Nie polecam robią łaskę ze w ogole podejmą telefon. Dziś kurier dzwonił nie mogłam odebrać telefonu od razu, oddzwonilam 4 minuty później to zwyzywal mnie że paczka zostala anulowana a ja zapomnialam podac po prostu numer mieszkania.. okropny typ.. ciężko sie dodzwonic na glowna centrale a jak juz sie ktos dodzwoni to podaja niewlasciwe numery telefonów do kurierow. Nigdy wiecej GLS!
ZaletyBrak
WadyWyzej wymienione
~Klient / 2020-12-04 16:48
Ocena: 1.33 / 5
Pomimo tego, że kurierzy mają obowiązek dzwonić domofonem, idą na skróty i dzwonią. Nie zdążysz dobiec do telefonu - kurier odjeżdża i adnotacja w systemie, że nie było Cię w domu. Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. No i jeszcze płatność gotówką - jak w średniowieczu.
Wadysame wady
~>zirytowana< / 2020-12-04 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Paczka adresowana na adres firmowy. Z info w jakich godzinachk pracujemy. Kurier zadzwonił 18 min po otwarciu, ale miałam klientó, nie odebrałam. Dostaję SMSa, że kurier nie zastał mnie w domu. Czyli nawet nie przeczytał adresu ani nie był w poblizu, bo zauważyłby, że jest otwarte.Zostawił mi paczkę w sklepie kwadrans drogi od miejsca docelowego (z przeczytanych tu komentarzy wnioskując i tak mam szczęście, ze nie na końcu miasta). Z jakiej racji płaciłam za przesyłkę kurierską, jak odbiór jest w punkcie? Jeśli przesyłka jest przedpłacona, kurierzy tej firmy zostawiają je byle gdzie. Zdarzyło mi się już, że zostawił paczkę w sklepie na mojej ulicy, tylko... zapomniał mnie o tym w jakikolwiek sposób pinformować!Po nerwowych telefonach do nadawcy i firmy GLS udało mi się paczkę zlokalizować.Zdecydowanie nie polecam!
ZaletyŻadnych.
WadyZero odpowiedzialności za powierzony towar.
Często brak chociażby próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres.
~profesor / 2020-12-04 09:04
Ocena: 4.67 / 5
A ja chciałbym dla odmiany pochwalic - wczoraj ktorys raz odbieralem paczke i tym razem za pobraniem - nie mialem gowotki a kurier zaproponowal platnosc blikiem bo maja taka opcje - dodatkowo wczensiej mialem maila o ktorej bedzie - jedyny mankament to ze dostalem sms z telefonem kuriera ale chyba jakis maja problem na bramce sms nbo otrzymalem go dopiero po przyjezdzie kuriera, fakt ze byl rano.
Zaletymozliwosc placenia blikiem, dobra komunikacja i mozliwosc sledzenia drogi paczki
~Wsciekla / 2020-12-03 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Kurierowi nawet nie chciało się wcisnąć guzika domofonu. Zostawił paczkę na drugim końcu miasta, gdzie nie może paczki odebrać nikt prócz mnie z dowodem. Cały dzień byliśmy w domu gdyż syn jest chory. Teraz nie mam nawet jak iść i odebrać paczkęi. Nie rozumiem takiego zachowania. Jeśli nie chciało mu się wchodzić po schodach wystarczyło zadzwonić A bym zeszła na dół.
