monia / 2020-10-30 19:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra obsługa rejon Opławca w Bydgoszczy sprawnie na czas zgodnie z informacją kontakt telefoniczny . Bardzo dziękuję bo przesyłka była dość ciężka.
  • ~Agata / 2020-10-29 17:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam,kurier przyjeżdża raz dziennie w godzinach porannych gdzie normalni ludzie w tych godzinach pracują,przy czym kurier robi nam łaskę,że w ogóle możemy odebrać paczkę,nie przygotowany do pracy w ogóle,mało przyjemny i opryskliwy i dzięki temu nigdy wiececej nie zamówię paczki tą firmą A firmie współczuję mieć taką politykę gdyż infolinia nawet nie potrafi rozwiązać problemu !!!! Tracąc kolejnych klimatów.
    Gratuluję, zero profesjonalizmu!!!
    Stanowczo NIE
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniac
  • ~Adrian / 2020-10-29 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, spośród wszystkich kurierow mieli najdroższa przesyłkę 30zl I deklarowali że będą dzień wcześniej (zależało mi na tym) Po czym przychodzi mail że jednak nie dadzą rady w tym dniu gdzie w poczcie polskiej zaplacilbym 12,50 I była by tak samo dzień później, zdziercy NIE POLECAM!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Janek / 2020-10-28 09:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka chcesz uniknąć stresu nie korzystaj dwa dni czekania i dzwonienia żeby ktoś raczył odebrać w końcu paczkę
    ZaletyNie ma
    WadyBez wulgaryzmy nie opisze
  • ~Piotr / 2020-10-27 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy miałem nieprzyjemność skorzystać z tej firmy w marcu 2018. Gość z oddziału w Rudnej Małej bez żadnego sprawdzania, bez wydawania kurierowi do doręczenia zostawił paczkę w oddziale z adnotacją "zły adres". Na pytanie na jakiej podstawie sądzi, że zły adres odpowiedział: "bo tak myślałem" Dzisiaj powtórka z rozrywki... Pan dalej rozmyśla nad adresami zamiast przekazywać paczki kurierowi do doręczenia... Infolinia robi wszystko, żeby się pozbyć dzwoniącego. Totalna ignorancja... Najgorszemu wrogowi nie polecam tej firmy!!!
  • ~Dorota / 2020-10-22 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła to bym dała 0 gwiazdek. Paczkę okradziono w trakcie transportu. Ktoś ją otworzył, pootiwerał pudełka spakowane do środka, ukradł co sie przydało i próbował przepakować zawartość tak żeby nie było to zbyt oczywiste. Zorientowałam się, że coś jest nie tak bo był straszny bałagan w środku i zadzwoniłam do mamy, która tą paczkę spakowała. Pomimo, że paczka była ubezpieczona, przedstawiłam wszystkie wymagane dowody (zdjęcia, rachunki i podpisane zaświadczenie) to już dwukrotnie odmówiono przyjęcia reklamacji. GLS twierdzi, że nie ma dowodu, że to ich kurier. Pierwszą odmowe argumentowano, tym że przesyłałam przedmioty niezgodne z regulaminem. Kiedy udowodniłam, że wszystkie przedmioty były zgodne z regulaminem, druga odmowa przyjęcia reklamacji argumentowana była- brakiem dowodu, że to ich wina. Jestem zbulwersowana ich zachowaniem i faktem, że ewidentnie kryją złodzieja umożliwiając mu dalsze okradanie klientów. Odwołuję się po raz kolejny.
  • ~ros123 / 2020-10-21 14:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier po prośbie wniesienia 30kg paczki, rzucił ją pod drzwi i uciekł, nawet nie widziałam cienia.. Prosiłam się o to gdyż ciąża robi swoje,ale niestety nie zdążyłam nawet poprosic o wniesienie tej paczki za próg. Niestety kultura również na dość niskim poziomie, nieuprzejmy kurier. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy, widać że pracują za karę. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury,nieposzanowanie klienta, nieuprzejmosc
  • ~Mik / 2020-10-20 15:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwie z trzech zamówionych przeze mnie paczek miały opóźnioną dostawę, ze względu na 'brakujące informacje adresowe'. Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu adresu był on w obu przypadkach poprawny i czytelnie zapisany. Ponadto jedyna z trzech paczek, która dotarła bez żadnego problemu była zaadresowana identycznie jak dwie z 'brakującymi informacjami' (wszystkie paczki od tego samego nadawcy, adres wypełniany automatycznie na stronie). Paczka przyszła na szczęście w stanie nienaruszonym, a sam kontakt z kurierem był szybki i bez zarzutu.
    ZaletyPaczki przychodzą w dobrym stanie
    WadyRzekome braki informacji na poprawnie zaadresowanych paczkach
  • ~aga / 2020-10-16 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS, zatrudnia chyba, tych których nie chcą nigdzie indziej. Dziś miałam wątpliwą przyjemność odbierać przesyłkę od Pani kurier, jej kultura osobista na poziomie zero,chamska i pryskliwa, powinna raczej być zamknięta w jednoosobowym biurze niż mieć kontakt z klientem.
  • ~Kris / 2020-10-15 17:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Drugi raz miałem nieprzyjemność spotkać się z kurierem w tej firmie ,który był opryskliwy i nie przyjemny , jakby robił wielką łaskę że przywiózł paczkę wydzierał się przez telefon oraz przy odbiorze paczki. Poprzednim razem odebrałem od nich potrzaskaną lampę do auta .
    WadyOpryskliwa obsługa.
  • ~Anna / 2020-10-15 10:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wysyłki zagranicznej i usług dla platformy Furgonetka.
    Jeżeli tylko łączysz to razem i wysyłasz paczkę poza granice, to zapomnij, że zostaniesz w profesjonalny sposób obsłużony przez GLS. 3 kontakty z konsultantem, ze każdym razem inne informacje, a chodziło tylko o doprecyzowanie adresu ponieważ zabrakło w nim nr ulicy. Mało tego okazuje się, za granicą kurierzy jacyś tacy mało współpracujący są no bo po co zadzwonić do klienta i zapytać się o brakujący element. W PL bez zarzutu, natomiast obsługa paczek zagranicznych beznadzieja i to jeszcze kosztowna beznadzieja, bo za paczkę musiałam zapłacić tak jak bym robiła ją od zera, choć była ona oddalona od klientki ok 100 km.
  • ~Tad / 2020-10-13 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki zlecone na odbiór w poniedziałek 5.10 kurier się oczywiście nie pojawił bo niby zlecenia nie dostał. Dziś mamy 13.10 a paczki dalej nie dostarczone do UK. Klienci piszą maile i dzwonią wkurzeni. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy a średnio wysyłam 300 paczek w miesiącu tylko do Anglii.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta - opiekun konta nie odbiera nawet telefonu a jak chciał podpisać umowę to w dup... właził.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12564
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990