~oburzona / 2020-12-01 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma Kurierska z jaką się spotkałam po pierwsze paczka była rozdarta małe części które znajdowały się w paczce zostały pogubione kurierzy są wulgarni i niegrzeczni w stosunku do klientów dodatkowo mimo informacji że samego rana paczka zostanie dostarczona i podany nr do kuriera ten nie odbiera telefonu mimo ze człowiek dzwoni.wiec nie wiadomo o której zostanie dostarczona z innymi firmami tak niema
Wiec jak komuś zależy na tym aby towar przyjechał zniszczony to firma GLS jest najlepsza do tego
ZaletyJeżeli paczka zostanie nadana do ciebie i chcesz mieć pewność że to co zamówiłaś nie będzie kompletne to jest zaleta tej firmy
Wadytowar który zostaje przetransportowany przez ta Firmie ulegnie zniszczeniu oraz opakowania rozdarte
~Ellie / 2020-12-01 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj odebrałam paczkę. Oczywiście nie ma żadnych danych kuriera ale tragedia , od początku kombinował żeby nie jechać specjalnie pod adres. Po przyjeździe żadnego dzień dobry tylko od razu zaczął krzyczeć. Co to za kultura? ledwie śnieg spadł , a ich już boli i wymyślają. Żenada. Nie polecam, chyba że ktoś lubi stękanie i skrzywioną minę kuriera co łaskę robi, że wykonuje swoją pracę..
Polecam DPD są super i nawet miłego dnia pożyczą, a z GLS jadą autem i jeszcze coś szczekają.
ZaletyZalety? nawet ich nie ma.
Lepsza rada : zmieńcie pracowników
Wady-niekulturalni
-dostarczają paczkę z łaską
-zero szacunku do kobiet
-kombinują żeby nie jechać pod adres
-rzucają paczką, jakby mogli to by w twarz rzucili
~Julia / 2020-11-26 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Nadałam produkty mrożone zapewniona przez firmę, że paczka dotrze na następny dzień. Mijają trzy dni, paczki nadal nie ma. Zadzwoniłam do firmy, powiedzieli, że zadzwonią do kuriera i oddzwonią po czym przestali odbierać ode mnie telefony, bo oczywiście nie oddzwonili. Jestem wściekła, że wcześniej nie pomyślałam, żeby sprawdzić opinie.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~DOMINIKA / 2020-11-26 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej.Mialam dostać w poniedziałek przesyłkę a do tej pory jej nie otrzymałam.Kurier nie odbiera telefonu nie można się z nim w żaden sposób skontaktować.Chamstwo i bezczelność!
ZaletyNie ma
WadyZa dużo pisania
~Emka / 2020-11-25 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Po raz nie wiem już który paczka dostarczona nieterminowo lub niedostarczoną w ogóle. Na informacji nie widza problemu, ze nie dostarczono, informują, ze paczka wróciła na magazyn. Na pytanie, dlaczego nie ma wiadomości w tym temacie każą dzwonić ponownie jutro, a następnie samodzielnie do kuriera. Skandal, powiedziałam, ze takie historie dotyczą praktycznie tylko i wyłącznie ich i ze nie będę dzwonić i uganiać się za przesyłka, za której dostarczenie wzięli pieniądze. Zero refleksji. Nikt nawet nie zająknął się zdaniem, ze przeprasza za zaistniała sytuacje. Ludzie, jeśli możecie, nie wysyłajcie paczek przez te firmę!!!
Zaletybrak
Wadysame wady!!!
~Brzdąc / 2020-11-25 15:09
Ocena: 2.33 / 5
Nigdy więcej nie skorzystam. Nieuprzejmy gbur. Arogancki i prostacki
WadyKurier stoi przy bramie 8 m. od budynku i dzwoni żeby do niego wyjść po przesylke. Dlaczego nie przynosi? Bo wirus. A sam jest bez maseczki i coś sepleni. Oczywiście reszty nie wyda bo to ja mam mieć przygotowane pieniądze.
~L / 2020-11-25 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie pojawił się w zapowiadanym przez firmę czasie. Paczkę dostarczył do punktu odbioru, więc nie było możliwości wskazania innego terminu dostawy. To już kolejny raz, kiedy kurier tej firmy nie pojawia się w zapowiedzianym terminie. Szczytem była zapowiedź "paczka zostanie dostarczona między 16 a 18" i dostawa paczki o godzinie 10.
WadyAbsolutny brak terminowości
~Przemyslaw / 2020-11-24 20:13
Ocena: 1.33 / 5
Paczka wysłana z Holandii we środę dotarla do Wrocławia w piątek. Byłem przekonany, że odbiorę ją w poniedziałek. Tymczasem w poniedziałek paczka znalazla się w Czechach, a we wtorek znowu we Wrocławiu. Zastanawiam się ile dni potrzebuje przesyłka na pokonanie 280 km do Krakowa. Pani na infolinii powiedziała, że musieli źle posortować.
Porażka!
~ataw997 / 2020-11-21 18:56
Ocena: 1.67 / 5
Kurier przez telefon był niekulturalny, nie reagował na zwrócenie uwagi. Przesyłkę wrzucił za ogrodzenie.
ZaletyBrak
WadyNiestosowne i niekulturalne zachowanie kuriera.
~Justy14 / 2020-11-20 12:38
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 19.11.2020 kedzierzyn woj opolskie Wnosze zażalenie na zachowanie kuriera z firmy GLS Paczki są rozwożone w godz pracy nie informując wcześniej klienta (czekałam na paczkę przez dwa dni w które miała przyjść a nie przyszła) Nie ma możliwości umówienia się na inny termin Dzwoniąc podnosi głos że adres jest nie do końca napisany i gdzie ja jestem Paczkę musiałam odebrać w tym samym dniu ale Pan się nie wraca więc podałam Panu inny adres po drodze Po rozpakowaniu szkło było potrzaskane mimo że była nalepka uwaga szkło I takim ludziom bezkarnie wszystko uchodzi bo dochodzić swoich praw to kopanie się z koniem I nie mam ani towaru ani pieniędzy
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~Klient / 2020-11-19 18:06
Ocena: 1.67 / 5
Kurier nie reaguje na zwrócenie uwagi, że nie ma maseczki. Podczas zgłaszania tego do centrali próba zignorowania sprawy.
ZaletyPodanie terminu dostawy
WadyTydzień czekania na przesyłkę
~Paulina / 2020-11-19 16:59
Ocena: 3.00 / 5
Witam proszę o upomnienie i zwrócenie uwagi kurierowi, który dzisiaj dostarczał towar. Tak chamski i niemiły Pan że szok. Pierwszy raz spotkałam się z taką rozmową telefoniczną. Tragedia
~Zielony / 2020-11-19 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Nigdy wiecej. Z braku mozliwosci wzialem kurierem. Nie dosc ze na goscia dwa dni czekalem to jeszcze kazał za soba jeździc na koniec.
~Ola / 2020-11-17 21:23
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁAM DO CZYNIENIA. Kurierzy nieuprzejmi, infolinia niekompetentna i niepomocna. Najbardziej zdziwiły mnie słowa kuriera, który po kontakcie telefonicznym stwierdził, że nie obchodzi go moja przesyłka oraz informacja uzyskana na infolinii, że e-mail z godzinami doręczenia jest orientacyjny i paczka wcale nie musi być doręczona we wskazanym przez nich terminie. Po co więc wysyłają e-maile z datą i godzinami doręczenia?
Pracownica infolinii nie rozumiała w czym widzę problem - przecież jej firma ma 3 dni na dostarczenie przesyłki. A ja naiwna murem siedziałam w domu w godzinach wskazanych w doręczeniu. Wg wskazań pani z infolinii powinnam siedzieć jeszcze kolejne dwa. Może się doczekam? A może nie, bo przecież w tej firmie doręczenie przesyłki nikogo nie obchodzi. Paczki nie dostałam, a nerwów i stresu związanych z kontaktem z personelem firmy nie wspomnę.
~Krystian / 2020-11-16 15:38
Ocena: 2.00 / 5
Będąc poza domem, dostałem maila, że przesyłka zostaną dostarczona. Na infolinii uzyczono mi numer do kuriera, który powiedział, że "dzwonił dzwonkiem, nikt nie otwierał ale słyszał hałasy w domu więc stwierdził, że zostawi paczkę pod drzwiami i sobie pójdzie". W domu mam dwa koty, stąd hałasy, a po odebraniu paczki znalazłem ją otwartą i przeszukaną przed swoimi drzwiami do domu. Totalna ignorancja, nie polecam.